32 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Я працював у різних компаніях, зокрема і у сервісному ІТ, а 4 роки тому долучився до SocialTech і радий своєму вибору кожен день. Вже понад рік я розвиваю Android-напрям у одному з продуктів — AlphaNovel — маркетплейс для читання новел і коміксів.
Перше та найголовніше для мене — супер-крута команда. Будуючи продуктову ІТ-компанію ми дуже тісно працюємо один з одним, спеціалісти різних напрямків перетинаються часто, а робота одного дуже залежить від іншого, тому важливо працювати з командою, якій ти довіряєш. У нас це точно так.
По-друге, компанія надає повну автономність в ухваленні рішень і можливості для росту, розвитку власної команди.
Ну і що особливо важливо зараз — підтримка кожного працівника, країни, економіки, ЗСУ. Компанія загалом робить багато для якнайшвидшої перемоги.

Привіт!
Подавалася на вакансію у компанію пару разів.
У першому випадку відповіді не було ніякої узагалі. А другому випадку, спочатку не було відповіді (через Джині), а потім на моє нагадування Максим Лєвін написав, що з вами зв’яжеться Юлія і дасть слоти, щоб поспілкуватися. А коли я через пару днів знову запитала, то Максим просто подзвонив, і сказав, що кандидатів так багато, і що вони тільки розпочали пошуки кандидата, а ви тут не можете пару днів почекати. Насправді я і тиждень можу почекати, було би зрозуміло чого чекати і скільки. Бо складається враження, що тебе просто динамлять, типу сиди і чекай.
Цікаво, що я говорила українською, а от Максим російською і навіть не намагався змінити мову чи запитати мене чи я усе розумію і чи мені ок так спілкуватися. А мені зовсім не ок. І мені це так дивно, бо компанія ж українська. І я розумію, що хтось може говорити російською і для мене це не надзвичайна проблема, та зазвичай про це питають. Особливо зараз.
Народ, скажіть, будь ласка, що я таки помиляюся, і що це хороша компанія і що це просто невдалий збіг і зі мною зв’яжеться таки Юлія чи хтось інший.
Дякую!

Поліно, дякуємо, що поділилися апдейтами, і ми раді, що ситуацію розрулили :)

Дуже хочемо, аби в Україні стало якомога більше кандидатів, які отримали офер своєї мрії і тримаємо кулачки, аби серед них скоріше опинилися і Ви ;)

Проходила інтервью на сорсера, маю більше 2 років досвіду, спілкування було комфортне, після інтервью я зробила тестове завдання, трохи затягнула, захворіла, але рекрутер поставилась з розумінням, та чекали. Після виконаного ТЗ доволі швидко отримала фідбєк . І тут почалось найцікавіше) «Ваш досвід дуже цікавий, все добре, але ми вирішили наймати людину з досвідом від 3 років» і все б було нормально і О’кей, якби це буда правда. На сайті компанії і доу як висіло так і висить вакансій: від 1 року досвіду. Питання до рекрутинг команди, невже важко сформулювати на відправити нормальний фідбєк, правду? Навіщо писати неправду? Дуже неприємне відчуття залишилось від цієї компанії

Юліє, привіт!
Шкода, що останні дні не можемо з Вами зв‘язатися.
Нам би не хотілося, аби у Вас і надалі залишалося таке враження від спілкування, тож спробуємо внести ясність у комунікацію. У процесі пошуку зрозуміли, що досвід роботи має таки вагоме значення для скілів, які ми зараз шукаємо. Тут відіграли роль деякі зовнішні фактори, та й змінилися внутрішні процеси. Опис вакансії ми оновили й вказали актуальні вимоги до досвіду. Дякуємо, що звернули увагу і допомогли нам пофіксити цей момент, навіть попри те, що у нас не склалася класна взаємна історія.

Були раді знайомству і, звісно, бажаємо Вам знайти свій ідеальний метч на кар’єрному шляху. Бережіть себе!)

Працюю в SocialTech 5 років. І напевно, на цьому можна завершувати відгук :) адже мій досить довгий шлях з SocialTech сам говорить за себе. Приєднуюсь до своїх колег, SocialTech — це місце, де кожен може реалізувати свій потенціал, розвинути свої скіли і кожного дня надихатись колегами — професіоналами. Наша компанія максимально people oriented, що на додаток створює комфортні умови для розвитку. І, найголовніше в період війни, компанія має свій благодійний фонд, інвестує кошти в допомогу військовим і робить це щиро. За це я люблю ST.

Social Tech — це spaceship можливостей. Місце, де працюють люди, що захоплені у свою справу, талантові, відкриті, амбітні. Тут про невпинну жагу до нових знань, будування бізнесу, самореалізацію та покращення. Щодня я маю змогу спілкуватися зі сміливими експертами своєї справи, вчитися та вдоскнолюватися.
Ринок IT для мене новий, але ST’івці приділяють дуже багато часу та уваги на пояснення своєї діяльності, тому мій IT глосарій поповнюється невпинно :).
Я кайфую та тішусь, що цінності та стратегія компанії це про створення топових продуктів, іневестицій в навчання команди, корпоративно-соціальної відповідальності, піклування про співробітників, нових викликів та постійного розвитку, а ще підтримка команди, драйв від спілкування та радість від крутих результатів. ST робить все можливе для досягнення викликів та збирає талановиті та компетентні команди.

Багато років співпрацюю з SocialTech, саме тому хотів би поділитися своїми хайлайтами:
1. Люди — головне. Компанія багато інвестує в найм, навчання, управління, зростання. Є внутрішні школи, є співпраця з зовнішними спеціалістами, є фреймворки управління.
2. Місце де будуются бізнеси. SocialTech це группа продуктів та інвестицій, з повним циклом розробки від біз дева і аналітики до розробки та супровіду.
3. Єкспертиза. Це місце, де можна набути єкспертизу, поділитися своєю єкспертизою, здобути єкспертизу по за межою свого домена (tech, legal, marketing, analytics, finance, ...). Відкритість, сильна сторона — можна зустрітись з CEO проекту, та обмінятися думками і ідеями що до проекту.
3. Виклики. Проекти ростуть з високим темпом, мають амбіції. Завжди є виклики які дають точку росту (технічну, бізнесову, організаційну). Автономнійсть йде разом з відповідальністю. Якщо ви хочете досягати результатів та зростати прфесійно — ST вам підійде.

Хочу написати декілька слів про компанію, в якій працюю.
ST — це неймовірно сильна команда амбітних людей, які разом йдуть до мети. Знаходитись в такому ком’юніті — одне задоволення. Ну а про дружню та приємну атмосферу, гадаю, навіть не треба згадувати) Компанія завжди відкрита до нових ідей, тут завжди вислухають та підтримають, і, якщо треба, засапортять.
Також для мене важливо, аби компанія активно підтримувала ЗСУ та команду під час війни, і ST це робить. Для мене це величезний плюс, який надихає до роботи.

Вирішила поділитися своїм досвідом роботи в SocialTech. Наразі працюю тут майже рік і може точно сказати, що за мої 6+ років досвіду роботи в різних компаніях ця — найкраща! Відчуваю себе на хвилі, яка тримає тебе і несе в правильну сторону. Тут завжди є куди рости і вчитись новому, пропонувати нові ідеї, ділитись досвідом, робити продукти успішними. В кожній команді я зустрічала супер-скілових, потужних і заряжених людей, які з радістю діляться знаннями, підказують чи самі питають. Ця частина корпоративної культури — моя улюблена. Ти можеш прийти до СЕО іншого проекту, призначити зустріч за кавою чи прогулянкою і розпитати про якісь кейси чи попросити професійної поради, і це супер-ок. Ну а ще ціла купа плюшок — смачнюча їжа, смаколики, різні напої, реально зручний графік (а не те що рекрутери завжди пишуть в вакансіях), страховка, макбуки і ще ціла купа всякого. Загалом мій найкрутіший і найприємніший досвід.

Решила поделиться своим опытом прохождения тестового задания в компании SocialTech.
Пробовалась на должность User Acquisition Manager.
В результате 1-го этапа собеседования, мне отправили тестовое задание на выполнения которого выделили 7 дней. Тестовое задание включало себя 3 основных задания. Тестовое достаточно объемное, и качественная проработка займет действительно неделю твоего времени. Цель задания: оценить ход мыслей, умение находить выход из непонятной и
новой ситуации, подход к работе и уровень необходимых для позиции навыков.
Как я поняла, на этапе когда отправляют тестовое задание, много людей отваливается (видя объем этого задания). Однако я решила его выполнить, потратив неделю своего времени.
По истечении 7 дней я отправила тестовое задание. Мое ожидание — у нас будет созван, где мы обсудим результаты моего тестового задания, основные ошибки и т.д. Кстати, задание у меня заняло 50 страниц презентации, подробные данные расчетов, анализа конкурентов, и дополнительно рекламный акканут с настроенными рекламными кампаниями.
В итоге, через 3 дня мне пишет рекрутер, «Спасибо за выполненное задание, вы молодец, но нам немного не хватило выводов и более глубокого анализа». Это и весь фидбек, КАРЛ!
Я потратила неделю своего времени и ждала, мягко говоря, более детального фидбэка, какие показатели посчитаны правильно, какие нет, где ошибки, где нужен более глубокий анализ.
Впечатление от этой компании остались крайне негативные, прежде чем выполнять тестовое задание — подумайте много раз)

Настя, привіт!
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм відгуком.

У нас дійсно непростий процес найму, який включає декілька етапів й обов‘язково тестове завдання. Його об’єм залежить від позиції та професійного рівня, якому має відповідати кандидат. Так ми хочемо перевірити, як надалі складеться наша взаємна історія з новим тіммейтом. Ми раді, що Ви таки вирішили виконати це завдання, аби продовжити знайомство з компанією та, звісно, почеленджити себе ;) І круто, що Ви так відповідально й старанно підійшли до задачі.
Поспілкувавшись з Recruiting team, знайшли лист, де колеги повернулися до Вас з фідбеком щодо когортного аналізу, рісьорчу та налаштування кабінету.
Якщо Ви хотіли отримати більше інформації, ми будемо раді проговорити фідбек онлайн/у телефонному режимі :) Якщо Ви не проти, маякніть рекрутеру, з яким підтримували зв’язок.

Також хотіли привітати з сьогоднішнім святом! Мирного та безпечного неба.

Долучилась до SocialTech в липні 2022 року, і зважаючи на невеликий, проте репрезентативний досвід для оцінки вже можу поділитись відгуком.

В компанію дійсно важко потрапити: в мене було 5 раундів співбесід та тестове, яке зайняло понад 10 робочих годин. Вважаю, що це хороший фільтр для невмотивованих кандидатів.
Багато говорили як про досвід, особливе дякую за щиру оцінку моїх компетенцій — я подавалась на акаунта в медіахолдинг, це було зрозумілим рішенням виходячи із досвіду, проте там не було куди рости і стрибати вище голови; тому після розмови мені запропонували іншу посаду, чим я дуже задоволена, так і про софт скіли.
Цінності компаній дійсно втілені, а не просто написані для галочки, тому кандидатів оцінюють і за культурним метчем.

Такий підхід до рекрутингу хоч і тривалий, проте повністю виправданий і допомагає зібрати команду, в якій кайфово.

Окремо зазначу підхід до надання фідбеку щодо роботи. Тут це мастхев, і власне тут про якісний зворотній зв’язок, який допомагає покращувати скіли в подальшому.

Мала переписку з Єлизаветою щодо вакансії Junior Motion Designer. Мені вакансія не підійшла, але є декілька зауважень. Я вперше побачила настільки велике тестове завдання для джуніор! моушн дизайнера з 5 пунктів. Виглядало як домашнє завдання. Було б прикро витратити на нього три дні свого часу і отримати відмову. По-друге, ваша колега мені весь час писала російською мовою. Я можу ще зрозуміти коли на інтерв’ю рекрутер може вибачитись і говорити російською, але в переписці, коли кандидат пише українською, було б непогано щоб представник УКР компанії відповідав так само, я думаю це нескладно.

Олено, привіт! Дякуємо, що поділилися власними враженнями.

Щодо тестового завдання
Те, що SocialTech шукає найкращі таланти на ринку не просто вигадка копірайтера для красного слівця :) Ми прагнемо посилити команду спеціалістами з потужною експертизою, що виправдовує високий поріг входу в компанію. Для цього ми проводимо кілька співбесід та даємо тестове завдання. Вони допомагають як нам, так і самому кандидату зрозуміти, як надалі складеться взаємна історія.
Виконання такого завдання — це інвестиція в те, щоб отримати зворотний зв’язок на свої знання. Ви вкладаєте свій час та ресурси, а отримуєте інсайти, які допоможуть надалі стати ще крутішим спеціалістом. Якщо окрім цього з кандидатом відбувся метч, то ми тільки раді бачити новеньких тіммейтів :)

Щодо мовного питання
SocialTech — це українська компанія, яка будує бізнеси в Україні. Ми активно підтримуємо армію (фінансово та закупкою необхідного екіпу), платимо податки у вітчизняну казну, не скорочуємо штат працівників через турбулентну ситуацію в країні, допомогли з евакуацією та проживанням команди та їхніх родин на безпечних локаціях та багато іншого. За цим стоїть кожен із нашої команди, не дивлячись на мову, якою він або вона розмовляє, віру, яку сповідує та інші переконання. Хтось народився в російськомовному місті в Україні, або ж у когось російська — мова, якою розмовляють його батьки. Хтось уже перейшов на українську, а хтось тільки намагається переналаштуватися.
Просимо Вас не розглядати використання російської мови як акт підтримки дій рф. Ми категорично засуджуємо війну та намагаємося робити те, що у нас виходить найкраще — будувати бізнеси, аби підіймати економіку країни та донатити з власних гаманців на підтримку захисників.

Так як в компанії працюю більше року, то можна вже і сказати декілька слів.
Враження тільки позитивні, в першу чергу від команди, думка кожного важлива, будь-яка ідея, будь-кого з членів команди може стати крутою фічею на продукті, всі відкриті і дружелюбні.

Важливо, що як і в команді, так і в компанії в цілому зацікавлені в твоєму розвитку і комфорті і максимально цьому сприяють, допомагають із зовнішніми курсами або є можливість навчатись внутрішніх школах або отримати щось нове в різних комьюніті. На тебе дивлять не тільки як на працівника, але як і на особистість.

Окремо варто відзначити підтримку під час війни, допомога з евакуацією тим хто в цьому зацікавлений, навіть з тих місць де це зробити м’яко кажучи складно. Так як я залишився і не виїзжав то зі мною регулярно підтримували зв’язок, пропонували допомогу, що дуже важливо в цей час))

Мені подобається, що на моєму продукті підтримують всі мої ініціативи, не бояться експериментів, вся команда максимально професійна і дуже сеніориста. Токсичні люди відсутні <3

Підтримка під час війни: постійна підтримка ЗСУ, ТРО, фонду Повернись живим (і СЕО багато донатить з особистих коштів, в компанії подвоюють донати працівників), постійна допомога родичам працівників.
Коли була евакуація — допомагали не тільки працівникам та родичам першої лінії. Працівники змогли евакуюватись з домашніми тваринками :)

З того, що важливо було б зазначити в нинішній час, не було жодних скорочень і також можна волонтерити по можливості і якщо таке бажання є.

Також є внутрішні школи, можна прокачувати знання. Проводяться нетворкінги з колегами, завжди можна знайти людину з експертизою в тому чи іншому питанні.

Напишу апдейт через рік :)

SocialTech — місце для тих, хто справді закоханий у свою справу. Тут у кожного горять очі від бажання будувати бізнеси, впливати на продукт та самореалізовуватися. У свою чергу, це мотивує тебе ще більше розвивати власну експертизу та наче та губка вбирати досвід колег.

До речі, ніхто не жадібний й легко ділиться знаннями. Я перейшла в IT після чотирьох років у біофармацевтичній сфері, тож під час онбордингу отримувала максимальний саппорт від колег. Мені пояснювали особливості ринку, раундів інвестування та інших на той момент невідомих мені речей.

Те, що в SocialTech цінують, так це — швидкіть, гнучкіть та ентузіазм. Можливостей для реалізації власних ідей — море. Тебе обов’зково вислухають, і якщо твоя пропозиція слушна, гайда її втілювати. А коли бачиш довкола стільки крутих ініціатив, залишатися осторонь нереально :)

Овертайм є, але це вибір кожного. Тебе не змушують. Я особисто обожнюю те, чим займаюсь, тому класні результати мене тільки заряджають.

Про звичайні корп. плюшки офісного життя не хочу розповідати. Усе як у всіх :) А ось про підтримку компанії під час війни варто згадати:
— релокейт в західні області України: усім співробіникам, їх близьким та родичам SocialTech організував евакуацію «під ключ». Ми вивозили наших людей навіть із гарячих точок у безпечні локації.
— Проживання й харчування команди та їх сімей: компанія перший місяць на корп.локаціях повністю покривала ці витрати й проводовжує це робити для співробітників й частково для їх родичів.
— гуманітарна допомога: SocialTech виділив значні кошти на закупівлю еквіпу та амуніції для наших хлопців, які приєдналися до лав ЗСУ та ТерОборони; також допомогали з закупкою медикаментів, холодильників для крові, засобів тактичної медицини.
— Жодних звільнень та скорочень штату через воєнні дії. Навпаки SocialTech активно наймає новачків. Звісно, поріг входу високий, але це все пояснює наявність сильної команди.

Решила поделиться свои невероятно странным опытом общения с рекрутером данной компании, Максимом Левиным, несколько месяцев назад.
Рекрутер связался со мной в телеграме после того, как я сама откликнулась на вакансию, попросил выслать резюме.
Дальнейшая переписка:
М: Все роли компании предусматривают выполнение небольшого пре-теста, вы не против, если я направлю вам на почту?

я:да, конечно, буду ждать

Буквально через несколько минут прилетает удивительное сообщение от Максима: «Анна,
Вы ранее уже процессились в компании, спасибо и извините за беспокойство»
Собеседование в SocialTech я не проходила, да и в целом — со мной ни разу оттуда не связывались. Однако, Максим сообщил, что 30.04.21 я якобы отправляла им резюме, при том что в тот момент я работу не искала.
Выходит, компания не рассматривает тех кандидатов, которые уже отправляли резюме, но не получили ответа.
На мое удивление я получила лишь «нет, увы, спасибо» и никакого объяснения ситуации.

Мне бы хотелось узнать о том, по какому принципу компания приглашает людей пообщаться, а потом сливается, аргументируя тем, что мое резюме им уже приходило?

update:
Максим уже сегодня связался со мной, извинился за такую странную ситуацию, объяснил, что случилась техническая неполадка с их системой и вышла путаница. Общение оставило по итогу хорошее впечатление, поэтому надеюсь, что это стало для рекрутеров опытом

Мій перший рік в SocialTech пройшов під егідою любові та турботи🤗Турбота ж в цій компанії для мене- це...
Це коли я ще не вийшла на роботу, а мій лід уже вписав мене в корпоративну поїздку в Хорватію.
Це коли я кажу «хочу розвиватись в комунікації» і мені кажуть «окей, попробуй розписати комунікаційний гайд».
Це коли я стараюсь слідкувати за раціоном харчування і компанія дає можливість замовити healthy food.
Це коли по дорозі в офіс поставила стрілку на колготках, а в офісі є запасні на такі випадки (запасні колготи, Карл!)
Це коли корпоратив в інсті хочеться висвітлювати більше ніж крутий фест, а мерч компанії настільки актуальний, що подружка блогер без мук совісті забирає його в мене.

І що тільки турбота? а як же конфлікти?як же овертайми?
Скажу чесно, я не дуже проста особа (якщо мені щось не подобається змовчати я точно не зможу😏), але треба віддати належне колегам — справляються і зі мною, і з моєю прямолінійністю, і з любов’ю поовертаймити😉

Пов’язані компанії:

На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 31 березня 2021 року та копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 10 травня 2021 року).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш, а також схожа назва.

Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.

Хочу поделиться своим опытом.
Проходила отбор на позицию Account Manager. И не смотря на то, что с компанией мы сотрудничество не продолжили, у меня осталось очень позитивное впечатление от всего процесса рекрутмента. Лично у меня очень разнообразный опыт прохождения разного рода отборов/собеседований, поэтому есть с чем сравнить и искренне хочу поблагодарить Social Teach за интересный опыт.
Из «+»:
1.Оперативная и четкая коммуникация со стороны рекрутера.
2. Действительно интересные интервью с менеджерами, с адекватными вопросами и кейсами (у меня было 3 собеседования и каждый раз 1,5 часа общения пролетали как на 1 дыхании)
3.Тестовое задание -да, объёмное и требует временного ресурса. Но абсолютно адекватное, с вполне понятными заданиями, с опцией самостоятельно оценить нужное количество времени на его решение.

SocialTech Team, благодарю!

Алеся, добрый день!
Спасибо, что высоко оценили работу рекрутинг команды SocialTech!
Нам также было приятно познакомиться и узнать Вас лучше. Несмотря на то, что общение не закончилось офером, мы будем рады вернуться к нашей с Вами истории в рамках других вакансий, которые будут открываться в холдинге.
Остаемся на связи!

Always yours,
SocialTech Recruitment Team

Кстати когда hr пишут мы решили знайте она сама себе надумала и решила а потом это выдает кандидату за решение компании и всех ветвей согласование и принятия решений.

Я надеюсь что ошибаюсь.

Підтримали: Stas ReigenBogdan Ovcharov

Евгений,
жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление.
Спасибо за фидбек, он поможет нам стать еще лучше.

Ищат разработчиков, сами пишут мне, а потом отказывают в собеседовании, хотя по стеку подхожу идеально. Жаль что не пообщался с тех отделом уверен что меня одобрили бы 💯 % ну видемо hr видней.

Хочу дополнить свой предыдущий отзыв.
На данный момент это лучшая компания, в которой мне посчастливилось работать.

Саша, благодарим тебя за такой фидбек! Это очень ценно!
Желаем успехов и новых свершений в выбранном направлении!

В компании работаю более 2х лет (для дизайнера это большой срок).

В целом вижу только позитивную динамику. Нравится наличие большого количества бизнес зон, на которые могу влиять, как дизайнер. В некоторых зонах нередко становишься первопроходцем и строишь всё с нуля. Соответственно новый опыт приумножается практически с каждым полугодием.)

Понимающий и открытый менеджмент. Тут все достаточно просто: видишь проблему, предлагаешь решения (валидируешь), работаешь с нуля под ключ, доводя своё решение до финала. Конечно, везде нужно прикладывать усилия, и просто так всё не даётся, особенно, когда работаешь в большой команде над продуктом, который уже не стартап.

Про плюшки:
Наверно один из самых лучших «пакетов» на рынке, как и комфортный офис (без горчичных обоев с деревянным столами)).
Как пример: стоит кофеварка вроде хорошо варит кофе, но вид у нее уже пошарпанный — срочно меняем, и на швейцарскую. И так практически во всех случаях, нужен монитор — возьмем хороший (а не по дешевле). Ну, разве что хочется больше зон для работы в «тихом углу». Но с учетом выше сказанного это больше капризы, чем минус)

Хочу поделится своим опытом работы в SocialTech.

Я в компании почти год и могу сказать, что это, пожалуй, самая сильная команда , с которой приходилось работать. Не вырасти тут профессионально просто невозможно, так как уровень коллег очень высок. В команде много подразделений, все максимально отзывчивые, поэтому нет проблем прокачаться, например, в аналитике, или деталях разработки, или в биздеве.

Это идеальное место для людей, которые не хотят останавливаться на одной функции, а стремятся более системно понять бизнес и развиваться горизонтально в смежных сферах.
Я приходила на роль трафик-менеджера, но с планами развиваться в менеджмент продукта. Не смотря на то, что такой шифт требовал много времени на обучение в рабочее время, мои менеджеры предоставили мне такую возможность и поддерживали в процессе. Так что здесь стараются слушать людей и максимально удовлетворять их потребность в развитии.

Помимо этого в компании очень заботятся о нашем комфорте на работе — в офисе много зелени, всегда есть крутые снэки, шоколадные батончики , напитки, свежие фрукты. Тебе всегда докупят удобное кресло, наушники, увлажнитель воздуха... у нас хорошие бесплатные обеды и куча скидок и компенсаций.

Найм — это отдельная история. Мой отбор был очень крутой, и приходя в компанию я точно знала, что меня правильно оценили и понимала, что от меня ожидают. Это позволило успешно и комфортно пройти испытательный срок. В отборе всегда участвует кто-то из топ-менеджмента , что очень круто. На интервью задают прикольные задачки и спрашивают больше про твою мотивацию, чем про хард скилы. Отбор сложный, но именно поэтому команда состоит только из лучших.

Стеф, спасибо за отзыв и за то, что уже два года усиливаешь команду SocialTech ♥

Проходил собеседование в данной компании, все понравилось.
Вопросы интересные, как по опыту, так и логические задачки.
Коммуникация по всем этапам происходила с рекрутером Анастасией Шидловской. После каждого этапа получал очень быстрые ответы о результатах, за что спасибо!)

Підтримали: Yana LeskoVeronika Kavka

Алексей, привет!
Благодарю за отзыв и рада, что остались позитивные впечатления.

Мне жаль это писать, но я считаю что закрывать глаза на подобное отношение — значит поощрять его.

Я не приятно удивлена рекрутером Anastasia Shidlovskaya. Меня пригласили созвониться по открытой вакансии, мы провели колл, она сказала что вернется, цитата «примерно на следующей неделе, с решением/дальнейшими шагами от Hiring Manager» и, что забавно, попросила меня предупредить, если я решу не продолжать диалог. На что я сказала — конечно, это же нормально и вежливо. Но, похоже, сама она поступить так же не соизволила! Со звонка прошел уже чуть ли не месяц, и моё сообщение ей в скайпе с вопросом о статусе диалога проигнорировано (две недели ждала ответ, прежде чем написать тут, может в отпуске человек, заболел...).

Естественно, продолжать общение теперь нет никакого желания и промолчать на такое рекрутерское хамство я не собираюсь.

Юлия, добрый день!
Абсолютно согласна, что отсутствие обратной связи крайне недопустимо. Приношу искренние извинения за продолжительное молчание и очень сожалею, что у Вас остались негативные впечатления.
Спасибо, что обратили внимание на этот кейс — сделаю все возможное, чтобы подобная ситуация не повторилась.
Со своей стороны хочу объяснить ситуацию, поэтому написала Вам в Skype и очень жду ответ.

Был на собеседовании в этой компании.
1. Очень хорошо расписано тестовое задание. Понравилось, что можно обсудить выполнение.
2. Адекватные вопросы на тех. собеседовании.
3. Хороший рекрутинговый процесс.

Підтримали: Max KrymtsovDenys Borysov

Андрей, здравствуйте! Спасибо за отзыв. Рады, что у Вас остались положительные впечатления после интервью :)

1. Продуктова компанія з повним циклом розробки/аналітики/менеджменту в Україні. Ти не просто бачиш, ти приймаєш участь у вирішенні багатьох питань і втілюєш іх у життя.
2. Досить потужний технологічний стек: Kubernetes, IaC і ще купа різних мейнтсрімових штук і технологій. Навіть більше, ти сам можеш запропонувати використати ту чи іншу річ.
3. Іжа — я забув про авоськи/кафешки і т.д. Тут вони непотрібні — все є в офісі: смачна кава, фрукти, овочі, смаколики, сніданки, обіди...
4. А ще норм соц пакет, макбучєк, система вентиляції/зволоження в офісі, і багато інших приємностей, навіть тих яких ще не має, але можуть з’явитися, коли ви попросите

Що може бути незручно — так це комплексний процес інтерв’ю, який може відбуватись довго як за часом так і за кількістю співбесід. З іншого боку у вас є можливість детальніше роздивитися своїх мабутніх компанію та колег.

P.S. Починаючи зі співбесіди і далі перші місяці, мене не покидало відчуття дежавю — так не може бути в Українській компанії. Зараз вже відпустило — звик.

Привет, Макс. Спасибо за теплый фидбек. И очень ценим, что ты в нашей команде! :)

Проходил недавно собеседование на UX/UI.
Понравились ребята с которыми общался, сразу четко описали свой дизайн процесс и требования, как и условия работы. Отдельно хочу поблагодарить рекрутера Анастасию. Очень профессиональный и одновременно человеческий подход.

К сожалению попасть к ребятам не получилось, так как тестовое задание не подошло. Где-то, я недокрутил идею, где-то, как оказалось, задание не достаточно четко описывает ожидания. На задание выделяется неделя, что очень хорошо. Но не понятно насколько детальная проработка ожидается. Это, как мне кажется, и оказалось одной из основных проблем. (Ведь за неделю можно потратить и 4, и 8 часов, и 40 часов на задание.) Ребята обещали исправиться. :)

Тем не менее, проверяющий не поленился и отписал комментарии. Так почти никто не делает.
В целом задание хорошо прописано и не вызывает мысли, что на тебе просто пытаються нажиться подсунув продакшен задачу.

Тем, кто будет отсылать свои резюме, рекомендую хорошо расспросить детали и границы тестового и подойти к решению его несколько раз, чтобы точно заделиверить хороший результат.

Как резюме: общее впечатление однозначно положительное, если думаете отправлять вакансию или нет — смело отправляйте.

Вячеслав, здравствуйте! Спасибо за отзыв. Рады, что у Вас остались положительные впечатления о SocialTech :)

Работаю в компании 3 недели. Пока полет нормальный )

Уютный офис, удобный график, обеды, ништяки, интересные таски, топовые технологии, инструменты и техника, возможность развивать себя, компанию и делать мир лучше — все есть.

Процесс найма состоит из 5 этапов. Да, целых 5. Это точно не для любителей не делать тестовое задание. Лично я их делать люблю и вам советую :)

Кто-то посчитает такое количество этапов перебором, а я уверен, что это лучше, чем 1-2. Ведь позволяет нанимать избранных действительно самых адекватных сотрудников. Что напрямую влияет на результаты команды (и ваши лично в том числе), атмосферу, успешность компании и так далее.

На данном этапе могу точно порекомендовать SocialTech. В дальнейшем дополню этот отзыв новыми впечатлениями.

Саша, спасибо, что поделился впечатлениями! Рады, что уже более 3-х месяцев ты в нашей команде :)

Хотела бы оставить пожелания работе команде HR. Неоднократно отправляла своё резюме в компанию на разные схожие позиции за последние несколько месяцев. Никакого фидбека не получила.

Підтримали: Olena YemelianovskaNata R

Елена, добрый день! Спасибо за Ваш отзыв. Мы уже ранее связывались и обсудили ситуацию.

Плохой отзыв о собеседовании в отдел аналитики:
1. Телефонный скрининг
2. Тестовое на 40 минут по школьной математике
3. Очное с Team Lead + аналитиком
4. Тех задание по аналитике (на неделю)
5.
Отказ по причине: технические скиллы — ОК, по ценностям — не проходите.

Вопрос: Зачем я тратил 8 часов на тех. задание, если и до этого было ясно, что по «ценностям команды» не прохожу, хотя на собесе обнадеживая улыбались... это и есть ценности?

Александр, добрый день!
Извините за долгий ответ. Нам требовалось время, чтобы детально разобраться в данной ситуации, а также решить и исключить возможное её повторение.
Мы очень внимательно относимся к комфорту каждого соискателя и сожалеем, что во время рекрутингового процесса не все прошло гладко. Тем не менее скрининг кандидатов проходит весьма тщательно и понимание, насколько человек подходит или нет, может возникнуть на любом из этапов. Признаем, что в Вашем кейсе недостаточно детально раскрыли причины отказа и наше упущение, что не донесли эту информацию до Вас.
Во избежание подобных ситуаций, будем работать над улучшением внутренних процессов.
Еще раз приносим свои извинения за доставленные неудобства!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 96/100

Проголосувало 137 співробітників
  • Компенсація
    93%
  • Умови праці
    97%
  • Кар’єра
    96%
  • Проєкт
    97%
  • Компанія
    98%
  • Лояльність
    98%

Вакансії SocialTech

Всі вакансії компанії