6 січня 2023 11:17
Проходила інтервʼю на позицію Employer Brand Manager навесні з Олесею. Діалог і деталі про компанію справили приємне враження. При цьому причина відмови базувалась на відсутнотності досвіду, який в мене є. Коли я про це написала, відповідь я не отримала. Я вирішила не пробувати далі отримати відповідь, оскільки був той період, коли компанії все ще адаптувались до війни.
В компанії знов відкрилась дана позиція і я спробувала ще раз податись, написала особисто Олесі. На що одразу отримала відмову «Наразі не можемо тебе розглянути , на жаль.» «Дуже дякую за деталі, ми вже розглядали твою кандидатуру і рішення не змінне. » і стіна.
Можливо такий стиль фідбеку є норма для компанії та для мене це є неповагою до кандидата — відсутність причин відмови, коли обʼєктивно досвід підходить під очікування компанії.
Для мене це перший випадок написання такого відгуку компанії, але я розумію, що це зможе повпливати на те, щоб переглянути формат зворотнього звʼязку, оскільки компанія достатньо гарного рівня.
Анно, добрий день. Ми завжди прислухаємося до фідбеків кандидатів, бо вони допомагають нам покращувати процес.
Одразу хотіла б відмітити вашу цілеспрямованість, оскільки ви вже третій раз відгукуєтесь на нашу вакансію :) Та все ж хочу внести ясність у цю ситуацію. Ми вперше розглядали вас декілька місяців тому і відмовили через відсутність належних технічних навичок. Фідбек вам надали одразу, ви його прийняли.
Пам’ятаючи ваш досвід, зараз ми також не готові вас розглянути, бо шукаємо кандидата, який відповідає нашим критеріям на 100%. Тому я повідомила, що не готова продовжувати діалог, щоб даремно не витрачати ваш час.
Бажаю вам знайти компанію, де кар’єрне зростання буде неминучим та стрімким, а задачі дуже цікавими. Бережіть себе!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.