SoftServe

от 1500 специалистов
Киев, Харьков, Львов, Днепр, Ровно, Черновцы, Ивано-Франковск, Гливице (Польша), Познань (Польша), Белосток (Польша), София (Болгария), Вроцлав (Польша)

23 февраля 2015 20:37

Назар Рудий

Хочу поділитися своїм досвідом і переживаннями, які отримав під час проходження усіх рівнів тестів і співбесід у цій чудовій компанії.
На початку цього року подав заявку (вже в третє) на навчання за напрямком Java-розробник. Мене було запрошено для проходження тестів по Java та Англійській. Слід відзначити, що ці тести адекватно не оцінюють знання і рівень програмування на мові Java інтерв’юера. Бо запитання побудовані так щоб підловити абітурієнта на незначних помилках та неточностях. Саме тому, цього разу, готовився показати не свої найкращі здібності та вміння у програмуванні, а вивчав питання на яких підловлюють на тестах. У цьому мені дуже допоміг хороший ресурс: quizful.net. Тести я здав з 90% успішністю, відповідно пройшов на другу частину — дві практичні задачі з використанням принципів ООП. Це завдання було виконане з оцінкою в 60%. На завершення цього виснажливого дня я мав пройти стрес тест по Англійській мові. Завдання було розбите на 4 секції по 24 питання в кожній. На кожне запитання виділялося по 20 секунд. Враховуючи, що комп’ютери в екзаменаційній кімнаті з минулого тисячоліття і переключання між питаннями займало по 2-3 секунди, тому думати часу не було і відповіді були спонтанними. У цій частині я набрав приблизно 59%, чим дуже пишаюся і вважаю, що це абсолютно достатній рівень для програміста, а не професійного перекладача.
Компанія SoftServe оцінила мої прагнення та старання і з великою гордістю, мене було запрошено на проходження усної співбесіди по Англійській мові. На інтерв’ю по англійській прийшло п’ятеро людей. Всі ми заходили по черзі, розказували про себе звісно на англійській мові, а потім перекладали з української на English. Після прослуховування всіх запрошених нас провели
з приміщення і обіцяли повідомити на наступний день про результати.
Цих результатів я чекав, як з моря погоди, більше місяця часу. За цей період продзвонив і в офіс компанії і розшукав знайомих через інших знайомих, які дізнавалися для мене результат. Врешті решт мене було повідомлено про успішне проходження співбесіди, а мій рівень визначили як Pre-Intermediate. На наступний тиждень мало початися навчання, аж раптом дзвонить до мене рекрут «Орест», саме той який мене вітав з проходженням співбесіди, і повідомляє «Ми передумали відтепер потрібно вищий рівень ніж у Вас є».
Ніби то я маю рівень Pre-Intermediate-low, а потрібно на рівень вище, тобто Pre-Intermediate-strong. Я не погодився з результатами цієї співбесіди, вказуючи на те, що я мав тільки 5 хвилин часу щоб висловитися і хочу пройти її ще раз в індивідуальному порядку. І ВЗАГАЛІ ДЕ ТАКЕ БАЧЕНО — МІНЯТИ ПРАВИЛА ПОСЕРЕДИНІ ГРИ? Тим не менше мені було дозволено пройти співбесіду з англійської ще раз. На цій співбесіді я довів, що старанний і добиваюся свого. Мене переоцінили на необхідний та достатній рівень Pre-Intermediate-Strong.
Так ще не все! Читайте самі як написав Orest Oleksovskyy |ooleks@softserveinc.com | Recruiter Lead ITA |SoftServe Inc:
Прохідним для цієї групи є Intermediate low.
На жаль, цього разу ми не можемо запропонувати Вам навчання у ІТ Академії.

Та що взагалі компанія SoftServe і її працівники собі думають і дозволяють? Яке вони мали право змарнувати два місяці мого життя і нервів. Чому в нашій країні ніхто ні за що не відповідає? Чому тебе пинають, як шолодивого пса і їм нічого за це нема?
Чому така славнозвісна компанія, а так не порядно себе поводить?

Якщо хтось має, якісь думки з цього приводу буду радий їх відібрати!


LinkedIn

4 комментария

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Напрасно вы так переживаете. Ну не понравились СофтСерву, понравитесь еще кому-то.
Если действительно хотите на работу в ит фирму — планируйте хотя бы несколько собеседований в короткие сроки. Вначале на те позиции или в те фирмы, которые вам менее интересны, а на последок оставьте те фирмы, которые наиболее интересны. Пока походите по собеседованиям лучше поймете и свой уровень и разницу в подходе к интервью между разными фирмами, и меньше будете переживать на счет отказов или отморозов.
И главное — в результате вы сможете выбрать лучшее для себя предложение в понравившейся фирме, которой вы тоже понравились.

Курсы компания организовывает не ради благотворительности. А ради того, чтобы вырастить несколько молодых специалистов для себя же. То есть им с вами потом работать, — и дело не в «автомате» и не в «ломе» — а только в том, что они подбирают кандидата, который бы их устроил, и каких-то четкий правил, которые они «так бессовестно меняют» возможно и нет. Наверняка есть рекомендации по уровню английского и прочие. Но если вы им не подошли — то это уже их дело. Вам конечно неприятно — но попытайтесь принять критику, подтянуть недочеты и приходите снова.

Перш за все дякую за Ваш коментар.
Бачу що Ви людина зацікавлена і можливо Ваша роль в компаніїї СофтСерв власне і полягає в тому щоб давати відповіді на такі пости як я залишив. Звертаю увагу потенційних читачів на початок Вашого відгуку, який написаний в стилі Дейла Карнегі. Спочатку вибачення або похвала потім вже критика:
«Назар, вибачте, але коли прочитав ваш коментар, здалося, що ви з тих людей, які у всьому винять країну, компанію, бозна-що, тільки не себе.»
Хоча до Вас жодних питань чи хоча б якихось притензій немає. Розумію, що Ви виконуєте свою роботу (покращуєте імідж компанії).

Всерівно не можу погодитися щодо змін правил під час гри. Бо це виглядає так в мене в руках «автомат» чи «лом» і я кожних 5-10 хвилин змінюю правила гри. Я це можу зробити, бо мене влада у руках. Звучить можливо занадто агресивно, але в цьому вся правда. Чесна людина у своєму серці, погодиться зі мною.
Мені дали другу можливість довести, що у мене відповідні знання і я ЦЕ ДОВІВ ВДРУГЕ. Я показав на співбесіді НЕОБХІДНИЙ рівень знань з Англійської (ще раз підкреслюю вдруге). Після чого мені передзвонив представник компанії і поміняв правила гри ВДРУГЕ!

Це дуже важливо, що мені вдруге поміняли прохідний рівень!

Питання в тому для чого ті всі співбесіди і тести, для чого стільки часу морочити голову і тріпати нерви. Невже це створить позитивний імідж компанії! Саме цього людей, які приходять у компанію, вчать на робочих місцях?..
Якщо так, то я більше не хочу бути частиною такої корпорації такої спільноти. Це зло, яке поширюється в суспільстві, як ракова пухлина.
Наше суспільство повинне усвідомити це і тоді ми виростимо до справді думаючої, змістовної і незалежної нації, яка не потребую керівника зі сторони Росії чи Європи чи будь-якої іншої.
Бажаю нам такими стати.

Назар, вибачте, але коли прочитав ваш коментар, здалося, що ви з тих людей, які у всьому винять країну, компанію, бозна-що, тільки не себе.

Давайте розберемо ситуацію:
Величезна і відома компанія СофтСерв проводить набір на безкоштовні курси, на яких, підкреслюю, безкоштовно три місяці вчить програмувати, а потім, можливо, бере на роботу.

Ви показали певний рівень знань, і спочатку він задовольняв компанію. З вашого тексту не зрозуміло, чи проходили ви співбесіду з технічним спеціалістом, яка мала відбутись через декілька днів після розмови англійською (у мене так було). У будь-якому випадку, пізніше вам зателефонували і сказали, що рівень заслабкий. Тим не менше, ви отримали ще одну можливість показати свої знання.

Тепер подумаємо разом: компанії ви нічого не платили. Нічого не підписували. Ніхто нікому нічого не обіцяв. Чи можуть мінятися правила в середині гри? На мою думку, звісно, що так. Більше того, вони можуть змінюватися взагалі в будь-який момент, коли завгодно СофтСерву. Просто так, бо їм захотілось: взяли й поміняли. Чому? Тому що компанія нікому і нічого не винна.

Я хоч і не пройшов на напрямок .NET, всеодно вдячний Серву за оранізацію курсів. Вони дають чудову можливість людям без досвіду потрапити в айті.

Оценка компании: 87/100

Проголосовало 356 сотрудников
  • Компенсация
    81%
  • Условия труда
    91%
  • Карьера
    87%
  • Проект
    86%
  • Лояльность
    91%