24 липня 2023 14:11
Мав дивний досвід проходження інтервʼю із компанією.
Гарно і змістовно співалися перший тиждень. Пройшов HR спілкування та технічне інтервʼю. Коли буде фідбек чи наступний «сеанс звʼязку» не сказали. Пройшов тиждень. Написав сам. Вибачились, узгодили спілкування із менеджером на проекті на наступний день. З менеджером поспілкувалися, ніби то все ок. За 3 дні сказали напишуть мені.
Пройшов тиждень. Написав сам. Ні відповіді, нічого.
Дивно дуже. Давайте хоч якийсь фідбек. В мене також інші пропозиції є, які я торможу, чекаючи на вашу відповідь.
Роман, доброго дня. Дякуємо за зворотній зв’язок. Це дійсно допомагає знайти «сірі зони» в процесі. Щодо кейсу — ви праві, а ми, на жаль, ні. Дозвольте вибачитись. Додам трохи фактів: Ви гарно пройшли відбіркові інтерв’ю, але клієнт взяв паузу на планування. Ми цього не очікували, а пауза ще й затягнулась за рахунок відпусток. Це не виправдання — потрібно було вас проінформувати, але, чесно кажучи, сподівалися радше на швидку відповідь. Ми вдячні за ваш час, розуміємо, що чекати ви навряд чи будете. Але, зі свого боку, як тільки буде відповідь, оперативно проінформуємо. Також, дозвольте написати більш детально у приватні повідомлення.
Над процесом спілкування із нашими кандидатами ми попрацюємо, щоб такі ситуації елімінувати на майбутнє. Ще раз — щиро просимо вибачення. Ви сильний кандидат. Бажаємо гарних проєктів.
Дякую.
Тетяна, HR-куратор та команда Polytech Software.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.