60 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в SKELAR майже 2 роки — найкраща компанія, в якій мав змогу працювати! Всередині компанії є всі можливості для швидкого навчання та зростання! Всі бізнеси в середині Venture Builder орієнотовані на результат, а не на виконання завдань — це дуже змінюю підхід до самої роботи і ти завжди бачишь результат своїх ідей!

Приєдналася до SKELAR трохи більше року назад. Плюсів безліч: крута команда з відкритою атмосферою, де кожен готовий ділитися знаннями та досвідом, внутрішнє навчання, комфортні умови роботи та різноманітні бенефіти. Все дуже динамічно, постійно зʼявляються нові цікаві виклики. Для тих хто прагне професійного розвитку та підкорення нових вершин поряд зі справжніми професіоналами своєї справи — це місце підходить на 100%.

Підтримали: Maxim Levin

Працюю у SKELAR вже понад 2.5 роки. На мою думку — це одна з найкращих компаній України: де фахівець із маркетингу може реалізувати себе.

Висока концентраціє талановитих колег на квадратний метр дуже надихає рухатися вперед.
Окрім того, компанія завжди піклується про співробітників — інвестує гроші у внутрішнє та зовнішнє навчання, комфортний офіс, спортивні заходи та інші благодійні проекти.

Приєдналася до SKELAR у квітні 2022, після чого жодного дня не шкодувала про свій вибір. Багато можливостей на проєкті, багато класних людей в оточенні та драйвове середовище. Умови в офісі та список бенефітів завжди викликають заздрощі в знайомих, адже не всі компанії готові так сильно піклуватися про працівників. Це не філософія «компанія — це наша сім’я», це філософія потужних спеціалістів, що будують своє майбутнє, і це — прекрасно.

Підтримали: Iryna FranchukYuliia Dobrorodnia

Це перша компанія в якій мені максимально приємно і комфортно працювати. Добре налаштовані процеси як в самій компанії так і в командах. Люди які тут працюють — професіонали своєї справи. Тут є величезні можливості для росту всередині компанії, тому розвиватися як спеціалісту тут створені всі умови, не кажучи про комфортабельні офіси, чудовий соц пакет, парковка, обіди в офісі за рахунок компанії та інші бенефіти.

Підтримали: Iryna Franchuk

Працюю в SKELAR вже майже два роки. Надзвичайно задоволена рівнем освідченості та амбітності людей поруч, максимально бізнесовим підходом та принципами роботи. Для мене особливо цінним є відповідальний підхід до ситуації в країні — SKELAR і скеларівці активно підтримують ЗСУ та організовують масштабні освітні ініціативи задля якнайшвидшої перемоги.
Доєднатись до SKELAR точно було чудовим рішенням для мене — стрімкий ріст, неймовірні люди, цікаві бізнеси та відмінні можливості для широкого нетворкінгу.

Підтримали: Iryna Franchuk

Долучився до SKELAR після успішних 7 років в management consulting. Довгий час мав відчуття, що мої навички управління стейхолдерами, структурування, аналітики та комунікацій дозволяють мені робити успішні проекти, але не допомагають впливати у реальному часі на бізнес-метрики.

Через це почав шукати можливість світчу до бізнесів, де ці навички будуть цінні для досягнення амбітних бізнес-результатів. Знайшов таку можливість у SKELAR, де очолив команду Strategy&Growth. Наша команда запускає нові бізнеси та керує портфелем існуючих — вимагає навичок, які я вже маю, та дозволяє на великих масштабах впливати на бізнес.

Обрав SKELAR не тільки за круту можливість реалізувати себе у бізнесі, але й за спільні цінності freedom&responsibility та за крутих людей

Працюю в SKELAR понад 7 місяців і можу з гордістю заявити, що ця компанія одне з найкращих місць для реалізації свого потенціалу.

Особливо хочу відзначити надзвичайно талановиту команду фахівців, яка працює в SKELAR. Ці люди справді палають своєю роботою, і кожен проект для них стає справжнім викликом, що вони приймають із захопленням. Тут царює атмосфера творчості та енергії, що спонукає кожного до постійного особистого розвитку та досягнення нових вершин.

SKELAR не просто виконує свою роботу, тут кожен живе своїм проектом, а це впливає на якість та результати. Кожен день тут — це нові виклики та можливості для зростання, що додає смаку роботі та підвищує мотивацію.

Я рекомендую SKELAR всім, хто шукає найвищий рівень професіоналізму, непохитну якість, зв’язок на вищому рівні, постійну підтримку та здатність зробити звичайний проект дійсно винятковим. Співпраця з цією компанією — це гарантований шлях до досягнення нових висот у вашій діяльності.

Підтримали: Iryna FranchukYuliia Dobrorodnia

Готуючись до співбесіди в компанію, прочитав всі доступні відгуки. Зауваження переважно стосуються рекрутингу. Зі свого боку теж додам ввічливе побажання не забувати про зворотній зв’язок. Якої б позиції це не стосувалося.
Мене хантили і запрошували. Це приємно, навіть коли не шукаєш роботу або нових викликів. Iryna Pereguda попросила про зустріч з Valery Gladky, коли на початку червня 2023 Skellar шукали кандидата на позицію Head of Legal. Шлях кандидата був максимально скорочено і етап з рекрутером скіпнули. Maxim Levin надіслав запрошення на зустріч 8-го червня, де ми провели коротку бесіду з Валерієм.
Наприкінці зустрічі Валерій, як годиться, прощаючись ввічливо зауважив щось про відповідь найближчим часом. На цьому, власне, все. Станом на 19 липня я більше не цікавлю Skellar і витрачати ресурс або час на зворотній зв’язок компанія не бажає. Це неприємно і точно не принесе компанії плюсиків в карму та не підвищить репутацію команди.
Звертаю увагу HR і щиро прошу вчитися на таких дрібних помилках, щоб не повторювати їх.

Доброго дня, Василю!

Мені шкода, що я припустився помилки і не повернувся своєчасно до вас з фідбеком.

Це була прикра випадковість, яка не зменшує рівень моєї відповідальності. Разом з тим я вдячний, що ви підсвітили цей момент, бо процес взаємодії з кандидатом для нас важливий і ми працюємо над його покращенням.

Сподіваюсь, що якщо в майбутньому ми будемо взаємодіяти, то у вас залишаться лише позитивні спогади про спілкування та про компанію в цілому.

З побажанням гарного та спокійного дня,
Максим

Відгукнувся на вакансію HTML-верстальник (email) на Work.ua проекту Livebeam. Звʼязалася зі мною в телеграм HR Ніна Буліченко. Договорилися про співбесіду на наступний день з участю менеджера(чи хто він, я так і не зрозумів, видалив чат).

На співбесіді я так зрозумів повинні були бути ми вдвох з цим менеджером. Прийшлось чекати хвилин 7, і тільки після того як я написав HR з питанням чи не забули про мене — він приєднався. На співбесіді виявилось що це дочірня компанія SKELAR. Було багато води про мої задачі, що в них не виходило з попередніми робітниками і що вони хочуть. Мене поставили перед фактом що треба зробити безкоштовно три імейли щоб далі працювати. На питання за скільки ти зробиш їх — я відповів що мені треба хоча б їх побачити :)))

Написав цей менеджер мені в тг з ніком Кирюша (за поштою він Кирило Чубатий [email protected]) з десктоп макетами в фігмі. Я подивився їх і запропонував вибрати самий скалдний з них і зробити, щоб і навички показати і не займатися благодійністю.

На це мені відповіли — ну треба обидва а третій теж потрібен, якщо він легий то проблем виникнути не повинно :) Він хотів побачити як я зроблю так щоб макет який дали на мобайлі добре відображався. Як я так зроблю щоб екшн кнопка була на першому слайді навіть на мобайлі. На що я відповів нащо це робити, якщо імейл поштовики прекрасно відображають в мобайлі десктоп версії імейлів. Тим паче що моб макету не було, тільки десктоп, нащо робити зайві кроки. Якщо є моб дизайн можна зробити з адаптивом.

Я зробив цей імейл, протестував, кинув йому зі словами — от як воно відображається, все видно. На що людина меня кидає скрін з їх адмінки що в нього імейл типу обрізаний.

Людина взагалі не розуміє нічого про що розмовляє і повністю некомпентна. Для тестів треба використовувати email on acid як варіант. Але от в нього не так, зроби йому адаптив. Хочете адаптив до 300px — надайте приклад, Чи мені потрібно вигадувати як воно потрібно бути? Я звісно можу, але через зухвалість і некомпетентнісь навіть говорити не хочется про таке. Як на мене повна безвідповідальність. Як ви можете працювати якщо в вас навіть не налагоджен робочий процес — для того щоб був якісний продукт. Після того як людина почала кидати приклади їх робіт інших імейлів і того як воно «потрібно виглядати» за його словами — це була остання крапля після чого я віршив закінчити розмову і сказав що наши погляди не зійдуться.

За 4 роки роботи це був відверто найгірший досвід рекрутингу.

Владиславе, привіт!
Прикро, що наша взаємодія не склалася.

Звісно, ми цінуємо час кандидатів на виконання тестового та спілкування з нами, але на цій позиції оплата завдань не передбачена. Компенсацію розглядаємо на позиції Head`ів.

До речі, у нас збереглись завдання, які ви виконали. Тому можемо зустрітись онлайн/офлайн, де ви разом з нашим наймаючим менеджером детальніше розглянули б макети. Також ми розказали б про те, з якими саме інструментами працюємо, що для нас важливо при виконанні завдань, на які параметри орієнтуємося. Здалося, що ви працюєте за іншими підходами, тому ми будемо раді занетворкатися, щоб перетворити це в корисний обмін best practices.
Якщо вам цікава така пропозиція, напишіть, будь ласка, Ніні Болюченко (ваша контактна людина зі SKELAR).

Будемо на зв’язку. Гарного й спокійного вам дня!

До SKELAR я мала досвід в Sales та Business Development, а приєднавшись до компанії, розширила свої навички в інших доменах і прокачала себе на 100%. Тут я залідила Supply & Operations одного з маркетплейсів та вже згодом зробила світч в маркетинг, як CMO та Co-Founder нового стартапу.

Що можу відмітити в SKELAR, так це крутий нетворкінг в середині компанії та сильні люди поруч. І багато викликів!

Підтримали: Iryna Franchuk

Приєдналась до SKELAR 10 місяців тому. Рада працювати в команді професіоналів та high-перформерів. 
SKELAR — це про можливості: набуття досвіду, експертизи, знань, нетворку. Круті люди, круті виклики та чудові продукти.

Підтримали: Iryna FranchukMaxim Levin

Працюю в SKELAR майже рік і можу сказати, що задоволений цією співпрацею.
Компанія вражає своїм професіоналізмом і повністю відповідає своїм цінностям.


Хочу особливо відзначити команду людей, які працюють в SKELAR. «Скеларівці» не лише майстри у своїй справі, а й дійсно талановиті особистості. Вони створюють атмосферу, в якій кожен почуває себе важливим. Їхня творчість перетворює кожен проект у великий успіх.


Рекомендую SKELAR всім тим, хто шукає професіоналізм, якість, комунікацію, підтримку, творчий підхід та прагне досягти нових висот.

Підтримали: Iryna FranchukMaxim Levin

Моя історія взаємодії зі Skelar смішна) Рекрутерка написала на LinkedIn, запропонувала вакансію PR менеджера. Співбесіда з рекрутером насправді була дуже приємною, але смішно не тому. Під час співбесіди виявилось, що шукають senior pr менеджера, бо, за словами рекрутера, зараз фокус на українському ринку і для pr директора (що б це не означало) це не цікаво.

Учора відписали, що я так сильно їм сподобалась й ідеально підхожу, але вони вирішили таки шукати піар-директора, попросили надати контакти, щоб відправити мені невеличкий подарунок. На питання, які вимоги до цієї посади і чи я підходжу, мені не відповіли. Натомість сьогодні я бачу рекламний пост на вакансію саме PR менеджера, без всяких там директорів (пруф t.me/findyourgoodjob/1893). І ще знайома, обізнана у ситуації в компанії, сказала, що шукають піарника, бо для «директора» замалі обсяги роботи.

Окремо веселить той факт, що вакансія відкрита під назвою «PR manager», при цьому на співбесіді це називають senior pr, але є ще якийсь загадковий піар-директор, якого шукають, але вимог до цієї позиції ніде не видно і, здається, вони самі не знають. Зате назва солідна)

Це все дуже смішно виглядає, бо мені цілком ок отримати чесний фідбек, що ми один одному не підходимо) Натомість не ок, коли після хвалєбного триметрового повідомлення починають ігнорувати просте питання, а ще не ок бачити рекламні пости на позицію, від якої, за словами рекрутерів, вони вирішили відмовитись. Плюс треба розуміти, що ринок маленький і дізнатись від знайомих, де і в чому тобі набрехали — супер просто. Незрозуміло тільки, навіщо така комунікація, коли можна просто сказати, що не підійшли — рухаємось далі. Дуууже дивний процес, я так давно не сміялася)

П.с. Бачу в інших відгуках, що рекрутери намагаються звʼязатись та «вирішити ситуацію» — будь ласка, не треба зі мною нічого вирішувати, я не маю жодних претензій, все окей. Але як кейс, будьте в курсі, що краще не вигадувати якісь казки, а давати простий та чесний фідбек.

Варваро, привіт!

А знаєте, ми вдячні за ваш фідбек, бо він справді допоміг нам знайти момент, коли сталась міскомунікація. Вже це виправили і рухаємося по актуальному флоу, аби не допускати подібних ситуацій в майбутньому.

Дякуємо, що поділились коментарем. Бажаємо вам гарного спокійного дня!)

Якщо ви хочете працювати пліч-о-пліч з амбітними професіоналами, які не просто рухають українский продуктовий ІТ вперед, а й роблять це користю для екосистеми навколо — то вам точно в SKELAR.
Висока концентрація знань та досвіду, постійне навчання (як власне, так можливість ділитись досвідом з іншими) та професійний процес відбору задають високу планку для кандидатів. Саме тому в SKELAR працюють круті люди, які створюють круті речі!

Підтримали: Alina KamennaIryna Franchuk

Працюю в компанії ~6 місяців.
Коли шукав роботу, проходив паралельно десь 15 співбесід, можу сказати, що тут більше всього сподобалось.
Дякую Olesia Dzoba, вона постійно тримала в курсі, надала розгорнутий відгук по результатам. До останнього моменту думав, що не пройду:)

Що хочу додати про компанію, окрім стандартних плюшок:
— дух стартапу, гарна команда та багато цікавих задач і викликів (це для мене найголовніше);
— компанії не все-одно на її співробітників (особливо це відчутно зараз);
— крутий нетворк, здорова атмосфера, де багато крутих спеціалістів і експертизи — готова екосистема, де можна швидко будувати стартапи, поповнити багаж знать та розвиватись без обмежень.

Підтримали: Iryna FranchukOlesya Dzoba

Хочу поділитися своїм досвідом процесу рекрутинга для майбутніх потенційних кондидатів.

З пропозицією розглянути вакансію написала мені Олександа Вакуленко. Ми швидко призначили співбесіду, провели онлайн зустріч з рекрутером, де вона пообціяла фідбек до кінця тижня...ось пройшло вже 2 тижні, а фідбек я так і не отримала. Я написала з уточненям Олександрі, чи є якась інформація, бо для мене, як для людини яка працює в сфері ейчар та рекрутингу неприпустимо, що кандидатам не надають фідбек, навіть якщо не готови продовжувати далі. Одже Олександра відповіла, що вона була весь цей час у відпусці (я звісно вибачаюсь, але ми завжди передаємо своїх кандидатів комусь із колег, на випадок якщо ми захворіли або йдемо у відпустку), тому затягнула з фідбеком і до кінця дня вже надасть відповідь. Звісно і цього не зробила, мабудь знов у відпустку пійшла)))

Це дуже добре показує репутацію компанії, адже сорсер/рекрутер це людина, яка є «обличчям» компанії, першим контактом для кандидата, людина, через яку формується враження про весь колектив та бренд компанії. Звісно, працювати з такими колегами мені б не хотілося, адже в мене зовсім інше бачення щодо того, як повинні поводити себе працівники у відділі HR/Recruiting

Підтримали: Oksana Romaniuk

Марино, привіт! Шкода, що у вас склалось таке враження про взаємодію з компанією. І шкода, що ми не змогли звʼязатися з вами, аби розібратися в ситуації.
Ми справді пропустили момент, коли мали б повернутися з фідбеком. Перепрошуємо.

Нам важливо працювати з відгуками талантів на ринку, тож дякуємо, що підсвітили цей збій. Будемо виправляти.

Усім привіт, подавався в цю компанію на вакансію на Middle Frontend Developer і зіткнувся з цілковитим нерозумінням того, що люди шукають і що можуть вимагати від розробника.
Як проходило наше спілкування:
1. Після подачі резюме його подали тех.ліду і після чого прийшла відповідь що можемо спілкуватися далі.
2. Під час спілкування з рекрутером (Olesya Dzoba) промайнули слова, що потрібен React Native і Node, що і стало причиною відмови моєї кандидатури надалі.
Я вважаю, що компанія повинна вказувати такі технології у себе у вакансії, щоб не витрачати мій і свій час, і якщо ви вже кидаєте моє резюме і проєкти на розгляд своїм технічним фахівцям, то будьте ласкаві відразу дивитися його, щоб не витрачати мій і свій час.

Артеме, привіт!
Перепрошуємо за міскомунікацію і дякуємо, що підсвітили збій у процесі хайрінгу.
Для себе ми оновили флоу, по якому зараз працюємо з цією вакансією і прописали додаткові нагадування, аби надалі одразу пропускати через фільтр усі критерії відбору.

Хотів би залишити відгук про процес рекрутингу у Skelar.

Подавав заявку на Education Project Lead. Це лід позиція, тому під час відбору було 5 етапів, а також посеред них чимале тестове на яке піде чимало часу.

Процеси в компанії та комунікація фахівців чудово побудовані і при відмові все одно залишається гарне враження про компанію та бажання спробувати свої сили через деякий час))

Коли я попросив надати детальний фідбек, аргументуючи тривалістю комунікації та виконання тестового — того ж дня отримав аудіо на 8 хвилин з детальним поясненням такого рішення. Також компанія самостійно запропонувала компенсацію за тестове.

Окремо хочу відзначити круті софти і високу професійність recruitment challenger lead Максима Левіна та people operations director Вероніки Кавки. Незважаючи на високі позиції, вони були на контакті весь процес відбору з моменту знайомства, допомагали та були приємні та коректні в комунікації.

Бажаю успіху компанії і сподіваюсь якось з вами попрацювати))

Слава, привіт!
Приємно чути, що наша спільна історія стала для вас позитивним спогадом. Знайте, що це взаємно. Попри те, що зараз ми вирішили рухатися окремо, радо поспілкуємося з вами щодо інших вакансій, які з’являтимуться в SKELAR. Ми швидко розвиваємося, тому це станеться дуже скоро, стежте за оновленнями)
Дякуємо, що поділилися враженнями. Будемо на зв’язку.

Гарного й спокійного вам дня!

Розширюють свiй нетворк за рахунок кандидата, пропонують 3 тис дол за когось хто мiг би пiдiйти на вакансiю, при чому не дають нi позитивноi нi негативної вiдповiдi, повна некомпетентнiсть HR, кандидат має знайьи їм когось кращого ніж він сам 😂😆

Ніно, привіт!
Прикро, що наданого фідбеку не вистачило. Ми будемо раді поспілкуватися, аби надати більш розгорнутий зворотний зв’язок. Пропонуємо обговорити всі питання онлайн чи телефоном.
Будь ласка, напишіть рекрутеру, який із вами спілкувався.

А щодо пропозиції порекомендувати, то шкода, що у вас склалося враження, ніби ми просимо шукати для нас кандидатів. У нас дійсно працюють кілька програм посилення нетворку, і за рекомендації поспілкуватися з сильними рефералами SKELAR дає винагороди. Ми відкриті до діалогу і будемо раді розказати вам більше про ці ініціативи.

На Джинні зі мною зв’язався рекрутер Артем Рєпік. Через 20 хвилин я відповів що так, вакансія цікавить, відкрив резюме та контакти. І... Все, рекрутер зник. На подальші мої повідомлення ніхто не відповідав.

P.S дуже цікаво бачити практично аналогічний відгук від 15 березня

Андрію, привіт!
Раді, що ситуація прояснилася. І дякуємо вам за коментар та фідбек, для нас це важливо :)

Гарного й спокійного вам дня!

Всім привіт!
Читаю багато позитивних відгуків про досвід спілкування з рекрутерами, але свій кейс вважаю повною протилежністю.
Подавала резюме на вакансію Operations Manager. Зі мною зв’язалась HR Майя Добрякова, запропонувала зустріч з хайринг менеджером та рекрутером, погодили дату та час. За день до зустрічі Майя повідомила, що через особисті обставини менеджера мають перенести, що є прийнятним та зрозумілим, погодили новий слот.
На зустрічі був присутній тільки ректурер, Максим Левін. Він коротко розповів про компанію, про те, що вони розширюють штат, що шукають кілька менеджерів, і надав мені слово. Я почала розповідати про свій досвід, бачила, що співрозмовник десь не тут, щось постійно друкує, але ок, може то він робив нотатки. Через п’ять хвилин Максим перериває розмову, повідомляє, що в них в офісі залунала сирена, він вимушений бігти, та Майя зв’яжеться зі мною для погодження нових дати/часу.
Тут також ок, зрозуміло, форс-мажорні обставини, але ніхто не повертався до мене декілька днів. Я написала Майі особисто, на що ще через день отримала відповідь, мовляв: «на жаль вийшли незручності, в нас вже одна кандидатка на фінальній стадії, будемо пропонувати офер їй, тому ми вирішили не витрачати ще ваш час. У нас склалось позитивне враження про вас як професіонала».
Тобто, відсутність зворотнього зв’язку — це не витрачання мого часу?
Яке враження про мене мало у Вас скластись, якщо ми й п’яти хвилин не проговорили?
І на десерт, вакансія Operations Manager в компанії досі відкрита, тому взагалі незрозуміло, чи це є нормальною практикою введення кандидатів в оману.
Дякую :)

Підтримали: Ekaterina Kopan

UPD: Майя та Максим зв’язались зі мною, пояснили ситуацію, та запропонували залишатись на зв’язку. Дякую DOU за можливість бути почутою, а компанії SKELAR за наданий фідбек. Бажаю успіхів та вдалого пошуку кандидатів :)

Колись треба починати писати відгуки ) Нещодавно проходив співбесіду у компанію SocialTech. Були співбесіди з рекрутером та лідом, на півтори години. Трохи захопилися. На жаль, потім виявилося, що вакансію поки що знімають, до кращих часів. Проте, дуже сподобалось як співбесіди, так і робота рекрутера, був і фідбек і усе було своєчасно. Шкода, що немаю часу чекати 3 місяці на вакансію, бо компанія та атмосфера дуже cподобалися. Звісно це враження лише двох інтерв’ю. Проте, враження позитивні

Нещодавно писав відгук в команду про свой досвід знайомства із ST, від першого повідомлення, до останнього інтервʼю. Дуже високий рівень комунікації та професіоналізму він команди рекрутингу.
Щодо першого часу в команді та онбордингу — очікування здійснилися і навіть були перевищені. Радий доєднатися та стати частиною команди. Якщо ви пройдете всі етапи, тестові та отримаєте пропозицію — вітаю вас, перед вами великі можливості і ви станете частиною потужної команди.

Станіславе, дякую, що погодився з нами познайомитись, а згодом — і прийняти оффер! Надихаємось твоїми успіхами та всіляко сприятимемо твоєму зросту!

Всім привіт, проходив співбесіду на позицію QA, не знаю кому там відмовили в спілкуванні на українській мові в мене все чудово. Хоча я і не підійшов компанії, але хочу залишити відгук що HR Альона провела класну співбесіду та надала фітбек як і обіцяла в вечір понеділка за що їй дякую!
Бо зараз багато HR-ів часто просто пропадають і ти навіть не розумієш чому.
тому я мабуть рекомендував би як мінімум пройти співбесіду в дану компанію.

Максиме, дякуємо, що знайшли час і бажання поділитися цим фідбеком. Ми також були раді знайомству!)
Бажаємо якнайшвидше знайти свій ідеальний метч ;)

На інтерв’ю відмовились спілкуватись зі мною українською, хоч я і наголосив, що російська мене не влаштовує

Олеже, дякуємо, що після цього коментаря продовжили спілкування з нашими колегами в особистій переписці. Розуміємо причину Вашої образи, та раді, що це обговорили і прийшли до спільної думки.
Були раді знайомству, бережіть себе!

Люблю компанію SocialTech, і щиро радий тут працювати! Круті виклики, офігенні люди, можливість черпати експертизу та ділитися експертизою. Завжди можна проявити себе, і це компанія тільки заохочує. У цій компанії можливості зростання безмежні, аж до CEO власного проекту!

Компанія по-справжньому українська. Top-менеджмент знаходиться в Україні (а не США)!

Додатково, але не менш важливо: Компанія робить величезний внесок у перемогу України у війні з рішкою!

Ну і з приємних бонусів: зручний офіс, паркомісця, обіди, сніданки, власний спорт-зал, сад прямо в офісі, і навіть кімнати з ліжками для відпочинку!

SocialTech — мультипродуктова компанія, тому все залежить від проекту, на якому ви працюєте. Кожен проект незалежний — має свою орг структуру, бюджет і приймає всі рішення самостійно. Десь це сотні співробітників, моноліт, багатомільйонний бізнес і highload, поряд — стартап на 10 чоловік. Хтось наймає в гібридному форматі (офіс/ремоут), у когось є фулл ремоут політика. Технічний стек і підходи теж залежать від продукту, немає необхідності використовувати якісь «стандартизовані» рішення, відсутня бюрократія.

Всі проекти об’єднує дуже відкрита атмосфера, де кожен з радістю готовий поділитися досвідом. Компанія складається з амбітних та орієнтованих на постійний розвиток людей, приємно працювати в такому колективі.

Працюю у компанії вже 4.5 роки, досвід вкрай позитивний. Прийшов на позицію DevOps, а зараз керую Infra департаментом.
Природно, що за цей час ST і проєкт, на якому я працюю зростали, розвивалися, і деякі речі у корпоративній культурі еволюціювали. Та із того, що незмінне — постійна підтримка розвитку талантів з боку компанії. Бачу багато можливостей для зростання, треба тільки встигати ними користуватися)
Усередині колективу класна атмосфера, завжди можна порозумітися і виробити кращі рішення для бізнесу. Є розуміння, що ви одна команда, разом впливаєте на продукт, кожен може затестити свою гіпотезу, вільно пропонувати нові ідеї, дискутувати (усі наші суперечки завжди конструктивні)). Якщо не боїшся відповідальності — матимеш багато свободи. Особисто мені такий підхід резонує, тому наступні річниці роботи все так же планую святкувати тут.

Я працював у різних компаніях, зокрема і у сервісному ІТ, а 4 роки тому долучився до SocialTech і радий своєму вибору кожен день. Вже понад рік я розвиваю Android-напрям у одному з продуктів — AlphaNovel — маркетплейс для читання новел і коміксів.
Перше та найголовніше для мене — супер-крута команда. Будуючи продуктову ІТ-компанію ми дуже тісно працюємо один з одним, спеціалісти різних напрямків перетинаються часто, а робота одного дуже залежить від іншого, тому важливо працювати з командою, якій ти довіряєш. У нас це точно так.
По-друге, компанія надає повну автономність в ухваленні рішень і можливості для росту, розвитку власної команди.
Ну і що особливо важливо зараз — підтримка кожного працівника, країни, економіки, ЗСУ. Компанія загалом робить багато для якнайшвидшої перемоги.

Привіт!
Подавалася на вакансію у компанію пару разів.
У першому випадку відповіді не було ніякої узагалі. А другому випадку, спочатку не було відповіді (через Джині), а потім на моє нагадування Максим Лєвін написав, що з вами зв’яжеться Юлія і дасть слоти, щоб поспілкуватися. А коли я через пару днів знову запитала, то Максим просто подзвонив, і сказав, що кандидатів так багато, і що вони тільки розпочали пошуки кандидата, а ви тут не можете пару днів почекати. Насправді я і тиждень можу почекати, було би зрозуміло чого чекати і скільки. Бо складається враження, що тебе просто динамлять, типу сиди і чекай.
Цікаво, що я говорила українською, а от Максим російською і навіть не намагався змінити мову чи запитати мене чи я усе розумію і чи мені ок так спілкуватися. А мені зовсім не ок. І мені це так дивно, бо компанія ж українська. І я розумію, що хтось може говорити російською і для мене це не надзвичайна проблема, та зазвичай про це питають. Особливо зараз.
Народ, скажіть, будь ласка, що я таки помиляюся, і що це хороша компанія і що це просто невдалий збіг і зі мною зв’яжеться таки Юлія чи хтось інший.
Дякую!

Поліно, дякуємо, що поділилися апдейтами, і ми раді, що ситуацію розрулили :)

Дуже хочемо, аби в Україні стало якомога більше кандидатів, які отримали офер своєї мрії і тримаємо кулачки, аби серед них скоріше опинилися і Ви ;)

Проходила інтервью на сорсера, маю більше 2 років досвіду, спілкування було комфортне, після інтервью я зробила тестове завдання, трохи затягнула, захворіла, але рекрутер поставилась з розумінням, та чекали. Після виконаного ТЗ доволі швидко отримала фідбєк . І тут почалось найцікавіше) «Ваш досвід дуже цікавий, все добре, але ми вирішили наймати людину з досвідом від 3 років» і все б було нормально і О’кей, якби це буда правда. На сайті компанії і доу як висіло так і висить вакансій: від 1 року досвіду. Питання до рекрутинг команди, невже важко сформулювати на відправити нормальний фідбєк, правду? Навіщо писати неправду? Дуже неприємне відчуття залишилось від цієї компанії

Підтримали: Maryna Vashchenko

Юліє, привіт!
Шкода, що останні дні не можемо з Вами зв‘язатися.
Нам би не хотілося, аби у Вас і надалі залишалося таке враження від спілкування, тож спробуємо внести ясність у комунікацію. У процесі пошуку зрозуміли, що досвід роботи має таки вагоме значення для скілів, які ми зараз шукаємо. Тут відіграли роль деякі зовнішні фактори, та й змінилися внутрішні процеси. Опис вакансії ми оновили й вказали актуальні вимоги до досвіду. Дякуємо, що звернули увагу і допомогли нам пофіксити цей момент, навіть попри те, що у нас не склалася класна взаємна історія.

Були раді знайомству і, звісно, бажаємо Вам знайти свій ідеальний метч на кар’єрному шляху. Бережіть себе!)

Працюю в SocialTech 5 років. І напевно, на цьому можна завершувати відгук :) адже мій досить довгий шлях з SocialTech сам говорить за себе. Приєднуюсь до своїх колег, SocialTech — це місце, де кожен може реалізувати свій потенціал, розвинути свої скіли і кожного дня надихатись колегами — професіоналами. Наша компанія максимально people oriented, що на додаток створює комфортні умови для розвитку. І, найголовніше в період війни, компанія має свій благодійний фонд, інвестує кошти в допомогу військовим і робить це щиро. За це я люблю ST.

Social Tech — це spaceship можливостей. Місце, де працюють люди, що захоплені у свою справу, талантові, відкриті, амбітні. Тут про невпинну жагу до нових знань, будування бізнесу, самореалізацію та покращення. Щодня я маю змогу спілкуватися зі сміливими експертами своєї справи, вчитися та вдоскнолюватися.
Ринок IT для мене новий, але ST’івці приділяють дуже багато часу та уваги на пояснення своєї діяльності, тому мій IT глосарій поповнюється невпинно :).
Я кайфую та тішусь, що цінності та стратегія компанії це про створення топових продуктів, іневестицій в навчання команди, корпоративно-соціальної відповідальності, піклування про співробітників, нових викликів та постійного розвитку, а ще підтримка команди, драйв від спілкування та радість від крутих результатів. ST робить все можливе для досягнення викликів та збирає талановиті та компетентні команди.

Багато років співпрацюю з SocialTech, саме тому хотів би поділитися своїми хайлайтами:
1. Люди — головне. Компанія багато інвестує в найм, навчання, управління, зростання. Є внутрішні школи, є співпраця з зовнішними спеціалістами, є фреймворки управління.
2. Місце де будуются бізнеси. SocialTech це группа продуктів та інвестицій, з повним циклом розробки від біз дева і аналітики до розробки та супровіду.
3. Єкспертиза. Це місце, де можна набути єкспертизу, поділитися своєю єкспертизою, здобути єкспертизу по за межою свого домена (tech, legal, marketing, analytics, finance, ...). Відкритість, сильна сторона — можна зустрітись з CEO проекту, та обмінятися думками і ідеями що до проекту.
3. Виклики. Проекти ростуть з високим темпом, мають амбіції. Завжди є виклики які дають точку росту (технічну, бізнесову, організаційну). Автономнійсть йде разом з відповідальністю. Якщо ви хочете досягати результатів та зростати прфесійно — ST вам підійде.

Хочу написати декілька слів про компанію, в якій працюю.
ST — це неймовірно сильна команда амбітних людей, які разом йдуть до мети. Знаходитись в такому ком’юніті — одне задоволення. Ну а про дружню та приємну атмосферу, гадаю, навіть не треба згадувати) Компанія завжди відкрита до нових ідей, тут завжди вислухають та підтримають, і, якщо треба, засапортять.
Також для мене важливо, аби компанія активно підтримувала ЗСУ та команду під час війни, і ST це робить. Для мене це величезний плюс, який надихає до роботи.

Вирішила поділитися своїм досвідом роботи в SocialTech. Наразі працюю тут майже рік і може точно сказати, що за мої 6+ років досвіду роботи в різних компаніях ця — найкраща! Відчуваю себе на хвилі, яка тримає тебе і несе в правильну сторону. Тут завжди є куди рости і вчитись новому, пропонувати нові ідеї, ділитись досвідом, робити продукти успішними. В кожній команді я зустрічала супер-скілових, потужних і заряжених людей, які з радістю діляться знаннями, підказують чи самі питають. Ця частина корпоративної культури — моя улюблена. Ти можеш прийти до СЕО іншого проекту, призначити зустріч за кавою чи прогулянкою і розпитати про якісь кейси чи попросити професійної поради, і це супер-ок. Ну а ще ціла купа плюшок — смачнюча їжа, смаколики, різні напої, реально зручний графік (а не те що рекрутери завжди пишуть в вакансіях), страховка, макбуки і ще ціла купа всякого. Загалом мій найкрутіший і найприємніший досвід.

Долучилась до SocialTech в липні 2022 року, і зважаючи на невеликий, проте репрезентативний досвід для оцінки вже можу поділитись відгуком.

В компанію дійсно важко потрапити: в мене було 5 раундів співбесід та тестове, яке зайняло понад 10 робочих годин. Вважаю, що це хороший фільтр для невмотивованих кандидатів.
Багато говорили як про досвід, особливе дякую за щиру оцінку моїх компетенцій — я подавалась на акаунта в медіахолдинг, це було зрозумілим рішенням виходячи із досвіду, проте там не було куди рости і стрибати вище голови; тому після розмови мені запропонували іншу посаду, чим я дуже задоволена, так і про софт скіли.
Цінності компаній дійсно втілені, а не просто написані для галочки, тому кандидатів оцінюють і за культурним метчем.

Такий підхід до рекрутингу хоч і тривалий, проте повністю виправданий і допомагає зібрати команду, в якій кайфово.

Окремо зазначу підхід до надання фідбеку щодо роботи. Тут це мастхев, і власне тут про якісний зворотній зв’язок, який допомагає покращувати скіли в подальшому.

Мала переписку з Єлизаветою щодо вакансії Junior Motion Designer. Мені вакансія не підійшла, але є декілька зауважень. Я вперше побачила настільки велике тестове завдання для джуніор! моушн дизайнера з 5 пунктів. Виглядало як домашнє завдання. Було б прикро витратити на нього три дні свого часу і отримати відмову. По-друге, ваша колега мені весь час писала російською мовою. Я можу ще зрозуміти коли на інтерв’ю рекрутер може вибачитись і говорити російською, але в переписці, коли кандидат пише українською, було б непогано щоб представник УКР компанії відповідав так само, я думаю це нескладно.

Олено, привіт! Дякуємо, що поділилися власними враженнями.

Щодо тестового завдання
Те, що SocialTech шукає найкращі таланти на ринку не просто вигадка копірайтера для красного слівця :) Ми прагнемо посилити команду спеціалістами з потужною експертизою, що виправдовує високий поріг входу в компанію. Для цього ми проводимо кілька співбесід та даємо тестове завдання. Вони допомагають як нам, так і самому кандидату зрозуміти, як надалі складеться взаємна історія.
Виконання такого завдання — це інвестиція в те, щоб отримати зворотний зв’язок на свої знання. Ви вкладаєте свій час та ресурси, а отримуєте інсайти, які допоможуть надалі стати ще крутішим спеціалістом. Якщо окрім цього з кандидатом відбувся метч, то ми тільки раді бачити новеньких тіммейтів :)

Щодо мовного питання
SocialTech — це українська компанія, яка будує бізнеси в Україні. Ми активно підтримуємо армію (фінансово та закупкою необхідного екіпу), платимо податки у вітчизняну казну, не скорочуємо штат працівників через турбулентну ситуацію в країні, допомогли з евакуацією та проживанням команди та їхніх родин на безпечних локаціях та багато іншого. За цим стоїть кожен із нашої команди, не дивлячись на мову, якою він або вона розмовляє, віру, яку сповідує та інші переконання. Хтось народився в російськомовному місті в Україні, або ж у когось російська — мова, якою розмовляють його батьки. Хтось уже перейшов на українську, а хтось тільки намагається переналаштуватися.
Просимо Вас не розглядати використання російської мови як акт підтримки дій рф. Ми категорично засуджуємо війну та намагаємося робити те, що у нас виходить найкраще — будувати бізнеси, аби підіймати економіку країни та донатити з власних гаманців на підтримку захисників.

Так як в компанії працюю більше року, то можна вже і сказати декілька слів.
Враження тільки позитивні, в першу чергу від команди, думка кожного важлива, будь-яка ідея, будь-кого з членів команди може стати крутою фічею на продукті, всі відкриті і дружелюбні.

Важливо, що як і в команді, так і в компанії в цілому зацікавлені в твоєму розвитку і комфорті і максимально цьому сприяють, допомагають із зовнішніми курсами або є можливість навчатись внутрішніх школах або отримати щось нове в різних комьюніті. На тебе дивлять не тільки як на працівника, але як і на особистість.

Окремо варто відзначити підтримку під час війни, допомога з евакуацією тим хто в цьому зацікавлений, навіть з тих місць де це зробити м’яко кажучи складно. Так як я залишився і не виїзжав то зі мною регулярно підтримували зв’язок, пропонували допомогу, що дуже важливо в цей час))

Мені подобається, що на моєму продукті підтримують всі мої ініціативи, не бояться експериментів, вся команда максимально професійна і дуже сеніориста. Токсичні люди відсутні <3

Підтримка під час війни: постійна підтримка ЗСУ, ТРО, фонду Повернись живим (і СЕО багато донатить з особистих коштів, в компанії подвоюють донати працівників), постійна допомога родичам працівників.
Коли була евакуація — допомагали не тільки працівникам та родичам першої лінії. Працівники змогли евакуюватись з домашніми тваринками :)

З того, що важливо було б зазначити в нинішній час, не було жодних скорочень і також можна волонтерити по можливості і якщо таке бажання є.

Також є внутрішні школи, можна прокачувати знання. Проводяться нетворкінги з колегами, завжди можна знайти людину з експертизою в тому чи іншому питанні.

Напишу апдейт через рік :)

Це був максимально крутий досвід! На жаль, все хороше закінчується. Ми попрощались на дуже позитивній ноті з надією колись ще попрацювати разом в майбутньому.
Якщо вагаєтесь, чи йти працювати в SKELAR — раджу навіть не вагатись. Я б ніде стільки не дізналась про аналітику і репорти, про те, як ростити стартап і не отримала б стільки безцінного досвіду. 10 з 10! Навіть 11 з 10 :)

SocialTech — місце для тих, хто справді закоханий у свою справу. Тут у кожного горять очі від бажання будувати бізнеси, впливати на продукт та самореалізовуватися. У свою чергу, це мотивує тебе ще більше розвивати власну експертизу та наче та губка вбирати досвід колег.

До речі, ніхто не жадібний й легко ділиться знаннями. Я перейшла в IT після чотирьох років у біофармацевтичній сфері, тож під час онбордингу отримувала максимальний саппорт від колег. Мені пояснювали особливості ринку, раундів інвестування та інших на той момент невідомих мені речей.

Те, що в SocialTech цінують, так це — швидкіть, гнучкіть та ентузіазм. Можливостей для реалізації власних ідей — море. Тебе обов’зково вислухають, і якщо твоя пропозиція слушна, гайда її втілювати. А коли бачиш довкола стільки крутих ініціатив, залишатися осторонь нереально :)

Овертайм є, але це вибір кожного. Тебе не змушують. Я особисто обожнюю те, чим займаюсь, тому класні результати мене тільки заряджають.

Про звичайні корп. плюшки офісного життя не хочу розповідати. Усе як у всіх :) А ось про підтримку компанії під час війни варто згадати:
— релокейт в західні області України: усім співробіникам, їх близьким та родичам SocialTech організував евакуацію «під ключ». Ми вивозили наших людей навіть із гарячих точок у безпечні локації.
— Проживання й харчування команди та їх сімей: компанія перший місяць на корп.локаціях повністю покривала ці витрати й проводовжує це робити для співробітників й частково для їх родичів.
— гуманітарна допомога: SocialTech виділив значні кошти на закупівлю еквіпу та амуніції для наших хлопців, які приєдналися до лав ЗСУ та ТерОборони; також допомогали з закупкою медикаментів, холодильників для крові, засобів тактичної медицини.
— Жодних звільнень та скорочень штату через воєнні дії. Навпаки SocialTech активно наймає новачків. Звісно, поріг входу високий, але це все пояснює наявність сильної команди.

Решила поделиться свои невероятно странным опытом общения с рекрутером данной компании, Максимом Левиным, несколько месяцев назад.
Рекрутер связался со мной в телеграме после того, как я сама откликнулась на вакансию, попросил выслать резюме.
Дальнейшая переписка:
М: Все роли компании предусматривают выполнение небольшого пре-теста, вы не против, если я направлю вам на почту?

я:да, конечно, буду ждать

Буквально через несколько минут прилетает удивительное сообщение от Максима: «Анна,
Вы ранее уже процессились в компании, спасибо и извините за беспокойство»
Собеседование в SocialTech я не проходила, да и в целом — со мной ни разу оттуда не связывались. Однако, Максим сообщил, что 30.04.21 я якобы отправляла им резюме, при том что в тот момент я работу не искала.
Выходит, компания не рассматривает тех кандидатов, которые уже отправляли резюме, но не получили ответа.
На мое удивление я получила лишь «нет, увы, спасибо» и никакого объяснения ситуации.

Мне бы хотелось узнать о том, по какому принципу компания приглашает людей пообщаться, а потом сливается, аргументируя тем, что мое резюме им уже приходило?

update:
Максим уже сегодня связался со мной, извинился за такую странную ситуацию, объяснил, что случилась техническая неполадка с их системой и вышла путаница. Общение оставило по итогу хорошее впечатление, поэтому надеюсь, что это стало для рекрутеров опытом

Мій перший рік в SocialTech пройшов під егідою любові та турботи🤗Турбота ж в цій компанії для мене- це...
Це коли я ще не вийшла на роботу, а мій лід уже вписав мене в корпоративну поїздку в Хорватію.
Це коли я кажу «хочу розвиватись в комунікації» і мені кажуть «окей, попробуй розписати комунікаційний гайд».
Це коли я стараюсь слідкувати за раціоном харчування і компанія дає можливість замовити healthy food.
Це коли по дорозі в офіс поставила стрілку на колготках, а в офісі є запасні на такі випадки (запасні колготи, Карл!)
Це коли корпоратив в інсті хочеться висвітлювати більше ніж крутий фест, а мерч компанії настільки актуальний, що подружка блогер без мук совісті забирає його в мене.

І що тільки турбота? а як же конфлікти?як же овертайми?
Скажу чесно, я не дуже проста особа (якщо мені щось не подобається змовчати я точно не зможу😏), але треба віддати належне колегам — справляються і зі мною, і з моєю прямолінійністю, і з любов’ю поовертаймити😉

Пов’язані компанії:

На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 31 березня 2021 року та копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 10 травня 2021 року).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш, а також схожа назва.

Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.

Хочу поделиться своим опытом.
Проходила отбор на позицию Account Manager. И не смотря на то, что с компанией мы сотрудничество не продолжили, у меня осталось очень позитивное впечатление от всего процесса рекрутмента. Лично у меня очень разнообразный опыт прохождения разного рода отборов/собеседований, поэтому есть с чем сравнить и искренне хочу поблагодарить Social Teach за интересный опыт.
Из «+»:
1.Оперативная и четкая коммуникация со стороны рекрутера.
2. Действительно интересные интервью с менеджерами, с адекватными вопросами и кейсами (у меня было 3 собеседования и каждый раз 1,5 часа общения пролетали как на 1 дыхании)
3.Тестовое задание -да, объёмное и требует временного ресурса. Но абсолютно адекватное, с вполне понятными заданиями, с опцией самостоятельно оценить нужное количество времени на его решение.

SocialTech Team, благодарю!

Алеся, добрый день!
Спасибо, что высоко оценили работу рекрутинг команды SocialTech!
Нам также было приятно познакомиться и узнать Вас лучше. Несмотря на то, что общение не закончилось офером, мы будем рады вернуться к нашей с Вами истории в рамках других вакансий, которые будут открываться в холдинге.
Остаемся на связи!

Always yours,
SocialTech Recruitment Team

Кстати когда hr пишут мы решили знайте она сама себе надумала и решила а потом это выдает кандидату за решение компании и всех ветвей согласование и принятия решений.

Я надеюсь что ошибаюсь.

Підтримали: Stas ReigenBogdan Ovcharov

Евгений,
жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление.
Спасибо за фидбек, он поможет нам стать еще лучше.

Ищат разработчиков, сами пишут мне, а потом отказывают в собеседовании, хотя по стеку подхожу идеально. Жаль что не пообщался с тех отделом уверен что меня одобрили бы 💯 % ну видемо hr видней.

Хочу дополнить свой предыдущий отзыв.
На данный момент это лучшая компания, в которой мне посчастливилось работать.

Саша, благодарим тебя за такой фидбек! Это очень ценно!
Желаем успехов и новых свершений в выбранном направлении!

В компании работаю более 2х лет (для дизайнера это большой срок).

В целом вижу только позитивную динамику. Нравится наличие большого количества бизнес зон, на которые могу влиять, как дизайнер. В некоторых зонах нередко становишься первопроходцем и строишь всё с нуля. Соответственно новый опыт приумножается практически с каждым полугодием.)

Понимающий и открытый менеджмент. Тут все достаточно просто: видишь проблему, предлагаешь решения (валидируешь), работаешь с нуля под ключ, доводя своё решение до финала. Конечно, везде нужно прикладывать усилия, и просто так всё не даётся, особенно, когда работаешь в большой команде над продуктом, который уже не стартап.

Про плюшки:
Наверно один из самых лучших «пакетов» на рынке, как и комфортный офис (без горчичных обоев с деревянным столами)).
Как пример: стоит кофеварка вроде хорошо варит кофе, но вид у нее уже пошарпанный — срочно меняем, и на швейцарскую. И так практически во всех случаях, нужен монитор — возьмем хороший (а не по дешевле). Ну, разве что хочется больше зон для работы в «тихом углу». Но с учетом выше сказанного это больше капризы, чем минус)

Хочу поделится своим опытом работы в SocialTech.

Я в компании почти год и могу сказать, что это, пожалуй, самая сильная команда , с которой приходилось работать. Не вырасти тут профессионально просто невозможно, так как уровень коллег очень высок. В команде много подразделений, все максимально отзывчивые, поэтому нет проблем прокачаться, например, в аналитике, или деталях разработки, или в биздеве.

Это идеальное место для людей, которые не хотят останавливаться на одной функции, а стремятся более системно понять бизнес и развиваться горизонтально в смежных сферах.
Я приходила на роль трафик-менеджера, но с планами развиваться в менеджмент продукта. Не смотря на то, что такой шифт требовал много времени на обучение в рабочее время, мои менеджеры предоставили мне такую возможность и поддерживали в процессе. Так что здесь стараются слушать людей и максимально удовлетворять их потребность в развитии.

Помимо этого в компании очень заботятся о нашем комфорте на работе — в офисе много зелени, всегда есть крутые снэки, шоколадные батончики , напитки, свежие фрукты. Тебе всегда докупят удобное кресло, наушники, увлажнитель воздуха... у нас хорошие бесплатные обеды и куча скидок и компенсаций.

Найм — это отдельная история. Мой отбор был очень крутой, и приходя в компанию я точно знала, что меня правильно оценили и понимала, что от меня ожидают. Это позволило успешно и комфортно пройти испытательный срок. В отборе всегда участвует кто-то из топ-менеджмента , что очень круто. На интервью задают прикольные задачки и спрашивают больше про твою мотивацию, чем про хард скилы. Отбор сложный, но именно поэтому команда состоит только из лучших.

Стеф, спасибо за отзыв и за то, что уже два года усиливаешь команду SocialTech ♥

Проходил собеседование в данной компании, все понравилось.
Вопросы интересные, как по опыту, так и логические задачки.
Коммуникация по всем этапам происходила с рекрутером Анастасией Шидловской. После каждого этапа получал очень быстрые ответы о результатах, за что спасибо!)

Підтримали: Yana LeskoVeronika Kavka

Алексей, привет!
Благодарю за отзыв и рада, что остались позитивные впечатления.

Мне жаль это писать, но я считаю что закрывать глаза на подобное отношение — значит поощрять его.

Я не приятно удивлена рекрутером Anastasia Shidlovskaya. Меня пригласили созвониться по открытой вакансии, мы провели колл, она сказала что вернется, цитата «примерно на следующей неделе, с решением/дальнейшими шагами от Hiring Manager» и, что забавно, попросила меня предупредить, если я решу не продолжать диалог. На что я сказала — конечно, это же нормально и вежливо. Но, похоже, сама она поступить так же не соизволила! Со звонка прошел уже чуть ли не месяц, и моё сообщение ей в скайпе с вопросом о статусе диалога проигнорировано (две недели ждала ответ, прежде чем написать тут, может в отпуске человек, заболел...).

Естественно, продолжать общение теперь нет никакого желания и промолчать на такое рекрутерское хамство я не собираюсь.

Юлия, добрый день!
Абсолютно согласна, что отсутствие обратной связи крайне недопустимо. Приношу искренние извинения за продолжительное молчание и очень сожалею, что у Вас остались негативные впечатления.
Спасибо, что обратили внимание на этот кейс — сделаю все возможное, чтобы подобная ситуация не повторилась.
Со своей стороны хочу объяснить ситуацию, поэтому написала Вам в Skype и очень жду ответ.

Был на собеседовании в этой компании.
1. Очень хорошо расписано тестовое задание. Понравилось, что можно обсудить выполнение.
2. Адекватные вопросы на тех. собеседовании.
3. Хороший рекрутинговый процесс.

Підтримали: Max KrymtsovDenys Borysov

Андрей, здравствуйте! Спасибо за отзыв. Рады, что у Вас остались положительные впечатления после интервью :)

1. Продуктова компанія з повним циклом розробки/аналітики/менеджменту в Україні. Ти не просто бачиш, ти приймаєш участь у вирішенні багатьох питань і втілюєш іх у життя.
2. Досить потужний технологічний стек: Kubernetes, IaC і ще купа різних мейнтсрімових штук і технологій. Навіть більше, ти сам можеш запропонувати використати ту чи іншу річ.
3. Іжа — я забув про авоськи/кафешки і т.д. Тут вони непотрібні — все є в офісі: смачна кава, фрукти, овочі, смаколики, сніданки, обіди...
4. А ще норм соц пакет, макбучєк, система вентиляції/зволоження в офісі, і багато інших приємностей, навіть тих яких ще не має, але можуть з’явитися, коли ви попросите

Що може бути незручно — так це комплексний процес інтерв’ю, який може відбуватись довго як за часом так і за кількістю співбесід. З іншого боку у вас є можливість детальніше роздивитися своїх мабутніх компанію та колег.

P.S. Починаючи зі співбесіди і далі перші місяці, мене не покидало відчуття дежавю — так не може бути в Українській компанії. Зараз вже відпустило — звик.

Привет, Макс. Спасибо за теплый фидбек. И очень ценим, что ты в нашей команде! :)

Проходил недавно собеседование на UX/UI.
Понравились ребята с которыми общался, сразу четко описали свой дизайн процесс и требования, как и условия работы. Отдельно хочу поблагодарить рекрутера Анастасию. Очень профессиональный и одновременно человеческий подход.

К сожалению попасть к ребятам не получилось, так как тестовое задание не подошло. Где-то, я недокрутил идею, где-то, как оказалось, задание не достаточно четко описывает ожидания. На задание выделяется неделя, что очень хорошо. Но не понятно насколько детальная проработка ожидается. Это, как мне кажется, и оказалось одной из основных проблем. (Ведь за неделю можно потратить и 4, и 8 часов, и 40 часов на задание.) Ребята обещали исправиться. :)

Тем не менее, проверяющий не поленился и отписал комментарии. Так почти никто не делает.
В целом задание хорошо прописано и не вызывает мысли, что на тебе просто пытаються нажиться подсунув продакшен задачу.

Тем, кто будет отсылать свои резюме, рекомендую хорошо расспросить детали и границы тестового и подойти к решению его несколько раз, чтобы точно заделиверить хороший результат.

Как резюме: общее впечатление однозначно положительное, если думаете отправлять вакансию или нет — смело отправляйте.

Вячеслав, здравствуйте! Спасибо за отзыв. Рады, что у Вас остались положительные впечатления о SocialTech :)

Работаю в компании 3 недели. Пока полет нормальный )

Уютный офис, удобный график, обеды, ништяки, интересные таски, топовые технологии, инструменты и техника, возможность развивать себя, компанию и делать мир лучше — все есть.

Процесс найма состоит из 5 этапов. Да, целых 5. Это точно не для любителей не делать тестовое задание. Лично я их делать люблю и вам советую :)

Кто-то посчитает такое количество этапов перебором, а я уверен, что это лучше, чем 1-2. Ведь позволяет нанимать избранных действительно самых адекватных сотрудников. Что напрямую влияет на результаты команды (и ваши лично в том числе), атмосферу, успешность компании и так далее.

На данном этапе могу точно порекомендовать SocialTech. В дальнейшем дополню этот отзыв новыми впечатлениями.

Саша, спасибо, что поделился впечатлениями! Рады, что уже более 3-х месяцев ты в нашей команде :)

Хотела бы оставить пожелания работе команде HR. Неоднократно отправляла своё резюме в компанию на разные схожие позиции за последние несколько месяцев. Никакого фидбека не получила.

Підтримали: Olena YemelianovskaNata R

Елена, добрый день! Спасибо за Ваш отзыв. Мы уже ранее связывались и обсудили ситуацию.

Плохой отзыв о собеседовании в отдел аналитики:
1. Телефонный скрининг
2. Тестовое на 40 минут по школьной математике
3. Очное с Team Lead + аналитиком
4. Тех задание по аналитике (на неделю)
5.
Отказ по причине: технические скиллы — ОК, по ценностям — не проходите.

Вопрос: Зачем я тратил 8 часов на тех. задание, если и до этого было ясно, что по «ценностям команды» не прохожу, хотя на собесе обнадеживая улыбались... это и есть ценности?

Александр, добрый день!
Извините за долгий ответ. Нам требовалось время, чтобы детально разобраться в данной ситуации, а также решить и исключить возможное её повторение.
Мы очень внимательно относимся к комфорту каждого соискателя и сожалеем, что во время рекрутингового процесса не все прошло гладко. Тем не менее скрининг кандидатов проходит весьма тщательно и понимание, насколько человек подходит или нет, может возникнуть на любом из этапов. Признаем, что в Вашем кейсе недостаточно детально раскрыли причины отказа и наше упущение, что не донесли эту информацию до Вас.
Во избежание подобных ситуаций, будем работать над улучшением внутренних процессов.
Еще раз приносим свои извинения за доставленные неудобства!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 97/100

8-е місце в рейтингу роботодавців «200...800 спеціалістів»
Проголосувало 128 співробітників
  • Компенсація
    93%
  • Умови праці
    97%
  • Кар’єра
    96%
  • Проєкт
    97%
  • Компанія
    98%
  • Лояльність
    98%