Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

SkySoft.tech

81...200 спеціалістів
Вінниця

7 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Час і мені розповісти про роботу в SkySoft.tech. Я працював на позиції JavaScript-розробника протягом майже 2 років. Мав цікаві проєкти, які дозволяли мені імпрувнути свої знання та навички в розробці. Окремо хочу сказати про команду, в якій я працював. Це професіонали свої справи! Вони завжди було готові підсапортити з будь-якою проблемою.
Я почував себе важливою частиною цієї команди, отримуючи визнання та підтримку. Також в компанії є велика кількість цікавих івентів, безліч різних майстер-класів та благодійності. Загалом в компанії все передбачено для розвитку та росту, як фахівця.
Керівництво — лояльне, підбадьорювало нас до досягнень та надихало, що допомагало мені розвивати свої скіли.
Я вдячний за це та за незабутні спогади, які я отримав.

Діма, дякуємо і тобі: за такі прекрасні слова і за те, що був частинкою нашої компанії!:)

Працюю в компанії вже більше 2.5 років на позиції Project Manager і є що сказати!
Перш за все, SkySoft — це люди, які завжди підтримають, допоможуть та поменторять. Більшість вже стали не просто колегами, а й близькими друзями.
В компанії дуже лояльне відношення до співробітників. Кожен має можливість працювати віддалено чи в офісі. Особисто я завжди обираю офіс, за атмосферу, цікаві розмови за кавою й неймовірні івенти.
Особливу увагу заслуговує відсутність бюрократії та гнучкий менеджмент, що економить час на комунікацію й дозволяє швидко вирішити всі питання.
Мала змогу працювати на різних міжнародних проєктах, тому із впевненістю стверджую, що компанія сприяє великому колу можливостей для саморозвитку й самореалізації.

Радію, що колись прийняла правильне рішення стати частинкою компанії.

А ми неймовірно раді, що ти є у нас:) Дякуємо за твою активну позицію та підтримку будь-яких ініціатив та активностей, які відбуваються в компанії!)

4 травня буде вже рік, як я працюю в SkySoft.tech. Рік, який пролетів, наче одна мить. Це мій перший досвід роботи саме в ІТ. Пам’ятаю, як всі знайомі говорили: «Ну все, готуйся... це ІТ!» Але виклики я люблю, тому не вагався. Виявилося, не все так страшно, як здавалося)
Звичайно, маркетинг в ІТ трохи відрізняється, проте це ж навпаки класно, постійний розвиток. А якщо щось не розумів, то завжди на допомогу приходили колеги, яких тут прийнято називати SkySoft people. І хочеться зупинитися саме на останніх.
Це ком’юніті людей, які відкриті до нових ідей, готові до експериментів, завжди підтримають та підсапортять, з якими можна не лише працювати, а й класно відпочивати: поїхати в інше місто (до речі, через кілька днів їдемо в Ужгород на Сакура Фест), потимбілдитись, пограти в настілки, подивитися фільм, сходити на квест, обмінятися мемчиками, створити кліп (так-так, шукайте пісню «Just Code») тощо. Також хочеться окремо згадати й про керівництво компанії, яке цінує кожного співробітника та дослухається до ідей і думок.
Радий, що рік тому прийняв оффер. Попереду нові челенджі!

Саша, дуже дякуємо за такий відгук! ❤️ і Дякуємо за твої круті ініціативи та за те, що намагаєшся драйвити всіх і все навкруги😎

Я працюю в SkySoft вже майже рік, на позиції Front End Developer. Потрапила сюди після курсів, які проводила компанія по .Net та JS.
Умови роботи максимально комфортні, ти можеш працювати як віддалено так і в офісі. Для мене робота в офісі пріоритетніша так як тут тебе оточують чудові колеги, які допоможуть з будь-якою проблемою, та з якими ти можеш випити кави, пограти теніс, настільний футбол, чи приставку в вільну хвилинку. Також в компанії є велика кількість цікавих івентів, різні майстер класи та воркшопи. Загалом все для розвитку та росту. Робота добре оплачується, і заробітня плата переглядається кожні пів року. Ну і звісно ж, не можна не відмітити постійні смаколики на кухні. SkySoft, як другий дім :)

Дякуємо!🥰 Радіємо, отримуючи такі відгуки😌
У свою чергу, хочемо подякувати за твою підтримку у реалізації наших ідей❤️

Прийшла в SkySoft 3 роки тому, ще в часи до ковіду та війни. Я працюю маркетологом (наразі в декретній відпустці) то ж сміливо можу сказати, що компанія постійно змінюється та головним пріоритетом залишаються співробітники.

Умови роботи максимально комфортні, є можливість працювати ремоут та я особисто, як і більшість колег, обирають офіс, адже там цікаво і вже є свої традиції: ранкова кава на балконі, настільний футбол в обід, доставка снеків колезі з кухні, щоб поправлятись не самій))

Мені особисто найбільше подобається, що є можливість для росту та розвитку (гарні ідеї реалізовують та підтримують), відсутність бюрократії (з СЕО будь-яке питання можна вирішити навіть на кухні). Також круто, що в компанії велика кількість івентів, і не тільки для співробітників, а й для дітей чи навіть родини.

В Скайсофті я знайшла нових друзів та отримала класний досвід, і вже за всіма скучила, і хочу знову в офіс відчути цю дивовижну творчу атмосферу.

Дякуємо за приємні слова))
Чекаємо тебе з твоєю помічницею!

Працювала у SkySoft близько 2-х років на позиції UI/UX Designer. Враження про компанію залишились найтепліші без перебільшень. Останні пів року працювала відаллено з іншого міста, що й стало причиною звільнення (не вистачало соціалізації, тому довелось шукати компанію у місті проживання). Хочу відмітити лояльність керівництва, які дали можливість залишитись в компанії у зв’язку з переїздом, та працювати віддалено, забезпечивши своєю технікою (чесно, я дуже дякую за цю можливість). У компанії досить дружна атмосфера, для кожного тут знайдеться місце, навіть для замкнених інтровертів, якщо відбувається якась віддача, звісно ж. Відчувається хороше відношення і турбота про співробітників зі сторони керівництва. Також тут комфортно почуватимемуться й сімейні працівники, так як компанія часто влаштовує свята для дітей співробітників із подарунками і конкурсами, не говорячи вже про гучні корпоративи й івенти для самих працівників. Окрема гордість айчар-відділом, які організовують всі ці корпоративи, готують подарунки до кожного свята всім співробітникам (в якому б кутку країни ти не жив — до тебе дійде твій подарунок), займаються благодійністю, ну і просто класні, відкриті люди, до яких можна звернутись з будь-яким проханням. Респект design team, де немає зверхності, напруги і токсичності, де всі прості, толкові і ввічливі, завжди допоможуть, підскажуть і будуть на твоїй стороні в разі непорозумінь на проектах. Компанія забезпечує всім необхідним для комфортної роботи (і з цим, на мою думку, вона справляється чудово), все інше залежить, безпосередньо, від самих проектів і комунікації з клієнтом.

Дякуємо за приємні слова!
Ми завжди раді тобі! Приїжджай та забігай!

История о том как меня кинули:

Работал в СкайСофте последних почти 4 года.
Литвиненко офис (3 этаж), на карантине — удалённо.

Коллектив интересный. Но на зп компания довольно жадная.
Вообще проводят прибавку 2 раза в год (возле нг и летом). Если хорошо идти то прибавят $100-200. Если самому что-то не сделать (выпрашивать), то вас никто не повысит. Очень раздражала эта проблема.

Набирают в основном только молодых. Проблему недостатка опытных разработчиков часто подымали, но за столько лет так ничего и не изменилось.
Постоянная текучка. Но компания постоянно прибавляет в размерах. Новые офисы и так далее. На момент ухода было порядка 140 человек.

Ну вот для меня и настал момент когда уперся в потолок.
Почти год думал об уходе, но карантин да и руки не доходили никак.

В принципе работать было хорошо, пока не сообщил что хочу уйти. И тут понеслась... Отношение компании кардинально обернулось против меня.
Еще на последних 2-х неделях работы мне начали предъявлять странные обвинения:
На проекте все идет отлично, клиент доволен.
Параллельно клиент ругается с СТО. Скорее всего, связанное с моим уходом.
Потом с компании мне пишут: что я что-то плохое наговорил клиенту... и он чем-то недоволен компанией.
Я в недоумении спрашиваю клиента что произошло...
На что он говорит: «все хорошо, просто с компанией общался». Детали разговора мне не сказали.
А винят во всем — меня. Действительно!

И вот после моего ухода происходит вторая ситуация:
Пригласили на встречу «за документы». Думал подписывать будут просить всякое.
На месте сказали что встречу записывают (зачем???).
На меня с ходу начали орать. Ничего толком сказать даже не дали.
Начали предъявлять ряд липовых обвинений, якобы я виноват в потере клиента.

Все 3 стороны знали что норм замены не будет. И клиент, видимо, слился в другую компанию.
То есть — в компании нету замены, а я в этом виноват???

Это было слишком очевидно.
Причем СТО сам клялся что не будет больше с клиентом работать. Мол проблемный клиент и все такое. Заметил что Юра (СТО) крайне часто врёт на 1-1 встречах (особенно когда часто повторяет одинаковую фразу).

И как думаете, чем меня компания порадовала за почти 4 года работы в ней?
— Отказ от выплаты зарплаты за последние 2 месяца работы.
— Угрозы в плохих отзывах, когда я буду искать работу...

То есть 3.7 года все было отлично, а в последние 2 недели я уже работник, которого можно послать???

Что-что но то, что компания не платит зарплаты — это слишком. Столько времени потерять без оплаты... При чем я уверен что компания получила деньги от клиента.
А зарплаты что все? зажралась?

Сейчас жалею что не ушел еще когда-то давно, как была возможность.

Підтримали: Vladyslav BulanAnton Ks'ondz

Привіт Влад.
Ми працювали з тобою багато років і я не очікував від тебе такого хамського відношення до нас, як до компанії — компанія завжди працювала з тобой честно, навіть тоді коли ти ставив ультимативні умови і поводив себе не дуже чемно до співробітників компанії.
На останній зустрічі с тобою я задав одне питання:"чому після завершення контакту з клієнтом ти продовжив працювати над кодом«. Відповідь я не отримав. Крім того я отримав іншу відвовідь від клієнта, де він чітко визначає, що буде продовжувати процювати з тобою (хоча домовленості з ним у нас завжди були чітко визначенні та зрозумілі).
Крім того, ти знав, що після Нового Року я намагався умовити клієнта прийняти ті питання, що ти підняв. Але в той же час, коли я сварився і казав, що ти дуже потрібен для проекту і в мене не має кращої альтернативи, ти просто обманув мене і компанію.
Відкидаючі будь-які образи та наклипи, я не відмовляюся виконати всі фінансові умови перед тобоє, але після проходження «детектора лжи». Тому чекаємо на дзвінок.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 87/100

Проголосував 31 співробітник
  • Компенсація
    77%
  • Умови праці
    94%
  • Кар’єра (самореалізація)
    78%
  • Проєкт (продукт)
    89%
  • Компанія
    93%
  • Лояльність
    90%