SoftServe

понад 1500 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Вінниця, Івано-Франківськ, Луцьк, Полтава, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький, Чернівці, Білосток (Польща), Варшава (Польща), Вроцлав (Польща), Гданськ (Польща), Глівіце (Польща), Краків (Польща), Лодзь (Польща), Софія (Болгарія), Флорида (США), Торонто (Канада), Сінґапур (Сінґапур), Массачусетс (США), Остін (США), Лондон (Велика Британія), Юта (США), Чикаґо (США), Калґарі (Канада), Франкфурт-на-Майні (Німеччина), Ґвадалахара (Мексика), Дубай (Об'єднані Арабські Емірати), Медельїн (Колумбія), Сантьяго (Чилі), Бухарест (Румунія)

5 листопада 2021 11:47

Dmitry Chebakov, Front-end

Решил оставить отзыв о тех отделе. При старте мне не выдали наушники. Что их выдают я знать не знал, потому что в контракте указан только ноутбук. Когда пришло время сдавать технику обвинили в краже наушников. Которые я даже в глаза не видел. В итоге буду оплачивать с зарплаты. Спасибо

Підтримали:  Taras Leuta Olha Morozova Nikolay Gardamala

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Привіт!
Дякую, що залишили відгук. Я написала Вам у приват, щоб краще розбіратись, що це за ситуація склалась. Відпишіть, будь ласка.