SciForce

21...80 спеціалістів
Харків, Львів

15 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Випадково побачив цю компанію знову і згадав, що в 23 році, на жаль, проходив співбесіду на вакансію Middle Illustrator\Graphic Designer.
Перша співбесіда з рекрутеркою пройшла добре. Запропонували тестове. Виконав його. Запропонували співбесіду з лідом. Пройшло, як на мене, все добре. Рекрутерка забула уточнити чи у мене достатній рівень англійської та запропонувала пройти ще одну коротку співбесіду з нею. Пройшов і її. Після чого мені запропонували останню співбесіду з СЕО і тут відбулось найцікавіше. З самого початку співбесіди тон був такий наче я своєю присутністю зіпсував їм день. Питання в стилі: І що ж ви хочете за свою роботу? Ну і який досвід у вас?
В цілому я був впевнений, що мені надішлють повідомлення з відмовою, але навіть дати фідбек це було, мабуть, важко для них. Даремно витрачений час.

Володимире, ми намагаємось надавати зворотній звʼязок і повідомляти про зміни усім нашим кандидатам навіть в контексті турбулентних часів, тому нам прикро та шкода, що у вас залишились такі спогади про спілкування з нами. Ми дякуємо вам за приділений час та сподіваємось ви в безпеці та в доброму здоровʼї.

Працюю в компанії 1,5 року.
Розпочала працювати за два дні до початку повномасштабного вторгнення і так цінно, що в такий час компанія не скоротила жодного працівника.
Справді класний колектив, жодного разу не було такого, щоб хтось відмовився допомогти, підказати. Абсолютно всі, з ким я тут комунікувала або перетиналась у роботі — класні🙌🏻
Чудова комунікація з HR відділом, безкоштовні заняття з англійської та послуги бухгалтерського обліку.
Реально дружня, тепла атмосфера.

Досвід співбесіди був доволі негативний. Відгук так і не отримала. Не рекомендую витрачати на цю компанію час

Підтримали: Volodymyr VynnykTaras Kryvtsun

Дарʼя, нам приємно, що ви згадали про нас після нашого спілкування в листопаді 2022 року. Рекомендуємо переглянути комунікацію в телеграм чаті з нашим рекрутером, де ви зможете знайти відгук про те, що за результатами співбесіди ми надали перевагу іншому кандидату.
Бажаємо успіхів!

Працював в компанії майже 1.5 роки. Спілкування з HR відділом в моєму випадку було дуже приємним, від першого повідомлення HR і до офера пройшов десь тиждень, ніяких затримок чи ігнору, аналогічно процес звільнення з компанії, пройшов максимально швидко і безпроблемно, загалом робота HR відділу і особливо робота Head of HR Department дуже професійна і зразкова. Теж саме можу сказати і про відділ бухгалтерії. Серед колективу розробників і медиків, з ким вдалось попрацювати, всі чудові, особливо ментор, до війни з яким було дуже круто працювати. Після початку війни, компанія не звільняла й не скорочувала працівників, навіть джуніорів, ким тоді був я, за що вдячний керівництву компанії, завжди йдуть на зустріч і не кидають людей в скрутні часи. Гнучкий робочий графік, вчасна виплата заробітної плати і інші бонуси тут теж є. Загалом враження залишились тільки позитивні.

Працювала в цій компанії на посаді HR Manager півтора роки: з березня 2018 до липня 2019. На жаль, мій досвід вкрай негативний.

На момент прийняття мене на цю посаду, у мене не було досвіду у сфері HR менеджменту взагалі: я була студенткою останнього курсу магістратури, цей момент було обговорено на співбесіді, також через це я погодилась на дуже скромну зарплату: цілком вірила, що в компанії матиму змогу вирости як професійно, так і фінансово.

Однією з перших та найголовніших проблем стало те, що я була єдиним на той момент HR у компанії, маючи при цьому нульовий релевантний досвід. Рішення керівництва про наймання такої людини в цих умовах досі залишається для мене загадкою. Нарівні з вимогами до побудови процесів і написання документації, повторююсь — при нульовому релевантному досвіді. Звичайно, що новачку потрібний ментор і ні про яку побудову процесів мови йти не може. І вочевидь, людина, яка будує процеси «коштує» значно більше, за кваліфікацією це повинен бути HRD.

На час моєї роботи у компанії у харківському офісі було близько 50 співробітників, у львівському — близько 15. При цьому, в мої обов’язки входив повний цикл рекрутингу, включно із рісьорчем, організацією співбесід, проведенням першої частини співбесіди, а також комунікацію з усіма кандидатами, плюс — онбордінг, організація корпоративів, дрібних офісних івентів. Окрім цього — дрібні таски, якими зазвичай займаються офіс менеджери. Водночас, мої обов’язки не були ніде зафіксовані: про те, що я повинна була зробити певну задачу, я іноді могла дізнатися, коли вже робити її запізно.

Для новачка це був катастрофічно великий обсяг роботи, який в цілому складно менеджити, наразі я розумію, що не тільки для новачка: досвідчені HR в таких випадках делегують роботу, потребують рекрутера, рісьорчера, або офіс менеджера/івентника. Я це робила майже сама: іноді до організації івентів долучали дизайнера, що взагалі є сюр — бо у дизайнера є своя робота, яку необхідно робити вчасно. Але ій я неймовірно вдячна за допомогу і підтримку.

Друга глобальна проблема — це комунікація з керівництвом. Спробую навести деякі приклади:

1. Відсутність чітких формулювань задач значно тормозила робочий процес.
2. Інколи допроситись фідбека щодо певного кандидата було неможливим. Для цього треба було літералі кожного дня по декілька разів на день смикати керівництво. Це створювало патову ситуацію: я не можу надати фідбек кандидатові, кандидат — незадоволений. Дуже добре цю ситуацію ілюструє найперший відгук на цій сторінці, і це була тенденція, а не одиничний випадок.
3. Відсутність певної формальної субординації. Дуже показовим є кейс, коли СЕО компанії писала мені після 23:00 в усі месенджери. На фоні стресу я мала тоді сильні проблемі зі сном і нічне пробудження було критичним.
4. Позиціонування компанії як «сімейної» також створювало проблему. Сім’я ж не доплачує за те, що ти щось робиш для родичів? Егеж. Наприклад, деякі корпоративи проводились у вихідний день. Як організатор я не могла не з’явитись на корпоративі, тому що івент треба було координувати, розраховуватись з підрядниками тощо. Для мене це був повноцінний робочий день, який звичайно ніколи не оплачувався.
5. Робота дизайнерів інколи могла бути прокоментована як «лайно». Ні більше, ні менше. Таким чином, ми маємо демотивованого дизайнера у розпачі, якого заспокоює ейчар. Без коментарів.
6. Керівництво потребувало фізичних (!), ну тобто офлайн, нагадувань про співбесіди. Бажано два рази: за півгодинки і безпосередньо перед. Це не дуже зрозуміло, бо з нагадуваннями дуже добре може впоратись Гугл-календар.

Емоційний тиск і мобінг. Нажаль, підвищувати голос — не було чимось незвичайним в мій бік і в деякий момент це стало тенденцією. Неймовірно шкодую, що не звільнилася після першого, або другого, або хоча б третього кейсу. Якщо робота співробітника не влаштовує — це привід для того, щоб із ним попрощатись: і це було б цілком логічно. Або щось змінити в робочих процесах, а не регулярно гримати.

Емоційний тиск і навантаження ставали все більшими: в певний момент в мене було ані дня, коли б я не ридала на роботі. Я відверто казала керівництву, що не стягую, тоді на парт-тайм найняли офіс-менеджерку. Це не поліпшило ситуацію: теперь в офісі було як мінімум дві людини, які кожного дня ридали на роботі. Офіс-менеджерка протрималась приблизно місяць і після її звільнення, я знову робила всі задачі самотужки.

Останні приблизно півроку моєї роботи в Sciforce, навантаження було реально великим для однієї людини і я розуміла що відверто не справляюсь с деякими тасками. Ніяких підвищень за весь час роботи в мене не було, самостійно я не просила: тому що не вважала себе вартою. Саме через постійні підвищення голосу через задачі, зроблені не так (які навіть не були сформульовані чітко!). Я все ще працювала за зарплату десь поміж trainee і junior. Це було замкнуте коло і регулярні нервові зриви. Я зрозуміла, що перспектив в мене тут немає і вирішила звільнитися.

Здавалося, що тут може вже піти не так? Я була впевнена, що мене без проблем відпустять, якщо я регулярно чую, що роблю свою роботу погано. Більше тижня. Стільки знадобилося, для того, щоб мені апрувнули звільнення. Це були довгі мітінги, в ході яких з’ясувалося, що і зарплата може бути підвищена, і кількість обов’язків переглянута, і ще деяка кількість сентиментів. Я не хотіла залишатися ні за яких умов і була дуже здивована, що мене не відпускали так довго. Дуже смішно, але потім колеги з цієї розповідали, що це «мене звільнили». Такою чомусь була версія керівництва :) І дивно, але мене досі наздоганяють чутки з компанії щодо мене, які не мають нічого спільного з реальністю.

Щодо плюсів.

1. Чудовий колектив. Девелопери, медики, дизайнери, QA, всі-всі залишили дуже приємні спогади про себе. Багатьом від всього серця можу подякувати за підтримку.
2. Компанія надавала можливість для навчання. На початку моєї роботи (перші два місяці) компанія оплачувала курси HR менеджерів. Проте очікування від курсів і реальність у керівництва не співпали: курси були для HR джуніорів, які будуть працювати в компанії із налагодженими процесами.
3. Як я вже писала раніше, я була студенткою магістратури і компанія надавала мені дей-офи, необхідні для захисту сесії і диплому.

Але. Я неймовірно жалкую, що я потратила на це півтора роки свого життя — і ще деякий значний час для того, щоб прийти до себе. Я вигоріла в нуль. Після цього я не працюю і більше ніколи не працюватиму в HR. Мені знадобилась допомога спеціалістів для того, щоб відійти від концентрованого півторарічного стресу. Тому, якщо ви — HR, або офіс-менеджер, або дизайнер, я не рекомендую вам роботу в цій компанії. Якщо ви — девелопер і запропонований проект вам цікавий, можливо з цього щось вийде, тімліди в командах дійсно сильні і мінуси, що були мною перераховані, скоріш за все, вас оминуть.

P,S, Моя порада: обов’язково уточнюйте на співбесіді, чи компенсуватиме вам компанія податки. Я не уточнювала, бо це була моя перша робота і на жаль із маленької зарплати сплачувала податки самостійно і це була досить значна частина. Постфактум виявилося, що це актуально не для всіх. Я досі вважаю, що не не зазначити на співбесіді або в тексті офера цей момент було низько і досить дріб’язково. Тому обов’язково перепитуйте. Плюс більше ніж через півроку після моєї реєстрації як ФОПа , виявилось, що бухгалтерка щось наплутала і я винна податковій грошей :/

Аріна, ми з вами не знайомі, тому дозвольте відрекомендуватися. Станом на сьогодні я займаю позицію Head of HR Department в SciForce, відтак, є представником команди HR та організації людських ресурсів в компанії.

На жаль, ми не можемо відрефлексувати та апелювати стосовно вашого відгуку, оскільки він стосується вашого особистого бачення робочої ситуації в компанії майже чотирьохрічної давності.

Ми безперечно погоджуємось з плюсами, які ви зазначили у своєму відгуку, які, навіть через три-чотири роки залишаються актуальними — у нас надзвичайно дружній колектив справжніх професіоналів і ми підтримуємо прагнення наших спеціалістів до саморозвитку та навчання.

На правах керівника відділу HR хотілось би прокоментувати та відзначити чудову та злагоджену роботу нашої команди, налагоджені процеси співпраці між відділами, а зокрема розуміння та підтримку з боку керівництва без мікроменеджменту та бюрократії. З особистого досвіду вважаю доречним зазначити, що працюю в компанії тривалий термін, в той час як при виборі роботи важливим аспектом для мене став саме людський фактор.

Зі свого боку ми надіємось, що ця відповідь застала вас в доброму здоровʼї, безпеці та під мирним небом.

Работаю в компании пол года. Крутая команда, теплая атмосфера, помощь в любом вопросе, отличный ментор.
Всем доволен :)

Ви там або рекрутерів нормальних наберіть, або існуючих навчіть. Бо вони у вас абсолютно некомпетентні. Люди не відрізняють Інженера від менеджера і QA від Дева.

Андрію, дякуємо за зворотній звʼязок
Ми звертаємо Вашу увагу на те, що наша Recruitment Team налічує працівників різного рівня. Відтак, у нашій корпоративній культурі ми з розумінням ставимось до помилок, особливо до людей, які навчаються.
Нам шкода, що діалог з нашою рекрутеркою викликав у вас негативні емоції.

Була кращої думки про копманію, шкода, що не можуть надати адекватний фідбек при спілкуванні.

Підтримали: Taras Kryvtsun

Марто, дякуємо за зворотній зв’язок.
Дуже прикро, що наш фідбек справив на вас таке враження. Якщо вам потрібні пояснення щодо нього, будемо раді обговорити це у особистому діалозі

Работала в компании чуть больше 5-ти лет с зарубежным проектом. Команда была большая и состояла как из локальных так и с иностранных сотрудников. Коммуникация между сотрудниками была построена на высшем уровне. Каждый старался ввойти в положение, часовую зону коллеги. Все вопросы решались быстро и без проблем. Менеджмент всегда слышал новые идеи и предложения, помогали в реализации их. Проект был переполнен идеями и новыми задачами. Каждый спринт нужно было заниматься чем-то новым, что увлекало и провоцировала интересоваться проектом ещё глубже.
В Sciforce прекрасная семейная обстановка. Управляющие компании стараются помочь тебе в любых моментах твоей жизни: как профессиональной так и в личной. Всегда идут на встречу.
Офис комфортный. Если есть необходимость в какой-то специфической технике, и вы можете объяснить по каким причинам именно она нужна вам, — компания всегда предоставит всё необходимое для вашего комфорта.
Мне было приятно отработать 5 лет в этой компании. Я многому научилась, нашла много друзей. Очень скучаю, но имею возможность раз в период заскакивать в гости.

Я працюю в компанії понад чотири місяці та хочу поділитися своєю перспективою зі сторони контент маркетингу. Мені імпонує свобода та гнучкість, простота та прозорість у комунікації з колегами та керівництвом, увага до мене як до працівника. Зручною є відсутність прив’язки до офісу та гнучкість графіку за потреби.

Як для людини творчої мені імпонують теми, з якими працюють у компанії — над такими цікавими кейсами я ще ніколи не працював. У роботі над блогами мене мотивують виклики — розповісти про найсучасніші штуки в AI, ML, DL просто і доступно — і складно, і цікаво водночас.

Радий, що можу похвалитися першими здобутками в PR за досить короткий час роботи у компанії.

Главным преимуществом компании, на мой взгляд, является тот факт, что проводимые исследования могут приносить результат и преобразовываться в коммерческие решения. Мне интересно анализировать и тестировать передовые методики и подходы, связанные с проектом. И я вижу, что результаты моей работы востребованы и влияют на качество продукта. Атмосфера и стиль работы в компании способствуют профессиональному росту как в области машинного обучения, так и в сфере разработки ПО. Также хочу отметить внимание менеджмента к сотрудникам, в отношениях присутствуют гибкость, вежливость и эмпатия, что ныне редкость. Коллеги всегда рады помочь в любом рабочем вопросе, с нетактичностью сотрудников не сталкивался, а в наиболее стрессовый период старта работы на проекте, который совпал с началом первого карантина, и старшие разработчики и руководство сделали все, чтобы моя работа была максимально спокойной и эффективной. За это я им от всей души очень благодарен!

За 3 роки роботи як angular dev можу сказати що компанія хороша, надає хороший старт щоб почати рух в ІТ, у фронт тімці є прекрасний ментор, команда збалансована, рішення по розробці проекту обговорюється із всіма рівнями (jun-senior) розробників (відсутнє «я так сказав і ми так робимо»). По контракту оплати відбувалися вчасно, затримок не було, робочий час можна обговорити на зручний для вас. Компанія проводить уроки англійської мови, а також наявні інші бонуси.
Було дуже приємно працювати із цим колективом :)

2 года работал в компании. Проект, на котором работал, был интересным. Все договоренности (зарплата, режим работы, прочее) — компания всегда соблюдала. Отмечу английский, компания нанимает хорошего преподавателя. И особо хотелось отметить коллектив — было очень приятно работать с ребятами.

Крута компанія. Проект — один з найкращих за всю мою кар’єру. За всіма ознаками :) Колектив також супер. Працюю тут близько року, досі усім задоволений :)

Подавався перший раз на позицію — прийшов на інтерв’ю, після якого отримав фідбек, що на даний момент не можуть запропонувати оффер. ОК.

Через 1.5-2 місяці ще раз написав рекрутеру чи є можливість ще раз спробувати пройти інтерв’ю, мене запитали з/п очікування і пообіцяли дати відповідь сьогодні-завтра. В результаті відповідь отримав через 2 тижні, при тому що я декілька разів нагадував про себе рекрутеру — у відповідь лише ігнор. ОК.

Прийшов на інтерв’ю, інтерв’юер зразу сказав, що минулого разу від нього був позитивний фідбек про мене і зі всіх кандидатів я справив найкраще враження. Провели інтерв’ю, після чого по скайпі мене зв’язали з керівництвом, після короткої розмови, пообіцяли що до кінця тижня, наступного тижня буде відповідь.

Зараз йде третій тиждень, декілька разів нагадував про себе рекрутеру — ігнор.

Прикро, так як загалом компанія справила позитивне враження, але ну дуже халатне ставлення до кандидатів. Ігнорити по 2-3 тижні — дикість.

Шановний Богдане, дякуємо Вам за відгук!

Дійсно, із прикрістю, ми вимушені зазначити, що рекрутинговий процес в цьому випадку зазнав декількох складнощів і нам надзвичайно прикро, що Вам довелося їх відчути. У інтерв’юерів про Вас також склалася максимально позитивна думка і ми шкодуємо, що все ж таки не вийшло поспівпрацювати: на жаль, старт проекту затягнувся і через брак відповідей від замовника, дати для Вас конструктивний фідбек було неможливо.

Ми щиро вибачаємось за ситуацію, яка виникла і що виникла, на жаль, тільки із Вами. Бажаємо успіхів у подальшій кар’єрі!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.