Дуже цинічно виглядає, коли компанія, що починає свій опис зі слів «Sigma Software is a place where Nordic Traditions meet Ukrainian Spirit to create Superior Software.» і згадує «Україну» частіше, ніж «AI» на каліфорнійських рекламних білбордах, насправді не розглядає кандидатів з України. Це виглядає як дешевий і жалюгідний піар.
Вітаю, Євгеній,
Нам прикро читати цей коментар, адже наша українська команда була і залишається найбільшою. Ми не лише розглядаємо кандидатів в Україні, а й активно наймаємо українських спеціалістів. І в січні, і в лютому 2025 ми радо вітали нових українських колег у нашій компанії. Також у нас є відкриті вакансії для українських ІТ-спеціалістів — це легко перевірити на нашому сайті.
Як і в будь-якої іншої глобальної компанії, у нас є вакансії в різних країнах, адже ми працюємо на міжнародному ринку.
Водночас ми докладаємо значних зусиль для підтримки української ІТ-екосистеми. Зокрема, компанія активно просуває Україну як потужний ІТ-хаб, щоб замовники зі всього світу обирали саме українських розробників.
Крім того, ми підтримуємо та ініціюємо численні проєкти на користь країни. Благодійний фонд Sigma Software Unity Fund постійно допомагає армії та цивільним і з початку війни вже передав 4,8 млн доларів. Наші колеги, які служать у ЗСУ, отримують максимальну підтримку.
Також ми є співзасновниками акселераційної програми для оборонних стартапів Defence Builder, яка спрямована на зміцнення обороноздатності країни.
Можливо, саме завдяки цим ініціативам ви часто бачите новини про нашу діяльність в Україні.
Сподіваємося, що ми змогли відповісти на ваші запитання та розвіяли ваші сумніви.
з повагою,
Світлана Бовкун,
Employer Brand Manager, Sigma Software
Робота в Сігмі залишила у мене дуже позитивні враження. Протягом трьох років я працював у команді професіоналів, у компанії з чудовими умовами, навіть у складний воєнний час. Особливо ціную підтримку, відкритість і можливості для розвитку, які надає компанія. Тут панує дружня атмосфера, де кожен може реалізувати себе та отримати цінний досвід. Вдячний за цей шлях і з теплом згадуватиму цей період.
Для інформації майбутнім кандидатам в Sigma Software або матеріальне втілення вислову “перше враження вдруге не створиш”.
👇🏻
Ніколи раніше не зіткався з Sigma Software, але вважав компанію сталими професіоналами судячи з їх позиціювання в інфо просторі.
Одного разу відгукнувся на менеджерську вакансію, яка передбачала нетривіальне тестове завдання, виконання якого займає більше 8 годин.
Яким було моє здивування, коли я замість фідбека на виконане тестове завдання отримав пару строк про те що компанія вже обрала іншого кандидата.
Best practice професійного рекрутингу:
Коли позиція передумовлює виконання тестового завдання і ви очікуєте що кандидат інвестує свій час в це виконання, то гарним тоном є надавати таке завдання декільком кращим кандидатам одночасно на фінальній стадії, щоб зберегти їх час. Якщо ж з якихось причин так не вийшло, обовязково треба надати розгорнутий фідбек, щоб людина на витрачений час отримала хоча б зворотній зв’язок. Якщо ж і проаналізувати тестове не змогли — рекрутер має хоча б зробити вигляд, що тестове проаналізували, та сам надати хоча б якийсь фідбек по тестовому.
Саме такі деталі набагато більше кажуть про професійність компанії та її підходів, ніж будь-які пихаті самосхвалення в вакансіях та публікаціях.
_________________________________________
For future candidates considering Sigma Software, or a practical example of the saying, “You never get a second chance to make a first impression.”
👇🏻
I had no prior experience with Sigma Software but considered them a company of established professionals based on their positioning in the public domain.
At one point, I applied for a managerial position that required completing a non-trivial test assignment, taking more than 8 hours to complete.
To my surprise, instead of receiving feedback on the completed task, I got a brief note saying the company had already chosen another candidate.
Best practices in professional recruitment:
When a position involves a test assignment, and you expect candidates to invest their time and effort, it is good practice to assign such tasks to several top candidates simultaneously during the final stage to respect their time. If, for any reason, that isn’t possible, providing detailed feedback is essential so candidates receive at least some return on their time investment.
And if the company couldn’t analyze the test assignment, the recruiter should at least make an effort to appear as though the task was reviewed and offer some kind of feedback.
Such details speak far more about a company’s professionalism and approach than any self-praising statements in job postings or public communications.
Алекс, вітаємо! Дякуємо за ваш коментар. Ми уважно розглянули ситуацію і хочемо щиро вибачитися, що зайняли ваш час. Справді вийшло так, що людину на позицію найняли саме тоді, коли ви вже виконали тестове, але ще не отримали фібдек. Зворотній зв’язок були готові надати, про що рекрутер повідомила, і ця пропозиція в силі. Ми обговорили цю ситуацію з командою і зробимо все можливе, щоб кандидати, яким пропонують тестове завдання, отримували фідбек до того, як кінцеве рішення прийняте. З повагою, Світлана Бовкун, Employer Brand Manager Sigma Software
В грудні буде рівно 1 рік, як я працюю ресерчером в Сігмі, тому вирішила, що вже час написати відгук про свої враження від роботи в компанії. Перш за все, хочу подякувати колегам-рекрутерам за таку неймовірно теплу атмосферу в команді. Всі завжди готові підтримати, підстрахувати та відповісти на будь які запитання. Також, хочу відмітити роботу тім-лідів — адже вони створюють ідеальний баланс між здоровим менеджментом та відкритим та дружнім спілкуванням. Це справді мотивує та допомагає в роботі. А наша HR People Partner — надзвичайно приємна людина. Завжди відкрита до питань та готова допомогти в будь-якому випадку. Надзвичайно рада, що мені пощастило працювати в такій чудовій команді — ви прекрасні!
Якщо згадувати мій період адаптації, то всі процеси онбордингу в компанії також налаштовані чітко та досить таки комфортно для сприйняття. За цей період спокійно встигаєш ознайомитись з усіма процесами, робочим ритмом та загалом структурою компанії.
За 11 років роботи в компанії на останній міт, який навіть не я призначила, прийшла тільки hr. Мабуть я не заслужила більшого, ніж повідомлення про звільнення одним днем. Це все, що треба знати про цю компанію і відношення до своїх співробітників
Відгукнувся на вакансію на джині. Пише рекрутер, що розглядають тільки кандидатів у Польщі Я в Польщі, що вказано в моєму резюме, але в профілі джині була інша країна, але ок, цей момент з’ясували. Далі рекрутер пише — давайте заплануємо дзвінок, поспілкуємось. Пишу — давайте. Вказую зручний час, немає відповіді. Наступного дня отримую відповідь, що було незручно, давайте сьогодні. Знову пишу — давайте. Знову тиша. Не дочекавшись відповіді вирішив далі не продовжувати спілкування. Зайшов на сайт, щоб там зааплаїтись, думаю, можливо на більш адекватного рекрутера попаду. Дзуськи, у формі подачі заявки, автокомпліт для локації не працює, а руками прописати не можна. Не такого я очікував від першої в рейтингу компанії на ДОУ.
Хотів би змінити свій відгук, бо вдалося все ж таки пройти співбесіду. Кажуть, що не випадає другого шансу справити перше враження, але це не той випадок. Адже, не дивлячись на непорозуміння на початку спілкування, я тримав позитивний досвід від проходження інтерв’ю. На всіх етапах відчувався професійний підхід і готовність допомогти у разі виникнення будь-яких питань. Особливо сподобалась технічна співбесіда де були цікаві запитання і не валили теорією. Фідбек також отримав доволі швидко, на жаль не пройшов далі через брак досвіду з технологіями які використовуються на проєкті. Загалом це той стандарт співбесід, який я хотів би бачити й в інших компаніях.
Мала досвід проходження всіх етапів співбесіди на позицію UI/UX Designer, рекрутер Олександра Кайдалова постійно надавала підтримку, інформацію, створюючи приємне враження про компанію. Дуже вдячна їй за швидкий фідбек, чесність, відкритість, а також людяність до junior-спеціаліста, який дуже хвилювався (мене) 😊
Технічне інтервʼю проводила Олександра Стеценко, якій особисто вдячна за глибокі професійні питання та високий рівень експертизи в дизайні.
Під час фінальних етапів також спілкувалась як з HR, так і з керівником дизайн-юніту Дмитром Капустянським і можу впевнено стверджувати, що Sigma Software — це про людей і для людей.
Незалежно від фінального рішення дуже радію, що отримала досвід спілкування з компанією, цінні поради (куди рухатися далі, на що звернути увагу в професійному плані) і просто приємні враження.
supe bad 1st recruitment! The worse ever. 15 min — a call, but bad connection->no actions from Sigma, we moved back to DJinni)), I did not understand nothing about the role out of the movements, HR promised a feedback, after 2 pinging from my side as a candidate I got a response. Wow! Very unprofessional. Did not expect from Sigma. I really do not want to work at this company after the first contacts.
Відгукнувся на декілька релевантних вакансій майже місяць тому, так і не отримав ніякої відповіді. Написав декільком рекрутерам компанії (в профілі якиї вказано, щоб звертатись до них у випадку зацікавленості відкритими вакансіями), проте і тут не було жодного зворотнього звʼязку.
Тож мій досвід з рекрутерами також дуже «позитивний».
Проходив співбесіду на посаду — jobs.dou.ua/...oftware/vacancies/271395 Wordpress Developer. Діалог з HR видася нормальний, а от фідбек вразив — бо на посаду Wordpress Developer в мене немає комерційного досвіду роботи на Symfony... Вказуйте одразу якого роду вам необхідний спеціаліст. prnt.sc/k0CH-CXkrKMK На питання про що проєкт відповіді не отримав.
Мала приємний досвід співбесідування в Sigma Software.
Researcher Лілія була приємною в спілкуванні, завжди відповідала на мої питання та тримала в курсі на якому етапі процесу я знаходжуся.
Технічне інтерв’ю проводив Артем, ми плідно поговорили про стратегію тестування конкретної фічі. Всі питання були направлені на те щоб зрозуміти як я буду діяти в конкретній ситуації. 0 питань по теорії, і жодної води. Я вдячна Артему за винятковий підхід до проведення інтерв’ю та цікавий досвід. Фідбек по технічному отримала через 2 тижні, як пояснювала Лілія затримка була пов’язана з тим що клієнт визначався скільки спеціалістів йому потрібно в команду.
В підсумку, хоч я й не отримала офер, хотіла б сказати дякую рекрутинг команді за якісну роботу, в мене склалося дійсно гарне враження про компанію.
Проходів співбесіду в sigma software, пройшовши технічне інтервʼю відмовили після співбесіди з HR (чи я хз хто то був). Придумали досить веселу причину, але зрозуміло що ХР просто не розібралися з оподаткуванням B2B. Якщо у вас є час витрачати декілька годин а потім отримати веселу відмову — вам сюди.
Доброго дня, Олексію!
Дякуємо за зворотній зв’язок. Шкода, що залишились такі враження.
На жаль, на той момент не були готові рухатись далі з вашою кандидатурою через невідповідність деяких навичок вимогам цієї конкретної позиції, про що було зазначено в технічному фідбеці, що видав рекрутер. Якщо залишилися питання, ми готові їх обговорити.
Ще раз дякую за час.
З повагою,
Команда Sigma Software
Вітаю)
Нещодавно проходила співбесіду до Sigma. Спершу мене сконтактував рісерчер Вадим — від спілкування у мене залишились лише приємні враження, Вадим зробив чудове інтро про компанію, мій потенційний майбутній департамент, на моє прохання поділився додатковою інформацією.
Наступним кроком було інтерв’ю, що складалось з двох частин — HR-інтерв’ю з рекрутером Дарією, та технічне інтерв’ю з тімлідом Марією. Дуже коротко поспілкувались з Дарією, питання були вже більше стосовно моєї мотивації та сфер зацікавленості в роботі. Суб’єктивне враження (лише таке можу надати) — все ок, мої відповіді чіткі та підкріплені.
Наступна частина — техінтерв’ю, були питання і про досвід роботи, і про тули, з якими працювала, про підходи та принципи в роботі, тд. Суб’єктивно знову ж таки — все ок, я надала відповіді на всі питання, з прикладами, впевнено та чітко.
За кілька днів до мене повертається Вадим з фідбеком, що ми не рухаємось далі, бо вакансію закрито внутрішнім кандидатом (це було єдине пояснення). Думаю: «Окей, це наша реальність, більшість компаній закривають вакансії внутрішнім ресурсом». Але в той же день вакансію повторно постять на job working сайтах, перепитую у Вадима — чи справді назвав мені об’єктивну причину відмови, на що одержую ствердну відповідь з поясненням, яке і було у моїй голові (про внутрішній ресурс), додав також, що вакансія ще може розміщуватись на сайтах, цитую: «з тих чи інших причин». Постає питання — навіщо? Ви ж її закрили. Але окей, може я чогось не знаю зі сторони рекрутменту.
Вакансію продовжують оновлювати на сайтах кожні кілька днів, моя знайома подається на неї і о диво — її запрошують на розмову.
З цього всього роблю лише один висновок — я/мої відповіді не сподобались тім ліду, бо іншого об’єктивного фідбеку не було надано. Вважаю, що це непрофесійно і некоректно, адже фідбек потрібен в першу чергу для того, щоб розуміти над чим працювати/що покращувати.
Бо особиста неприязнь — така собі причина, як на мене :)
Дякую, що прочитали цей лонгрід і бажаю команді змінити підходи до надання фідбеку.
Вітаю, Оксано.
Дякуємо за ваш відгук, час та коментарі.
Ми хочемо додати більше інформації, бо нам важливо лишатися на одній хвилі із нашими кандидатами.
Так, ситуація не змінилася, та вакансію все ж таки закрили внутрішнім спеціалістом, який вивільнився та може покрити наші потреби в юніті. Проте є декілька спеціалістів, з якими ми завершуємо процес рекрутингу, який почали ще до рішення по позиції. Це наш вклад в майбутнє. Нових спеціалістів ми не процесили, проте, як ви і казали, вакансія деякий час залишалась на job сайтах через технічні моменти (автооновлення, після якого рекрутер прибрав їх з сайтів). Скоріш за все за цей час хтось і зааплаївся та отримав автореплай (проте це не запрошення на співбесіду, а відповідь-подяка на зацікавленість в нашій позиції).
Дякуємо вам, що звернули увагу на зникнення вакансій з job порталів із затримкою. Вже взяли це в роботу та спробуємо поліпшити процес.
З нашого боку дуже приємні враження від спілкування з вами.
Якщо у вас лишилися питання до нас — приходьте, ми завжди відкриті до діалогу.
З повагою,
Світлана Бовкун
Employer Brand Manager Sigma Software
У Sigma я пропрацювала трохи більше ніж 2 роки, і на даний момент це найкраща компанія, де я коли-небудь працювала. За цей час я брала участь у 2 проектах, і на обох мені надавали можливості для розвитку. Коли я захотіла змінити проект, мені знайшли саме той, який відповідав усім моїм побажанням. Також мені надали можливість відкрити себе як ментора. Я вдячна за час, проведений у компанії!
Привіт.
Також мала можливість поспілкуватись з рекрутером компанії, Alina Frolova, стосовно позиції Business Assistant. Залишились тільки приємні враження.
Аліна швидко надала зворотній зв’язок та надіслала тестове завдання. Коли вакансія закрилась, Аліна мене попередила та попросила не витрачати час на тестове.
Дуже цінно.
Всім привіт. Пропрацював в компанії близько року. Залишились здебільшого позитивні враження.
Рекрутинг процес був доволі швидкий. Сподобались співбесіди, бо проводив менеджер + тім лід ( Люда, Ігор), до яких на проект я розглядався. Сподобались один одному та отримав офер.
Онбординг: спочатку це були 3 дні знайомств з процесами, документацією, проходження тестів (тест по процесам в компанії, які пред цим прочитав; сек’юріті та професійний).
Проект: я потрапив на великий проект з великою командою. Процеси були класно поставлені як зі сторони менеджменту (не знаю як Антон то витягував, але в нього то класно виходило) та і зі сторони девелопменту (тім ліди наконфігурили класну систему гілок, ci/cd і тд). Процеси покращувались та адаптувались до швидкого росту команди. Була класна робоча атмосфера, де всі один одному допомагали розібратись з тим чи іншим функціоналом. Було приємно бути частиною такої класної тіми.
Кар’єрний ріст. Я був Senior в Intellias, а сюди прийшов як Middle (Strong Middle немає). І таки вимоги до Senior є вищі. Є питання як закрити декілька скілів. Я не встиг піти прокачати всі скіли до наступного рівня. До кожного прикріплений ментор
Це є велика компанія і це як плюс так і мінус.
У клієнта справи пішли вниз, тому він мусив значно скоротити команду. Про це нас попередили за місяць-два. Хто хотів підшукував собі нову роботу. А тих, хто залишився намагались по максимуму тримати на бенчі (до 4 міс). По закінченню бенчі за 1 місяць був нотіс та воля шукати нову роботу.
Всім привіт!
Хочу поділитись відгуком про процедуру хантінгу та свої враження. Паралельно поступило дві схожі пропозиції зі схожим стеком та умовами на проекті. З боку Sigma Software мені написала Margaryta Tril. Вона підійшла до питання професійно, відразу надала всю необхідну інформацію по компанії, умовам співпраці та досить швидко призначила інтервʼю. На всіх етапах Margaryta контролювала процесси та постійно була на звʼязку, роблячи всі етапи комфортними. Офер надали достатньо швидко, запропоновані умови були дуже приємними, тому не мав бажання відмовити. Вже працюю в компанії місяць і жодної хвилини не пожалкував про свій вибір
Відгук не стільки про компанію, скільки про рекрутерів, які працюють в цій компанії.
Почну с першого разу, коли я проходив співбесіду на позицію IT-рекрутера. Це було в жовтні 2021 року. Співбесіду зі мною проводили дві людини, одна з яких була, так розумію, рекрутером, а друга лідом. Сама співбесіда пройшла досить легко, не відчувалося якогось дискомфорту. Після розмови з лідом та закінчення співбесіди почалося щось дивне. Минуло два тижні, ніякого фідбеку я не отримав, через що і спитав ліда, чи можу отримати фідбек(попередньо ми домовилися, що я можу задавати йому будь-які питання в скайп, які в мене виникнуть). На що отримав відповідь, що процесс йде, і мені треба просто чекати. Минуло ще три тижні, фідбеку я так і не дочекався. Ще раз спитав ліда, чи є апдейт з приводу моєї кандидатури. Отримав відповідь, що зі мною мали зв’язатися ще за тиждень до мого останнього повідомлення. Перевіривши усі канали зв’язку, ніяких спроб зі мною зв’язатися зі сторони компанії я не виявив, про що і повідомив ліда, який відповів, що нагадав про мене своїм колегам. Але нажаль, його колеги(рекрутери) так і не знайшли часу, щоб написати фідбек. Потім, мабуть, вони просто забули, та вирішили, що я теж, тому можна і не готувати ніяку відповідь.
Друга ситуація виникла вже в липні 2022 року. 20 липня мною була подана аплікашка на .NET Intership, кінець реєстрації — 22 липня. Одразу після реєстрації, я отримав листа на пошту, що якщо не отримаю ніякої інформації протягом 10 днів, то можу написати на пошту, і спитати в чому справа. Як гадалось, так і сталось :) Через 10 днів(8 днів, як вже закінчилася реєстрація, хоча на сайті ще до цієї пори можна заповнити аплікашку або відправити резюме), я пишу лист на пошту компанії для інтернів, чи актуальна взагалі ця інтернатура, і, якщо так, то коли можна отримати хоч якусь відповідь. На свій лист отримав наступне повідомлення, в якому мене проінформували, що «наразі усі заяви заходятся на розгляді, тому, будь-ласка, зачекайте, з вами зв’яжуться через телефон або пошту». І щось, коли минуло ще майже два тижні, мені підказує, що ніяких деталей я не отримаю, і про мене, а може і інших кандидатів, знову просто не згадають.
Розумію, що зараз складні часи, про виникає логічне питання до керівників компанії і відділу рекрутингу, чи вважається в вашій компанії ігнорування кандидатів професійною та ввічливою поведінкою, яка робить імідж компанії та сприяє її репутації? Чекаю на вашу обґрунтовану відповідь, сподіваюсь, що хоч цього разу про мене не забудуть
Приветствую господа, с сегодняшнего дня я стал официальным работником «Сигмы». Пролетел
Первый день испытательного срока. Сразу огромное количество информации и действий для старта работы. В первый день со мной пообщалось человек 8. Максимальное дробление по отделам и функциям. По железу один человек, по софту другой, документы третий, развитие четвертый... все быстро и четко. Молниеносное решение проблем. Пример. Понадобился мне специальный софт, заполнил форму (что надо и по какой причине), через 10 мин стучится специалист (а это была пятница вечер!!!) и мы за 20 мин все проблемы решили. И таких ситуаций было несколько, с разными отделами, но с единым результатом. Проблемы были решены в течении 30 мин. И так все время, офигевал от качества и скорости налаженных процессов.
Все сопутствующие службы и сотрудники действительно хотят тебе помочь (знаю, что так не может быть, но возможно это потому, что я неотразимый счастливчик)))
Из минусов. Обычная особенность больших компаний, куча документов, предписаний и правил. Один раз придется потратить на это время, но потом документооборота немного и он не напрягает.
Если выразить мнение о компании в одном предложении —
«Если для кого-то это галера, то для меня круизный лайнер»
P.S. Данной мнение было написано осознанно и добровольно.
Поделился впечатлениями, чтобы вы могли получить представление о компании и правильно принять решение.
Свежие вести с полей. Компания набирает сотрудников, при этом очень профессионально это делает. Буквально за 5 дней, прошел все собеседования. Их было три: первоначальное знакомство, техническое интервью, заключительное интервью. При этом много внимания уделялось софт скиллам, видно что компанию действительно беспокоит атмосфера внутри коллектива.
Как уже упоминал, профессионально взялись за меня, провели по всем этапам, сделали оффер и внесли в него правки (после моей просьбы). Отдельно отмечу девушку, которая со мной работала, IT Recruiter Tatyana Melkumova.
Не знаю как будет проходить рабочий процесс, но пока впечатление от компании самые положительные.
Организовали эвакуационные автобусы, вывезли из Харькова моего друга.
Общалась с HR по поводу вакансии, и как бы все ничего, милая вежливая девушка, рассказала какая у них волшебная и замечательная компания, но мне сказали, что у них «дифференцированная система отпусков», т.е. джун имеет 15 дней отпуска, мидл 20 и сеньйор там ещё чуть больше
Я конечно дико извиняюсь, но джун не человек что ли? Джун на галере не устаёт?
Ну как бы можно уже было сделать так что по дефолту например у всех
Но такая дискриминация оч не оч
Анастасия, спасибо за ваш отзыв! Мы в компании внимательно к ним относимся. Такая дифференциация связана в первую очередь с уровнем ответственности специалистов. Люди довольно быстро растут внутри, junior специалисты становятся мидлами, соответсвенно, улучшая условия. При этом важно, что дни отпуска никогда не сгорают, а накапливаются. Их можно брать как отпуском, так и финансовой компенсацией. Государственные выходные все соблюдаются. Плюс — гибкость графика, возможность подключаться к более, чем одному проекту, возможность изучать доп. технологии, ремоут или офис по желанию, — суммарно это очень хорошие условия для junior. Надеюсь, я немного объяснила позицию. Мы не стоим на месте, буду рада обсудить любые особенности.
Не вызывают доверия отзывы людей, которые работают в данный момент — всегда есть страх обратной связи от менеджера. Более правдивыми считаю отзывы людей, которые уволились, но их здесь почти нет. Вот полюбуйтесь — www.vnutri.org/sigma-software.
Кроме того имел опыт общения на интервью и с рекрутером. Все довольно негативно. Возможно, что попались специфические люди, но думаю, что и компания такая же и растит таких же людей.
Пришел в компанию Sigma Software в сентябре 2019 года на должность Middle System Administrator (L2-уровень техподдержки). И посчастливилось мне попасть в команду Service Center! :) Впечатления, опыт и воспоминания об этих двух годах и почти одном месяце, проведенных в этой команде — пожалуй, одни из самых запоминающихся в моей профессиональной карьере...
Не хочу никого выделять индивидуально (дабы не обидеть и не обойти вниманием), т.к. каждый — спец и профи на своем месте! И вместе составляют единый сплоченный коллектив... :)
Для потенциальных возможных соискателей на вакансию System Administrator в Service Center могу сказать одно (это сугубо мое мнение) — посредственные знания «эникейщика» тут не подойдут! Лучше не теряйте ни своего времени, ни парней... Если ваши знания ограничиваются «могу установить Windows» :) - то вряд ли вы сможете пройти техническое собеседование... Это же, думаю, относится и к «выпускникам» различных курсов по типу «взлет-посадка»! И нужно быть готовым к тому что придётся постоянно осваивать/учить что-то новое, разбираться с новыми, ранее не знакомыми вам приложениями и технологиями...
Ну и отдельный привет шлю обеим Юлям и Дарине, с которыми также довелось сотрудничать! :)
Відправляла своє резюме на позицію HR manager-а, але так і не отримала ніякого фідбеку. Розумію, що можливо заявок і було максимум, проте кандидатам було б також корисно знати чи чекати відповіді від вас чи ні!) Якась автоматична розсилка відмов не завадить))
На сайті Дія City в розділі «12 міфів про Дія City» в міфі «IT-індустрія не підтримує проєкт» є назва схожа на вашу.
Підтримку Дія Сіту висловили ряд професійних об’єднань та IT-компанії. Серед них — Європейська Бізнес Асоціація, Федерація роботодавців, Американська торговельна палата, ЕРАМ, Ajax, Sigma Software, Reface, Genesis, Laverex та багато інших.
Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?
Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!
Добрий день, Ярославе,
Позиція компанії наступна. Режим Дія Сіті дійсно пропонує гарні умови щодо оподаткування. Проте, дуже важливо зараз напрацювати підзаконні акти, щоб режим спрощував ведення ІТ бізнесу та не було спроб обмежити роботу з ФОП поза режимом, щоб дійсно була свобода вибору. Ми притримуємося думки, що найкращим варіантом є збереження тієї системи, що діє на даний момент — системи, яка дала можливисть ІТ індустріі розвинутись та посісти друге місце по експорту. Паралельно треба створювати нові кращі умови. На даний момент ми чекаємо прийняття податкового кодексу та готові брати участь в роботі над підзаконними актами.
З повагою, Світлана
Employer Brand Manager Sigma Software
Был сотрудником компании Sigma Software, к сожалению не долгое время, по личным обстоятельствам. Все этапы собеседования были на высшем уровне, по приходу в команду меня встретил отличный QA Lead V.L. , человек с огромным опытом, который всегда даст фидбэк, подскажет и направит. В компании прозрачные процессы, отзывчивые и клевые коллеги. Помогали решать личные проблемы, спасибо большое Sigma Software. Не задумываясь, вернусь в эту компанию!
Был набор на позицию Intern Full-stack JavaScript. Было очень приятно пообщаться с сотрудниками Sigma, вовлечёнными в процесс.
В итоге я всем понравился, но взяли человека с коммерческим опытом.
No comments.
Общался с IT recruiter Анастасией Литкевич и техническими специалистами Алексеем Могильным, Алексеем Хрипко. Только позитивные эмоции, приглашение, коммуникация, процесс интервью, фидбек. Всё восхитительно. Рекомендую!
Компания не посчитала необходимым давать фидбек после технического интервью. О том что компания «не готова продолжать общение» мне сообщила рекрутер из другой компании.
Алексей, добрый день и спасибо за комментарий!
Мы разобрались в ситуации. Короткая обратная связь поле интервью поступила вам сразу от рекрутера из агентства, которое вас рекомендовало. Позже развернутую обратную связь дал и представитель компании.
Тем не менее, нам жаль, что вам пришлось ждать дольше, чем вы ожидали. Мы работаем над внутренними процессами, чтобы такие ситуации не повторялись.
Если мы можем еще как-то помочь, пожалуйста, напишите.
С уважением,
Светлана
Команда Sigma Software
Приємно вражений професіоналізмом рекрутера Насті Іваницької з львівського офісу. Рекрутер це обличчя компанії і він формує перше враження про компанію. Побільше б таких професіоналів своєї справи у сфері рекрутингу!
Проходила собеседование в Sigma, уже имея на руках оффер, очень хотела пообщаться с этой компанией.
Мне нужно было дать ответ по первому офферу в день прохождения собеседования в Sigma, ребята сделали все возможное для комфортного общения.
Интервью для меня назначили в то время, когда было удобно мне, несмотря на то, что у ребят был митинг на это время.
Ответ дали уже через 4,5 часа после собеседования, предложили оффер.
Всё общение было очень приятным и позитивным.
Всего один фактор стал для меня решающим — более подходящий проект для меня и моего развития, чтобы сделать выбор в пользу другой компании.
Хочу поблагодарить таких сотрудников компании как: Мария Алёшечкина, Александр Топоров, Natalia Konovka, Viktoria Medvedeva.
Хочется остаться на связи с этой компанией для возможного дальнейшего сотрудничества, очень уж приятные люди тут работают)
Отправлял много раз резюме на вакансии в эту компанию: с dou, djinni, с rabota и даже напрямую с их официального сайта. Не было обратной связи от HR ни с одного портала. Ребята, если вам не подходит кандидат по той или иной причине — не составляет большого труда настроить автоформу или написать, что не подходите. А так получается, что я трачу свое личное время отправляя резюме, не понимая того пришло оно к вам или нет. Увы, поэтому оставляю негативный отзыв компании и HR-департаменту в частности.
Работаю в Sigma Software более 2.5 лет.
Такого прекрасного коллектива я ещё не встречал. Всегда царит дружеская атмосфера и приятный климат, как внутри компании, так и внутри команды.
Восхищаюсь компанией и таких вещей, которые бы нравились в компании достаточно много. Больше всего, мне очень понравилось, как Компания, в такой трудный период, как карантин, поддержала всех сотрудников, кто работает удалённо. Например, осуществила доставку офисной мебели и техники на дом, доставку подарков с помощью Новой Почты и в целом полную поддержку сотрудников в это непростое время.
Также, мне нравится, что все сотрудники таких отделов, как HR, SC и т.д. предоставляют помощь качественно и оперативно, а Руководство Sigma Software всегда делится последними новостями бизнеса и ситуацией в компании.
Я желаю компании достижения поставленных целей, процветания, развития, новых клиентов и роста количества сотрудников!
Проработал в компании более 3.5 лет в киевском офисе. За время работы я успел поработать в двух команда, и в каждой было много интересных задач не мнение интересных решений. Последние 2.5 года я работал в команде Бориса Трофимова где мы трудились над BigData решениями.
Про компанию могу сказать это один из самых дружественных коллективов в котором мне довелось работать. Это люди с которыми приятно работать и у который есть чему поучится.
Возможно мне повезло с проектом, но хочется верить что так дела обстоят во всех департаментах и офисах. В компании есть множество активностей и есть ощущение о сотрудниках в ней заботятся.
Из минусов: отпуск (упоминалось ранее) и мед страховка. Относительно мед страховки, в компании есть внутренняя программа оплаты медицинских расходов, но нужно понимать что это не страховка и многие бенефиты из полноценной страховке вам будут не доступны. Так что если для вас это критично то проще ее купить.
В завершении могу сказать что не бывает идеальных компаний, но среди украинских IT компаний по моему мнению Sigma наиболее сбалансированная и комфортная компания в которой весло правильной формы и подходящего размера :)
Работаю в Сигме более
Для меня значимым моментом в работе Сигмы является наличие высокого стандарта качества. Требования к специалистам четкие и высокие. Комания дает возможность развития и помогает становиться уверенным мидлом, синьером и тд.
В Сигме дружная и открытая атмосфера. В течении года проходит множество ивентов как профессиональных так и просто фановых. Из полезного массаж, йога, фитнес (или что-то в этом духе, туда еще не добрался)
Минусы назвать не смогу, так как вижу, что мы меняем (улучшаем) все, — где видим возможность для улучшений. В компании работать приятно для души и полезно для профессионального роста.
Отработал в компании 1.5 года, начинал еще в старом офисе в Ильинском, в Киеве. Остались только позитивные воспоминания. В первую очередь — сильные технические специалисты, очень дружный и сплоченый коллектив, уютный новый офис в Астарте. Довольно часто захожу в гости повидаться с ребятами, где всегда меня встречают с теплом и улыбкой.
Из минусов, на мой взгляд — сложная и не гибкая система оценки знаний, много чеклистов (по крайней мере на момент моего пребывания в компании).
Желаю компании и ее сотрудникам дальнейшего роста, процветания и завоевывания новых рынков!
Отработал в компании более 3.5 лет. За это время очень сильно углубил знания и экспертизу, чему способствовала работа с профессионалами своего дела (работал вместе с Борисом Трофимовым на одном проекте). В компании позитивная атмосфера и компания старается стать лучше, за время моей работы компания перевела почти все локации в новые бизнес центры, так же старается придумывать интересные активности для сотрудников типа пикников и день рождения компании. Стоит отметить, что каждый год день рождения компании отмечается в Харькове, так как большая часть сотрудников там, куда везут всех коллег, так вот с собой в поезд каждому человеку выдаётся lunch bag, это достаточно приятная мелочь, которая отражает отношение компании к сотрудникам. С пересмотром ЗП тоже не возникало никаких проблем, однако они должны быть аргументированы, но для этого даются четкие цели, достижение которых приводит к пересмотру. Из минусов это маленький отпуск — 15 рабочих дней (+ 10 дней оплачиваемого больничного), разговоры и споры по поводу пересмотра его велись все 3,5 года моей работы в компании, но так и не привели к фактическому пересмотру, проблемой этому так же является большое кол-во людей которые за годы работы накопили
Резюмируя могу сказать, что наверняка ситуация может отличаться на других проектах в рамках компании, мне пришлось работать только на одном, но своим опытом я доволен, нашел много друзей и профессионалов, которые развивались сами и позволили расти мне.
Проходил собеседование на позицию Senior manual Qa полгода назад. Не прошел :-( но впечатления остались очень позитивные. Это было одно из лучших собеседований, без воды, все по делу. Саша Топоров и Саша Прокудин очень грамотные спецы.
Может через какой-то промежуток времени еще раз поробую свои силы.
Пригадую свою співбесіду, яка тривала дві з половиною години. За той час мене встигли запитати абсолютно все починаючи від процесів і до дизайн патернів.
Це дало мені зрозуміти, що компанія дуже прискіпливо ставиться до відбору кандидатів і має високі вимоги як до технічних знань/навичок, так і до soft skills.
Я вже більше трьох років працюю в сігмі і найбільше мені подобається те, що я маю можливість працювати з технічно сильними спеціалістами — професіоналами своєї справи.
Все привет,
Прошел собеседование в этой компании на должность DevOps и успешно окончил испытательный срок, потому решил отписаться о свежих впечатлениях.
По собеседованиям сразу предупредили, что буду проходить в несколько этапов — общее с рекрутером, техническое с командой, общее/техническое с клиентом, потому надо запастись терпением. По итогам собеседования рейт предложили больше, чем запрашивал изначально. Проект достаточно динамичный и предоставляет отличное поле для оттачивания навыков в технологиях и приобритении знаний.
Хочу отметить, что и HR, и ПМ, и ребята из команды сразу оказывали мне сильную поддержку, что позволило в достаточно сжатые сроки выйти на отличный уровень и показывать хороший результат. Руководство департамента открытое, как говорится, «без шифров», и когда у меня начались «косяки» IRL, вошли в положение и помогли все красиво разрулить.
Итог, впечатления о компании и о проекте крайне положительные, я рад что смог влиться в коллектив.
Працюю в компанії більше 2х років, тому можу поділитись інсайдами.
1. Є перспективи росту та розвитку. Встиг взяти участь у розробці декількох проектів. Якщо бажаєш розвиватись — компанія тобі в тому допоможе.
2. Стек технологій. Тут за JS i PHP можу сказати все по феншую (знаю, що цих двох слів боїться добра половина ІТ, навіть тих, хто з ними працює)
3. Офіси, дійсно, круті. Нема опенспейсів та шуму. Зручне розміщення по кімнатах, якщо потрібно щось обговорити з тімкою.
4. Кому важливі бублики. Офіс-менеджмент взагалі лапусікі, любе-голубе на всі смаки. Чай, кава, молоко і навіть божественний Несквік (можеш зарядити свого внутрішнього кролика), сніданки, на яких можна почути останні новини чи познайомитися з колегами.
5. Рекрутинг. Співбесіда в два етапи (перший був Рекрутер, Тех Лід і ПМ, на другому з керівництвом/клієнтом). Якщо можуть бути затримки з фідбеком, то хіба через клієнта, який може довго вибирати кандидата.
6. Для інженерів: є евенти з програмування роботів та 3D-принтер в офісі.
Якщо щось не додав, запитуйте :)
Не предупреждают что после тех собеседования и интервью с менеджером надо делать тестовое задание. В итоге потраченное время на собесы и поездку в офис. В вакансии указаны требования только по бекенду на финальных интервью узнаешь что возможно придется работать с фронтом.
Был на собеседовании в новом офисе на Подоле, на собеседовании был HR, технический специалист и руководитель отдела разработки, собеседование проходило по скайпу, так как главный офис находится в Харькове. Впечатления остались положительными, ребята очень позитивные, вопросов типа «кем видишь себя через 5 лет не задавали», технические вопросы в основном были по текущему (предыдущему) проекту, фидбек получил спустя неделю, так как руководитель отдела был в командировке. В результате предложили немного меньше по деньгам чем было на текущем проекте. Так же рекрутер Наталья дала подробный фидбек чем обусловлена такая оценка и какие скилы прокачать. В целом впечатление осталось позитивным
Проходив співбесіду в цю компанію. Враження досить не однозначні. Співбесіда пройшла супер, проте відгуки інтервюверів не дозволили компанії запропонувати мені бажаний рівень оплати. Фідбек субєктивний та не внятний.
Проходил в этой компании собеседование на позицию Embedded Engineer. Все, от первого общения с рекрутером до собеседования с техническим специалистом было на очень высоком уровне.
Разработчик, который проводил собеседование очень адекватный и опытный, хоть и молодой. Интервью было приятной беседой )
В общем о компании только приятные впечатления.
Привет!
Работаю в компании Sigma Software уже более полугода и хочу оставить отзыв для тех, кто как и я обращается на Dou перед принятием решения о смене работы.
Отмечу в первую очередь то, что было важно для меня: интересные проекты в различных доменах, отлично документированные бизнес-процессы, атмосфера действительно позитивная, коллеги настроены на поддержку, что особенно круто для интернов.
И, конечно, плюшки: классный офис на Подоле, кофе, печеньки, фрукты, забота офис-менеджеров и HR-ов здесь не пустые слова. Зарплата всегда выплачивается вовремя, компенсационный пакет также весьма достойный и постоянно расширяется.
Принимайте приглашения на собеседование и оцените всё своими глазами ;)
Всем привет, а я начал в этой компании с интернатуры, и по сей день считаю что мне ооочень повезло, что ребята поверили в меня и дали эту возможность.
Менеджмент делает всё для профессионального роста ребят. Система менторства не позволяет остаться кому либо без внимания.
Проектов много, как больших и долгих так и маленьких.
Что касается офиса — пожелания и просьбы слышат и выполняют, постоянно прибавляются всякие плюшки. Всегда можно поехать и поработать в офисе в другом городе. Атмосфера дружная и позитивная. ЗП всегда чётко и вовремя.
Добрый день.
Была на собеседовании в киевском офисе.
Очень все понравилось, ребята позитивные, атмосфера не напрягающая.
Особая благодарность рекрутеру Елене Самойловой за проффесионализм и поддержку.
Добрый день,
Имел опыт собеседования в одеский офис,
все очень понравилось: правильно организованные собеседования,
рекрутеры вежливые,
дают адекватный фидбек
работал в компании год — рекрутером.
впечатления:
Высочайший уровень организованности бизнес процессов. Вы подумаете, что присутствует бюрократия, на самом деле, в компании получилось удержать её на минимальном уровне. Компания следит за повышением профессионального уровня сотрудников, и это не только сложные проекты, но и различные курсы-тренинги. Коммерческие проекты в компании рассчитаны на уровень от Mid developer.
В тоже время, в Sigma Ukraine, одна из лучших программ сотрудничества с молодыми специалистами, с ВУЗами. Компания делает многое, для развития студентов, организовывает мастер классы, конференции, оборудует кабинеты. Студенты получают всю необходимую и современную информацию, которая понадобится им в настоящей работе, от специалистов Sigma.
В компании очень хорошо со спортом — футбольная и баскетбольная команды, картингисты и пэйнтболисты; топ менеджмент Sigma Ukraine идёт на встречу как в финансовом плане, так и в организационном другим, разумным начинаниям :)
В компании высокий процент, сотрудников, которые работают более трёх-пяти лет.
вывод: рекомендую к заинтересованности :-)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
53 відгуки
RSS