Soft Industry Alliance

81...200 спеціалістів
Чернігів, Суми

30 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

У компанії я пропрацював трохи більше двох років у рекрутингу. За цей час наймав спеціалістів, брав участь у впровадженні CRM, створенні бізнес-процесів та інструкцій, налагоджував партнерські відносини тощо. Тому маю загальне бачення і ділюсь ним.

— Люди в компанії дійсно приємні та ефективні спеціалісти. Проте не всіх можу оцінити високо, деякі викликають занепокоєння.
— Компанія здійснює всі виплати вчасно, без затримок для фрілансерів, підрядників, працівників, а також вжі оплати щодо навчальних курсів та конференцій. Фінансовий директор Ірина є сильною професіоналкою, працює в компанії не перший рік, знає всіх працівників та клієнтів, долучається до складних перемовин. Фінансовий департамент та юрист завжди підкажуть, допоможуть, нададуть інструкції щодо ведення ФОП та дадуть відповіді на всі питання.
— Сильний СТО Олександр — надзвичайно високі професійні та особисті якості. Всі працівники, які працювали з ним, дуже високо його оцінюють.
— Соціальний пакет — один з найкращих на ринку, що підтверджується порівнянням з іншими компаніями. Коли буде медичне страхування та компенсація на спорт, він стане безсумнівно топовим на ринку України.
— СЕО компанії, який горить своєю справою і з яким можна вирішити багато питань напряму.
— Підтримка ЗСУ. Компанія допомогла моєму товаришу придбати РЕБ, за що велика подяка.

Чому я пішов? Мене звільнили одним днем після призначення нового HRD, якого взяли за рекомендацією. У мене виникли питання до тієї людини, яка рекомендувала цього спеціаліста. Стало зрозуміло, що ми з ним не співпрацюємось.

— Два тижні я пояснював йому базові поняття IT (фронт, бек, внутрішні та зовнішні замовники, аутсорс/аутстафф та як встановити корпоративний месенджер на телефоні, та багато іншого).
— Манера спілкування залишає бажати кращого, про що я неодноразово повідомляв його. Хоча він знає українську, часто обирає спілкування російською, незважаючи на те, що в компанії СЕО затвердив українську та англійську. Я не ханжа, але використання неділової лексики в роботі не вітаю.
— Незрозумілі відносини з російською компанією у березні 2024, яка переїхала до Ізраїлю, але юридично продовжує працювати в Росії. Ця інформація є у відкритому доступі, скріншоти маю, бо новий HRD цього не приховує, а пишається цим, хоча каже, що він патріот. Я не готовий шукати «хороших росіян» разом з ним.
— Вакансію заводив майже місяць. Для мене це занадто довго, але керівник не я.
— Звільнення мене одним днем порушило мінімум два пункти контракту: інформування за 30 днів та надання письмового пояснення.
— Обіцяючи надати відповідь до певного часу, він цього не зробив. Можете оцінити відповідність слів і дій. Якщо працівник захоче піти одним днем, це можуть дозволити, але звернуть увагу на ці пункти. Win-win? Не думаю.
— Загалом, вихід з компанії був дуже дивним — я мав сам закривати питання повернення техніки, розрахунку та вимагати офбординг.
— З позитивного — мені повністю оплатили місяць звільнення, тому це великий плюс.

Компанія на ринку понад 22 роки, вона стабільна. Розробникам буде цікаво, оскільки проєкти дійсно великі та міжнародні. Бажаю компанії розвитку та наймати спеціалістів, готових досягати результатів, а не тільки про них говорити, оскільки вже не вперше зустрічаю спеціалістів, які до приходу в компанію мали великі угоди, знайомства тощо, а після найму нічого не показали. Це моя суб’єктивна думка, але відповідальність за це на СЕО.

Підтримали: Nina Avram

Олександре,
Виходячи з Вашого посту ми зрозуміли, що в одного з наших колишніх співробітників залишилися певні незадоволення деякими обставинами: буття в команді та виходу з неї. Нам це прикро чути.

Хочемо зауважити, що з одного боку, SIA вже майже чверть віку — об’єднання талановитих і високо експертних професіоналів, які роблять свою справу якнайкраще. З другого — ми, все ж таки, звичайні люди, без претензій на зіркове походження. Тому, в нас не завжди все виходить так ідеально, як хотілося б... Ми це не приховуємо.
На системному рівні, завжди запитуємо в своїх людей, що саме потребує уваги та покращення.
В кожного зі співробітників компанії є обов’язкові зустрічі зі своїми керівниками. Разом з тим, є можливість зробити міт з СЕО з професійних чи особистих питань, або ідей щодо покращення наших практик, отримавши відверту та вичерпну відповідь.
Ми радіємо, що свідомі і зацікавленні співробітники користуються цією нагодою, і не залишають свої сумніви і незадоволення при собі.

Також, ми хочемо висловити вдячність за зворотній зв’язок, не зважаючи на те, що він був наданий не напряму, а через сайт DOU. Отримавши цей сигнал, ми обов’язково будемо мати його на увазі та скористаємося цією нагодою, щоб стати досконалішими, як завжди і робимо.

Отже, ми вдячні Вам за високу позитивну оцінку нашої компанії та внесок, який Ви зробили в її розвиток.
Бажаємо Вам успіхів та нових здобутків на новому місці роботи.

Відпрацював в компанії майже рік, хочеться відзначити, що були тільки позитивні моменти.
Дуже дружелюбний колектив (окремий респект моєму проджект менеджеру та CTO), якісний менеджмент та своєчасні виплати ЗП. Рекомендую!

Привіт, Женя!)
Дякуємо за позитивний відгук, плідну та комфортну співпрацю! Нам дуже приємно чути, що ти мав лише позитивні враження від роботи в нашій компанії
Будемо раді бачити тебе в нашій команді, в разі наявності підходящих проєктів!

Співбесіда з рекрутом — done
Співбесіда з CEO та HR — done
ТЗ попросили зробити дуже уважно, як справжній проєкт — done

На цьому все — жодного відгуку — ані позитивного ані негативного — 0

Доброго дня, Дмитро.
Розумію ваше невдоволення. Можемо розібратися разом у ситуації?
1) Ваше резюме надала компанія партнер Red Jumpers, а ви представляли компанію Storypoint, менеджер Марія (Mary Daaly) представлялва ваші інтереси та була відповідальна за комунцікацію.
Фідбек по вашому тестовому ми надали 7-го вересня, оскільки згідно правил роботи із партнерами у нас відсутні контакти партнерських кандидатів ми відписали їй. Можемо надати скріншоти.
2) У рекомендаціях які ми передали вам через менеджера є п.1
«1.Структура ТЗ має бути як у реального, продуманого та справжнього java-проекту — з окремими класами та моделями.»
Кандидат має право відмовитися від виконання тестового. Рішення було і на вашій стороні.
3) За роки роботи із клієнтом виконання тестового є обов’язкова умова, про що я інформував і вас, і вашого менеджера так само як і про те, що воно не оплачується.
Можемо поспілкуватися особисто по даному питанню, та чи змінить це відповідь клієнта?

Працювала в компанії майже рік, і хочу сказати що тут працюють талановиті та професійні люди. З плюсів хочу відзначити такі моменти :
— Дуже дружній колектив і всі один одному допомогають
— Завжди вчасно виплачують ЗП за рік моєї роботи затримок жодного разу не було
— Надання техніки
— Хороший соціальний пакет який завджи вдосконялюють HR .
Вдячна СІА за перший свій досвід в IT

Підтримали: Олександр Пак

Мені довелось якийсь час попрацювати в компанії, і я можу з певненістю сказати, що я задоволений співпрацею. Доволі молодий та дружній колектив, який допоможе в вирішенні будь-яких проблем і питинь. Дуже сподобався рівень технічної кваліфікації працівників. Чудовий адміністративний рівень. Взагалі немає питань шодо своечасного надання техніки, девайсів, заробітної плати тощо, все відбувається вчасно і ASAP. Дуже дякую за співпрацю, і бажаю карʼєрних успіхів і процвітання.

Працював в компанії біля пів року, залишився дуже задоволений співпрацею. В компанії працюють талановиті, дружні люди з якими приємно працювати. Є багато можливостей для професійного росту, а компанія усіляко підтримує в цьому. Процеси в SIA вибудувані дуже якісно, менеджмент завжди йде на зустріч. Під час праці в мене виникла дещо «нестандартна ситуація», в якій компанія пішла мені на зустріч. Тому можу з упевненістю сказати, що SIA це порядна компанія, яка дбає про своїх співробітників.

Саша, було дуже приємно працювати і спілкуватись з тобою! Ми засмутились, що ти йдеш, але розуміємо і щиро радіємо за твої нові кар’єрні вершини, бажаємо успіху! Будемо раді ще співпрацювати, якщо пощастить (привіт від команди).

Працюю в компанії більше 12 років. За весь час роботи маю лише позитивний досвід, за цей час я зміг побачити позитивну динаміку розвитку компанії.
Своєчасно виплачують заробітною плату і періодично ініціюють процес перегляду рівня заробітної плати, також є можливість самому ініціювати цей процес. Керівництво компанії завжди іде на зустріч.
Співробітники компанії це кваліфіковані і досвідчені професіонали, з якими приємно співпрацювати і в яких є чому навчитись. Компанія турбується про те, щоб у робітників була можливість поспілкуватися в неробочий час за спільною грою, походом або корпоративом.
У компанії є можливість працювати як в офісі так і віддалено, докладаються всі можливі зусилля, щоб забезпечити працівників всім необхідним для роботи.
Якщо ви шукаєте місце де ви зможете професійно розвиватися і працювати з комфортом, то Soft Industry Alliance це чудовий варіант.

Відпрацював в компанії більше 10 років. Враження — лише позитивні.
— Дружня атмосфера в колективі, People Partner завжди цікавляться, як справи, чи треба щось. Також регулярно з’являється інформація, як можна відпочити і де.
— Зобов’язання зі сторони компанії та домовленості виконуються в повному обсязі.
— Заробітна платня виплачується вчасно та регулярно підвищується зі сторони компанії. Можна також окремо ініціювати процес підвищення зарплатні аргументуючи це своїми досягненнями, які також впливають позитивно на компанію.
— Якщо працювати в офісі, а це опенспейс, то дуже комфортно, не гамірно, що є для розумової праці дуже важливо.
— Техніка та софт для роботи в офісі надається згідно потреб. Якщо треба потужнішу систему для проєкту чи встановити додаткове платне програмне забезпечення — без проблем.
— Також в офісі є зона відпочинку, де можна пограти в настільний теніс, настільний футбол, позайматися на турніку та брусах.
— Якщо ж працювати в офісі нема можливості, вам допоможуть налаштувати вашу систему для роботи вдома, порадять, як краще організувати безперебійне електропостачання та інтернет, а також компенсувати вартість обладнання, яке вам довелось придбати, наприклад, для безперервного енергопостачання.
— Якщо у вас є ідеї покращення, або оптимізації вашої роботи в компанії, звертаєтесь до People Partner, вас вислухають і не залишать поза увагою вашу пропозицію.

Пропрацювала в компанії півтора року. Це був мій старт в IT й сказати, що я вдячна Soft Industry Alliance- це нічого не сказати. Мені допомагали на кожному кроці й багато чому навчили у розрізі як хард, так і софт скілс. Окремий акцент на людях, які працюють в компанії. Може пролунати трохи претензійно, але я вважала й вважаю, що співпрацівники у SIA — це скарб: комбо професіоналізму, відданості справі та компанії, а також чуйності. То ж дякую, SIA, за крутий експірієнс та неймовірні півтора року разом💙

Відпрацював в компанії 6 повних років, враження залишились виключно позитивні.
Колектив чудовий, товариський: є фахові колеги, які працюють навіть довше, у котрих можна перейняти досвід і чомусь навчитися; HR-и молодці, постійно щось організовують-придумують для того, щоб все не скочувалось до якоїсь банальної рутини; керівництво шикарне, вибудовує товариські відносини з підлеглими, що дуже не часто зустрінеш будь-де, багато в чому навіть стають на твою сторону.
Офіс: досить просторий, є «кухня» чи як її тут називають «столова зона» (з декількома холодильниками та кавовими машинами, смарт-тв), мітинг-руми, релакс-рум та спортивна кімната (де можна пограти в настільний теніс чи футбол, ще там є обручі, скакалки, є шведська стінка для турнік-фанів + додаткові на вулиці), є паркінг і для авто, і для велосипедів, але мабуть зараз, у часи відключень світла, найголовніше що є свій генератор...
Робота та робоче місце: оупенспейс, столи поставлені один біля одного, але здебільшого по відділам, кожному видається техніка (з часів корони можна навіть під розпис забирати додому і працювати віддалено) і у випадку робочої необхідності щось докуповується, компанією оплачуються необхідні для роботи ліцензії на софт, в кінці дня необхідно залогати в джиру свої 8 відпрацьованих годин; для бажаючих отримати сертифікати з якихось профільних штук компанія усіляко приходить на допомогу...
Оплата праці: завжди вчасно, у повному об’ємі, досить конкурентно (по місту «значно» кращих пропозицій я так і не отримав), є планові підвищення у випадку досягнень (до корони двічі на рік, відтоді один), можна навіть самому звертатись з бажанням ініціювати цей процес позапланово, але, звичайно ж, тільки якщо зможеш довести за що :-)
Індивідуальний підхід до людей на одному моєму прикладі: Я не вмію та не люблю працювати віддалено. Коли ж розпочалась корона по Україні більшість контор почала примусово відправляти співробітників на ремоут, але я жив від офісу недалечко і «попросився» продовжувати ходити туди — і мені без вагань дозволили, бували дні коли на весь офіс були тільки я та охоронники, і ніхто ніколи мені за це жодних претензій не пред’являв :-)
Із мінусів глобальних єдине що можна придумати це місце розташування офісу: майже окраїна Чернігова. Тим, хто не живе поряд, довгенько треба добиратись.
Ще мабуть варто сказати про те, що оскільки Чернігів — місто здебільшого російськомовне (настільки, що коли йдеш десь по місту і чуєш українську не від військових то аж оглядаєшся!), то і колектив так само :-(... До війни це якось не було настільки принциповим, але зараз я думаю багатьом це стало дуже важливо (хоча, я вже ж не працюю тут більше як пів року, може щось і змінилось в кращу сторону)

В декількох словах: дякую всьому колективу Soft Industry Alliance за ці прекрасних 6 років, у вас все буде круто! Так тримати! :-)

Пропрацювала в компанії більше 8 років. Маю позитивні враження від співпраці. Компапнія завжди виконувала свої зобов’язання. Безмежно вдячна SIA за всі надані мені можливості, за кредит довіри і за чудовий колектив. Бажаю компанії росту і процвітання.

Працював з цією компанією трошки менше року та на контрактній основі, але це одна з найкращих компаній, з якою я будь-коли працював.
— Відкриті та дружні люди, працювати з ними — одна насолода
— Можливість попрацювати з крутими замовниками, на по-справжньому цікавих проєктах та в команді з насправді крутими та досвідченими професіоналами
— ЗП завжди заходить вчасно та в повному обсязі
— Дуже прості та чудово налагоджені орг-процеси
— Можливість повного ремоуту, що в моєму випадку було дуже важливо та зручно
— Порядність компанії, ні слова недоброго сказати не можу

Рекомендую компанію до співпраці, а особливо хочу відмітити такі пункти:
— чудові, відкриті люди
— багато хто працює 3, 5 і більше років
— своєчасні виплати ЗП
— підтримка під час військових дій
— участь у благодійних проектах
— заняття англійською, як в групі, так і індивідуально
— консультації психолога
— побудова сучасних бізнес процесів
— можливість кар’єрного росту, регулярні асесменти на підвищення рівня, як спеціаліста
— відділ People Partner, який турбується про кожного працівника, проводить регулярні 1:1 і приймає участь у вирішенні побутових питань
— порядність
Я дуже рада, що працювала тут, адже отримала великий досвід та друзів. Бажаю успіхів та розвитку Soft Industry і далі.

Співпрацювала із компанією дуже мало, але враження лишились лише позитивні. Проходила співбесіду на позицію Senior QA і дуже сподобався підхід ректрутера Олександра та дівчат з HR — без банальних та заїжджених питань і в простій та дружній манері.
Незваючи на те, що прийняла офер від іншої компанії, раджу Soft Industry як надійного та дружнього парнера ін ворк енд фредшіп.

Не рекомендую співпрацювати.
Стисло про Фактори-маркери якими нехтуєш під час роботи в цій компанії, адже всі ми різні, а диявол завжди ховається в бункері, тобто в деталях.
Щось таки може приспати твій аналітичний розум, тому ось і список:
1.Перш за все тобі на підпис дають NDA, в якому нічого не сказано про Copilot або Sourcegraph, тобто тебе(розробника) з самого початку ділових відносин — вважають більш небезпечним ніж 100% злив всієї codeBase
2.Allmighty Legacy / фактор jQuery або два Material-UI в одному package.json — компанія хапається за будь яку роботу, до чого б це!?!?
3.Динамічне ТЗ
4.Виплата заробітної плати після 20 числа означає елементарна відсутність грошей у компанії, праця в режимі «з колес»
5.Якщо тебе закидають регаліями про «ми на ринку 15 років» але не можуть докласти зусиль для детального опису завдання і кажуть «питай якщо-що», подумай — вони за 15 років не зрозуміли що розробник людина-інтроверт
6.CodeStyle — не закривай очі на очевидний факт — ватника можна вивезти з радянського союзу, але радянський союз з ватника вивезти — НЕМОЖЛИВО!
Не працюючий код — можна виправити, але свинячий стиль написання — це постійний головний біль!
7.Байдужість менеджмента до овертаймів! коли ми пишемо — ми захоплюємося, а дбайливий PM знає — не виженеш розробника з-за комп’ютера о шостій, розробник просидить 12-15 годин, але поняття «корекції» на валютних ринках так само неминуче і в розробці
8.Обіцянки виплати заробітної плати завжди залишаються обіцянками, не обманюй себе — зрозумій обіцянки для того і дають — щоб не виплачувати, інакше би просто виплатили!
9.Хамство — передаю привіт @Kate Kryzhenko — Strelnikova («дипломований психолог»))))
10.Last, but not least — компанія вважає замовника еталоном-ідеалом, а розробника — «не компетентним брехуном», чому? тому що — «яка жінка більш вигідна — розумна чи красива?» відповідь — «красива, тому що чоловікові простіше дивитися ніж думати»

Нам би дуже хотілося проігнорувати потік свідомості пана Квіренко, бо відписувати на кожний коментар ніякого часу не вистачить. Але все ж таки відчуваємо, що для багатьох кандидатів, які захочуть почати співпрацю з нашою компанією інформація щодо умов та особливостей співпраці може бути доречною.
Тож дякуємо пану Квіренко за те, що висвітлив пункти, які варто обговорити заздалегідь тут.
1. Підписання NDA — необхідний та типовий крок на початку відносин з фріланс-розробниками та й усіма спеціалістами, що співпрацюють з компанією. Такий документ підписується обома сторонами з метою уникнення розголошення конфіденційної інформації, отриманої спеціалістом та компанією в рамках виконання договору про надання ІТ-послуг. У даному випадку, під час укладення договору про нерозголошення конфіденційної інформації будь-яких зауважень, пропозицій щодо умов проекту договору про нерозголошення конфіденційної інформації (NDA), від Виконавця не надходило. У разі, якщо у когось виникають питання стосовно цього документу, наш юридичний відділ буде радий надати необхідні відповіді та узгодити всі питання.
2. Виплата заробітної плати відбувається так само, як і в багатьох інших компаніях нашого комʼюніті. Кожна з компаній обирає свою дату виплат. Але у цьому конкретному випадку йдеться мова про виплату компенсації роботи фрілансера згідно наданих результатів робіт.
3. Овертайми на проектах — улюблена тема для обговорення. Деякі спеціалісти питають, чи можна овертаймити, бо їм то вигідніше. Деякі навпаки попереджають заздалегідь, що ні в якому разі на овери не згодяться. Ключове слово тут «попереджають», тобто, проговорюють, щоб уникнути ситуацій, де овертайми не були узгоджені заздалегідь. Стосовно цього конкретного випадку спеціалісту чомусь не вистачило комунікативних навичок, щоб проговорити та узгодити додаткові часи, хоча часу та красномовності на написання кілометрових коментарів йому вистачає. Дивина.
4. Виплата заробітної плати не обіцяється, а гарантується нашою компанією, оскільки перед початком співпраці з кожним співробітником укладається відповідний договір. Якщо ж розбирати цей кейс, то варто звернути увагу на те, що контракт підписаний спеціалістом не має в основі трудових відносин та передбачає виконання поставленої задачі, а не просте відпрацювання годин без надання результату. Компанія так само гарантувала спеціалісту повну виплату після отримання кінцевого результату. Та не так склалося, як гадалося. Через недотримання власних естімейтів та відсутність кінцевого результату компанія обрала варіант перевірки роботи та наразі працює над оцінкою виконаних робіт, щоб визначити кінцеву вартість співпраці згідно умов контракту.
5. Відносини компанії із замовником ніяк не впливають на відносини компанії зі спеціалістами, адже ми розуміємо важливість та цінність добрих відносин з кожним нашим співробітником. Дивно, що у даному випадку, у виконавця склалося таке враження, адже компанія кілька разів проводила з ним мітінги, надавала прохання уточнювати власні естімейти та попереджати замовника про затримки та їх причини. Неодноразово менеджер проекту ставав на захист спеціаліста та вмовляв клієнта почекати ще, бо ж «от-от зʼявится релевантний результат». Через що, в решті-решт, компанія і опинилася в такому положенні, що продовжити співпрацю клієнт відмовився.

Щодо т.н. «хамства» зазначеного у коментарі вище — не зрозуміло, чому хамством вважається запит на надання результатів робіт без зайвих балачок. Наші співробітники цінують одне одного та завжди підтримують етичний стиль комунікації один з одним. Усі інші коментарі пана Квіренко виглядають доволі кумедно, бо кожний в ІТ середовищі знайомий з Agile підходами в роботі, згідно яких зміни на проекті йдуть попереду попередньо узгоджених планів. А також, багато компаній саме так і починало співпрацю з довгостроковими клієнтами — невеличка задача, щоб оцінити комфортність співпраці. У нас на столі лежав контракт на 1 рік, але завдяки завзяттю та неймовірним «успіхам» розробника у комунікації, естімації власної роботи та відсутності задовольняючого кінцевого результату, клієнт вирішив завершити навіть цей тест-таск не маючи змоги і терпіння чекати, поки розробник розбереться у власних можливостях. Звісно, «косяків» з боку компанії тут багато і ми вже прикладаємо зусилля, щоб їх виправити, але наші помилки аж ніяк не стосуються питань виплат.

Наша позиція стосовно цієї ситуації проста і очевидна: результати роботи мають бути сплачені, якщо немає ніяких дорікань стосовно якості та надійності кінцевого результату. В цьому конкретному випадку дорікань було багато, про що пана Квіренка неодноразово повідомляли. Та нажаль, йому не вистачило ані чесності, щоб відмовитися для занадто складної для нього задачі, ані навичок, щоб завершити її в адекватні строки та у повному обсязі. Через що зараз і йдуть намагання шляхом маніпуляцій та брехні змусити компанію зробити виплату. У цивілізованому світі це так не працює. Тож ми не будемо миритися з наклепом та шахрайськими махінаціями, а підемо вимагати справедливого рішення в суді. На цьому пропонуюємо завершити цей безцільний гармидар та повернутися до роботи, бо у нас, дякуємо компанії, вона є.

Я працював у цій компанії біля 10 років, за цей час не чув жодного випадку з невіплатою ЗП. Більш того коли я звільнявся мені без усяких затримок віплатили усі понаднормові та відпустки.

Компанія ШАХРАЙ Soft Industry Alliance [`soft-industry.com`] не виплачують заробітну плату під час війни!

Для початку росповім трошки історії своїх відносин з цією компанію шахраїв, для розуміння всієї ситуації.
До початку війни я працював в іншій компанії і намагався поєднувати нічні чергування в теробороні та роботу, вже на третю ніч кава мені перестала допомагати і треба було вибирати.
Коли ми звільнили Київ я відразу почав звертатися до кола друзів з надією що можливо в їх компанії потрібен спеціаліст. Так і почалося моє знайомство з Soft Industry Alliance, рекомендації були гарні і я відразу взявся за роботу не приділяв великої уваги на договір та папери. Як виявилося, навіть під час війни люди дозволяють собі робити такі речі, які просто не вкладаються в голові.

По договору я не можу писати про фінансову частину і про клієнта. Але можу назвати суму боргу, яка становить 7000 доларів США.
Обіцяють що виплатять, але вже два місяці я не бачив навіть копійки.
Як каже Max Ischenko — Якщо не платять, то не заплатять. Треба надавати розголосу.

Я спілкувався і з їх юристом і з менеджментом і всі вони мене запевнили, що гроші заплатять 100%, закіньчую проект і відразу відправим всю суму... На жаль цього не сталося.
Мало того, Soft Industry Alliance ще і не платить за мене податки, а це вже взагалі інша історія, яка тягне на дуже важкі наслідки, якщо компанія не заплатить і мені доведеться піти цим шляхом. Та ще і ховаються за лозунгами «ми допомагаємо армії», а не краще просто сплатити податки і не приховувати своїх працівників?

Доброго дня, Володимир.
По-перше, хочемо висловити подяку, що ви вирішили привернути увагу до цієї ситуації. Мабуть самі ми не наважилися б виносити це на сторонній суд, бо такі обставини не рідкість у спільноті, але, частіше за все, збитки несе компанія і мало кому хочеться розповідати про свої феіл-кейси. Але якщо автор вважає за потрібне проговорити цей кейс перед усім комʼюніті, то ми з радістю визначимо нашу позицію в цій ситуації.
По-друге, хочемо зазначити, що мета нашої відповіді — розкрити ситуацію з боку компанії та розповісти про наслідки, про які деякі розробники навіть не замислюються, коли неналежно виконують свою роботу.
Читаючи відгук, дійсно складається враження, що компанія поступила жахливо, але, пропонуємо розглянути факти. На жаль, Володимир забув згадати у відгуку про якість виконаної роботи зі свого боку та відсутність результату.
1. Були жорстко і неодноразово порушені дедлайни, які Володимир сам встановлював: задача, яку сам Володимир оцінив в один тиждень (28.04.2022), була розтягнута на 2 місяці.
2. Через 2 місяці роботи — задача так і не була повністю реалізована. Тобто клієнт так і не отримав кінцевий результат, хоча приходив саме за ним, а не за відпрацьованими годинами.
3. Систематичне недотримання дедлайнів (які встановлював сам Володимир), відсутність своєчасної комунікації з командою клієнта, неспроможність просити про допомогу у ситуації, коли є розуміння, що самостійно з завданням справитися не виходить, та невиконання задачі в кінцевому рахунку, призвели до репутаційних та фінансових збитків компанії. В результаті, компанія втратила контракт строком понад 1 рік, але найстрашніше — компанія зіпсувала свою репутацію в очах клієнта, який у минулому мав успішні довгострокові відносини з компанією, і ці збитки не відшкодуєш грошима.
4. Не дивлячись на репутаційні та фінансові втрати, компанія зобов’язалася зробити виплату Володимиру в повному обсязі, навіть незважаючи на те, що клієнт відхилив недопрацьований результат його роботи. Спочатку було виплачено аванс у обсязі 10% (08.07.2022), після цього компанія провела оплату 50% суми (ще до того, як ми побачили цей пост).
Але хочемо нагадати, що компанія має право затримати виплати у звʼязку з неналежним виконанням робіт, що зазначено в контракті, що ми і зробили, оскільки прояснення ситуації з клієнтом все ще триває.
5. Що ж стосується виплати податків, у даному випадку, співпраця з Володимиром Квіренко здійснювалася як з ФОПом, на умовах цивільно-правового договору надання послуг, згідно якого, виплата податків лежить на стороні виконавця послуг.

У нас є документальні докази всього, що тут обговорено і при необхідності ми можемо надати ці докази у разі розгляду питання по суті.

Стосовно інформації щодо чесності компанії та регулярності виплат — можна спитати наших колег та підрядників, і кожен з них підтвердить, що за 22 роки існування компанії не було нарікань щодо виплат та винагороди за надані послуги.

Тож завершуючи розгляд цієї ситуації, хочеться додати, що нажаль ані #DOU, ані шановний #Max Ischenko не захищають компанію в такому випадку і ніяк не допоможуть повернути клієнта та запевнити його, що не всі Українські розробники не вміють спілкуватися та давати вірні оцінки своїх робіт. Безумовно, це наша відповідальність та наш обовʼязок відновити репутацію компанії перед клієнтом.

А відповідальність розробника — зрозуміти свої помилки та подякувати компанії за згоду сплатити усі відпрацьовані години і за те, що позов стосовно моральних та репутаційних збитків, а також, стосовно втрати клієнта не планувався, принаймні до того як розробник вирішив розглянути цей кейс публічно.

Стосовно нашого ІТ комʼюніті, ми віримо що правда на нашому боці і неперевірена інформація від людини, яка не виконала власних зобовʼязань не вплине на добре імʼя та успішну співпрацю нашої компанії з партнерами та відданими співробітниками.

Залишаємо за собою право на звернення до суду з позовами про спростування неправдивої інформації та стягнення збитків, спричинених наданням послуг неналежної якості.

Работал на компанию SIA более полугода и, если бы не обстоятельства — работал бы и дальше. Прекрасная компания с очень внимательным менеджментом, для меня было громадным удивлением, когда компания организовала Новогодний праздник даже для тех сотрудников, которые не смогли лично принять участие в корпоративе в офисе компании. Уровень поддержки после начала войны порадовал как и отношение компании к своим сотрудникам. У компании много интересных проектов, процессы налажены, регулярно проходят 1 to 1 с отделом HR компании, на которых можно опднять и обсудить любую рабосую ситуацию, высказать свою идею или просто обратиться за помощью.
Желаю SIA расти и развиваться!

Працював в SIA на протязі 3х років. Залишився всім задоволенням — як відношенням колег, так і менеджменту. Компанія дуже хороша для старту кар’єри в IT — можна при наполегливій праці і гарній самовідачі обзавестись так всім необхідним досвідом. Також є можливість гарно проводити позаробочий час — HR-менеджери можуть запропонувати класні тімбілдінги, а також участь у різних соціальних ініціативах.

Я пропрацював в компанії рівно 5 років.
Компанія Soft Industry Alliance мене підкорила відкритістю до нових ідей та відношенням до співробітників. І хоча я спочатку розглядав її як перший етап своєї кар’єри, я майже одразу змінив свою думку.
Всі 5 років я відчував безмежну підтримку колективу і керівництва. Дуже багато внутрішніх проектів було втілено за цей час. Ці проекти дозволили компанії вийти на якісно новий рівень. Дуже тішуся з того, що мав можливість долучитися до цих трансформацій.
Я з гордістю розповідаю про цю компанію і все те, що вона мені дала.

Звичайно, було достатньо проблем, але не помиляється лиш той, хто нічого не робить.

Навіть з найкращих компаній люди йдуть за новим досвідом. Та те, що дала мені компанія Soft Industry Alliance і мої колеги, допомагає мені навіть після того як я перестав бути її частиною.

Хочу подякувати особисто кожному, з ким ми пройшли цей шлях. Ви круті 🙌

Я пропрацював в компанії Soft Industry Alliance більше 6 років. Хочу відзначити душевну і дружню атмосферу в колективі, системний підхід в організації діяльності та налаштуванні процесів, гнучкість щодо управлінських та стратегічних рішень.

Soft Industry Alliance реалізувала чимало соціально орієнтованих проектів, активно розвиває ІТ комюніті в базових локаціях та створює можливості для розвитку талантів і впровадженні інновацій.

Рекомендую долучатися до компанії та втілювати свої ідеї в життя!

Пропрацювавши в компанії Soft Industry Alliance більше трьох років як Partner relationship manager, можу сказати, що для мене, як для мами двох дітей, вкрай важливий гнучкий графік, щоб поєднувати робочі процеси і сімейне життя. Soft Industry Alliance дозволяє це втілити в повній мірі. Коли мені терміново потрібно відлучитися — за згодою керівника — це не викликає проблем. Весь процес комунікації і віддаленої роботи в компанії був налагоджений задовго до початку карантину у 2020.
Колектив і керівництво — дружні, професійні, чудові люди.
Зарплата виплачується завжди вчасно, підвищували декілька разів навіть без прохання. Для тих, хто працює в компанії більше року є додаткові привілеї.
Всі робочі процеси добре прописані. При цьому ідеї і пропозиції завжди вітаються, один з принципів комунікації в компанії: «Заперечуєш — пропонуй!» Вважаю, що кожний в Софт Індастрі, якщо бажає, буде почутий, бо це не просто робота — це колектив. Рада, що маю дружні професійні стосунки не лише в відділках Sales і HR, з якими спілкуюсь найчастіше, але й з PM-ами, Бізнес Аналітиками, розробниками, тестувальниками, DevOps-ами, SysAdmin-ами, фін. департаментом.
Раджу всім, новичкам і професіоналам компанію Soft Industry Alliance, як надійного роботодавця, для старту і розвитку кар’єри в сфері IT.

Рекруитер нашел меня в линкедине. Позвали на HR Call + Technical interview + Technical interview with client. Все этапы прошел, как сами сказали. Проходит 12 дней и никакого ответа, просто говорят ждать. Чего неизвестно. Типа у них бюрократические моменты.

Несерьезная компания, несерьезные люди!

Підтримали: Nikolay Ludvichuk

Здравствуйте, Rafig Mammadzada.
Благодарим Вас за данный комментарий, и хотим отметить, что действительно случай, когда Вы не дождались ответа от клиента (заказчика проекта) имел место.
И, как обычно, важна конкретика. Мы хотим пояснить Вам и всем заинтересованным, что именно было.

Для того чтобы обеспечить высокое качество предоставляемых нашей компанией услуг, у нас предусмотрен 3-х этапный отбор кандидатов.
Первый этап — это собеседование с рекрутером нашей компании;
Второй этап — техническое собеседование с нашим СТО;
Третий этап — это техническое собеседование с клиентом.

После каждого этапа мы, согласно наших бизнес процессов, информировали Вас о ходе отбора.
Все 3 этапа собеседования Вы у нас действительно прошли:
28.03 — собеседование с рекрутером;
01.04 — собеседование с нашим СТО;
05.04 — пригласили Вас на интервью с заказчиком проекта и 08.04 его провели.
Как видите, все собеседования, зависящие от нас, были проведены оперативно и обратная связь предоставлена быстро.

08 апреля, после собеседования с клиентом, мы уведомили Вас, что ожидаем окончательное решение от него, и как только у нас будет ответ, сразу сообщим Вам.
Вот тут и произошел некий misunderstanding между нами.
По прошествию некоторого времени, Вы посчитали, что время ожидания слишком велико, но при этом, заказчик проекта еще не принял окончательное решение по Вашему заходу на проект.
И в результате, спустя 8 рабочих дней, т.е. 19.04 Вы сообщили, что не готовы к предложению по работе с нашей компанией.

Мы всегда анализируем свой опыт, прежде всего — негативный, что позволяет нам вносить изменения в текущие бизнес процессы на каждом этапе, делая их более качественными.
Что касается именно этого случая, то он исключительный и уникальный для этого заказчика с которым мы успешно работаем уже больше 10 лет. В силу семейных обстоятельств, человек принимавший решение о расширении команды клиента, не имел возможности ответить нам в оговоренные ранее сроки. А мы, соответственно, не могли ответить Вам.
Эта досадная случайность, огорчила не только Вас, но и нашу компанию. Сообщаем, что мы уже получили заверение, что подобного больше не повторится.

Працюю РМ у чернігівському офісі з 2021 року.
Подобається:

+ Організація внутрішніх процесів та сервісів для роботи: внутрішній календар — створити зустріч з колегами і забронювати мітинг-рум за пару кліків, месенджер, поштовий сервіс, jira.

+Колектив професійний, привітний, дружній.

+ Компанія зацікавлена у розвитку працівника: оплачує навчання, сертифікації, проводить регулярні 1-1 мітинги та враховує відгуки, пропонує самому створити план особистого розвитку і реалізовувати його.

+ Офіс комфортний і просторий, завжди є вільні кімнати для переговорів-дзвінків, є свій паркінг під охороною, закрите подвір’я без випадкових перехожих, спорт-зал для розминки та ігор: теніс, настільний футбол. Столова теж в порядку, три кавоварки, тож вистачає усім))

+ Довіра від керівництва, повна відповідальність та свобода вибору підходів ведення проєктів. Залучення до розробки і обговорення стратегічних питань компанії, збір відгуків і врахування їх при рев’ю.

+ Конкурентна оплата праці.

До мінусів:
— Дорога до офісу так собі — бетонка, але це за межею нашого впливу.
— Технічне устаткування — це не макбуки останньої моделі, але техніка нормальної якості і поступово оновлюються. Більше наче нічого не можу згадати)

Раджу приєднуватися до нас, тут є все для росту і самореалізації!

Работал в компании с 08.2021 — 11.2021, не столь долго я проработал здесь, сложились обстоятельства и уехал за границу. Но за это время сложились очень положительные впечатления.
Ребятам действительно важно что бы тебе было комфортно на твоем проекте.
Коллектив очень открытый и дружный, всегда пойдут на встречу, даже если не всегда прав.
Заботятся о сотрудниках, даже купили кислородный концентратор, что бы вдруг чего предоставить для сотрудника или его семьи — это действительно круто!
С удовольствием поработал бы с ними ещё в будущем если будет такая возможность!
В общем 5+ :)

После длительного периода общения с фрилансом, это была моя первая компания. И я рад этому, потому что именно здесь посчастливилось узнать мир построенный людьми с настолько широким спектром взглядов, подходов и мировоззрений, но при этом способных объединятся в одно целое. Много людей приходило как и уходило. Кто-то с обидами, кто-то на радостях. Но знаю точно, что вряд-ли вы встретите сотрудника СИА, который скажет, что не встретил здесь хороших друзей и людей с которыми круто было работать и просто общаться. Уже за это огромный респект.

Я проработал в компании с 02.2021 по 06.2021.
Был отличный интересный проект.
Работу организовали быстро, оплата в срок и в сумме согласно договорённостей. Коллектив очень понравился, по возможности готов вернуться в ваши ряды!)))

Проработал почти год.
Хорошая компания, отлично поставлены все процессы, как в работе, так и с решением возможных вопросы.
Есть возможность работать удалённо. 
Хороший коллектив что очень важно. 
Хорошая и своевременная оплата труда.

поделюсь своим неприятным опытом сотрудничества с данной компанией: при увольнении мне не выплатили зарплату, а так как рассчитываются они конвертами, то практически нет возможности их наказать. уже обратился с заявлением в налоговую и охрану труда.

в ответ от руководства компании услышал: «мы пересчитали твою зарплату, ты нам ещё должен остался»
и это спустя 5 лет работы

Компанія Soft Industry Alliance надала мені багато можливостей для професійного зростання та розвитику в команді. Я дуже задоволена колективом, а також не простими і цікавими завданнями. Мене дуже тішить приємна та позитивна атмосфера в колективі, гнучкий графік та можливість віддаленої роботи. Ще більш приємно, що останні два роки компанія втілює свій план по розвитку як міжнародної компанії, ми шукаємо та залучаємо до своїх проектів співробітників із різних країн світу. Такий підхід компанії ще більше надихає та мотивує мене розвиватися, адже спілкування із співробітниками із різних культур значно розширює межі власного світогляду! Так тримати Soft Industry Alliance!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.