3 травня 19:09
Хочу поділитися досвідом спілкування з HR. Написала мені Stanislava Hudz 25 квітня. Запропонувала вакансію. Перша переписка була дуже швидкою, як від мене, так і від Станіслави. Потім ще 3 питання від Станіслави на які я відповіла 26 квітня. Й з того час повна тиша. Чи то мої відповіді про ЗП, та методології з якими працювала не сподобалися, чи може ще щось. Проте я бачу статус активності Станіслави, що була годину чи дві тому. Ну мабуть компанії Stepico Games одночасно потрібно так багато спеціалістів, що за тиждень не було часу мені відповісти, особливо якщо ви написали мені перші. Як висновок, нічого нового в поведінці HR не побачила. Та й не очікувала я що мені раптом дадуть зворотній зв’язок. Проте поведінка Станіслави впливає на ставлення до компанії, та й привід написати відгук тут. Вдачі вам.
Вітаю, Катерино!
Дякую, що не залишилися осторонь ситуації і поділилися своїм фідбеком. Кожен відгук — цінний для нас і допомагає покращити комунікацію.
Ми проговорили випадок зі Станіславою та зʼясували, що тут зіграв людський фактор, як інколи буває у потоці робочих тасок.
У Stepico ми цінуємо Ваш час та досвід і завжди стараємося зробити наше спілкування максимально комфортним та продуктивним для обох сторін.
Зіграв людський фактор і який? Може ви повинні були б сказати який саме фактор, а то якось звучить наче ви начали говорити й забули домовити. Що трапилося й досі трапляється що я не отримала відповіді? :))))))))))
Продовження історії з пошуком. Чесно вже набридли ці HR які виправдовують свій непрофесіоналізм великою кількістю кандидатів, що втратили контакти, бо так багато, так багато кандидатів. Зауважу що це й є ваша робота контролювати та відповідати кандидатам, а не втрачати її контакти. Бо ви представляєте компанію для якої робите пошук, тобто ви підриваєте її й свій авторитет. Короче просто викладу тут відповідь Станіслави, щоб не було питань. Зауважу, що тільки після розмови Дарини с Станіславою вона мені відповіла 8 травня, я так розумію з відпустки відповіла. А до цього часу не було відповісти. Дитячий садок, чесно. Відповідь HR:
Катерино, доброго дня!
Дуже вибачаюсь за відсутность вчасного фідбека з моєї сторони.
Хочу трохи пояснити ситуацію. На момент нашої переписки вже мали паралельно декілька кандидатів на цю позицію, в результаті вирішили рухатись далі із кандидатом, який ідеально підходив на відкриту позицію. Повинна була вчасно вам це прокомунікувати, але на жаль, загубила нашу переписку з поля зору т.я. маю багато діалогів одночасно. Тому забула вам відповісти.
З п’ятниці вже була у відпустці, тому не відреагувала на ваше останнє повідомлення.
Ще раз вибачаюсь і сподіваюсь на розуміння :)
Гарного вам дня!
Добрий день, Катерино!
Так, Станіслава проговорила з Вами фактор, який спричинив цю ситуацію.
Тим не менше, ми вдячні за Ваш час і зворотній звʼязок. Впевнені, що обмін фідбеком є важливою частиною у культурі комунікації і допомагає у розвитку.
Ще раз вибачте за незручності та дякуємо за небайдужість!
Цікавий фактор — непрофесіоналізм, поверхневе та байдуже ставлення до кандидатів. Станіслава знала що йде в відпуску та повинна була закрити або передати всі свої робочі вакансії іншому HR. Так роблять в великих компаніях, бо це норма ведення вакансії. Проте вона так не вчинила. Що по факту. Станіслава втратила наш діалог, не дала зворотній зв’язок, пішла у відпустку на передавши контакти колезі. Ще й відкрито про це говорить, наче це якось мені допоможе чи повинно змінити ставлення. Короче наш HR просто забила на кандидатів. Думаю, що я така «ждунішка» відповіді у Станіслави не одна й не вперше. Ще й ця фраза «сподіваюсь на розуміння», на яке розуміння, що вона тупо забила на кандидата. Так це я зрозуміла. Та й ви не написали що ми зробили висновки, та відповімо всім. Якість пошуку зрозуміла в компанії. Честно розчарована.
6 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.