Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Відгуки про компанію Squro

34 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Добрий день шановна спільнота.
Хочу додати свій відгук про співбесіду в даній фірмі.
На Джині мені запропонувала рекрутер передати моє резюме своєму знайомому рекрутеру Андрію.
Після скрінінгу з Андрієм мені назначили співбесіду з тім лідом Сергієм. Цю співбесіду перенесли на 3 дні через якийсь форс мажор. Другого разу співбесіда відбулася.
Співбесіда тривала 1.5 години і тім лід в цей час сидів на заправці та в нього весь час пропадав інтернет.
Загалом на питання я відповідала досить розширено та з додаванням теоретичної інформації до практичних пояснень.
Зазначу, що як тестувальник я працюю досить давно та здала сертифікацію ISTQB декілька років тому, а також проходжу завжди багато курсів та читаю літературу по професії.
Через декілька днів Андрій сказав що все добре і ми йдемо на фінальне інтервʼю з кимось типу Делівері менеджера або представника замовника (Head of Engineering це був та якийсь інший лід у висновку).
Цю фінальну співбесіду спочатку назначили на 10-30 потім перенесли на 10. Я живу в Європі тому для мене це була 9 ранку.
Коли я приготувалася до співбесіди та сіла перед компʼютером о 8-55 ранку — я не могла зайти на дзвінок, тому що був необхідний дозвіл на зум конференцію від Андрія — який забув про те що в нас назначено інтервʼю на 10-30.
Я намагалася звʼязатизя з ним але він не брав трубку. Через 15 хвилин очікування мені передзвонила Світлана, яка сказала що вона керівник Андрія та перекинула мені нове посилання для інтервʼю.
Інтервʼю тривало 1.5 години та включало як професійні так і не дуже питання та коментарі типу: ’ А ви хочете лише ради грошей працювати’, ’ А ви застали ті часи коли можна було після книжок влаштуватися на роботу’, ’Ну так маючи дві квартири в Києві навіщо вам працювати’ і т д.
Зазначу, що під час процесу найму вказують компанію JM Tech яка не існує і тільки перегляд профілю в Лінкедін інтерв’юера дав мені змогу вийти на реальну назву SQURO.
Після інтервʼю мені сказали, що дадуть відповідь у понеділок ( пʼятниця була 8 березня, тому можливо вихідний, подумала я.)
У понеділок Андрій відписав мені в телеграм: ’Привіт я з фідбеком ми прийняли рішення на користь іншого кандидата. Він якраз із сфери. ’
Коли я запитала що саме мені не вистачило під час інтервʼю для отримання роботи на цій позиції він відповів : ’Нічого критичного не було. Просто інший кандидат попався з досвідом з сфери та прийняли рішення на його користь. ’
При цьому моє суб’єктивне трактування його відповідей звучало б так: ’Все з тобою добре, але ти не чоловік та не знаєш нікого з тіми. Hам треба влаштувати брата менеджера, сорі.’
Люди хочу вас застерегти від витрачання вашого часу на цю компанію.
Абсолютно на всіх етапах від листування з Андрієм з повною відсутністю ділової етики:
Так він не написав мені — ’Короче пока’, але він і ні разу не написав мені : ’ Добрий день Вікторія.’ I фідбек щодо технічного був такий: ’тех інт ок’... до подвійного переносу всіх співбесід та деяких запитань на них і атмосфери заправки я почувалася трохи некомфортно та ображено.
Якщо ваш проект чи Вас було скорочено і ви в активному пошуці роботи — Ви звісно йдете на поступки навіть з самим собою щодо ставлення до Вас потенційного наймача.
Але якщо ви крутий спеціаліст з наявним місцем роботи — ні в якому разі не рекомендую намагатися змінити актуальне місце роботи на Squro.

Також хочу зазначити що більшість хороших відгуків про дану компанію написано її співробітниками — а більшість негативних відгуків тими людьми які мали досвід спілкування чи співпраці з кимось з компанії — але не мають ніякого відношення до неї, що свідчить про те, що людей банально змушують писати хороші відгуки під час роботи в компанії.
Сподіваюся, що керівництво перегляне свій підхід до пошуку співробітників та співпраці й комунікації з ними, а не буде ховатися за іншими вигаданими назвами — щоб люди не дай Боже не написали, що насправді відбувається там.
Нижче є відгук від людини яка проводила мені одну з співбесід, так що це насправді та сама компанія і я нічого не переплутала в своєму висновку.
Дякую за увагу і бажаю всім знайти роботу мрії.

Проходила співбесіду на позицію QA Engineer. Процес найму складався з 2х коротких колів з рекрутером, технічного і фінального інтервью. Спілкування на всіх етапах було дуже комфортним, без марних питань і в максимально дружній атмосфері. Фідбеки були розгорнутими, приємно було почути не «Ви нам сподобались, пропонуємо поспілкуватися далі», а чому саме сподобалася, які мої навички будуть корисні для компаніі, що важливого для себе зауважили.

Давно не почувалася так комфортно на технічному інтервʼю, Сергій (QA lead) зміг зробити з нього не екзамен, а цікаву бесіду з нетиповими питаннями. Фінальне інтервʼю також пронеслося на комфортному вайбі, це коли розумієш, що з цими людьми тобі в подальношому хочеться співпрацювати.

Хочу зауважити що компанія пішла мені на зустріч з приводу особистих питань, пришвидшивши процес найму, за що їм дуже вдячна. Від першого інтервʼю і до офера прошло мене ніж 2 тижні, що ну дуже швидко.

Рекрутер Вікторія завжди була на звʼязку в Телеграмі і дуже швидко відповідала на всі питання.

Від процесу найму в Squro в мене лишилися лише позитивні емоціі.

Підтримали: Viktoria Derevianko

Аня, дуже тобі вдячна за розгорнутий фідбек. Обов‘язково передам команді аби також пораділи)
Сподіваємось на плідну співпрацю!

Я вже понад півроку працюю на посаді Payment Product Manager. Процесс найму співробітника пройшов доволі швидко, на кожному етапі відчував підтримку та зацікавленність. 

Всі члени команди розуміють, наскільки важливий наш проект і яка велика роль у цьому відводиться кожному з нас. Спільне прийняття рішень — це легкість і вже не говорю про те, наскільки всі чітко усвідомлюють наші цілі. 


У компанії Squro досягнення KR, так і особистого зростання, стають простішими завдяки налагодженим процесам, які в разі потреби оптимізуються. Кожен спеціаліст розуміє свої обов’язки , і це допомагає нам зосередитись на досягненні цілей.

Нещодавно почала співпрацювати з компанією та хочу поділитись враженнями.Процес відбору приходив на високому професійному рівні. Я спілкувалась з Анною. З початку нашої комунікації все було чітко і зрозуміло. На співбесіді ми більше години обговорювали мій досвід, цілі і тд. Анна ставила свої запитання та відповіла на мої запитання щодо специфіки роботи, обов’язків. Я отримали вичерпні відповіді на поставленні запитання. Дзвінок пройшов дуже продуктивно та в доволі дружній формі. Після співбесіді я в короткий час отримала відповідь та ми узгодили співбесіду з керівником. Наступна співбесіда була більш ґрунтовніша, оскільки з керівником змогли детальніше обговорити робочі процеси в команді.
Підсумовуючи, весь період відбору був комфортний та без казусів, рекрутер надав чітку відповідь в заздалегідь обговоренні терміни.
Анна розповіла, чому компанія обрала мене, що імпонує в моїх особистих якостях та досвіді, над чим компанія зможе допомогти попрацювати.
З керівником та командою працювати теж дуже комфортно, керівник чітко ставить задачі та пояснює бажаний фінальний результат.
Я задоволена як процесом відбору, так і першими тижнями роботи. Робота злагоджена, приємні колеги та дружня атмосфера.

Працюю у компанії 5 місяців. Обіймаю позицію Verification Team Lead. Під час працевлаштування отримала швидкий фідбек від команди рекрутерів. Приємна атмосфера роботи зберігається з моменту співбесіди і досі. Великий дружній колектив, злагоджена взаємодія всередині команди, є можливості реалізувати свої ідеї на реальному проекті, вносити покращення в процеси. Задоволена, що можу повною мірою використати свої знання з англійської мови та економічної сфери. Компанія дуже подобається можливістю внутрішнього професійного розвитку та кар’єрного зростання. З впевненістю рекомендую компанію як роботодавця.

Для історії опишу свій досвід спілкування з Squro з приводу вакансії «Lead .NET Engineer»

Рекрутерка Алла Фоменко розказала що в них 2 етапи співбесіди — стандартно з рекрутером (1 година) і технічне (2 години).

На першому етапі досить приємно поспілкувалися з Аллой, трохи меньше години.
Алла розказала, що .NET команда в них формується з нуля і спочатку вони шукають тім-ліда. Я зрадів, бо ця вакансія наче під мене писалась — я керував командами, створював команди з нуля, створював компанії, менторив стартапи — про що доповів Аллі.
В кінці Алла сказала, що передає моє резюме + свої нотатки їхньому технічному експерту. Вони подивляться і впродовж трьох днів скажуть чи готові продовжувати спілкування.

Я здивувався, бо чому б технічному відділу не подивитись резюме кандидата ДО початку спілкування з компанією? Нащо витрачати мій час і час рекрутера, якщо в технічному плані щось не влаштовує.

Через пару днів Алла пише мені «нажаль ми не можемо продовжити спілкування, бо технічний експерт сказав в вас недостатньо досвіду самостійної розробки архітектури рішень»

(взагалі вакансія на ліда, а не архітектора. До того ж я Аллі розказував як я в ІТ-компанії приймав участь в нарадах з архітектором, і в своєму стартапі, і в інших проєктах сам розробляв і архітектуру, і devops з CI\CD — десь це все пройшло мимо...)

І друга частина відповіді «експерта», від якої я просто випав в осад — «в вас не дуже СВІЖИЙ досвід керування командою в компанії». Я думаю малось на увазі, що я останній раз працював в аутсорсі тім-лідом 2 роки тому, а за ці 2 роки я створював СВОЇ команди, компанії, проєкти, про що Аллі прочитав цілу лекцію.

Хотілося б подивитись в очі цьому технічному «експерту»...

Я вважаю, вийшла дуже неефективна комунікація — десь загубилось все, що я розказував на першому етапі, тому витрачено мій час впусту.

Я подякував за «такий» досвід спілкування і попрощався з Аллою.

Підтримали: Andrew SlsNatalia Kurinna

Антоне, вітаю!

Перш за все, я дуже вдячна за час, який ви приділили нам під час інтерв’ю та при написанні відгуку.
З приводу зворотнього зв’язку, то варто зазначити, що рішення щодо кандидата приймається відповідно до вимог вакансії, а у випадку цієї посади — ще й досвід на позиції ліда. Як ви підкреслили, останні два роки у вас був досвід із власними проектами, проте ми, обговоришви пріоритети та ваш досвід, зрозуміли що будемо розглядати кандидатів саме з комерційним досвідом на довгострокових проектах. Це ні в якому разі не зменшує ваш досвід, а корекція вимог на старті пошуку на нову вакансію — звичайний випадок.
Стосовно процесу, ми обов’язково на своєму інтерв’ю розповідаємо про подальші етапи, тому я вас попередила, що після HR інтерв’ю ми ділимось зворотнім зв’язком з технічними експертами, і на основі саме зворотнього зв’язку приймаємо рішення про подальші кроки з конкретним кандидатом. На жаль, розгляд резюме ще до HR інтерв’ю не поліпшить та не пришвидшить процес, тому що досить часто резюме не надає вичерпної інформації по досвіду, оцінка яких для нас є важливою.

Мені дуже прикро, що склалось враження про неефективну комунікацію.
Проте, зі свого боку хочемо побажати вам успіху в пошуках найкращого роботодавця.

З повагою, Алла

Працюю з компанією вже бiльше п’яти рокiв і хочу поділитися своїм враженням зсередини.

Починала свiй шлях в компанії з позицiї Verification manger та зросла до Reconciliation Team Lead. Наша компанiя дуже швидко розвивається, зростає та набирає обертiв. За цей час я отримала величезний та цiкавий досвiд працi з супер командою професiоналiв з мого та iнших вiддiлiв, тому хочу працювати саме тут.

В компанiї та нашому вiддiлi дружелюбна атмосфера, я спілкуюся також з іншими департаментами і можу сказати, що відчуваю підтримку команди по будь-якому питанню.

Цікавить продукт, задачі для мене досить амбіційні і складні, що дає мені змогу розвиватися.

Головне, що я бачу свій розвиток зі Squro і сподіваюсь на довгу співпрацю.

Протягом майже 5-ти років я працюю у компанії Squro, починаючи з посади Customer Support Specialist, а зараз займаю посаду Business Development Team Lead. На моїх очах компанія зростала, розвивалась, та продовжує розвиток, і я разом з нею. Хочу поділитися своїми досвідом та враженням про роботу в компанії.

У Squro досягнення цілей, як по завданням, так і особистого зростання, є досить простими завдяки налагодженим процесам, які при потребі оптимізуються. У кожного спеціаліста є чітке розуміння власних завдань, що допомагає зосередитись на досягненні поставлених цілей.

Особливо мені подобається наша команда. У нас є спільна мета, спільне бачення та розуміння цінностей. Я повністю впевнений, що будь-хто готовий допомогти й підтримати один одного. Завдяки такій колективній співпраці, виконання завдань стає набагато легшим та приємнішим. Окрім цього, хочу зазначити, що компанія Squro — це справжня міжнародна спільнота.

Я рекомендую компанію Squro, якщо ви шукаєте міжнародну компанію з мультикультурним середовищем, цінуєте налагоджені процеси, інноваційний продукт та круту команду. Тут ви знайдете все, що потрібно для комфортної роботи, успішної кар’єри та професійного зростання.

Нещодавно почав співпрацю з компанією як Head of Engineering. Я розраховую на довгострокову співпрацю, тому рішення старався максимально зважити. Враження після перших місяців, що не помилився.
У Squro комфортна робоча атмосфера та внутрішня культура. Команда активно взаємодіє, орієнтована на продукт і дотримується своїх цінностей, про які мені нагадують і девопси, і девелопери, і тестувальники :) Відчувається підтримка колег, спілкування дружнє

Активно наймаємо, навіть в такий період, як зараз. Цілі амбітні, роботи багато. Мені таке подобається :)

Про процес співбесідування: відповів на усі питання, але вже під час співбесіди дізнався, що не підходжу, бо потрібно було відповідати (увага) впевнено. Тобто мало правильних відповідей — вони ще й мають бути впевненими. Дякую за розуміння, Вікторіє.

Підтримали: Hanna DomchenkoNatalia Kurinna

Олександре, дякую за ваш коментар!

Хотіла б додати, що ми дійсно можемо дати швидкий фідбек на співбесіді, але обов’язково з вказанням тих моментів, яких не вистачило і запитуємо чи має кандидат якісь зауваження, які я зі свого боку запропонувала вам обговорити. На мій жаль, отримала відмову в продовженні діалогу.

Так, ви дійсно праві, що нам важливо щоб кандидат впевнено відповідав на приорітетні для нас запитання, і на превеликий жаль, ми не отримали від вас вірних та впевнених відповідей на технічні питання.

Мені дуже прикро, що нам не вдалося знайти консенсус в кінці співбесіди.
Проте, зі свого боку хочемо побажати вам успіху в пошуках накращого роботодавця.

З повагою, Вікторія

Спілкувався з рекруітером Вікторією, відмічу професійність і загалом приємне враження

Дуже тобі вдячна за відгук!
Рада, що тобі сподобався наш діалог.

After 9+ years in SEO, I got the HR answer “not qualified enough” ..
By the way, my last 3 companies are US INC 5000, but the Squro indicated that their money and customers ... in Africa and this is another important reason.

I’m sure it’s a good place to work, if you can’t do anything well in IT only.
I’m also sure that their main IT skills are basking in the Cypriot sun.
I think so, because the level of Squro website is the development maximum of a pre-junior in a weekend.

They have 200 — 800 employees and if you conduct an audit of their work, 50% can be replaced by 10 freelancers and get better results.
My opinion is at least expert level like Organic Growth Lead or Upwork SEO TOP Rated +
Also at my last 99% technical interviews conducted by tales-stories SEO TL such as boosta, none of them could answer anything adequate to my counter-questions about Google’s algorithms, so
good luck to you and continue to work with such nonsense.

Squro has been developing since 2010, but their traffic is less than my first PHP trial “Hello world” where 80% of the content is lorem ipsum.

Thanks to your great recruiting, Google ⚡ values the Squro brand at $2
> > > prnt.sc/t6gCcbA0HNnd
No Hindu can progress at 0.25 cents a year even if his task is to do as badly as possible.
And you did it !

I am sure that you have made a choice in favor of one more no real skills.
Therefore, there is no need to respond to this post with anything intelligent.

To prove it, lets review your site in half a year.
I’m willing to bet there will also be a $2 SEO value 🆔.

Підтримали: Hanna Domchenko

Taras, first and foremost, I am very grateful to you for the time you dedicated to us during the interview and for writing a feedback. However, it is worth noting that the decision on the candidate is made according to the requirements for the position, namely: soft skills, hard skills, and, in the case of this position, managerial experience.

Based on the results of the interview, the recruiter provided you with comprehensive feedback with an explanation of the expertise that was missing, without dry “lack of experience” statement. With your permission, I will reiterate:

“We want to highly commend your communication skills and see that you would fit perfectly in our team. Unfortunately, for this position, we need more experience in team management than you currently have. Additionally, it is desirable to have experience working with our GEO and niche. We also want to acknowledge your level of English proficiency and diverse interests in domains, but we are not ready to continue communication for this vacancy.”

Regarding the analysis you conducted, the Squro website is created for the company’s career purposes. Therefore, it is quite understandable that this website should not be expected to have high traffic and other logical things from the point of view of SEO analytics.

BR,
Tetiana Sokolova
HR Lead | Squro

Коментую. Представники компанії зі мною поспілкувались. Ситуацію ми врегулювали. Дякую.

Світлана, дякуємо за відгук!
Чудово, що нам вдалося все врегулювати та рада знайомству з вами!

До речі, підтримую позицію колеги Тараса, оскільки, в мене теж аналогічна ситуація. І двоє людей не моужть помилятись. Рахуйте наразі постійні блекаути, шукачі для підготовки тестових завдань на які потім ніхто не відповідає винаймають коворкінг мінімально на 2-3 дні. Тому, відразу є розуміння, яке ставлення до людей. Пишу для того щоб мої колеги не тратили час на написання безкоштовних тестів в умовах блекауту. І прочитали мій відгук і зрозуміли, що варто 10 раз подумати перед тим як погодитись їх писати.

Підтримали: Taras Feniuk

Мої вітання! Спілкувалась із пані Дариною Черкащенко. Позиція «міжнародний юрист». Отримала завдання. Підготувала відповіді в умовах винаймання коворкінгу та блекаутів. Завдання як для безкоштовного досить об"ємне і для мене незрозуміло для чого стільки питань. Далі, не знайшлось часу підтвердити отримання листа. Прошу, з огляду на таку безвідповідальність втрутитись та у разі відсутності обгрунтовних зауважень оплатити виконану роботу.
Ще раз підкреслюю, я не розглядаю позицію.
В Лінкедіні ніхто із представників не відповідає, так більше повідомлення рекрутеру надіслати неможливо.

Підтримали: Dmitriy Timko

Вітаю, Світлана!

Дякую за ваш відгук!

Так, ми мали певні проблеми щодо якості роботи рекрутера Дарини, тому припинили з нею співпрацю. Але припускаємо, що діалоги з власного аккаунту рекрутера можуть бути поза межами нашого контролю.

Щодо вашої кандидатури — в нашій базі є примітка, що вам надіслали тестове завдання, але так і не отримали від вас відповіді. Будемо вам дуже вдячні, якщо відповісте на мій реквест в лінкедіні і надасте скріни листування з рекрутером, щоб ми могли розібратись в ситуаціі.

Стосовно оплати тестового завдання — в нашій компанії не передбачена оплата за тестове завдання, про що вас попереджають спочатку, після цього у вас є вибір: погоджуватися виконувати його чи ні. В нас немає намірів спекулювати вашим часом та користатися в робочих цілях виконаним завданням. Тестове завдання дає нам змогу оцінити ваші навички на практиці.

Попередньо просимо вибачення за незручності і чекаю на вашу відповідь.

З повагою, Тетяна
HR Lead

Вже багато було сказано про процес рекрутингу. Спойлер — так, він просто жахливий.
Шкода, що не можна прикріпити скрін переписки з рекрутером Дариною, яка погоджує дату і час онлайн зустрічі, потім в односторонньому порядку скасовує, назначає нову, знову скасовує. Як після такого може зберігатись мотивація продовжувати процес рекрутингу з компанією, ректрутер якої просто банально не приходить на запропоновані нею ж зустрічі, прикриваючись надмірним навантеженням, вихідним днем чи іншими нерелеватними причинами?!

Тарасе, доброго дня!
По перше хочемо вибачитися за нашого рекрутера.
Та щоб розібратися в ситуаціі, зробити висновки та налагодити роботу рекрура, будемо дуже вдячні якщо зможете вийти на зв’язок з нами.
Нажаль кілька днів не можемо отримати від вас зворотній зв’язок (пошта, Linkedin, мессенджер).
Дуже сподіваємось на вашу відповідь!
З повагою, Тетяна

Постійно з"являєтьcя вакансія HRD.Чи роблять вигляд чи шукають насправді незрозуміло. Особисте враження, що роблять вигляд.

Доброго дня, Вадиме!

Так, вакансія Head of HR дійсно відкрита і ми у пошуках нашого ідеального кандидата. У зв’язку з тим, що це С-Level позиція, процес відбору справді може бути довшим ніж з іншими позиціями. До того ж, ми ретельно підходимо до співбесід і надаємо перевагу якості, а не просто швидкості.

Вдячні за ваш відгук та увагу до нашої компанії!

Компанія більше двох тижнів в особі рекрутера не може назначити співбесіду. Зате регулярно запитує, як справи і чи я ще не отримав оффер. Дуже дивна поведінка. Не рекомендую звʼязуватися з ними:)

Підтримали: CK

Романе, дякуємо щиро за ваш коментар!

Одразу з’ясували деталі коммунікації та дійсно просимо вибачення, що відбулась затримка з організацією співбесіди на нашій стороні. Рекрутер мав лише позитивну інтенцію підтримувати зв’язок з Вами і щиру зацікавленість у подальшому спілкуванні, однак визнаємо, що ми могли краще та професійніше організувати хайрінг процес, та створити для Вас більш позитивний експірієнс у спілкуванні з компанією. Ми сподіваємось, що зможемо підтримувати зв’язок та матимемо шанс покращити Ваші враження у майбутньому!

Дякуємо, що допомагаєте нам рости і ставати краще!

З повагою,
Команда HR Department в Squro

Всем привет!)
Работаю в компании уже 4й месяц, и решил поделится своими впечатлениями об этой компании, так как считаю что это может помочь соискателям лучше понять подходит им или нет)
Плюсов слишком много что бы уместить их в этот текст, поэтому перечислю основные:
— крутой и дружественный коллектив ( явно заслуга наших прекрасных HR ), новенькие люди быстро вливаются в коллектив и он этому способствует
— классный и удобный офис в центре города с удобной инфраструктурой вокруг ( кафешки, спортзалы, транспорт, +\- парковка )
— четкая организация всего внутри ( понимаешь что когда и как нужно делать без дополнительных тасков которые не относятся к твоей работе )
— грамотное обучение и онбординг персонала ( вы не останетесь без внимания если у вас есть вопросы или вы чего то не понимаете )

Підтримали: Evgeniya Romanova

Я проработала в компании чуть больше года и точно могу сказать, что Squro — одна из лучших компаний, с которой мне удалось посотрудничать. Это настоящая команда, где каждый, в не зависимости от должности и опыта, готов откликнуться и помочь в любой ситуации, все стремятся быть лучше, расти и достигать крутых целей вместе. Компания очень быстро развивается и меняется в лучшую сторону, очень круто, что идеи воспринимаются и внедряются. Ребята, не останавливайтесь на достигнутом, вы крутые!

Підтримали: Evgeniya RomanovaOlga Kompanets

Сотрудничаю с компанией, классно выстроены процессы рекрутинга, всегда своевременная коммуникация, быстрая реакция на любой запрос. Компания развивается очень стремительными темпами, постоянно улучшают условия для сотрудников, атмосфера супер френдли:) Гибкое отношения к офисному/удаленному типу работы, и в целом классный подход (уделяют много внимания ценностям компании, открыты и уважают своих коллег)

Стучится ко мне в ЛинкедИн эйчар наташа (и в прямом и переносном слысле этого слова). Сходу так: в какое время завтра проходим интервью? Я и ответила, что если Вы приняли решение о дне без меня, то сможете принять и решение о времени дня без меня, вопрос лишь в том, приду ли я -) Она написала мне кучу мессаджей в Телеграм, она назначила и отменила собеседование, в явной форме обвалявшись в истерику, трижды. После чего ответила, что насколько она может судить, она бы хотела поискать продакт менеджера с более релевантным профилем. Очень сомневаюсь, чтобы такое... такая наташа в принципе понимала значение термина Product management. Ну прям вот как до луны, и это чувствуется.

Підтримали: Dmitriy TimkoInna Prokhorenko

Здравствуйте, Юлия! Спасибо за фидбек. Я как Тим Лид команды рекрутмента, которая отвечает за поиск в Product команду, проговорю с рекрутером дополнительно нюансы сложившейся коммуникации.
Жаль, что общение с нашей командой принесло вам негативные эмоции. Приношу свои извинения.

Мой отзыв не будет лестным. Пообщаться с компанией не удалось по простой причине — отсутствие какой либо обратной связи после отклика на вакансия Head of HR несколько раз. Обратная связь, очевидно, отсутствует. Если так происходит на первом этапе знакомства, то вряд ли в компании работает обратная связь в принципе.

Підтримали: Yana LevandovskaInna Prokhorenko

Здравствуйте, Анна.
Благодарим за обратную связь.
К сожалению, такие ситуации случаются из-за большого количества входящих резюме, когда рекрутер физически не может отреагировать на них. Мы очень надеемся на Ваше понимание.
Спасибо, что пообщались с нами по телефону, касательно Вашего отзыва. Мы согласны, что нет предела совершенству и есть куда улучшать процесс работы с откликами, опираясь на Ваши рекомендации.

Решила оставить пару слов о компании Squro, т.к сталкиваюсь с ней уже не первый раз на протяжении нескольких лет. Изначально видно было, что компания набирает обороты, не боится экспериментировать и рисковать. Проходила отбор, когда проживала в Киеве. Но, потом случился переезд. Сейчас в ней работает моя подруга, и я не понаслышке знаю о текущем стремительном росте компании. Список вакансий впечатляет, даже во время карантина!

Працюю в компанії Squro протягом місяця і залишати відгук про компанію вважаю хорошим тоном. Вирішив написати відгук для тих, хто хоче або думає бути працівником компанії. Термін, від відправлення резюме до фідбека з офером, пройшов за тиждень. За цей час були співбесіди, де дали відповіді на всі мої питання. Компанія динамічно розвивається і той факт, що найм проходить під час кризи є тому підтверженням. Такі речі, як допомога з релокейтом (мені це важливо так як проживав в іншому місті), забезпеченням технікою і допомогою у вирішенні різного роду питань — вирішуються в найкоротші терміни. Робота проходить в дружній, працюючій на результат, команді.

Підтримали: Squro Llc

Пока на карантине решил поделиться своими впечатлениями. Очень приятно тут работать, нормальное отношение к сотрудникам — это очень важно.
Молодой, весёлый и дружный коллектив.
Был приятно удивлен как прошёл мини-корпоратив на 8ое марта. Это конечно внутреннее, но реально все было слаженно, организованно и все остались довольны, и не только девушки.
Круто выглядит наш теперешний карантин. Переехали по домам за 1 день, компания оплатила доставку всей необходимой техники, а потом еще и передали набор масок. Ежедневно тим-лиды всех подразделений организуют митинги и интересуются здоровьем сотрудников.
Работы много, задания интересные. Стараемся идти в ногу со временем в части технологий. Предложения и пожелания принимаются и рассматриваются. Улучшения регулярно внедряются.
Я рад что встретил эту компанию.

Привет всем, меня зовут Дмитрий, я работаю в Squro почти год. За это время я прошел путь от рядового сотрудника до руководителя отдела. Здесь можно развиваться, применять все свои навыки и предлагать свои крутые идеи, которые Компания всегда слышит и старается реализовать. Самое главное, что весь коллектив Squro — это одна дружная команда, которая всегда поделиться советом и опытом. Мы работаем в просторном и уютном офисе, здесь есть спортзал, игровая комната и прочие офисные бонусы. Думаю, что каждый будет доволен работой здесь, лично я рад, что выбрал Squro.

Підтримали: Denis KuzimovichSquro Llc

Ейчар из компании первой пишет в джинни, читает сообщения, но не отвечает :)

UPD: Компания связалась со мной через некоторое время, извинились за сложившуюся ситуацию и судя по разговору, все настроены на улучшения процессов. Очень приятно видеть, что HR отдел заботится не только о репутации компании, но и готов принимать обратную связь

Работаю в Squro на протяжении четырёх месяцев. Хотел бы оставить следующий фидбек.
Что нравится:
— дружный коллектив который на 100% состоит из компетентных специалистов которые всегда пойдут на встречу в рабочих/организационных вопросах, и с которыми приятно работать;
— хорошо налаженный менеджмент, при котором я, как и мои коллеги, понимаем что делаем и ради чего, какие цели задаём и какие результаты получаем;
— ежедневные свежие фрукты/печеньки, кофе;
— своевременная оплата;
— регулярные корпоративы.
Что не нравится:
— с некоторых районов города трудно добираться в офис по утрам;
— на кухне нет раковины.

Наткнулась на отзывы о Squro и хочу оставить свой, для тех, кто уже прошел собеседование, но все еще сомневается в своем выборе, или же для тех, кто только собирается отправить свое резюме :-)
Я работаю в компании больше года и с уверенностью могу сказать, что заявленные условия соответствуют действительности. Прежде всего речь идет о материальной стороне — зарплата без задержек и есть возможности для ее увеличения. В социальном плане -очень молодой и дружелюбный коллектив, лояльное руководство (в каждом проекте/отделе свои руководители и в данном случае говорю про свой проект). Радуют также ежедневные свежие фрукты и вкусный кофе, приятные подарки по праздникам. В офисе есть зоны для отдыха (настольный футбол, теннис), и что немаловажно для меня, ведущей активный образ жизни, наличие спортзала. Надеюсь мой отзыв поможет вам воссоздать правильный образ компании и сделать свой выбор :-)

А как считает HRD компании Squiro-обратная связь она вообще для чего нужна?
Особенно забавно, когда HR игнорит кандидата на должность HRD))! Если это ваша корпоративная этика- наверное вы знаете какие-то секреты общения с кандидатами! Поделитесь))

Добрый день, Наталья.
У нас с Вами прошло HR собеседование 22.11.2018. Спустя 6 дней (28.11.2018) мы с Вами общались по Skype относительно обратной связи. Спустя две недели я Вам дала окончательный фидбек, написав Вам в Skype, на что Вы мне ничего не ответили.
Возможно, Вы не активно пользуетесь данным ресурсом общения и не увидели мое сообщение, но Вы поймите нас тоже — мы не можем в телефонном режиме всем давать обратную связь.
Относительно Вашего комментария, что HR игнорит кандидата на должность HRD, я считаю, что игнорит — это когда совершенно не выходит на связь не через какие способы связи.

Говорят, что если назначаешь интервью кандидату, то на него нужно приходить... ну это так говорят. P.S. Рекрутер назначил интервью по Скайпу на HR Director, но не явилась на интервью. Я взяла паузу, сама понимаю, что бывают периоды загрузки. Вежливо написала и напомнила о себе. Прошло более 2 недель, сообщение прочтено, но тишина..... Это пять!;)))

Здравствуйте Яна! Благодарим Вас за отзыв. Произошло недоразумение с обратной связью, возникшей в августе с моим коллегой. Приняты все необходимые меры, чтобы такая ситуация не повторилась. Мы стараемся улучшить наши процессы, поэтому полученная информация, для нас очень важна.
С уважением, Ольга.

Хочу оставить объективный отзыв бывшего сотрудника. Сейчас может что-то поменялось, но вот мне Dou высветил — оставьте отзыв, оставляю))

Работала тут долго, вот что понравилось:
— Условия гуд, офис в центре, комп хороший, обещанные фрукты и кофе были.
— Оплата нормальная, обычно все было вовремя.
— К тематике работы нужно привыкнуть, но особых сложностей не возникает, если у человека есть мозг.
— Очень нравился коллектив, условия для общения и знакомств в игровой комнате, я очень рада, что работала с такими зайчатами :3
— Есть возможности для карьерного роста, креативного подхода.
— Не ограничивают эксперименты (с новыми рынками, подходами и методами).
— Работа по спринтам, удобно, четко, понятно.

Что не понравилось:
— Не было гибкого графика, посещения трекаются четко 9:00-18:00.
— Лично у меня были проблемы с отпуском, т.е за год последний у меня его не было и компенсации не было тоже.
— Центр Киева — это как +, так и -, т.к пробки.

В целом, скажу, что рада была сотрудничать почти 2 года. :)

Підтримали: Tatiana Tarasiuk

Валентина, спасибо за время и столь приятный, теплый отзыв! К сожалению не застала вас, но с радостью передаю вам взаимности от ребят :)

Мы сейчас работаем над переходом на гибкий график работы и контролем отпускных, думаю уже совсем скоро мы сможем убрать несколько пунктов из минусов сотрудничества. Мне жаль, что так не хорошо получилось по отношению к вам. Надеюсь, данная ситуация с отпуском, не повлияла на ваши планы в будущем.
В любом случае, забегайте к нам на чай/кофе, будем рады встречи ;)

Звернулися через пошту, дали тестове завдання, після виконання вже 2 тижня ніякого повідомлення, якось не відповідально...

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.