5 травня 2022 21:42
Передаю «привіт» Дарії, яка проводила мені співбесіду на позицію Account Manager і не повернулась (пройшло 2+тижні). Фоловапила десь 2 рази на Джині і в телеграм один, але безрезультатно. Отакий «професійний» підхід у Smartyads!
Доброго дня, Олено! Ми приносимо свої вибачення стосовно ситуації, яка склалася. Ми, насправді, цінуємо культуру зворотнього зв’язку, прийняли до уваги Ваше зауваження та будемо працювати над цим. Шкода, що наша коммунікація справила на вас неприємне враження, Сподіваюсь, що у майбутньому ми матимемо нагоду це виправити!
3 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.