26 грудня 2023 12:00
Вітаю)
Нещодавно проходила співбесіду до Sigma. Спершу мене сконтактував рісерчер Вадим — від спілкування у мене залишились лише приємні враження, Вадим зробив чудове інтро про компанію, мій потенційний майбутній департамент, на моє прохання поділився додатковою інформацією.
Наступним кроком було інтерв’ю, що складалось з двох частин — HR-інтерв’ю з рекрутером Дарією, та технічне інтерв’ю з тімлідом Марією. Дуже коротко поспілкувались з Дарією, питання були вже більше стосовно моєї мотивації та сфер зацікавленості в роботі. Суб’єктивне враження (лише таке можу надати) — все ок, мої відповіді чіткі та підкріплені.
Наступна частина — техінтерв’ю, були питання і про досвід роботи, і про тули, з якими працювала, про підходи та принципи в роботі, тд. Суб’єктивно знову ж таки — все ок, я надала відповіді на всі питання, з прикладами, впевнено та чітко.
За кілька днів до мене повертається Вадим з фідбеком, що ми не рухаємось далі, бо вакансію закрито внутрішнім кандидатом (це було єдине пояснення). Думаю: «Окей, це наша реальність, більшість компаній закривають вакансії внутрішнім ресурсом». Але в той же день вакансію повторно постять на job working сайтах, перепитую у Вадима — чи справді назвав мені об’єктивну причину відмови, на що одержую ствердну відповідь з поясненням, яке і було у моїй голові (про внутрішній ресурс), додав також, що вакансія ще може розміщуватись на сайтах, цитую: «з тих чи інших причин». Постає питання — навіщо? Ви ж її закрили. Але окей, може я чогось не знаю зі сторони рекрутменту.
Вакансію продовжують оновлювати на сайтах кожні кілька днів, моя знайома подається на неї і о диво — її запрошують на розмову.
З цього всього роблю лише один висновок — я/мої відповіді не сподобались тім ліду, бо іншого об’єктивного фідбеку не було надано. Вважаю, що це непрофесійно і некоректно, адже фідбек потрібен в першу чергу для того, щоб розуміти над чим працювати/що покращувати.
Бо особиста неприязнь — така собі причина, як на мене :)
Дякую, що прочитали цей лонгрід і бажаю команді змінити підходи до надання фідбеку.
Вітаю, Оксано.
Дякуємо за ваш відгук, час та коментарі.
Ми хочемо додати більше інформації, бо нам важливо лишатися на одній хвилі із нашими кандидатами.
Так, ситуація не змінилася, та вакансію все ж таки закрили внутрішнім спеціалістом, який вивільнився та може покрити наші потреби в юніті. Проте є декілька спеціалістів, з якими ми завершуємо процес рекрутингу, який почали ще до рішення по позиції. Це наш вклад в майбутнє. Нових спеціалістів ми не процесили, проте, як ви і казали, вакансія деякий час залишалась на job сайтах через технічні моменти (автооновлення, після якого рекрутер прибрав їх з сайтів). Скоріш за все за цей час хтось і зааплаївся та отримав автореплай (проте це не запрошення на співбесіду, а відповідь-подяка на зацікавленість в нашій позиції).
Дякуємо вам, що звернули увагу на зникнення вакансій з job порталів із затримкою. Вже взяли це в роботу та спробуємо поліпшити процес.
З нашого боку дуже приємні враження від спілкування з вами.
Якщо у вас лишилися питання до нас — приходьте, ми завжди відкриті до діалогу.
З повагою,
Світлана Бовкун
Employer Brand Manager Sigma Software
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.