14 березня 14:20
Трохи попрацювала в даній компанії юристом. Я не можу казати як в інших відділах, тому кажу лише за свій досвід та про роботу з директором компанії.
Враження так собі, покроково:
Процес найму та онбординг були якісними, тут сказати нема чого. Але далі починаються нюанси)
Використання таймтрекеру — обов’язкове) якщо в тебе по ньому недостача часу, то вираховують із з/п
Зарплата: двічі недорахували, один раз просто забули нарахувати) питання вирішили, але все ж. При звільненні нарахування відбувається не в сам день звільнення, як мало б бути, а коли зручно компанії, цитую «щоб не переривати фінансові цикли»)
Щодо самого звільнення: про нього мені сказала моя тімлід, бо ейчар була у відпустці і пропросила її передати 🙂. Формулювання : «бо на тебе скаржились», але хто і на що саме — невідомо :) За весь час роботи не було жодного «давай покращимо» в комунікації (крім мого ж тім ліда) чи щось таке. Навпаки, від колег та клієнтів бути лише позитивні відгуки. Коли я сама ініціювала розмову з ейчаром, то почула лише, що «не зійшлась характером» із директором і продакт-менеджером. От і все. Цього, виявляється, для даної компанії, достатньо)
Директор вважає нормально писати в неробочий час, можна навіть об 11 ночі. Може доручити робити велитенський проект, а потім передумати. Крім того, дозволяє собі різкі висловлювання. Якщо хтось із керівництва, або сам директор, помиляється (а ми люди, буває) — всі мають мовчати і «забути». Ще й тебе винним зроблять.
З рядовими колегами, з якими мала справу (сейлс, вендор менеджери і тд) та мій тімлід — проблем не було взагалі, комунікабельні та відкриті.
Іще момент: більшість позитивних відгуків з’явилися в один і той самий період — кінець жовтня 23 року, що виглядає трохи підозріло.
Складається враження, що якщо не демонструвати лояльність керівництву, то ти автоматично стаєш небажаним.
Компанія любить створювати картинку, що «ми всі сім’я», але ніяких переваг сім’ї ти не отримаєш.
Привіт, Тетяно! Нам дуже прикро, що Ви не пройшли у нас випробувальний період і склали негативне враження про співпрацю. Ми цінуємо і поважаємо Ваш відгук та думку.
На нашому з Вами останньому дзвінку — фідбек-офбордингу, що тривав більше години ми оговорили багато прикладів та причин, чому не можемо працювати разом. В тому числі і прямий фідбек від команди на комунікацію. Нам достатньо цього для зупинки співпраці. Не всім підходить продуктовий стартап у активній фазі росту і це окей: у нас справді бувають термінові задачі та дуже швидкий темп, інновації. Стараємось тримати баланс та бути гнучкими, сприймати труднощі як челенджі. Ейчари теж люди і ходять у відпустку. До того ж, тімлідер це позиція,що передбачає і фідбек і пряму комунікацію навіть про завершення співпраці.
Ми зробили висновки і покращення з технічної сторони ще після дуже детального відгуку на офбордингу. СЕО і зараз відкритий до діалогу та прямого фідбеку.На останньому дзвінку я навпаки наголошувала, що блокери потрібно обговорювати та рефлексувати одразу, а не забути чи замовчувати.
Наша команда справді відкрита і комунікабельна, дякую що відзначили це. Ще одна річ, на яку маю зреагувати детальніше: у нашій культурі ніколи не було поняття сімʼя — ми будуємо не сімʼю, а команду, що робить продукт, яким горить. Ми ніколи не даємо очікування сімейної атмосфери, натомість наголошуємо що у нас комʼюніті.
Щиро бажаю Вам знайти компанію, яка буде ідеальним місцем для Вашої карʼєри. Дякую за фідбек, це дозволяє нам розуміти помилки та робити покращення для існуючої і майбутньої команди. А це дуже важливо!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.