SoftServe

понад 1500 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Вінниця, Івано-Франківськ, Луцьк, Полтава, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький, Чернівці, Медельїн (Колумбія), Білосток (Польща), Бухарест (Румунія), Варшава (Польща), Вроцлав (Польща), Гвадалахара (Мексика), Гданськ (Польща), Глівіце (Польща), Дубай (ОАЕ), Краків (Польща), Лодзь (Польща), Лондон (Велика Британія), Остін (США), Сантьяго (Чилі), Софія (Болгарія), Торонто (Канада), Франкфурт-на-Майні (Німеччина), Флорида (США), Сінґапур (Сінґапур), Массачусетс (США), Юта (США), Чикаґо (США), Калґарі (Канада)

5 листопада 2021 11:47

Dmitry Chebakov, Front-end

Решил оставить отзыв о тех отделе. При старте мне не выдали наушники. Что их выдают я знать не знал, потому что в контракте указан только ноутбук. Когда пришло время сдавать технику обвинили в краже наушников. Которые я даже в глаза не видел. В итоге буду оплачивать с зарплаты. Спасибо

Підтримали:  Taras Leuta Olha Morozova Nikolay Gardamala

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Привіт!
Дякую, що залишили відгук. Я написала Вам у приват, щоб краще розбіратись, що це за ситуація склалась. Відпишіть, будь ласка.