25 лютого 2023 10:48
І так, пропрацював тут 5 років, так що поділюсь фідбеком)
Щодо якоїсь «бюрократії в великих компаніях», не сказав би що вона тут є. Всі організаційні питання вирішуються через helpdesk і він чудово і оперативно працює. Щодо всього іншого ти все одно йдеш до свого PM і вже з ним вирішуєш, в цьому плані нема різниці в компанії 100 людей чи 1к.
Набір плюшок ± стандартний по IT: 18 днів відпустки, є лікарняні без довідки, є страховка. Є вихідні, які аналогічні КЗпП, наприклад за донорство крові, або при народженні дитини. Є досить гарні курси англ (хоч компенсуються не повністю). Є підписка на udemy, внутрішні курси; можна легко домовитись щодо оплати тобі сертифікації (але тільки 1 спроби :)
Є багато проектів всередині компанії, тож при бажанні трохи змінити напрям, або вивчити нову технологію це можна зробити. До повномасштабної війни взагалі було класно в цьому плані, були історії що AQA міг піти на бенч на пару місяців просто щоб повчити java і потім свічнутись в деви. Зараз звичайно все не так райдужно, але оплачуваний бенч все ще є (принаймні у мене був).
В плані менеджменту і технологій звичайно як і в будь якому аутсорсі більше буде залежати від проекту. Але з мого досвіду і відгуків інших колег, менеджмент зі сторони серву завжди був адекватний і з людяним ставленням. Хоча домовитись про підвищення ЗП не завжди було легко, але про це пізніше.
Є непогана система оцінювання people excellence. В цілому мені подобається, адже вона сфокусована на твоїх задачах в повсякденній роботі і більше створена для того щоб зробити матрицю твоїх скілів, якщо захочеш перейти на інший проект. Ну і щоб мотивувати сеніор спеціалістів прокачувати софт скіли по типу презентації, або менторинга. Також може бути фактором підвищення, але не сказав би що це ключовий фактор.
Щодо підвищення: треба розуміти, що бізнес є бізнес, і його задача максимально вигідно купити тебе як спеціаліста, тож ніхто не буде до тебе приходити і закидувати грошима :)
Вчіться самі «вибивати» собі підвищення, інакше можете отримувати навіть нижче 1 квартиля ДОУ. Шляхи можуть бути різні: домовитись з менеджером, або зміна проекту в рамках серву, або шукати в інших компаній. Все методи робочі, хоча з практики 1й — найважчий і не завжди ефективний. Але так ± в більшості аутсорс компаній.
Власне, чого ж я пішов, якщо мені все подобалось? Ну, криза не оминула і мене, я потрапив на бенч, просидів там непристойно довгий час (дякую компанії, що так довго намагалася мене втримати), але так і не знайшов проєкт на бажану ЗП. Не можу сказати, що ЗП в серві нижче ринкової. Вона приблизно така, як і в прямих конкурентів. Просто видно, що ринок просів через війну і коли шукав нову роботу, бажаний рівень компенсацій могли запропонувати тільки або продукт, або невеликі компанії
За підсумком: якщо ви розгладяєте вакансію в компанії і все влаштовує по технологіям так компенсації — можете сміливо сюди йти, в усьому іншому думаю залишитесь задоволені.
Володимире, привіт!
Дуже дякуємо тобі за щирий і конструктивний фідбек про твій досвід на SoftServe.
Ми цінуємо тебе як професіонала, саме тому і намагались підшукати для тебе проєкт, який би тобі найкраще підходив. Будемо раді, якщо зможемо попрацювати разом ще і бажаємо тобі класного розвитку у новій компанії!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.