Sonerim

21...80 спеціалістів
Харків, Таллінн (Естонія)

11 липня 2023 15:34

Eugene Yuskov, Junior Customer Support Manager в Workflow

Мав негативний досвід комунікації на співбесіді з компанією Sonerim.
03.07.2023 HR-менеджер Karyna Kurbanova сама зв’язалася зі мною та надіслала пропозицію на вакансію Sales-Manager. Досвіду роботи у сфері IT — я не маю, тому шукав посаду яка буде відповідати моїм навичкам та досвіду роботи у інших сферах. Оскільки, IT для мене це щось нове, я вирішив спробувати свої сили та відразу призначили співбесіду на 07.07.2023. Я погодився, тим більше, оскільки компанія сама перша зі мною зв’язалася.

Під час спібесіди були присутні HR та CEO компанії Artem Gaidai. Від самої першої хвилини розмови було відчуття ніби кандидата вже знайшли а співбесіда зі мною лише фікція щоб не скасовувати співбесіду. Відчувалась максимальна зверхність та упередженість до мене з боку самого СЕО компанії. Артем задавав питання мені на кшталт «Як гадаєте, чим займається компанія? Чому Ви не хочете далі продовжувати свою кар’єру в іншій сфері? Чому Ви впевнені, що ця посада взагалі для Вас?». При тому, що мені здалося максимально недоречним та кумедним, це питання про саму компанію. Тобто, це кандидат має відповідати на питання про діяльність Sonerim, а не Ви маєте презентувати себе спочатку?

Наголошую, компанія сама скинула мені пропозицію попередньо ознайомившись (а можливо і ні) з моїм резюме, де я не вказував жодної інформації про досвід в IT. Також були питання технічного характеру, які попередньо я не був готовий відповісти, на кшталт «У Вас Айфон чи Андроїд? А якою мовою написані продукти Андроїд та Айфон?»

Спілкуючись відчувалась максимальна неповага до мене, як до кандидата. Також були присутні вкрай недоречі посмішки як з боку HR так із боку CEO, коли я відповідав на поставлені питання. Вся співбесіда зайняла всього близько 8 хвилин, що свідчить про максимальну непідготовленість як, з боку СЕО так і з боку HR, яка взагалі всього пару речень сказала за весь час співбесіди. На питання ЗП — чіткої відповіді не почув. Почув лише максимально завуальовані заготовлені відповіді.

Звичайно в кінці розмови було обіцяно що дадуть відповідь щодо моєї кандидатури протягом наступного тижня. Відповідь отримав сьогодні 11.07.2023. Після такого відношення я взагалі не чекав ніяких відповідей від компанії. Звичайно після такого негативного досвіду в мене зникло будь-яке бажання мати будь-які ділові стосунки з Sonerim.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрий день, Євген.

Нам шкода, що досвід спілкування з нашою командою вийшов для вас незадовільним. Можемо запевнити, що CEO та HR не мали жодних особистих упереджень щодо вас.

Хотіли б трохи пояснити чому саме задавалися такі питання:
Питання про діяльність компанії ми задаємо для того, щоб ефективно використовувати час. Якщо кандидат перед співбесідою переглянув сайт чи сторінки компанії та розуміє чим ми займаємось, то відразу переходимо до наступних питань, якщо ж такої можливості у кандидата не було, то зазвичай далі йде коротка презентація про роботу компанії, щоб кандидат був у контексті. Зазвичай питання формулюється наступним чином: «Чи була у Вас можливість ознайомитись з діяльності компанії, або потрібно розповісти про це більш детально?» Звичайно, ми не зачитуємо питання з листочка, тож можливі варіації, які можуть бути сприйняті не зовсім так, як ми це собі уявляли. Дякуємо що звернули увагу на це, ми будемо більш точно формулювати це питання в майбутньому.
Коли ми питаємо про те чому кандидат не бажає продовжувати діяльність у попередній сфері, нам цікава мотивація таких змін. На наш погляд, це показує як людина підходить до вибору сфери діяльності, що її мотивує та що може змусити знову змінити сферу на іншу.
На позицію Sales Manager ми задаємо питання приблизно такого складу: «Як Ви вважаєте, чи підходить Вам ця позиція?», тому що це досить специфічна діяльність, що потребує певних навичок комунікації, а також специфічних зусиль у спілкуванні з незнайомими людьми, а таке не всім підходить через певні риси характеру.
Питання про операційні системи смартфонів та мови програмування, на яких пишуться для них додатки, ми задаємо для того, щоб зрозуміти чи цікавиться людина взагалі технологіями, з якими працює кожного дня. Зазвичай, ми задаємо ще кілька простих технічних питань, щоб зрозуміти чи має кандидат деякий технічний кругозір.

Співбесіда дійсно зайняла небагато часу, на жаль, ми не проводили вимірювання, але у інвайті на співбесіду ми вказуємо, що це займе до півгодини часу. Як відповісти на претензію, що HR сказала всього кілька речень на протязі інтерв’ю, ми, на жаль, не знаємо.

У Вас виникла претензія щодо нашої відповіді на питання про ЗП. На це питання ми зазвичай відповідаємо що відштовхуємось від побажання кандидата. Ми дійсно не маємо визначеної вилки ЗП для цієї позиції і готові задовольнити вимоги кандидата, якщо нам буде цікавий такий спеціаліст.
Також, важливо розуміти, що зазвичай дохід менеджера з продажів складається з двох компонентів: ставки та відсотків від продажів. Тож, мабуть, і не можливо назвати точну суму, яку Ви, напевно, хотіли почути.

Ваша остання претензія стосувалась часу надання відповіді за результатами інтерв’ю. Давайте разом розберемо, з Вашої розповіді:
перший контакт з Вами відбувся 03.07.23 — це понеділок, інтерв’ю узгодили на п’ятницю 07.07.23, а відповідь Ви отримали у вівторок 11.07.23, тобто через 4 дні після інтерв’ю, два з яких були вихідними. Тобто, ми поспілкувалися з Вами в п’ятницю в обід і пообіцяли надати відповідь на протязі наступного тижні, що й зробили у вівторок з Ваших же слів. Не бачимо тут протиріч.

Євгене, нам дійсно шкода, що у Вас склалися негативні враження. Ще раз запевняємо ми з повагою ставимося до всіх кандидатів.

Бажаємо вам успіхів
Гарного тижня.