RubyGarage

81...200 спеціалістів
Таллінн (Естонія)

38 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Шкодую що не прочитала відгуки раніше

10+ витрачених годин часу

Зробила тестове, дали офер
під час обговорення оферу СЕО компанії вирішив що він має право вести себе як наче робить мені послугу що спілкується зі мною, коли я запитала чи буде онбординг мені сказали що я маю пройти стажування (1 місяць) якщо мені потрібен онбординг, також я не могла закінчити жодне речення до кінця бо він мене посійно перебивав і мав за необхідне додавати коменарі по-типу «я в маркетингу розбираюся краще ніж ви» і тд

варто сказати що в мене не було ніяких питань до KPI і всі завдання можна було виконати за час тестового періоду, але СЕО компанії не сподобалося що йому (чи комусь іншому з компанії) порібно було витрачати час на онбординг, для мене це максимально дивно, і як я мала почати працювати не зовсім зрозуміло

це була найбільш неприємна розмова яку я мала за весь час пошуку роботи

і я не знаю навіщо компанії потрібно стільки тестових завдань, можливо їх десь зливають пізніше, але не виглядає так як на цю посаду дійсно шукаюь кандидата

Підтримали: Oleksandr Melnyk

Доброго дня, Юлія.

Дякуємо за ваш відгук. Ми прикро здивовані, що ваш досвід спілкування з нашою командоу виявився негативним. Ми цінуємо час і зусилля, які ви вклали у процес відбору, і шкодуємо, що ви не відчули підтримки та розуміння, яких заслуговуєте. Можу запевнити, наміру вас образити не було, але судячи з вашого відгуку, у процесі спілкування сталося непорозуміння.

Онбординг у компанії є. У документ, який вам було надіслано до зустрічі, були надані як цілі, так і покроковий план досягнення цілей на перші два місяці співпраці. На зустрічі вам детально пояснили що треба робити аби цілей досягти. Надали інформацію, що додатково є документ, створений маркетинг командою, в якому пояснюється:
1) як робити пошук потенційних партнерів,
2) приклади повідомлення, які можна використовувати при вибудовуванні комунікації з потенційними партнерами,
3) приклади налаштування інструментів автоматичної комунікації як Buzzstream.
Також було озвучено, що можливість спілкуватися буде надано на щоденній основі, як на дейлі стендапах так і за необхідності призначати зустрічі та ставити запитання.

Щодо вашого коментаря про стажування. Це була запропонована вам опція, пропозиція підтримки, а не обов’язкова умова. Вам пропонувалося її використовувати якщо відчуваєте невпевнено в тому, що можете досягти цілей, які перед вами ставилися. В офіційній пропозиції вам детально описали цілі та надали план їхнього досягнення, і до них не входило стажування.

Стосовно тестових завдань, ми хочемо зазначити, що вони є стандартною практикою в процесі відбору у багатьох компаній. Ми використовуємо їх для оцінки конкретних навичок, що є критично важливими для позиції Content Distribution Specialist. У нас два завдання:
1) На знання англійської мови, на цій позиції багато спілкування з партнерами зі США, важливо вміти грамотно писати.
2) Технічне завдання у якому необхідно було показати здатність пошуку потенційних партнерів та вибудовування з ними комунікації. Якщо кандидат не може якісно вибудовувати спілкування або знаходити потенційних партнерів, то немає сенсу розпочинати співпрацю.

Нам дуже шкода, якщо якісь коментарі або висловлювання під час спілкування здалися вам образливими.

Ми бажаємо вам удачі у вашому подальшому пошуку роботи та впевнені, що ви знайдете місце, де зможете розкрити свій потенціал і досягти бажаних цілей.

розумію, що на нинішньому ринку праці загалом не цінують час кандидаток/-ів, та все-таки вважаю за важливе проговорювати такі моменти
— компанія мала дві ідентичні вакансії на різні проєкти, з ідентичним опитувальником. коли одна вакансія просто закрилася, на другу треба було заповнити той самий опитувальник заново. взяти вже наявні дані компанії, вочевидь, було дуже складно
— неоплачуване тестове завдання зайняло в мене 8 годин, і я все одно не встигла зробити все, що вимагалося (не буду уточнювати, що там ще й не надто зрозуміло, як саме все треба зробити). я прописала в самому файлі, а також написала рекрутеру, що вважаю вже зроблене достатнім для оцінки навичок і можу розширити за оплату, але це не зупинило hiring manager від того, щоб найпершим ділом на співбесіді запитати, чому я прописала аутлайни для двох одиниць, а не для десяти)
— саме тестове описане на 8 сторінках, де є посилання на buyer persona (ще 3 слайди з текстом) і на документ про аутлайни (ще 2 сторінки). проаналізувати ринок, нішу, продукт, персону і написати контент-план на мінімум 10 одиниць + до кожної список ключів і аутлайни треба зробити за 3 робочі дні) якби це не припало на вихідний, я би ніяк, маючи достатньо роботи, не встигла б це зробити. єдина причина, чому я таки виконала тестове, а не відмовилася з огляду на обсяг, — мене якраз цікавлять завдання типу розробки контент-планів, але потім з’ясувалося, що я це бачу зовсім інакше і в зовсім іншій ролі
— у процесі співбесіди була пропозиція або доробити тестове, або виходити на пробний період. крім того що це доволі дивний вибір, звучало це абсолютно не як офер, а як подачка. коли я намагалася пояснити, що мені було незрозуміло в тестовому і що незрозуміло в позиціонуванні самої ролі та обов’язків, дійшло до того, що мене звинуватили в некомпетентності) розумію, що багатьох напружує, коли з їхньою думкою не погоджуєшся, але я описувала своє враження і намагалася отримати відповіді, не переходячи на прямі образи

Добрий день, Анастасія,

Дякуємо за ваш відгук та детальний опис досвіду. Ми цінуємо вашу відвертість та готові розглянути ваші зауваження для поліпшення нашого процесу найму.

Перш за все, хочемо вибачитися, якщо процес заповнення анкети або тестове завдання здалися вам обтяжливими або недостатньо зрозумілими. Наша мета — зробити процес відбору максимально ефективним та зручним для кандидатів.

Як нам здавалося, ми з вами мали досить продуктивну професійну бесіду весь цей час та на всіх етапах спілкування. Як результат ми дійшли кількох можливих варіантів подальшої потенційної співпраці:

1) Після детального зворотного зв’язку за виконаним тестовим завданням запропонували доопрацювати тестове завдання і зустрітися повторно на ще одному технічному інтерв’ю.
2) Розпочати співпрацю з випробувального терміну без доопрацювання тестового завдання.
Нам ці рішення виглядають конструктивними.

Ваші висновки щодо процесу найму викладені вище, не можу вважати об’єктивними. Але ми поважаємо вашу точку зору та приймаємо її.

Нижче викладу суть процесу найму з поясненнями, чому вибрали саме той підхід, який є. Прохання ознайомитись кандидатів які подаються на вакансію.

Ми не маємо можливості наймати всіх бажаючих до компанії, і в процесі роботи навчати фахівців виконувати свої обов’язки. З цієї причини відбираємо кандидатів, які мають потрібні в команду компетенції. Для відбору кандидатів ми використовуємо competency-based recruitment.

На першому етапі кваліфікації ми просимо заповнити анкету, в якій прямо запитуємо кандидата про його досвід. Під кожну вакансію ми створюємо анкету максимально адаптовану під вакансію, оскільки кожна позиція має свої унікальні ключові компетенції. Якщо у відповідях кандидатів ми бачимо, що кандидат не має необхідного досвіду, ми оголошуємо це кандидату і не рухаємося з ним далі. Заповнення анкети займає 5-10 хвилин, і це економить багато часу як для кандидата, так і для наймаючої сторони. Проблеми можу виникнути, коли кандидат у відповідях завищує свій досвід, з метою пройти далі по етапу відбору.

Анастасія, у вашому випадку, вакансія на яку ви подавалися була закрита, але була інша подібна відкрита вакансія. Прохання заповнити анкету повторно було сформовано не з метою виявити до вас неповагу, нам необхідно було отримати розуміння про ваш досвід під вже іншу вакансію. Якби ми знайшли не відповідність вашого досвіду та вимогам щодо вакансії, ми б вам про це повідомили та не запрошували на наступні етапи відбору. Таким чином, заощадили ваш час, тому що ми цінуємо час як наших кандидатів, так і свій.

На наступному етапі відбору кандидатів, щоб перевірити основні компетенції, ми використовуємо тестове завдання, яке ми просимо виконати кандидатів. Велика кількість компаній використовує такий самий підхід. Будь-який кандидат після ознайомлення із тестовим завданням має повне право відмовитися його виконувати. Ми не в жодному разі не примушуємо кандидатів виконувати тестове завдання. Ми не оплачуємо час кандидата на виконання тестового завдання, оскільки не використовуємо результатів виконаного тестового завдання у бізнесі. Але завдяки тестовому завданню ми можемо оцінити на практиці чи дійсно кандидат має необхідні компетенції. Якщо на цьому етапі ми з’ясовуємо, що кандидат не має необхідних компетенцій, то ми не розпочинаємо співпрацю. Такий підхід збільшує відсоток проходження випробувального терміну, знижує ризики, не проходження випробувального терміну, для кандидата, і тим самим заощаджує багато часу як кандидата так і нашого.

Залежно від рівня сеньєріті, на який себе позиціонує кандидат, ми надсилаємо тестове завдання. Кандидати, які себе позиціонують як сеньйор фахівці, отримують тестове завдання на створення контент плану.

Перед самим завданням ми даємо контекст, у межах якого необхідно виконати тестове завдання. Ми надаємо інформацію:
— Цілі бізнесу
— Інформацію про програмний продукт, який ми продаємо
— інформацію про аудиторію яка користується програмним продуктом
— Customers’ journey map яким ми ведемо потенційного клієнта в маркетинговій комунікації, з поясненням який контент створюється під кожен етап воронки
— Типи контенту, які створює контент райтер, з поясненням як ми цей контент використовуємо, куди публікуємо, які очікування після публікації
— Логіка для Content recycling, де пояснюємо як ми перевикористовуємо контент одного разу створений.

У нас у команді, це та інформація з якої контент райтер рівня сеньйор працює кожен день. Ми її детально виклали приблизно на 10 сторінках щоб контент райтер зрозумів з чим йому доведеться працювати. Якщо контент райтер рівня сеньйор не можемо зрозуміти інформацію надану в тестовому завданні, швидше за все кандидат не має досвіду роботи по процесу, який ми використовуємо в нашій команді.

У тестовому завданні необхідно запропонувати контент план на задану тему, спираючись на викладену Customers’ journey map і використовувати запропоновані типи контенту, а також застосувати content recycling при плануванні кожної одиниці контенту.

Як може виглядати контент план:
1) eBook
Title (Пропозиція кандидата по темі eBook)
Chapter 1 (Пропозиція кандидата за назвою розділів у eBook)
Chapter 2
Chapter 3
...
Chapter N
2) Blog post (якщо використовуємо Content recycling, то Blog post пишеться на тему одного з Chapter в eBook)
3) Guest post (якщо використовуємо Content recycling, то Guest post пишеться або на тему одного з eBook Chapter або на тему одного з Blog post)
4) LinkedIn post (якщо використовуємо Content recycling, то LinkedIn post пишеться або на тему Blog post, або на тему eBook Chapter)
— і так далі, сподіваюся, ідея зрозуміла.

В описі самого тестового завдання процес використання Content recycling запропонований, кандидату необхідно або використовувати запропонований або запропонувати свій.

Таким чином, пропозиція по 10 контент одиницям збирається швидко. Проблема у кандидатів виникає коли вони не розуміють як працює Content recycling, або не створювали типи контенту які ми використовуємо у нас в компанії (Landing page, eBook, Blog post, Guest post, Social network post).

Кандидат може вивчати запропоновані підходи в рамках виконання тестового завдання, це займе більше часу, ніж просто виконати тестове завдання, але це особистий вибір кожного, витратити більше часу або відмовитися виконувати тестове завдання. У спеціаліста, який має релевантний досвід, тестове завдання займає 2-4 години. Якщо кандидат виконує довше, він не має релевантного досвіду в повному обсязі і йому доводиться навчатися в процесі виконання тестового завдання.

Після виконаного тестового завдання призначається інтерв’ю з наймаючим менеджером. На зустрічі менеджер, що наймає, детально розбирає пропозиції кандидата, дає зворотній зв’язок, ставить питання, з метою зрозуміти пропозицію кандидата. У процесі співбесіди наймаючий менеджер пояснює чим займається в маркетинг команді кожен із фахівців: контент райтер, контент маркетинг менеджер, спеціаліст з дистребуції контенту тощо. Після закінчення співбесіди наймаючий менеджер підбиває підсумки і дає оцінку компетенціям кандидата з рекомендаціями з їхньої підвищення.

Процес відбору до нас у компанію не всім кандидатам підходить та подобається. Ми приймаємо той факт, що процес найму можна вибудувати інакше, але ми його вибудували як вважаємо ефективним для нашої команди. Ми шукаємо фахівців під уже працюючий процес у контент маркітінг команді, процес збудований якісно та пройшов випробування часу.

Для економії часу у процесі відбору кандидатам рекомендуємо чесно відповідати на запитання в анкеті опитувальнику. Також рекомендуємо не приступати до виконання тестового завдання, якщо не розумієте, що в ньому написано або не відчуваєте в собі сили його виконати.

Анастасія, ми віримо, що особисто у вас все вийде і ви знайдете свою команду. Запевняємо вас, що особисто вас ніхто образити не хотів і відчуваємо до вас тільки повагу та подяку.

Ми вдячні за ваш відгук та готові працювати над тим, щоб наш процес відбору став кращим. Бажаємо вам успіхів у пошуку роботи, яка відповідає вашим очікуванням і цінностям.

Відгукнулася на вакансію. Судячи з того, що рекрутер Олександр Назаренко вийшов на зв’язок і запропонував заповнити анкету, моя кандидатура була цікавою. Доречі, анкета з уточнюючими питаннями, не та, що могла вплинути на бажання чи небажання спілкуватися та познайомитися більш предметно. У тому ж листі обіцяв у найкоротші терміни організувати співбесіду.
Вакансія і досі сумує на багатьох порталах з пошуку.
Анкета заповнена і надіслана вже давно, нагадувала про себе... тиша у відповідь)
Не думаю, що у команди рекрутерів з 4 відкритими вакансіями немає часу на відповідь у коротких два речення кандидату.
Шановні, працюйте над вашим HR брендом! ;) Навіть досвід тих, з ким ви просто спілкуєтесь, і хто не доходить до етапу працевлаштування — теж досвід, і їх враження про вашу компанію, якими вони діляться з вашим потенційним працівником!
Бажаю успіху!

Ірино, вітаю!

Дякуємо за ваш час на заповнення нашої анкети та за проявлений інтерес до посади HR-менеджера.

Хочемо вибачитеся за те, що ви залишилися без зворотного зв‘язку. Ми докладаємо всі зусилля, щоб забезпечити кандидатам фідбек протягом 1-3 робочих днів, і ми щиро шкодуємо, що у вашому випадку цього не сталося. Ваше звернення стосовно відсутності зворотного зв’язку для нас дуже важливе, і ми взяли цю ситуацію на озброєння і робимо все можливе, щоб уникнути подібного в майбутньому.

Дякуємо вам за терпіння і розуміння. Ми високо цінуємо ваш інтерес на посаду HR-менеджера.

Вдалого дня!

Дуже сподобався формат усіх етапів співбесіди.
Хотів би відзначити цікаву технічну співбесіду. Досить не звичний формат у наш час.
В результаті не тільки поспілкувався на найцікавіші професійні теми, але й отримав цінний досвід і знання в розумінні, що саме мені не вистачає і які знання я використовував не зовсім вірно у формуванні відповідей на питання хоч і прекрасно і часто з цим працював.
Дуже приємна атмосфера, і темп інтерв’ю. Нічого не турбувало і не напружувало, пройшло як дружня розмова

Перечитала відгуки і здається команда провела непогану кампанію по наповненню Доу профілю позитивними відгуками. Хочу залити і свій.
Компанія вже рік (принаймні я вже рік спостерігаю) шукає макетолога на проект ExpertBox. Дуже круто відточено процес — анкета, відос про проект, 10 хвилин розмови з hr-менеджером про тестове, і саме тестове власне. Пропонують сходити на захист тестового або надіслати на попередню перевірку і потім захист.
Я вже щонайменше тричі перетиналася з цією компанією. Вперше восени 2022, мене знайшли на Джині і запропонували заповнити анкету, я це зробила, але далі ми не просунулися, бо я вже знайшла свій офер. Потім взимку отримала листа від HR-менеджера чи досі актуальний пошук, для мене він був не актуальний, бо мала роботу. Весною 2023 я зконтактувала з ними сама, бо вирішила змінити місце роботи. Вакансія виявилась відкритою (на диво, через пів року). Я пройшла анкету, спілкування, тестове, але за фідбеком, тестове моє непогане, але є кандитат, який справився ліпше, то надали перевагу йому. Я думала на цьому етапі завершення. Так ні, я знову отримала листа від рекрутера на лінку з тією ж вакансією, анкетою і всім іншим.
Це виглядає супер підозріло. Можливо у вас немає бази кандидатів, чи дійсно ринок так збіднів на маркетологів і ви не можете знайти гідного, або ж ви збираєте тестові, не знаю для чого (мабуть по приколу?).
Не рекомендую навіть починати спілкування з компанією. Бо виглядає все максимально-максимально не правдиво, підозріло і не перспективно.

Вітаю, Софіє!

Дякуємо за зворотній зв’язок.

1) Відгуки на DOU залишають фахівці за своїм власним бажанням на основі свого досвіду спілкування з компанією та проходження рекрутингового процесу. Є як позитивні відгуки, так і негативні, які допомогли нам покращити процес відбору. Дякуємо вам за відзначення нашого процесу.
2) Мої колеги дійсно контактували з вами та пропонували розглянути вакансію на наш продукт ExpertBox. Також ви проходили процес відбору на цю посаду та виконували тестове завдання. Дійсно, ми прийняли рішення на користь іншого кандидата і згодом закрили цю позицію.
3) Мій колега написав вам повторно на LinkedIn нещодавно, та запропонував розглянути вакансію, проте на інший напрямок компанії. На момент вашого з ним спілкування позиція на ExpertBox вже була закрита. Враховуючи наш досвід спілкування з вами, ми вирішили запропонувати вам розглянути іншу вакансію в рамках нашої компанії. Нам шкода, що ми вас засмутили цим або у вас виникли сумніви щодо правдивості наших намірів. Ми візьмемо це до уваги аби будувати більш прозору комунікацію з кандидатами на майбутнє.
4) Процес відбору побудований таким чином, аби знайти спеціаліста, який відповідає вимогам до вакансії. Тестове завдання дозволяє нам перевірити навички та компетенції фахівця на практиці. Важливо відзначити, що результати тестового завдання не несуть жодної комерційної цінності. Якщо у кандидата є бажання представити свою роботу в інший спосіб, ми відкриті до обговорення та готові надати можливість презентувати свої навички під час особистої зустрічі. Процес відбору вимагає зусиль і часу як з нашого боку, так і зі сторони кандидата. Ми цінуємо свій час і завжди з повагою ставимося до кожного спеціаліста, який приймає участь в процесі відбору.

Вдалого дня!

З нетерпінням хочу поділитися своїм дуже позитивним враженням від процесу рекрутінгу у компанії RubyGarage. З першого контакту з представниками компанії до завершення всіх етапів співбесіди, весь процес був добре організований і вражаюче професійний.

Вже на початку мене вразило те, наскільки уважно вислуховувалися мої кар’єрні цілі та очікування від роботи. Кожен етап співбесіди був націленим на виявлення моїх технічних знань, навичок та здатності працювати у команді.

Окремо хочу відзначити професійну підготовку і досвід інтерв’юерів. Вони створили дуже комфортну атмосферу під час співбесіди, дозволяючи мені відчути себе розслаблено та відкрито відповідати на запитання. Вони також надали чітку інформацію щодо вакансії, команди та проектів, над якими працює компанія.

Окрім того, мене приємно вразила швидкість реакції зі сторони RubyGarage на подальші етапи співбесіди. Я завжди отримував своєчасну зворотну інформацію щодо результатів кожної співбесіди, що дозволило мені точно зрозуміти свої успіхи та зміцнити свої сторони.

У підсумку, я залишився дуже задоволений процесом рекрутінгу у RubyGarage. Це компанія, яка виходить за межі традиційних підходів до співбесід та надає можливість кандидатам продемонструвати свій потенціал і взаємодіяти з чудовою командою професіоналів. Я вдячний за цей досвід та можливість долучитись до вашої команди!

Рекрутери виконують свою роботу на всі 120%, я ніде не бачив такого, що так «носилися на руках» з кандидатами!
Ця компанія про процеси — як у книжці пишуть, таке моє враження, тому дуже позитивні емоції залишити та дали розуміння того, куди можна далі рости. Дякую Вам!

Для кандидатів від себе додам, виконуйте ТЗ на всі 100% як можете.

Підтримали: Yaroslava OliinykYelyzaveta Kolosova

Вітання!
Короткий відгук про мої 3 місяці в RubyGarage
Отже. Процес відбору був з усіма кроками. Ознайомча бесіда. Далі тестове завдання — воно було реально об’ємне та обмежене в часі виконання, Потім було технічне інтерв’ю та Тест з англійської — розмовний, а потім письмовий тест.
Загалом в процесі найму спілкування було позитивним можна сказати приносило задоволення.
Іноді я отримував повторне повідомлення про прохання виконати тестове завдання на що я відповідав що я вже його виконав і нагадував хто я. Іноді я писав назустріч з запитанням чи не могли б ви мені надати зворотний зв’язок яке рішення, і мені його надавали і якщо були якісь «протяжки», то причиною було затягування відповіді клієнта саме з того проєкту куди мене розглядали. Я також вів співбесіди з іншими компаніями, але оскільки мені сподобався саме проєкт, то мені хотілось потрапити в Ruby.
Онбординг процес був добре структурованим і з розписаними всіма кроками. Загалом всі процеси в компанії структуровані та задокументовані. Зараз я також в процесі складання особистого PDP і мені подобається чітко структуровані вимоги, та арії знань які виносяться на поглиблене вивчення. Стосовно актуалізації процесів компанії до реального життя.., то я з цим ще на вивченні, щоб щось сказати...
Мій основний фокус наразі на проєкт, який виявився досить челенджовим, але драйвовим, з Позитивною Командою, Крутим Замовником та Продуктом. В моєму випадку проєкт, Замовник
та Команда приносить драйв.
А в головному я задоволений стилем комунікації проєктом та Командою, і що до Рубі то маю Надії на довгу співпрацю.
Моя суб’єктивна думка-порада для всіх хто шукає
Сформуйте для себе чітко, те що ви хочете отримати, і що ви пропонуєте як спеціаліст.
Напишіть коротко основну думку про себе яку хочете донести в співбесіді, яка цінність команді та проєкту, знайдіть та проаналізуйте релевантні кейси з вашого досвіду, слухайте потреби які йдуть від компанії, спробуйте пропонувати ваше бачення та підходи. Будьте впевнені в собі, ведіть розмову. Ходіть на різні співбесіди, аналізуйте що їм потрібно що запропонували в резюме та в спілкуванні, чого не вистачило, й адаптуйтесь. Не розчаровуйтесь якоюсь комунікацією яка не попала в ваші очікування. Процес найму це теж події імовірності, й ми не в ідеальному світі. Тому вибудуйте впевненість в собі як спеціаліста, співбесіда має приносити задоволення. Пам’ятайте що Не тільки Вас обирають й Ви також обираєте. Тобто, головне бережіть позитивний настрій адаптуйтесь, вчиться і робіть спроби (далі статистика).
Й результат неминучий.
Всім Успіхів!

Хочу поділитися своїми враженнями про рекрутаційний процес на посаду Content Writer. Кожен етап був дуже чітким і структурованим, зворотній фідбек був розгорнутим, і його надавали досить швидко.
Сподобалось також, що тестове завдання було чітко сформульоване, що дозволило мені продемонструвати свій досвід у сфері контент-маркетингу.
Склалось виключно позитивне враження як від команди, так і від підходу до роботи!

Чудово пройшла стадії співбесіди. Все дуже конструктивно та по ділу.

Компанія та колектив злагоджені та працюють, як один цілісний механізм.

Тільки позитивні враження.

Протягом 3.5 років я працювала в компанії RubyGarage, в Content Marketing відділі на продукті.

Хочу поділитися тим, що мені сподобалося в компанії:

1) Чітко визначені процеси в роботі відділів. Це дуже допомагає як новачкам, так і досвідченим членам команди швидко орієнтуватися в роботі відділу, планувати ітерації та якісно виконувати свою роботу
2) Прозорий план особистого розвитку. Він дозволяє відразу побачити карʼєрні перспективи, компетенції, які потребують розвитку, та всі зони обовʼязків. У кожного співробітника є road map для професійного та фінансового росту.
3) Команда. У RubyGarage вас завжди зустріне команда найкращих спеціалістів. Ці люди насправді закохані у свою роботу та зосереджені на досягненні цілей.

Було приємно працювати в компанії, яка завжди прагне вдосконалюватися, розвиватися та мотивує своїх співробітників до процесійного зростання.

Бажаю успіхів!

Нещодавно став Business Analyst у RubyGarage та хочу поділитися своїм досвідом щодо рекрутинг процесу в компанії)
Почалась комунікація із повідомлення від рекрутерки Єлизавети на LinkedIn. Мені запропонували заповнити форму щодо досвіду та навичок. Після заповнення я отримав позитивний фідбек та запрошення на коротку розмову-знайомство із рекрутером. Там я отримав інформацію про компанію та позицію. Після цього рекрутер мені запропонувала виконати тестове завдання. Рекрутерка була дуже гнучкою у встановленні дедлайнів виконання тестового та ставилась із розумінням. Після отримання позитивного фідбеку щодо виконаного ТЗ отримав запрошення на технічну співбесіду, яку проводила Олександра. У мене залишились лише позитивні враження після цього інтерв’ю, оскільки розмова була побудована професійно та справді була спрямована на встановлення експертизи кандидата, тобто мене. Після позитивного фідбеку щодо технічного інтерв’ю ми перейшли до фінального етапу — розмови з English Teacher. Ця розмова також була дуже приємною та ненав’язливою. Після фінального етапу я отримав офер)
Отже, весь процес, який складається із багатьох етапів та спочатку видавався дуже складним, пройшов досить скоро, фідбек по кожному етапу я отримував протягом 1-3 днів, а наступний етап проводився також протягом 1-3 днів. Затримок зі сторони компанії у процесі не було взагалі.
Також хочу дати позитивний фідбек щодо першого тижня роботи в компанії. Онбординг, команда, проєкт топ))

Проходила процесс відбору до компанії RubyGarage, хочу поділитися своїм враженням. Мені було цілком комфортно на всіх етапах відбору, мені сподобалось як побудована комунікація, ніхто не ставив мені жорстких рамок, а ми шукали компроміси в різних питаннях — що для мене вкрай важливо. Доволі швидко пройшли всі етапи відбору та вчасно надавався зворотній зв’язок.

Підтримали: Yaroslava OliinykElizaveta Kolosova

Знайшов час написати кілька слів і від себе.
Отримавши в свій час пропозицію прийняти участь у відборі на вакансію в RubyGarage також шукав відгуки. Тому усвідомлюю їх важливість для людей, які стоять перед вибором.
Особисто я відзначив для себе якість, організованість, тактовність і повагу на кожному етапі відбору.
Порівнювати, звичайно, я можу лише зі своїм попереднім досвідом, а він у мене є. То ж у RubyGarage все на вищому рівні.
До цього, я ніколи не міг зрозуміти, як працедавці підбирають спеціалістів за результатами розмови, а не практичних завдань. Та ось в RubyGarage нарешті зустрічаю правильний підхід як я його собі завжди уявляв: практичне тестове завдання, яке є точним прикладом з майбутніх обов’язків.
Зробив, пройшов, працюю з задоволенням!
Тим хто стоїть перед вибором і читає відгуки раджу — зверніть увагу, що там де є негативні нотки, то вони у відгуках від тих, хто не пройшов відбір. Бажаю всім успіхів!

Хотів би також невеличкий коментар залишити. Розцінюйте його як позитивний чи негативний, але для мене просто ця ситуація була трошки дивною і спантеличила мене.

Так ось, отримую я на джині повідомлення від рекрутера Ярослави, дуже приємне перше повідомлення, але я не міг зрозуміти, звідки я памʼятаю компанію. Пройшло десь хвилин 10 і я згадав, що колись вже проходив співбесіду, але чому все «застряло» тільки не співбесіді я не памʼятаю, а значить все пройшло чудово і ми просто не зійшлись у чомусь :)

Як тільки я це згадав, відповів, що колись вже проходив співбесіду (і чогось забув, що в джині все анонімно, і рекрутери не бачуть кому відправляють повідомлення). Ярослава відписала, що хоче розібратись з цим, але не знає з ким веде розмову.

Після цього я відкрив контакти і почав чекати. Через 7 днів мені відповіла Ярослава і сказала що так дійсно ми спілкувались 6 місяців тому. І на цьому наша розмова підійшла до кінця...

Якось якщо честно прикро було мені. Також коли я вже подивився ще раз на вакансію, вона була закрита. Я розумію, що у вас багато кандидатів, та за всіми не простежиш, але якщо закривається позиція і ми вже комунікували, було б чудово, якби мені написали, що позиція вже закрита.

Але все окей, я думаю із-за того, що зараз на ринку дуже багато чого, то і вслідкувати за всіма неможливо. Напевно...)

Вітаю, Сергію!

Дякую за зворотний зв’язок щодо нашої комунікації на Djinni.
Мені шкода, що наша розмова виявилася не плідною і спантеличила вас, і що я не повідомила вас щодо статусу позиції завчасно. Виправлення помилок і покращення взаємодії з кандидатами — це постійний процес, я зробила висновки з вашого досвіду і зроблю необхідні кроки для поліпшення процесів рекрутингу.

Дякую вам за ваш відгук і бажаю успіху у вашому подальшому пошуку роботи!

Недавно я брав участь в процесі влаштування на роботу в одному з проєктів даної компанії. Моя ціль — поділитися досвідом, щоб майбутні кандидати мали повну картину.

Після першого контакту через Djinni, мені запропонували заповнити анкету, в яку довелося дублювати більшість інформації з мого резюме. Неприємно вразило, що мені довелося повторити цей процес, оскільки перша анкета якимось чином загубилася.

Наступним етапом була співбесіда з наймаючим менеджером та тестове завдання. Співбесіда пройшла без проблем, однак завдання викликало у мене сумніви. Мені запропонували придумати кілька гіпотез для генерації лідів, хоча роль, на яку я претендував, вимагала ширшого спектра обов’язків, включаючи стратегію, контент-планування, управління бюджетами, оптимізацію кампаній та вебсайту. Та й саме тестове не враховувало попередні єтапи воронки, такі як бренд авернес, інтерес, активацію тощо.

Я пояснив свої сумніви менеджеру, але мені було рекомендовано не ускладнювати завдання, тому, що буде можливість його пояснити особисто людині яка приймає рішення по вакансії. Через тиждень після подачі тестового завдання я отримав листа з відмовою та поясненням, що моє тестове завдання не пройшло відбір. На моє питання про обіцяне обговорення з менеджером я не отримав відповіді й досі.

На підставі цього досвіду я б рекомендував компанії працювати над поліпшенням комунікації, координації та послідовності в процесі найму, а особливу увагу звернути на тестове. Я впевнений, що ці покращення значно спростять процес для майбутніх кандидатів та компанії, та допоможуть уникнути подібних непорозумінь, які руйнують hr-бренд.

Підтримали: Artem Kit

Добрий день, Олександре, дякую за вашу допомогу.

Можу вас запевнити, що у нас все в порядку з тестовим завданням, як і з процесом відбору. Ми кваліфікуємо кандидатів за ключовими компетенціями. На жаль, немає можливості перевіряти всі компетенції, які потрібні і хочеться бачити у нашого майбутнього Маркетинг Менеджера, в них входить все те, що ви написали вище.

За допомогою тестового завдання ми перевіряємо вміння кандидатів створювати маркетингову комунікаційну стратегію для досягнення різних бізнес цілей, наприклад, привести слухачів на вебінар, створити спільноту, підвищити продажі та інші. Звичайно важливі й інші компетенції, але якщо ми почнемо перевіряти через тестове завдання всі необхідні компетенції, то воно може затягнутися на довго.

В рамках тестового завдання вам надали:
— опис аудиторії,
— посилання на сайт з детальним описом пропозиції,
— мету з якою необхідно вибудовувати комунікацію.

Й попросили запропонувати:
— поєднання каналів, які ви пропонуєте використовувати для зв’язку з аудиторією,
— перелік креативів, які на вашу думку мають бути створені для комунікації,
— фахівців яких на вашу думку необхідно залучити для створення креативів та вибудовування комунікації,
— метрики за якими ви визначите, що маркетингова комунікація була успішною і досягла мети.

А у відповідь отримали від вас чотири списки згенеровані за допомогою ChatGPT, і навіть не ті, які необхідно було надати в умовах тестового завдання.

Тому ми не стали витрачати ваш час і не запросили на обговорення тестового завдання.

Успіхів вам у пошуку роботи! ;)

Я уже больше года работаю в RubyGarage на должности HR-менеджера. За это время произошло много перемен, в том числе переход на удаленку из-за военных действий и организация работы команды в новых условиях. Все это потребовало обновления правил и процедур, и было сделано много работы.
Мне нравится работать в этой компании по множеству причин:
— Гибкий график, когда я могу работать на результат, а не на часы.
— Быстрое согласование инициатив.
— Отсутствие бессмысленных митингов.
— Четкая стратегия компании, которая помогает сохранять фокус на результатах.
— Высокие стандарты работы, благодаря которым я сильно выросла профессионально за год.
— Хорошо организованные процессы, так что я редко сталкиваюсь с непонятными ситуациями при достижении целей.
— Понятный процесс развития сотрудников.
На самом деле, этот список можно продолжать и продолжать. В общем, работать в RubyGarage интересно и, хотя иногда сложно, результаты того стоят. Спасибо команде за этот опыт!

Підтримали: Yaroslava OliinykYelyzaveta Kolosova

Привет всем! С декабря 2022 года я работаю системным администратором в компании RubyGarage.
Мне нравится работать здесь, потому что решения принимаются быстро и я могу реализовать много своих идей. Менеджмент не навязывает свое мнение, а дает рекомендации, что помогает мне развиваться как специалисту.
Я с уверенностью могу порекомендовать эту компанию для работы. В опросах eNPS я всегда ставлю «10».

Маю негативний досвід комунікації з talent sourcer компанії. Рада, що не витратила час на співбесіди.

Алгоритм відбору кандидатів:
1. Написати кандидату.
2. Побачити CV кандидата.
3. Дати кандидату заповнити анкету.
4. Зареджектити кандидата через те, що має бути досвід, зазначений в описі вакансії як бажаний.

Питання до компанії, а точніше до людей задіяних в пошуку кандидатів:
— Чому обов’язкові вимоги зазначені бажаними («will be a plus») в описі вакансії?
— Чому після перегляду CV (де обов’язковий для вас досвід не зазначений) заздалегідь не запитати кандидата і не витрачати час на анкетування.
— Чи розуміє автор анкети, що Software Requirements Specification (SRS) — це окремий документ, який не пов’язаний з epic hypothesis statement, user story with acceptance criteria, Gherkin language?

Вітаю, Наталю!

Дякую, за ваш зворотній зв’язок щодо рекрутинг процесу.

1) В вимогах до вакансії Business Analyst, в розділі «will be a plus», зазначений досвід роботи з Lean Canvas, Business Canvas, Operating Canvas & Project Canvas, Value Proposition Canvas. Ми розглядаємо фахівців на позицію від рівня Junior, саме тому це не є обов’язковою вимогою. В разі, якщо фахівець позиціоную себе як Middle або Senior, з відповідними фінансовими очікуваннями, цей досвід є важливим для нас. Talent Sourcer дійсно мав пояснити вам докладніше причину відмови, аби уникнути непорозуміння.

2) Наша компанія ставить за мету зробити процес спілкування з кандидатами якомога ефективнішим. Заповнення анкети дозволяє нам краще зрозуміти поточний досвід та компетенції фахівця, що можуть бути корисними нашій команді. Крім того, це дає можливість зосередитися на конструктивному спілкуванні з рекрутером на інтерв’ю та зменшує кількість питань, які можуть бути задані на етапі спілкування з кандидатом. Важливо зазначити, що резюме не завжди містить всю необхідну інформацію про досвід кандидата, тому додаткові відомості, які ми можемо отримати з заповнення анкети, допомагають нам краще зрозуміти компетенції та навички фахівця.

3) Ми розуміємо, що Software Requirements Specification (SRS) не вичерпується epic hypothesis statement, user story with acceptance criteria та Gherkin language, хоча ці концепції можуть використовуватися для визначення функціональних вимог, і загалом включає:
— Огляд системи: високорівневий опис програмної системи, її контексту та цілей;
— Функціональні вимоги: детальний опис можливостей, особливостей та функцій програмного забезпечення, включаючи описи введення та виведення, формати даних та взаємодію користувачів;
— Нефункціональні вимоги: опис характеристик та якостей програмної системи, таких як продуктивність, зручність використання, безпека, здатність до супроводу та масштабованість;
— Обмеження: будь-які обмеження або вимоги, що накладаються на систему, наприклад, апаратні обмеження, залежності програмного забезпечення, законодавчі регулювання або галузеві стандарти;
— Випадки використання та сценарії: приклади типових взаємодій користувачів з системою, які допомагають ілюструвати вимоги та підтверджувати їхню повноту;
— Глосарій та додатки: визначення термінології та будь-яка додаткова інформація, яка підтримує основний зміст документа.

Враховуючи, що функціональні вимоги є важливою частиною SRS, запитання в анкеті стосувалося використання epic hypothesis statement, user story with acceptance criteria та Gherkin language для роботи над описом функціональних вимог. Метою цього питання було виявити ваш досвід роботи з цікавими для нас інструментами формування вимог, що можуть допомогти в розробці більш детальних та чітких SRS. Нам шкода, що виникло непорозуміння щодо формулювання питання. Ми взяли до уваги ваше зауваження та переглянули нашу анкету.

Ми вдячні за ваші зауваження щодо поліпшення нашого рекрутингового процесу. Ваш досвід та знання допоможуть нам стати кращими.

Вдалого дня!

Проходил однажды собеседование в компании.... Началось все хорошо, кучу собеседований, тестовое задание 3,5 часа, и на последнем собеседовании «на жаль», ну это еще ладно можно понять, не подошел сотрудник. Но приходилось потом самому писать и узнавать свой статус, потому что HR сильно заняты и не могли найти время что бы дать обратную связь. Вакансия уже весит как 5 месяцев и все не могут найти специалиста)
После всего, сегодня снова пишут и предлагают ту же вакансию только другой HR. Видно так заняты, что не могут уследить кому предлагали уже работу. Советую всем задуматься перед тем как начинать общение с этой компанией.

Артеме, вітаю!

Дякую, за зворотній зв’язок.

Я вважаю необхідно прояснити ситуацію як для вас, так і для читачів DOU.

Ми намагаємося надавати зворотній зв’язок після кожного етапу відбору на позицію протягом 2х днів, у 99% випадків нам це вдається.

1) Вперше я написала вам в Linkedin 20 грудня 2022 року, з пропозицією розглянути нашу вакансію, і в процесі нашої комунікації ви обрали дату для інтро дзвінка — 30 грудня.
2) 30 грудня на зустрічі обговорили нашу пропозицію докладніше та відразу після інтро дзвінка я вам надіслала тестове завдання.
3) 2 січня ми отримали від вас виконане тестове завдання.
4) 3 січня попередила вас, що менеджер захворів, тому може бути затримка з фідбеком по завданню в декілька днів.
5) 5 січня повернулась до вас з фідбеком та запросила на технічну співбесіду.
7) 6 січня (п’ятниця) відбулась технічна співбесіда о 18:00. На цю розмову ми закладаємо 60 хвилин.
8) Ви запросили фідбек о 19:28 того ж дня, але, на жаль, не було можливості так швидко отримати зворотній зв’язок після технічної співбесіди.
9) Ви написали наступного дня, в субботу, стосовно фідбеку, на що я відповіла, що повернусь до вас зі зворотнім зв’язком в понеділок.
10) 9 січня (понеділок), як і домовлялись, надала вам зворотній зв’язок за результатом проходження технічної співбесіди.
11) Моя коллега сконтактувала вас повторно 13 березня 2023 року саме на djinni. Але, на жаль, рекрутер не бачить контакти та ім’я кандидатів на данній платформі, доки ті не відкриють їх. Тому може трапитися так, що ми могли написати вам повторно, не знаючи, що це були ви, оскільки ваше ім’я, резюме та інші контакти закриті на початку комунікації.

Також хочу від себе додати, що ви маєте історію усієї нашої комунікації, щоб зробити висновок про те, що злого наміру команда рекрутерів не мала.

Дякую, за вашу увагу та бажаю успіхів в пошуку роботи.

Проходил отбор в RubyGarage на позицию React разработчика.

Началось все с переписки с hr. Далее дововорились созвониться и познакомиться.
На мите мне рассказали о целях компании, ее методах работы и достижениях.
Я рассказал о своём опыте работы и навыках.
Для меня это был информативный мит.

Следующий этап — разработка приложения в режиме онлайн с интервьюером в течение 1,5 часов. Собеседование в таком формате было для меня интересным опытом.
Технический фитбек получил вскоре после собеседования.
С подробной оценкой моих профессиональных качеств, необходимых для работы в данной компании.

В результате работу не получил, т.к. в данное время нет свободных вакансий.

Хочу отметить, что мне понравился сам формат собеседования на обеих этапах. Все четко, конкретно, доброжелательно.

Всім привіт!

Я пройшов процес найму у компанії RubyGarage (далі RB) та хочу поділитись докладним відгуком. Я сподіваюся, що він буде корисним не тільки розробникам, але й іншим потенційним кандидатам на співпрацю з цією компанією.

Я шукав нову роботу на Djinni, і HR компанії RB, Світлана, написала мені з пропозицією розглянути та обговорити деталі вакансії React Developer. Я погодився, оскільки, на перший погляд, вакансія здалась мені привабливою з точки зору технічного стека та домену.

Мені запропонували пройти опитування в Google Forms щодо рівня моїх навичок. Саме опитування, на мою думку, проходиться досить швидко, але може надокучити, оскільки майже всі запитання стосуються того, скільки років ти працював з тією або іншою технологією.

Після проходження опитування на пошту відправляють ознайомче відео про компанію та вакансію, а також узгоджують дату та час проведення технічної співбесіди. Те, що мене здивувало, це наявність окремої групи людей у компанії, яка займається версткою для розробників (про це я дізнався з відео). Цей підхід здається мені досить сумнівним, оскільки розробникам React все одно доведеться переписувати HTML та CSS на React, розбиваючи його на компоненти та проектуючи архітектуру. У кінцевому підсумку це може зайняти більше часу, ніж написання всього самостійно та з нуля.

Співбесіда. Я звернув увагу на гнучкий підхід компанії щодо перенесення часу його проведення, якщо виникає така потреба. У рамках самого інтерв’ю, я зустрівся з представниками HR та технічним спеціалістом, який мав перевірити мої навички та знання. Згідно з повідомленням у телеграмі від HR, інтерв’ю полягало в тому, що мені попередньо надають документацію до проєкту та посилання на Boilerplate у GitHub, де вже було налаштоване середовище для запуску додатка, який я повинен був розробляти під час співбесіди. Інформації було багато, я не мав достатнього часу, щоб попередньо ознайомитись з документацією та кодом, оскільки мої попередні зустрічі зайняли більше часу, однак я зробив оцінку на часові рамки на виконання завдання, яка виявилася значно більшою за той час, що був виділений для інтерв’ю в Google Meet.

Під час інтерв’ю мене попросили розповісти про мій досвід, після чого я включив демонстрацію екрана та почав виконувати завдання. На жаль, технічний спеціаліст, що проводив інтерв’ю, не проявив достатньої професійності, щоб дозволити мені спокійно виконувати завдання. Він постійно намагався пришвидшити мене та не давав можливості сфокусуватися на задачах, пропонуючи свої рішення. Часу, на жаль, було недостатньо, оскільки ми тільки розпочали, а вже було менш як 40 хвилин до закінчення інтерв’ю, що у 2-3 менше за той мінімум скільки потрібно на виконання такого завдання.

Не кажучи вже про теоретичні питання, їх майже не було, а ті, що були — настільки прості (типу «як зловити помилку з Promise?»), що вочевидь не відповідали рівню вакансії. Інтерв’юер постійно перебивав наступними питаннями та не давав закінчити відповідь, що було досить не приємно. Також, коли писав код і хотів показати свої вміння та best practices, що я знаю, мені відповіли — «Давай не будемо концентруватись на цьому, пиши вже як є аби працювало» — це, як на мене, свідчить про підхід до розробки у компанії, — тобто шукають розробника, який буде швидко «шльопати» фічі аби як, але щоб працювало, при цьому не перевіряючи в нього наявність важливих та вагомих теоретичних аспектів, які свідчили б про глибину знань кандидата.

Відгук отримав достатньо швидко, у той же день через 15 хвилин після інтервʼю. Розгорнутий технічний фідбек не був наданий, просто відповіли, що призупинили пошук спеціаліста на вакансію і звʼяжуться якщо буде релевантна вакансія. (Склалось враження, що іншого виправдання того, що компанія не має спеціалістів з скілами необхідними для адекватного проведення технічної співбесіди, у компанії не знайшлось).

Підбиваючи підсумки та враховуючи інші відгуки на платформі Dou, я не можу рекомендувати компанію RB aні в якості гарного місця працевлаштування, ані як контрактора для реалізації ваших проектів. Я сподіваюсь, що компанія виправиться та покращить свої показники у майбутньому.

P.S. Під час спілкування з представниками компанії (зокрема з HR-спеціалістами), я отримав враження, що ставлення до мене було зверхнє. Це відчувалося, зокрема, під час зустрічей у Google Meet, хоча листування — в цілому було ввічливим.

Підтримали: Oleksandr Melnyk

Вітаю, Георгію!

Дякуємо, за ваш відгук.

Практика розподілення обов’язків між командами HTML/CSS та Frontend використовується в нашій компанії вже багато років. Ми вважаємо, що окрема команда HTML/CSS, яка робить React компоненти для web та mobile, пришвидшує процес, порівнюючи з тим, коли Frontend розробник робить і логіку, і верстку самостійно. Також з точки зору бізнесу та фінансів це вигідніше. Ми притримуємося позиції, що краще професійному верстальнику робити мобільну, адаптивну і браузерну верстку, що набагато швидше і якісніше, аніж коли Frontend розробник виконує це самостійно.

Технічне інтерв’ю на позицію React developer в нашій компанії в форматі real-coding може бути стресовим для кандидатів, які не мають досвіду у парному програмуванні, тому, в процесі проходження співбесіди, якщо наш технічний спеціаліст бачить, що розробник «застряг», він намагається допомогти та порадити варіанти рішення. Наша мета в рамках технічної співбесіди направити кандидата на вирішення задачі, якщо в нього виникли складнощі. Розробник може прислухатися до порад технічного спеціаліста, або слідуватися запланованому флоу.

Теоретичні питання інтерв’юер може задати додатково в разі, якщо виникли складнощі при виконанні практичної частини кандидатом, аби запевнитись, що кандидат має необхідні компетенції та знання, які, можливо, не зміг проявити під час виконання практичного завдання.

Під час технічної співбесіди інтерв’юер може зупинити кандидата, отримавши очікувану вірну відповідь на своє питання, аби не гаяти час кандидата на докладну розгорнуту відповідь, розуміючи, що він має необхідні знання. Також, якщо кандидат надав невірну відповідь, інтерв’юер відразу надає зворотній зв’язок і рекомендації щодо матеріалів, з якими необхідно ознайомитися аби покращити свої знання.

Ми взяли до уваги ваше зауваження та надалі перед початком технічної співбесіди будемо питати чи був досвід у кандидата раніше у real-coding, та попереджати про формат зустрічі. Дякуємо, за зворотній зв’язок стосовно формату інтерв’ю.

В нашій компанії є системний підхід до SDLC процесу та роботи кожного із спеціалістів залученого до розробки. Ми переймаємося про якість коду — код, який ми пишемо, повністю тестується як unit тестами, так і feature тестами. На проекті, куди ми шукали розробника, 100% покриття коду автотестами, саме тому в вимогах до вакансії ми зазначали бажаний досвід роботи з Cypress, React Testing library, Jest — бібліотеки тестування, які відповідають за якість коду. Ми приділяємо багато уваги тестуванню, тому можемо бути певні в якості коду. Під час інтерв’ю було витрачено багато часу на роботу з формами та валідацією, тому було запропоновано скіпнути етап конфігурування Axios інстансу та перейти безпосередньо до виконання запиту та обробки результатів. Оскільки на цьому етапі виникли складнощі, інтерв’юер задав додатково теоретичні питання, які надавали інформацію щодо володіння знаннями необхідними для реалізації цього функціоналу.

За результатом технічної співбесіди, ми отримали позитивний фідбек стосовно вашої кандидатури, проте, пошук спеціаліста на позицію React Developer дійсно було призупинено, про що ми вас повідомили після проходження технічної співбесіди на позицію. В разі відмови, ми завжди надаємо розгорнуту відповідь кандидату стосовно нашого рішення за результатом технічної співбесіди та рекомендації, які допоможуть покращити свої навички в майбутньому.

Дякуємо, за приділений час на процес відбору до нашої компанії та зворотній зв’язок.

Вдалого дня!

Всім привіт!
Не дуже люблю публікувати негативні фідбеки, але вже так довелось(

Подалась на позицію PM. Прошла згідно hiring процесу такі етапи
— заповнення загальної анкети (15-20 хв)
— співбесіда з HR (30-40хв)
— виконання тестового ТЗ (3,5 години !!)
— та ще переписка з рекрутерами + довга відповідь по тестовому prnt.sc/N0-HBOanYv1s
До нинішнього дня розгорнутого фідбеку щодо тестового не дізналася, хочу мені це дуже важливо, тому що я тільки формуюсь як PM та хочу почути оцінку своїх прикладених зусиль.
Зі своєї сторони все робила вчасно, як вище вказано витратила багато часу, і звичайно, тестове Не оплачується)
Не розумію що сталося, але hiring процесс не налагоджений.

Вітаю, Анжеліко!

Дякую, за зворотній зв’язок. Нам шкода, що ми не надали розгорнутого фідбеку щодо вашого тестового завдання вчасно. Нажаль, для формування індивідуального і докладного фідбеку за результатом тестового завдання нам знадобилося більше часу, ніж очікували попередньо. Моя колега вже надала вам докладну відповідь щодо результатів вашої роботи, сподіваємося, це стане вам в нагоді.

Дякуємо, за приділений час на проходження етапів відбору на позицію Project Manager до нашої компанії. Ваш відгук цінний для нас.

Вдалого дня!

Компания вышла на меня сама, далее in-house рекрутер предложил пообщаться, что бы она смогла рассказать о компании и вакансии. Я согласился — why not, как говориться)
...на звонке неожиданно оказался Владимир, CEO — очень длительная презентация о компании, нужно отметить (если верить сказанному) все процессы очень жестко прописаны... зарегулированы. Ну это вопрос такой — почему бы и нет, чем крупнее организация, тем проще на операционном уровне. Однако присутствие CEO на ознакомительном интервью... вау — такого микро-менеджмента я даже не встречал))

На мой вопрос, что бы они хотели услышать обо мне... ничего внятного я не услышал, кроме предложения тестового (честно говоря не приветствую — трата времени, при желании, всегда есть портфолио и публикации).
Тестовое пообещали прислать... и больше ничего от компании я не слышал )))

Резюмирую — если вы джун, и хотите попробовать на вкус зарегулированную корпоративную культуру, наверное вам сюда. Хотя учитывая нюанс, что обещания не держат даже ещё не на старте...

P.S. Fret not, people — facts only, story telling and personal impression.

Вітаю, Юрію!

Дякую, за зворотній зв’язок. Я шкодую, що ви отримали негативний досвід проходження етапів відбору до нашої компанії. Ми взяли цю ситуацію до уваги та будемо працювати над тим, щоб покращити наш підхід в процесі найму.

Дійсно, тестове завдання не було направлене рекрутером. Спеціаліст раптово випав з робочого процесу через форс-мажорні обставини, а задача по відправленню тестового завдання не була передана належним чином на іншого рекрутера.

Прошу вибачення за відсутність зворотного зв’язку зі сторони рекрутинг відділу. Ваш відгук цінний для нас та допоможе покращити поточні процеси.

Вдалого дня!

Так интересно прошел процесс найма) получил приглашение о созвоне от HR Анастасии. Аж спустя месяц ответил ей, и все равно у нас все получилось. Максимально быстро мы прошли все этапы.
И я впервые в своей практике получил достойное тестовое задание, которое относиться к практической части работы проектного менеджера
(все про реальную работу с командой, стейкхолдерами, задачами). Делая тестовое я понимал, что в тестовом заложены обязанности позиции, а значит работа будет интересной.
Всем известен кейс собеседований «кот в мешке», когда продают проблемную позицию, или когда обязанности в процентовке сильно отличаются от оговоренных.
Благодарю компанию за прозрачный процесс. Мы сразу обговорили все тонкости и на практике (без громких слов) оказалось лучше, чем я ожидал.

Пришёл в компанию с курсов и проработал чуть больше двух лет, мне все понравилось и для меня это был отличный опыт, гараж всегда идёт на встречу если хочешь использовать новые технологии и отлично прокачивает в области рубей и веб разработки

Всем привет!

Я работал в компании около двух лет, и это был один из самых классных периодов в моей жизни. У компании классные проекты и, главное, крутая команда, нацеленная на развитие и результат. Также могу выделить хорошо налаженные — но при этом разумно гибкие — внутренние процессы. Сейчас у компании есть и свои продукты, которые дают крутые возможности проявить себя и в продакт-менеджменте.

В общем, рекомендую всем, кто хочет развиваться, проявлять себя и приносить value эври сингл дэй :)

Пройшов співбесіду та випробувальний термін в RubyGarage на позицію Business Development Manager в одному з продуктів компанії, з самою компанією на час написання цього відгуку співпрацюю третій місяць.

Серед позитивних вражень:

— Надзвичайно деталізований онбординг (вперше бачу такий підхід за минулі років 4 своєї роботи в цій сфері), маса документації по проектам та продукту, тож немає потреби шукати всі відповіді самому чи смикати різних менеджерів, коли тільки приходиш в компанію
— Менторство від CEO, що не скрізь є в українських компаніях
— Прискіпливий, але збалансований і професійний підхід до відбору, тривалий процес найму з кількома етапами (дехто скаржиться, але як на мене, такий підхід показує серйозність намірів і самої компанії тебе найняти)
— Дотримання Scrum в щоденній роботі над проектами з боку всієї команди

Також в компанії гарно працює HR-департамент та фіндепартамент навіть на етапі, поки ти ще не «влився» в команду, та й загалом в компанії безліч людей, готових допомогти та оперативно відповісти на твої питання чи обговорити твої пропозиції, фідбек надається швидко, бюрократизації нема.

Проходила співбесіду на посаду РМ. Ми не дійшли консенсусу в результаті, але процес рекрутинга у компанії дуже позитивно вразив. Фінальний етап — технічна співбесіда з СЕО — може бути виснажливою, але дуже гарно систематизує в голові знання та цінна з точки зору професійного розвитку. Швидкий фідбек, зрозуміла процедура.
Бажаю компанії подальшиї успіхів!

Всем привет! Я работаю в компании RubyGarage уже 8 месяцев. Меня взяли в компанию как раз в период локдауна и хочу сказать, что удаленный онбординг прошел очень качественно. В компании очень хорошо настроены и описаны процессы. Есть возможность развиваться как профессионал и использовать современные методики и технологии в работе. Но самая большая ценность в компании это команда с которой ты работаешь! Все очень отзывчивые и открытые люди, всегда готовы помочь с любым вопросом.

Проходила собеседование на должность РМ в апреле. Изначально с HR, Юлией, мы обсудили организационные моменты и зарплатные ожидание. Далее меня пригласили на тест по английскому, затем на собеседование с СЕО (на котором повторно уточниили зарплатные ожидания), и последним было тестовое задание. После того, как я потратила больше недели на все собеседования и тестовое задание, мне озвучили, что в компании нет таких зарплат.
Думаю понятно мое удивление и отношение к компании. Если в компании нет таких зарплат, почему не сказать это при первом же созвоне, или при втором (на котором тоже уточняли)... нет слов, не рекомендую, компания разве что для тех, кто только вышел с курсов и хочет набраться опыта — хотя в чем? — в непрофесионализме, наверное.... Ищут специалиста с опятом от 5 лет за зарплату ребят только после курсов.

Добрый день Марина, нам очень жаль что мы вас расстроили, приносим свои извинения. Так же приношу свои извинения за не точности в коммуникации со стороны рекрутинг команды если были таковые. Благодарны вам за вашу обратную связь, это поможет нам улучшить процесс найма.

В оправдание могу сказать следующее, со стороны компании было единственное намерение — это максимально раскрыть вас как специалиста на этапе собеседования. С помощью собеседования и тестового задания мы стараемся квалифицировать кандидата, пытаемся понять его уровень Seniority, и основываясь на уровне Seniority предлагаем вознаграждение. Именно по этой причине у нас в компании несколько этапов собеседования:
1) Собеседование с рекрутинг специалистом на котором происходит знакомство с кандидатом и презентация компании
2) Тестирование на уровень английского языка
3) Собеседование с техническим специалистом, на котором проходит квалификация скилов кандидата
4) Тестовое задание, высылается кандидатам с целью посмотреть как кандидат решает задачи

Нам действительно очень жаль что наш подход в найме вас так сильно расстроил. С наступающими вас праздниками!

Всем привет! Работаю в Ruby Garage без малого 4 месяца. Не очень продолжительный срок, но достаточный чтобы полюбить эту компанию. Ruby Garage — это сообщество прекрасных, открытых людей — профессионалов и фанатов своего дела. Работать в таком коллективе это счастье. Всегда чувствуется поддержка от команды и руководства. Процессы в компании отточены до мельчайших деталей. Условия для работы на высочайшем уровне. Все сотрудники — очень открытые и отзывчивые люди. В компании много возможностей для роста и развития и других приятных плюшек как больших так и маленьких. Спасибо всем Garage People! Ребята, вы крутые! И да прибудет с вами сила)

Работала в компании 3,5 года и могу сказать, что команда очень сильная. В компании есть атмосфера и, во многом, она построена вокруг людей, которые ее наполняют.
За последнее время у компании сформировался четкий вектор относительно экспертной области. И особенно хорошо, что компания углубляет и расширяет эти области, а также позволяет каждому проявить себя и сделать крутое дело вместе.

Всем привет!
Я в команде RubyGarage уже почти год. Решил написать этот отзыв, потому что близится мой первый «юбилей» :) и хочется поделиться мыслями по этому поводу.
Мне бесконечно нравится атмосфера и коллектив. Это очень уютная среда для работы, общения, познания и развития.
Здесь ты всегда можешь ожидать, что «тупиковую» ситуацию помогут решить более опытные коллеги с многими годами опыта за плечами. Всегда можно обратиться за помощью и получить её — junior без проблем найдет поддержку в любой сфере.
Также, мне очень нравятся чёткие и выстроенные процессы в компании — в каждом офисе бизнес-процессы, что называется «вылизаны» максимально. Внимание как Heads of Offices, так и СЕО к процессу разработки позволяет совершать действительно качественные и чёткие взаимодействия между офисами для координации. Это действительно круто (особенно учитывая, что по комментариям моих знакомых из других компаний — то, что у нас воспринимается как «само собой разумеется», в других компаниях может отсутствовать и вносить mess в процессы — довольно интересно это слышать и понимать, что у нас многих ошибок нет именно из-за чёткого понимания — что, где и когда).
Плюсом для себя вижу процесс развития — каждые пол-года составляется план развития — ты всегда знаешь, что не стагнируешь, что ты растёшь, и через пол-года ты будешь лучше, чем сейчас, а значит тебе будет проще деливерить и ты будешь делать это качественнее. Всегда есть куда расти — и главное, это поощряется на уровне компании. Это супер!
Уверен, что благодаря этому, моё путешествие вместе с RubyGarage будет длиться еще долго и продуктивно =)

Работаю рекрутером в RubyGarage полгода. За это время успела полюбить эту компанию, поэтому решила написать отзыв. Мне, как рекрутеру, нравится то, что легко осуществлять найм — потому что компании есть что предложить кандидатам, потому что здесь отличный коллектив, крутые специалисты, хорошо настроенные процессы, здесь есть рост — профессиональный, карьерный, личностный. Прийдя сюда, я поняла, что хочу остаться здесь надолго:)

Я работаю в RG 2,5 года. Здесь, несмотря на постоянный рост компании и количества сотрудников, сохраняется особая уютная атмосфера, дружный коллектив. А еще во всем есть поддержка: от совета по работе до приятных подарочков, когда заболел)

Работаю почти 2 года. Очень нравится рабочая атмосфера и коллектив. Не может не радовать забота компании об каждом сотруднике.

Работаю в RubyGarage уже 3 месяца. Могу сказать, что это прекрасная компания для профессионального развития!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.