Steelkiwi

81...200 спеціалістів
Одеса, Вінниця

23 вересня 14:48

Nazarii Moshenskyi, Android Software Engineer в SoftServe

Відправив людину до них на співбесіду. Я ше такого жаху не чув...

Беруть людину на інтерна за 1 ТИСЯЧУ грн. При цьому вимоги явно не відповідають зп. Але проблема не в цьому. Компанія може ставити вимоги які їй захочеться і оцінювати оплату як їй захочеться.

Але представники компанії не можуть кричати на кандидатів і казати, шо не розуміють як вони дійшли до цього етапу. Ви відбирали людей і якшо це не відповідає вимогам вашої no-name кантори, то треба вчитись краще проводити скрінінг.

І зазвичай, фідбек опрацьовується і відгук дається не під час, а після співбесіди. А інтерв’юер під час співбесіди почав розказувати, яке кандидат гамно і шо їй пора зав’язувати з ІТ, бо вона «ніхєра не знає».

При цьому слухаючи, шо говорить їх PM здається, шо він взагалі не розуміє, шо питає. Хоча судячи з відгуків — це стандарт компанії.

Підтримали:  Vasyl Stepulo

LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго дня, Назарій.

Дякуємо, що поділились враженнями про співбесіду.
Мені прикро, що цей досвід для вашого знайомого став негативним.
Як я можу зрозуміти із вашого відгуку, мова йде про співбесіду на ПМ-інтерна.
Але для того, щоб проаналізувати причини та деталі ситуації, хотілось би прояснити декілька моментів:
— оплата та вимоги, які не відповідають зп. Тисяча гривень не є заробітньою платою, це бонус. На етапі інтернатури людина проходить навчання і тільки. І єдині її обов’язки — це вчитись. Є ментор, програма, людина не працює на комерційних проектах і компанія не отримує за неї ніякий прибуток. Це питання досить об’ємне і дискутувати з цього приводу можна довго. Якщо просто, то погоджуєтесь ви чи ні на наші умови можна визначити для себе ще на моменті подання заявки. Тому давайте це питання взагалі закриємо.
— відносно відгуку під час співбесіди — ви зазначили, що він дається зазвичай після співбесіди, а не під час. Тут також не вважаю, що потрібно дискутувати, так як дуже часто кандидати прямо на співбесіді просять фідбек. Немає чітких правил і інтерв’юєр може діяти ситуативно.

Тон та зміст коментарів — це інше питання і ми відкриті до діалогу та хотіли б розібратись із цим кейсом. Прошу кандидата особисто написати мені на пошту [email protected] для більш детального діалогу, так як ви в цій ситуації є третьою стороною і розбиратись із цим саме з вами не вважаю коректним, якщо ви не були присутні на співбесіді.

Дана ситуація не є для нас стандартом чи нормою. Я впевнена у своїх колегах, тому не хотілось би щоб ви розкидувались подібними словами. Якщо сталась прикрість або кандидат на емоціях сприйняв щось дуже близько до серця, то ми зажди відкриті до прямого та чесного діалогу. Ми визнаємо свої помилки, коли допускаємо їх.

Дякую.

Я і не мав претензій до оплати чи ще чогось. Я написав, що компанія сама вирішує, які умови встановлювати і це нормально. Більше питання, шо за тисячу гривень кандидату говорять тонну неприємних речей.

Ненормально — обзивати людей і принижувати їхню гідність та попередній досвід під час співбесіди. Так як це близька мені людина я слухав збоку для того, щоб записувати мінуси, які треба проговорити, підтягнути і тд.

Я написав відгук про співбесіду, бо співбесіда — це процес, до якого треба готувати своїх працівників і пояснювати їм позицію компанії, як компанія себе подає і не допускати будь-кого.

Якщо вам хочеться навести порядок, то спочатку поспілкуйтесь з Daniel Koliada. І я не думаю, шо слова кандидата для вас важливі, бо ви навіть не запитали як пройшла співбесіда і рекрутера не було на дзвінку.

Не знаю як у вашій компанії, але у нас технічні спеціалісти мають інструкції як проводити співбесіди, як спілкуватись з кандидатом, як і коли закінчити співбесіду, якщо ви бачите, що кандидат не підходить і тд.