4 листопада 2024 16:13
Хочу поділитись не дуже приємним досвідом спілкування з компанією snov.io.
На початку жовтня я подався на вакансію UI/UX дизайнера. Через 20 хвилин я отримав відповідь що «Ваше CV на розгляді в команди. У випадку позитивної відповіді повернуся до Вас впродовж трьох робочих днів». Через три дні, звісно ж, ніякої відповіді не було.
Через 13 днів я отримав повідомлення «Підкажіть, будь ласка, чи можемо продовжити з вами спілкування щодо вакансії UI/UX Designer?». Я зрадів і одразу відповів «Так, звичайно», бо це ж, напевно значить, що команда розглянула моє CV і я підійшов, але не все так просто.
Наступного дня мені ніхто нічого не писав. Я вирішив зробити крок самостійно і написав що, якщо рекрутерці буде зручно — зі мною можна зв’язатись у телеграмі або лінкедіні. Вона сказала, що напише мені у телеграм.
Пройшло ще два дні, мені написала рекрутерка Оксана, запропонувала зідзвонитись і обговорити вакансію більш детально. Наступного дня ми зідзвонились і обговорили вакансію і мій досвід. Мушу відзначити, що розмова була змістовна, Оксана залишила приємне враження. В кінці вона сказала, що передасть моє резюме команді і надасть мені фідбек «у понеділок-вівторок». Тобто, ми повернулись до першого етапу)
Настав обіцяний понеділок, вівторок і мені ніхто нічого не відповів. Через тиждень, наступного понеділка я сам написав що «Я так розумію, що я не підійшов, чи можна отримати якийсь фідбек, щоб я знав, що покращити?». У відповідь замість конкретного фідбеку про мене я отримав шаблонний копіпаст «Ми дуже цінуємо ваші досягнення та навички, однак після ретельного розгляду всіх кандидатур ми прийняли рішення продовжити співпрацю з іншим кандидатом, який краще відповідає поточним потребам нашої команди».
Пройшов без двох днів місяць, щоб отримати шаблонну відмову, яку мені ще й довелось випрашувати самостійно. Дуже сумно, бо компанія і рекрутерка справили приємне враження, але маємо, шо маємо.
Дякую за Ваш коментар.
Ваші зауваження щодо комунікації та затримок абсолютно обгрунтовані та зрозумілі. Ми розуміємо, що фідбек має бути наданий своєчасно і визнаємо що цей процес був порушений.
Ми зробили висновки з цієї ситуації та працюватимемо над удосконаленням наших комунікаційних процесів та етапів відбору. Вибачте за незручності, які це могло спричинити.
Додатково я зв’яжуся з Вами в особистих повідомленнях для надання більш детального фідбеку.
Бажаємо Вам успіхів у пошуку нових можливостей і сподіваюся, що найближчим часом Ви знайдете команду, яка відповідатиме вашим очікуванням!🤞
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.