Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Polytech Software

200...800 спеціалістів
Київ

16 вересня 2021 15:18

Volodymyr Shaposhnikov, Senior Software Engineer в Mobilunity

Первый за многие годы негативный опыт интервью.

Связалась рекрутер Алина на прямую в телеграмм пару месяцев назад с предложением о работе. Было не актуально, ответил что свяжусь через некоторое время, будем на связи.

Пару дней назад пишу, мол если позиция и предложение актуально, можем пробовать. Согласовываем время, успешно проводим интервью с тех специалистом, стоит отметить квалификацию и компетентность специалиста, тут все гуд, вопросов нет.

Далее мне обещают скорейший фидбэк и следующие стэпы.

2 дня молчания без реакции на вопросы организационного характера с моей стороны, решил перезвонить. Оказывается клиент в одностороннем порядке развернул мою кандидатуру. Ок, бывает.
Но странно то что компания сначала проводит тех интервью и только потом шлет резюме клиенту... тратит ресурсы компании в пустую и время кандидатов так же. Нет никакой проблемы сначала согласовать кандидата с клиентом и только потом приступать к следующим этапам, тех интервью и тд, как делает большенство компаний.

Больше всего не люблю такое халатное отношение и ложь.
Судя по моему опыту, в этой компании есть и то и другое, что не есть хорошо.

Процесс найма как минимум требует хорошей ревизии и постановки на процессы.

Не рекомендую тратить свое время на позиции в этой компании.

Всем мир.


LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дякую за відгук.
Щоб не розголошувати персональні деталі процесу та внутрішні оцінки знань та досвіду, я зв’яжусь із вами напряму та надам максимум інформації, яка, сподіваюсь, допоможе трошки розвіяти негативне враження.
Зауважу, що на вакансію, на яку вас тестували, необхідне інтерв’ю з клієнтом, яке проводиться лише після технічної оцінки від нашого спеціаліста. Оцінка спеціаліста впливає на можливість інтерв’ю, але не впливає на фінальне рішення клієнта. Це умови, які викладено в нас на сайті. HR також інформує кандидатів про саме такий процес: career.polytech.software/senior_react_dev розділ «Яким буде процес від подачі резюме до прийняття рішення...». Сподіваюсь, що знайдемо спільну мову та владнаємо непорозуміння.
З повагою.

Справа в тому, шо рекрутер не інформувала про саме такий процес, а по друге вона спочатку сказала що клієнт відмовив, а потім виявилося що я вашого тех спеціаліста пройшов, але не так, не на такому рівні і так далі по абстактних описах. Коротше кажучи, сама плуталася в тому що мені відповісти. Нічого ганебного в тому щоб сказати що сталася накладка, ваксія закрита, а бо ще що... ганебно як на мене, брехати і видумувати все підряд.

Дякую за відверті відповіді та за те, що підтримуєте діалог. Спробую внести ясність. Рекрутерка проінформувала про те, що клієнт відмовив. Це так і є. Зауважу, ви справили позитивне враження на технічному інтервью, але, окрім враження та рекомендації, ми вказуємо досвід в конкретних областях, на цю позицію
важливо мати різноплановий досвід для того, щоб пропонувати ефективні рішення (це сіньорська позиція). У потрібних на проекті областях, на думку клієнта, який вивчив резюме та розгорнутий відгук інтервьюера, бажано було б мати більше досвіду. Можу погодитись, що така розпливчата відповідь мене б роздратувала. Затримку у відповіді теж беру до уваги. Ми намагаємось відповідати якнайшвидше. У вашому випадку клієнт отримав інформацію максимально швидко. Як тільки ми отримали фідбек — повернулися до вас. Щодо специфічного досвіду, більш детально попрошу написати вам нашого менеджера напрямку, якщо зручно, в персональні повідомлення. Вакансію відкоригуємо — додамо більше про досвід. Дякую, що звернули увагу на це. Приношу вибачення за цей випадок та за витрачений час. З повагою, Ірина.

Підтримали: Volodymyr RomanivArtem Govtvianisa