спочатку я працював із SoftTeam на проєкті SmartApps як фрілансер приблизно пів року, а потім Микита Попов запропонував мені інхаус фултайм співпрацю на посаді Unity Developer Lead. Я почав працювати в такому форматі 22 липня і пропрацював майже до кінця жовтня (3 місяці), але липень поки що єдиний місяць, за який я отримав оплату (8 робочих днів).
у компанії були складні часи вже з першого місяця. В кінці серпня не всім виплатили зарплату, але Микита продовжував наймати все більше розробників. Дивлячись на такі темпи та обіцянки зі сторони Микити, що виплати почнуться через тиждень, я подумав, що все добре, і він знає, що робить, адже вже давно з ним працював.
я не зачіпав його з цього приводу, бо вірив йому. Але наприкінці вересня, коли розробників стало набагато більше, він оголосив, що розпускає всіх Unity-розробників і переводить їх на фріланс, окрім мене. Я їм був потрібен для регулювання проєктів і надалі, але вже на умовах фрілансу. Також він пообіцяв, що буде здійснювати виплати всім, хто не отримав зарплату за попередні місяці.
кожного разу, коли я писав Микиті з приводу оплати, він казав, що скоро все налаштується, і часто повідомляв, що виплати почнуться з наступного тижня. Але кожного разу в наступну неділю повідомлення були такими ж самими. На початку жовтня, на моє прохання здійснити часткову оплату, я отримав схоже повідомлення — що оплати почнуться з наступного тижня.
у жовтні комунікація з Микитою та іншими співробітниками, які залишилися, зменшувалася з кожним днем. Відповіді на мої питання щодо оплати не сильно відрізнялися від попередніх.
тільки після розголосу цієї ситуації він сам написав про неї. Деяким розробникам він виплатив зарплату за відпрацьовані місяці, але дуже багато хто поки що чекає.
я дуже сподіваюся, що ця ситуація вирішиться. Після того як всім погасять борги, я обов’язково оновлю свій відгук.
Я працював у компанії SoftTeam на проекті SmartApps більше двох місяців на посаді Unity Developer і хочу розповісти про свій досвід. Спочатку все виглядало добре — команда була дружньою, і я отримав зарплату за перші два дні роботи вчасно, адже почав працювати 30 липня. Однак після того, як пройшов ще один місяць, я не отримав жодної виплати. Коли я звернувся до керівництва, зіткнувся з відмовками, ігноруванням протягом кількох днів, постійними перенесеннями термінів виплат.
Я усвідомлював, що затримки можуть бути наслідком труднощів компанії, тому продовжував працювати і чекати. Але через два місяці після початку моєї роботи керівник оголосив у загальному чаті про розпуск команди Unity та переведення її на фріланс, обіцяючи погасити всі борги згодом. На момент написання цього відгуку, окрім оплати за ті два дні, я так і не отримав жодних коштів.
Обов’язково оновлю свій відгук після того як всі борги будуть погашені.
Працювала з компанією SoftTeam на проекті SmartApps в ролі ліда UI/UX дизайнерів, CEO компанії — Нікіта Попов, офер отримала 12 липня, з 15 липня вже почала працювати. Як лід почала працювати із вересня. Працювала включно по 18 жовтня.
За серпень оплату отримала у вересні із затримкою трохи більше неділі, Нікіта тоді був на звʼязку. Але у жовтні, коли повинна була прийти оплата за вересень до 10 жовтня, Нікіта сказав що 10 її не буде, на мої питання коли ж буде оплата я дуже довго чекала відповіді, в яких він сказав що виплата буде з середи до пʼятниці наступної неділі. Станом на зараз цих грошей я все ще не отримала.
Я чекала та продовжувала працювати, а коли наступила пʼятниця, то Нікіта припинив відповідати в приватні повідомлення, писав в загальні робочі чати про реформування в компанії, зміну кадрів і тд, були обіцянки, ніяких термінів чи спроб вирішити ситуацію. Як результат — наскільки мені відомо, щонайменше 16 людей в цій компанії зіткнулись із проблемою затримкою грошей — і досі немає новин.
Я сподіваюсь що ситуація вирішиться і я та всі співробітники отримають зароблені гроші. Якщо зп буде виплачена — відразу оновлю свій відгук.
Працював у компанії SoftTeam в рамках проекту Smartapps, компанією володіє Нікіта Попов.
Фактично відпрацював півтора місяця, згідно оферу вийшов на роботу з 1 серпня, працював до 15 вересня. Зарплату обіцяли виплатити
Коли я прийшов до нього з питанням
З тих пір припинив співробітництво і чекав на зп. Тривалий час були лише обіцянки, жодних конкретних термінів чи кроків для вирішення ситуації. Сьогодні вже 31 жовтня, і заробітна плата так і не була виплачена. Сподіваюся, що ситуація вирішиться і я отримаю зароблені кошти, але наразі жодних реальних підстав для цього немає.
Якщо зарплата буде виплачена, обов’язково оновлю свій відгук.
Працюю наразі на аутстаф позиції і можу сказати що ключова риса цієї компанії — прозора комунікація. Будь які питання вирішуються шляхом прямої комунікації і оперативно. І ця комунікація прозора з обох сторін — тут є практика отримання і віддачі фідбеку дуже часто, що дає тобі об’єктивну картинку де ви знаходитеся і куди рухаєтеся.
Маю досвід співпраці на аутстафф позиції, залишився усім задоволений — оперативна комунікація, швидке вирішення проблем, коли вони виникали, фінаснова сторона теж у повному порядку (оперативно, без затримок, навіть з бонусами)
Умови чудові, можу рекомендувати співпрацю
Гнучка та потужна команда що націлена на результат, співпрацюю з SoftTeam вже більш ніж півроку на проєкті SmartApps, як людина яке безпосередньо працює з ядром проєкту можу вас запевните що ви будете задоволенні будь яким видом співпраці!
Не рекомендую дану компанію, якщо шукаєте місце де хотіли б затриматись.
Процеси відсутні, відношення до працівників можна описати однією фразою від СЕО в загальному чаті «Я просто увольняю одним днем и ищу новых людей». Шкода витраченого часу і нервів.
Єдине хороше, це була команда, тут лайк.
Андрію, доброго дня, дякую за відгук. Все інформативно та до справи.
Справді, процеси налаштовувалися і не були встановлені. Це пов’язано з тим, що ми переходили на формат аустафф та змінювали підходи до роботи.
Також через війну минулого бренду було закрито, і створювався новий бренд з нуля. Так, ми перероблювали багато речей з нуля, як у будь-якої компанії на подібній стадії було безліч питань з процесами, численні проблеми, нерви, і все це заради того, щоб продовжувати працювати, створювати робочі місця і не опускати руки.
Основна діяльність на даний момент пов’язана з аустаф моделлю та роботою, в якій передбачається робота рівно в межах контракту та до закінчення строку контракту, іншими словами, закінчився контракт — відбувається звільнення, у деяких випадках є бенч. Саме так можна трактувати звільнення за один день.
Також ми попереджаємо за кілька тижнів до звільнення. Так було з вами, і вас заздалегідь попереджали, оскільки ми закінчували роботу з клієнтом.
Приємно, що команда сподобалася.
Але в будь-якому випадку, дякую за відгук, це дуже корисно для нас, і також корисно для майбутнього співробітника, ви повинні чітко розуміти, як стоїть справа з роботою у нас та чого очікувати від аутстафу.
Я, як керівник і засновник компанії, не відмовляюсь від відповідальності, надаю вичерпну відповідь та відкриту інформацію. І так, я можу помилятися, як і будь-хто інший, до цього також потрібно бути готовим.
Оновлюю свій відгук який я залишав раніше. Через час все змінилося в гіршу сторону і компанія яка мені здавалася гарною з гарними проєктами перетворилася на щось жахливе, періодичні погрози про звільнення які не покращували твій моральний стан, а навпаки робили все щоб ти захотів піти звідти, дивне відношення до тебе як до робітника та як до людини. Компанія з кожним місяцем стагнувала і все закінчилося тим що останній проєкт за який мені повинні були заплатити гроші, запустився, але гроші я так і не отримав, сумно що компанія яка, на перший погляд, показала себе гарно закінчила банальним кидаловом на гроші та ігнором зі сторони людей з якими в тебе були якісь домовленості.
Максиме, дуже дякую за відгук.
Я вважаю, що ті, хто читав мою відповідь Андрію, так само зрозуміють ситуацію, яку ти описав.
Так, дійсно, було кілька проектів і хороша команда для них.
Пізніше ситуація погіршилась, класний клієнт — стартап, раптово заявив, що в нього закінчилися гроші, хоча за договором і за попередніми умовами залишилося 50%+ бюджета проекту, внаслідок чого довелося звільнити кількох програмістів з проекту та перевести на інший.
Якість другого проекту та комунікація з клієнтом були не найкращими, я вважаю, Максим також може дати багато коментарів щодо цього клієнта, а також його постійні зміни бюджетів і настроїв.
Оглянувши ситуацію, ми вирішили остаточно перейти на формат аутстафу, оскільки в цьому напрямку ми маємо можливість отримати більш стабільні умови для роботи, хоча самі проекти не такі цікаві, але менше проблем і краще для співробітників нашої компанії.
Зміна вектора компанії призвела до звільнень і також зупинки напрямку, в якому працювали Максим, Андрей та ще один розробник, а також до кількох труднощів і проблем, які відбилися на співробітниках і компанії.
Я повністю підтверджую, що такі непорозуміння траплялися і беру на себе відповідальність за них.
Для чесної та відкритої інформації про оплату — раніше таких проблем не було і раніше Максим працював на зовнішніх контрактах компанії, він може підтвердити це.
Останній проект, який був запропонований, — це розробка сайту компанії та внутрішнього проекту компанії, як тестова спроба перейти з зовнішніх проектів на внутрішні, про що Максим був проінформований.
Нажаль, спеціаліст не підійшов до цих завдань, і ми прийняли рішення, що будемо доводити до кінця обидва ресурси іншим спеціалістом.
Оплата, щодо якої виникло питання, — це не щомісячна компенсація оплати праці, а невелика фіксована оплата за проект саме за сайт компанії.
Так, про це забули, і ми визнаємо нашу халатність, оскільки оплата повинна була бути здійснена до 10 квітня, а сьогодні 12 квітня, і це справедливо, що є негативне враження. Як тільки ми дізналися про таку проблему, ми зв’язалися з Максимом і здійснили оплату, не затягуючи до буднів.
І я скажу зі свого боку — я завжди відкритий до будь-яких відгуків, як негативних, так і позитивних, я не знімаю з себе відповідальності, завжди намагаюся вирішувати всі проблеми, які є.
Якщо ви плануєте працювати у нас, ви можете очевидно бачити, хто ми. Так, ми — не ідеальні, є помилки, труднощі і проблеми, ми готові відкрито їх вирішувати, якщо є можливість, то рішаємо їх відразу.
Почалі співробітництво в травні 2023 року, вдячний тим членам команди з ким встиг краще познайомитись та перейняти їхній досвід. Команда підтримує креативність своїх колег та завжди готова до розвитку за домопогою комунікації!
Я прийшов сюди в кінці червня і мені дуже все подобається на момент коли я пишу відгук, дуже добра та весела команда професіоналів які знають свою роботу, цікаві проєкти й гарне відношення до роботи та до тебе як до працівника та людини.
hr спілкуєься російською (що є мінімум дивно під час війни; та й загалом чому я маю цю мову розуміти), а після мого зауваження, що я російською не спілкуюсь, просто мовчить у відповідь.
я не знаю, як працює вся компанія, але hr-інтерв’ю було огидне. Інтерв’юер не представився, намагався висміяти професійний досвід, і чомусь з першої хвилини розмовляв у нарочито хамській манері. Можливо, хизуючись перед кимось з колег, які теж були приєднані до дзвінка, і яких, зрозуміло, теж не представили.
повторюсь, що не знаю, як працює сама компанія, але якщо на першій зустрічі компанію представляє така потороча — не думаю, що загальний клімат в ній окей.
Добрий день, Богдан! На жаль, в той момент коли ви проходили співбесіду я ще не працювала в компанії та не можу прокоментувати ситуацію, яка у вас склалася. Але зі свого боку я хочу вибачитися перед вами та можу зробити все можливе у подальшому, щоб схожих ситуацій чи інтервʼю з боку компанії та з кандидатами не відбувалося.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
13 відгуків
RSS