25 липня 2017 0:48
Пропрацював в компанії майже 2 роки. Постараюсь коротко описати досвід.
Плюси:
1. Ходив на роботу з запізненнями, часто з серйозними. Якщо замовнику (проекту на якому ти працюєш) це не критично, або ж вони просто цього не помічають — то Softserve тебе не чіпає.
2. Особисто я забивав на тренінги — мені постійно про них нагадували, але я їх так і не проходив. Адміністративно мене за це не карали.
3. Компанія часом може запропонувати дещо більшу зп, ніж по ринку. Але це звісно все індивідуально і суб’єктивно.
4. Оплата зовнішніх сертифікацій.
5. Логування часу скоріше формальне: ставиш кнопку автологування — і воно типу логує. Якщо замовнику не приципово — то і в Джиру можна час не логувати.
6. Корпоративний лікар (але я їм не користувався), страховка. Зі страховою у мене був неприємний момент, коли її забули проплатити на наступний квартал і про це мені стало відомо, коли я спробував нею скористуватись.
Мінуси:
1. Офіси зовсім не тягнуть на офіси А-компаній. Дуже прості, малі кухні. Все дуже аскетично. Перші поверхи офісу дуже темні, адже вікна замалі, штучне світло постійно увімкнене. Більше всього це стосується офісу на Дегтярівській.
2. Ніштяки і фрукти...ха-ха. Коли вас цим зазивають — запитайте як вони часто з’являють і якої вони якості. Фрукти були часто підгнивші чи зелені та і лише раз в тиждень. У цьому — все відношення до людей. Кава українського виробництва, ну тобто пакують її в Україні.
3. Ваша зп — це заробітна плата, з котрою вам прийдеться працювати мінімум рік, а то і більше. Підвищення можна отримати лише здавши зовнішню сертифікацію (або ж декілька, в залежності від майбутнього рівня), ваші заслуги без сертифікації нікого не хвилюють. Якщо ж її здати — то можна надіятись на
4. Є оцінювання щопівроку. І воно не зовсім формальне. На ньому вас можуть і звільнити, і похвалити. Щодо підвищення читати вище. Заповнювати ці характеристики на себе досить довго.
5. У будь-яких конфліктах з замовником винні будете ви, ніхто особливо розбиратись не буде. Але не думаю, що в інших аутсорсингових компаніях це не так. Замовник завжди правий.
6. Корпоративи відбуваються в вихідний день. Вихідний після Трійці роблять робочим, а День компанії роблять вихідним. Камон, це не серйозно.
7. Адміністративні задачі виконуються не дуже якісно. Влаштуватись просто — а для звільнення може не знайтись людини, яка цим займається.
8. Мене особисто співбесідували на проект, який закрили через місяць. Ось так працює планування.
9. Бенч зазвичай це від двох тижнів і до місяця. Якщо ви дуже лояльна до компанії людина (працюєте років 5) — то бенч може тривати декілька місяців. Далі — звільнення.
10. Англійська коштує щось біля 2 доларів в місяць, але і група маленька —
11. Спортзал лише Спортлайф, що особисто для мене мінус. Щоквартально продовжується абонемент.
12. Гроші на заробітну плату приходять з Мальти, де компанія їх і тримає (офшор). Не зовсім серйозно для компанії, що є найкращим роботодавцем України. Але все ніби законно.
13. Дві копії вашого договору знаходиться в роботодавця, один ніби як на Мальті, а інший у Львові. Повернення документів зі Львову при звільненні займає біля
14. Лише один банк, не популярний, для отримання заробітньої плати.
Але, враховуючи інших аутсорсерів, Софтсерв досить таки непогана компанія. Всюди є мінуси.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.