15 січня 14:00
Відпрацював у компанії майже два роки. В цілому дуже непогана компанія.
Стосовно ставлення компанії тут все добре. Коли почалася війна зробили додаткові виплати на допомгу в релокейті. Хороший еквіп дають, але буду чесний — не одразу, якщо потрібно щось краще тут треба ще «вибити». Прикольно, що давали дуже круте крісло додому (розумію комусь це не цікаво але всеж таки). Немає складності в тому щоб узяти лікарняний/відпустку — жодної бюрократії!
По процесам все залежить від проекту, але в тих що я працював мені дуже пощастило, поперше з менеджами та в цілому з командами. Тому від мене тут точно лайк!)) Сам девелопмент тут дуже релаксовий і перший час було дуже не звічно, що ніхто нікуди не спішить :-), але це теж може залежати від проекту. Подобається ситуація, що якщо набрид проект не обовєязково звілнятися з компанії, а тобі просто знайдуть інший.
Для мене також було новим сидіти на бенчі. Ну типу ти ходиш по співбесідам усередені компанії і тобі за то ще платят. Але підчас війни бенча як такого білше не існує.
По компенсаціі — тут все залежить від тебе, якщо ти хочеш більше — май силу то сказати, бо будеш получати значно менше ніж ти міг.
З того що залишило не дуже гарний слід:
— у компанїї майже все на англійській мові. І от з курсами тут ціла історія. Для того щоб на них потрапити ти повинен пройти тест-чек, щоб визначили твій рівень. Мінус у тому, що цього чека можеш чекати місяць. І наче дуже велика компанія, але потрапити на потрібний рівень іноді дуже важко.
— система оцінювання. Тут у багатьох співробітників до неї питання. Те як ти її здаси в першу чергу залежить від того хто приймає цю екзамінацію. І ще з мінусів цієї системи, що вона не включає в себе не лише по технології, з якою ти працюєш а по багатьом іншим. Я зустрівся із тим, що на екзамінації тобі ставлять мінус по якійсь технології, бо ти з нею не працюєш. А подекуди люди отримують рівні, на які вони ще не тягнуть технічно, бо екзамінації можна доздавати...
-отримання фідбеків. Коли ти сидиш на бенчі і проходиш співбесіди — дуже важко отримати причину реджекту і якийсь фітбек, навіть якщо ти про це просиш. Також була дуже дивна ситуація на початку співпраці. В мене була співбесіда у перший день у проект — мене одразу беруть, але в команді на той момент ще небуло ПМ. Через пару тужнів знаходять ПМ, ми мали кілька колів для знайомства (девелопмента чи обговорення проекту ще і не було) і мені приходить лист, що мене повернули на бенч. Причин чому це сталося так і не отримав.
— цей пункт мені здається повʼязаний з війною. Виглядає так, що компанія намагається перевести свій бізнес у Європу тому українські спеціалісті, а особливо ті хто не може виїхати з України втратили певну цінність. Це сутто особисте відчуття!!! Одне з підтверджень, що в мене купа знайомих людей які або вже пішли з компанії або підуть найближчим часом.
Підсумок: до війни — це дуже крута компанія але зараз я не готовий ії радити, як ту в яку обовʼязково треба потрапити.
Сергію, привіт!
Ми вдячні, що ти був частиною SoftServe і знайшов час, аби поділитись своїм досвідом.
Дякуємо, що ти відзначив те, як компанія допомагає працівникам під час війни. Ми завжди кажемо, що люди є нашою найбільшою цінністю, тому якщо проєкт закінчується, ми розглядаємо можливі опції і допомагаємо знайти нові можливості у межах компанії. І так було і до війни, і так є зараз.
Стосовно проєктів, наші проджект-менеджери планують усе таким чином, аби нікому не доводилось перепрацьовувати і вкладатись у нереалістичні терміни. Можливо, тому у тебе було враження, що розробка релаксова 😊
Я уточнила по курсу, що у тебе була затримка через те, що тоді було дуже багато наймів і ми не встигали швидко опрацьовувати всіх бажаючих вчити англійську. Як правило, тест-чек відбувається значно швидше, після нього можна подивитись на вільні місця на курсі і одразу доєднатись. Нам шкода, що тобі довелось так довго чекати.
У нас є Performance Excellence програма, яка у себе включає не тільки оцінку знань згідно основної компетенції, але і теоретичні знання згідно суміжних областей. Тому до цієї процедури оцінювання потрібно підготуватись і як показує практика, ті хто готуються, без проблем отримують підвищення.
Стосовно фідбеків, ми завжди даємо зрозуміти, чому не підійшов кандидат на позицію і вказуємо на зони для росту. Якщо фідбек недостатньо розгорнутий, то завжди можна це прокомунікувати із менеджером або із TSL.
Сергію, із того, що я почула про тебе від твоїх колишніх колег: ти талановитий розробник і ми були раді з тобою працювати. Бажаємо тобі успіхів і успішного розвитку кар’єри!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.