SMART business

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Баку (Азербайджан), Варшава (Польща), Мадрид (Іспанія), Тбілісі (Грузія)

16 квітня 2022 21:26

Sergey Drangovskiy, Junior Dynamic Nav Developer з 2018 року

Всім привіт. Є трішки вільного часу і вирішив зробити обнову після 3,5 років співпраці зі SMART business. Нижче можна зустріти мій коментар на етапі 6 місяців. Своїм новим відгуком планую підтвердити речі що вже описані в інших відгуках і також надати нової інформації.

І так, що можна відмітити:

1) Старт для нових спеціалістів

добре функціонує процес навчання нових кадрів. Є декілька варіантів старту по навчанню, сама ефективна це так звана академія, в яку набирають бажаючих стати junior NAV\BC developer/consultant, .Net developer, CRM, SharePoint, data sсience та інше, принцип який — якщо планується залучення ресурсу по якомусь із напрямків то приймається рішення на проведення академії. Набирають людей із певними хард и софт вміннями, надають матеріал, менторять діючі спеціалісти і в кінці пропонують долучитися до команди. Шлях хороший, сам пройшов академію і вже сам викладаю і менторю новачків. Головне слідкувати за вакансіями.

2) Розвиток діючих спеціалістів

По цьому напрямку є також багато варіантів. Спеціалізовані тренінги — це групові заняття ведучими спеціалістами, вже своя база напрацьованого матеріалу, є кейси коли можна запросити задачу на вивчення необхідної технології або модуля. Можливість є, головне бажання. Далі потрібно згадати про корпоративні курси англійського. Якщо говорити за розвиток софт скілів — то таж проводяться різні курси по психології, веденню переговорів, йога і всіляке інше. Ініціатива може бути як зверху — а давайте зробимо, так і знизу — зробіть))

П.С. тут також йде мова про продукти Smart talks і Kitchen talks як види неформального спілкування також, в коментарях про них писали

3) Дозвілля

про відпочинок багато написано вже просто круті тематичні вечірки (в фб фоток достатньо)

4) Офіс

крутий офіс, парковка, кухня, душ, апаратне забезпечення. Маленькі ніштяки типу фрукти, морозиво, кава, солодощі. Так як у всіх) Про це не говоримо але маємо на увазі що це є.

5) Звітність

Про неї пишуть, згадаю і я. Так вона є, потрібно затрекати все що робиш протягом дня, а перед цим пересвідчитись що все узгоджено. Я так працював завжди, для мене це не в новинку, просто знайте що таки порядок роботи. Робота зі звітністю дає можливість всю наднормову роботу перевести в відсутність на роботі або вихідний в залежності від особистих потреб і ситуацій на проекті. Також є регламент по відпускам (потрібно завчасно узгодити) — про це писали, це є (не бачу проблеми в цьому)

6) Колектив

Професійний і доброзичливий колектив. Бачу багато відгуків які всі круті — все плюсую

7) Наднормова робота

інколи «прострелює». Причин може бути безліч — погано спланували роботу, не та оцінка, щось пішло не по плану і це все може бути на всіх паралельних проектах :-) Глобально є механізми як з цим можна боротись: оперативно повідомляти PM, архітекторів, клієнтів і все можна вирішити, тому що основна ціль працювати без наднормових годин, але якщо так сталося то day-of тобі в допомогу (див п. Звітність)

8) Затримка в виплаті ЗП

про це писали, було. Затримка біля 7 днів не була для мене критичною, був проінформований. Думаю десь 9 з 10 виплат були вчасно. Наскільки мені відомо процеси які викликали цю затримку (знову посилання на п. Звітність) змістили по часу і такої проблеми останнім часом не помічав


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.