23 грудня 2021 14:19
Пишу наступний фідбек оскільки вважаю, що мені було невмотивовано відмовлено у доступі до безкоштовного курсу Quality Control Engineer. 08.12.2021 я зареєструвався на відбір до зазначеного курсу. Наступного дня прийшов лист, де було зазначено умови для успішного проходження Technical test у наступній редакції: NOTE: to successfully pass the Technical test, you should complete all 3 parts: Survey, Technical part, English grammar part. 13.12.2021 я отримав електронного листа з вітаннями та повідомленням про те, що я успішно пройшов технічний тест та допущений до інтерв’ю на англійській мові, у наступній редакції: «Congratulations! You have successfully passed the Technical test stage. We are pleased to invite you to the English interview...» та інше. Після проходження наступного етапу — інтерв’ю, на моє здивування, мені знову прийшов аплікаційний лист, який, на мою думку, ганебно зруйнував мою попередню історію проходження всіх етапів відбору. Та одразу ж за ним — лист, де було зазначено: «We appreciate your participation in SoftServe IT Academy admission. All information received from you will be kept in strict confidence. Your Technical test result is lower than required. That’s why we cannot invite you for further stages.» Телефонував за номером 0 800 60 8006 декілька разів для того, щоб з’ясувати що сталося, але з академії або ніхто не бере слухавку або всі на нараді. Висновки такі: 1. Надсилають листи, які за змістом протирічать один одному, спочатку пройшов тест, потім вже не пройшов. 2. Неможливо ознайомитися з результатами тестів. Посилання, яке міститься у наступному реченні «Please, follow the link to get a detailed report on the test that you have completed and prepare for your next attempt», не приводить читача до деталізованого звіту про тест, про що запевняється у реченні. 3. Основна вада — це непрозорість. Речення «Your Technical test result is lower than required» не обґрунтовано, оскільки не містить конкретних критеріїв оцінювання, а саме скільки було required? Головний висновок: те, що написано у банері компанії — що там хтось про щось піклується — брехня, це вже не тільки моя думка, оскільки подібних відгуків вже є декілька в мережах. Дякую за увагу.
В’ячеславе, доброго вечора!
Мені шкода, що Ви не пройшли відбір на цей безкоштовний курс. Дуже перепрошуємо за незрозумілу комунікацію і непрозорість із нашого боку. Ми цінуємо, що Ви написали цей відгук і вказали деталі, які допомогли нам краще розібрались у тому, що пішло не так по технічній частині розсилки. Без Вашого фідбеку ми б не знали, що треба вдосконалити, тому дуже дякуємо за зворотній зв’язок.
Наш рекрутер Сергій Тхорук намагається з Вами зв’язатися по телефону і у Skype, щоб дати детальніший фідбек по Вашій заявці і поділитись корисними ресурсами для розвитку у сфері QC.
Ще раз просимо вибачення за цю ситуацію. Бажаємо Вам успішного розвитку в обраній професії і гарних, веселих прийдешніх свят!
Доброго вечора, Маріє! Не сприймайте мої коментарі як спробу зачепити або образити, але мені не потрібні ваші вибачення. Я вважаю, що для того, щоб зайвий раз не вибачатися, необхідно краще робити свою справу. Корисні ресурси для розвитку у сфері QC я у змозі знайти без вашої допомоги. Буде краще, якщо ваш рекрутер Сергій Тхорук, замість того, щоб витрачати свій час на непотрібні балачки, надішле детальніший фідбек на мою електронну адресу. Нагадаю вам, що навіть ISTQB виставляє прохідний бал у 65%. Моя порада вам — у своїх листах попереджайте кандидатів про рівень прохідного білу у відсотках з метою уникнення подібних ситуацій. Вам теж бажаю гарних і веселих свят.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.