Expert JS React Developers for TUI wanted. Join Ciklum and get a $4000 sign-on bonus!

26 марта 19:47

Ruslan Naumenko, iOS developer в Genesis

Звільнився з компанії у липні 2020, на дворі березень місяць 2021. Половину зарплати за останній місяць роботи так і не отримав (9 місяців затримки).

Для Sannacode`у є нормальною практика не виплачувати зарплату вчасно: інколи затримка може бути всього лише тиждень-два, а інколи до трьох місяців. Неможливо планувати свій бюджет. Закономірним було лише те, що нові люди в компанії мали пріоритет і їм виплачували швидше, а тим хто звільнився — відповідно в останню чергу.

В компанії пропрацював 1.5 роки. Мені пощастило попрацювати на багатьох проектах в компанії: від підтримки жахливого продукту, який писали овер 10 розробників з різним код стайлом і без ТЗ, і до аутсорс проектів з нуля.
Однак, цей корисний досвід асоціюється лише з постійними стресами і навантаженням — компанія хоче, щоб робота була виконана «на вчора», коли ти намагаєшся дати адекватну оцінку часу необхідного для виконання завдання, менеджмент попросить тебе скоротити строки, щоб задовольнити клієнта. Потім ти зашиваєшся, але незалежно від того чи вкладаєшся чи ні, у компанії все одно звідкись беруться проблеми з клієнтами, які (як стверджувала вона сама) затримують свої виплати, а тому компанія, в свою чергу, затримує зарплати співробітникам.
Закінчувалось це завжди тим, що менеджмент після провалу всіх стеків розробки обвинувачував саме розробників і ніколи не допускав можливості того, що саме в ньому самому і є проблема. Бували ситуації, коли люди, які працювали 1рік+ звільнялися, а всім іншим співробітникам приходив лист-виправдання від компанії, що виплат немає із-за таких співробтників, ніби провина лежить саме на них.

В компанію потрібно йти людям з адекватною самооцінкою, оскільки тут не втратять можливості довести, що їх співробітник не вартий і половини того що він отримує, навіть якщо його продають клієнтам в два-п‘ять разів дорожче (власне це основна причина того чому я звільнився, навіть не затримки у виплаті ЗП).

Sannacode це неповторна компанія. Чого тільки варте заохочування співробітників до доносу один на одного за «недобросовісну» працю та пропозиція про робочий день перед камерою в зумі.

Як не дивно колектив був дійсно крутий і дружній. Мабуть проблеми компанії лише сприяли згуртованості команди (коментарі нижче тому підтвердження). Дуже шкода було бачити як друзі покидають компанію. При цьому більшість з них йшли зі скандалом або просто натягнутими відносинами з начальством.

Основна проблема компанії — це відношення до співробітників.

P.S. Риба гниє з голови ;)


LinkedIn

1 комментарий

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Руслан,

Со всеми на связи и не прятались, тебе почти все выплатили частями. С теми, кто нам пишет вопросы, все решаем. Конструктив не происходит никогда в паблике, вы даже не написали, ничего не спросили у компании, понимаешь сам, о чем это говорит?
Никого грязью не поливаем, мы отвечаем, как есть/было сугубо в профессиональной области, без личных моментов. Про ситуации, и кто был причастен, вы же прекрасно знаете. Это все подтверждаемо, нам нет смысла наговаривать.
Расстались с тобой, потому что по уровням скилов vs компенсации не сошлись, — так бывает и это нормально, все толерантно и по полочкам было изложено, — команда, с которой ты работал, давала оценку твоих скилов, все честно. До тебя донесли, предложили, что видели на тот момент рыночным, поэтому к чему тут грязь.
И крутые команды мы строим, мы растим, мы оплачиваем все это. Как и то, что тебя растили, и у нас получается быстро и эффективно это делать. И ты вроде бы понимаешь это, но как заслугу приписываешь не понятно куда/кому.
Интересный момент — мы знаем, с доказательствами, что здешние писатели давали дикие советы, что сиди занимайся своими делами 5 дней, а за пол дня сделаешь, зачем торопиться... И вот это оплачивала компания, уходя в минусы. Мы очень высоко ценим честных и добросовестных.

В итоге все проекты мы вырулили. И за это огромное спасибо другим ребятам (включая менеджмент и техн специалистов), которые с нами и сейчас. Они большие молодцы и мы им безмерно благодарны.