Не раджу працевлаштовуватись. Пройшла 3 співбесіди і 1 технічне завдання, отримувала лише позититвний фідбек на всіх етапах. Пообіцяли фінальне рішення спочатку в одну дату, коли вона настала, пообіцяли в іншу, після чого пропали взагалі. Фідбек отримала через півтора місяці і навіть без вибачення за затримку) Очевидний та зрозумілий рівень поваги до кандидату та до його часу. Дуже прикро бачити на ринку непрофесіоналів та ще більше витрачений на них час. Тому повторюсь — не раджу, цінуйте себе, свій час і знаходьте гідну компанію.
Люба,
Хочем висловити щирі вибачення за затримку із відповідю та відсутність оперативного спілкування з нашого боку.
Важливо наголосити, що ми завжди намагаємося надавати всім кандидатам відкритий та шановний feedback. Проте, іноді через великий потік заявок та внутрішні обставини, ми можемо не завжди забезпечувати швидку зворотню відповідь.
Відповідно до наших цінностей, ми завжди ставимо на перше місце відкритість та взаєморозуміння. Наша мета — створити позитивне середовище для всіх кандидатів, які проходять через наш відбір.
Ми цінуємо ваш час і вкладені зусилля у рекрутинговий процес. Ваші враження для нас дуже важливі, і ми візьмемо до уваги ваш відгук, щоб покращити нашу роботу та забезпечити більш ефективне спілкування з майбутніми кандидатами.
Ще раз вибачте за будь-які незручності, які ви можете відчути через цю ситуацію.
Ми бажаємо вам успіху у пошуку роботи та сподіваємось, що ви знайдете гідне місце для розвитку вашої кар’єри.
З повагою,
SoundCampaign
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
1 відгук
RSS