20 листопада 16:20
дивне негативне враження від процесу найму.
— незрозуміла форма співпраці. вакансія виглядає як фултайм (на djinni зараз написано фултайм), рекрутерка питала погодинний рейт і на моє питання про те, фултайм це чи ні, не відповіла. детальніше стало зрозуміло тільки на технічній співбесіді — за місяць після першої комунікації та після виконаного тестового. і яка це виявилась форма — не фултайм і не парт-тайм 🤡 а яке конкретно навантаження на тиждень чи місяць, неясно. було явне незадоволення від того, що я розповіла, що шукаю різні варіанти і в пріоритеті фултайм, а не декілька проєктів. тобто виходить, що вакансія для людини, якій підійде незрозумілий, нестабільний місячний заробіток.
— є враження, що тестове не читали. не отримала жодного фідбеку, навіть розмитого.
— дали абстрактну відмову про «вирішили рухатись із іншим кандидатом», але вакансія була наново опублікована вже після співбесіди. з огляду на темп спілкування зі мною і те, що вакансія досі висить, з «інгим кандидатом» нічого не фіналізовано, а компанія не вміє давати прозорий фідбек.
Шановна Анастасіє,
Я, як рекрутер у компанії Simplify, хочу висловити вдячність за ваш відгук про процес найму у нашій компанії. Ми цінуємо ваш час, який ви вклали у виконання тестового завдання, а також вашу участь у співбесіді. Ваші думки та очікування для нас важливі.
Шкода, що ми не змогли повністю задовольнити ваші очікування до перебігу відбору. Намагалися надати максимальну інформацію про позицію та процес найму. Прошу вибачення за затримку та нестачу детального фідбеку через велику кількість кандидатів, які звернулися до нас. Ми відчуваємо дефіцит ресурсів для надання грунтовних відповідей усім кандидатам. Ваші коментарі будуть враховані, і ми прагнемо стати більш прозорими у поданні інформації кандидатам у майбутньому.
Щодо форми співпраці, погодинна оплата роботи не є нововведенням від нас. Ця позиція вимагає виконання конкретних обсягів роботи у визначені терміни. Інформація та графік найму в різних компаніях може відрізнятися. Якщо я не помиляюсь, у розмові з менеджером ви запевнили, що така форма співпраці є для вас прийнятною. Однак можливо, наше сприйняття вашої відповіді було некоректним.
Ми не можемо змінити ваші враження від співбесіди, але сподіваюся, що змогла трохи прояснити нашу позицію. Ми не отримали від вас зворотного зв’язку у приватній комунікації, тому хочемо звернутися через цей канал.
Повторюся, що ми справді вдячні за ваш відгук.
Будемо покращувати свої процеси.
Бажаємо успіхів у вашому подальшому професійному розвитку.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.