1 квітня 2024 16:40

Kateryna Say

Компанія по відгукам справляє позитивне враження , але з процесом рекрутингу у вас явно великі прогалини.
У моєму випадку це була Таїсія . Під час першого інтервʼю та обговорення етапів в кінці Таїсія сказала , що скине слоти на вибір на вівторок для наступного етапу протягом дня . Ввечері прийшов автоматичний автореплай , що кандидатура не підходить . Наступного дня я написала листа рекрутеру з проханням пояснити цю ситуацію, відповіді не було. Мій поінт в тому , що якщо є ще додатковий етап і потрібно додаткове схвалення навіщо тоді стверджувати про наступні етапи і таймслоти для них .


LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Питання в тому , що фідбек рекрутера якраз був в тому, що я проходжу далі і вибираємо час наступного інтервʼю . Я чітко питала про етапи інтервʼю та фідбек . Якщо Вам потрібен був ще один конфірмейшн ви повинні були так і сказати на інтервʼю . Чи написати після проходження , яка сталася ситуація .

Припускаємо що це було непорозуміння, було озвучення саме процес рекрутмента.
Надіємося на ваше розуміння.

Катерина, доброго дня!
Перепрошую що фідбек рекрутера видався вам не достатнім. Через високі темпи хайрингу не завжди вдається всім надати розширений фідбек після співбесіди з рекрутером.
Команда завжди надає розширену відповідь саме після технічної співбесіди.
Компанія вирішила рухатися далі з іншими кандидатами, чий досвід та мотивація більш відповідає вимогам.