В мене склалось дуже приємне враження від контакту та спілкування з компанією. Зі мною контактувала спочатку рекрутерка Юлія, потім був зідзвон з CEO компанії Кейваном. Це неймовірно приємні люди, ніякого зверхнього ставлення я не побачила, навпаки була приємно здивована на скільки легко зі мною йдуть на контакт та навіть намагаються допомогти. Я впевнена, що працювати в такій команді одне задоволення і щиро бажаю компанії продовжувати в такому ж дусі 💪
Я працюю в AMFG досить тривалий час, можу з впевненістю сказати, що мені подобається робота в компанії. Керівництво та колеги відкриті до спілкування і завжди готові допомогти при виникненні будь-яких запитань. Завдяки роботі в компанії я розвиваюся, дізнаюся багато корисних фішок IT сфери та покращую свої скіли.
Хочу поділитися своїм досвідом, як я проходила співбесіду в компанію AMFG, може комусь стане у нагоді. Я відгукнулась на вакансію QA Engineer, після чого мені запропонували пройти декілька етапів співбесіди. Перший етап — співбесіда з СЕО компанії Кейваном. Як людину яка працює в ІТ понад 10 років, мене вразила манера спілкування і відверта зневага до співрозмовника. Мабуть мені щастило з компаніями, але я думала що подібний стиль менеджменту і взагалі відношення вже в далекому минулому, принаймі в ІТ. Виявляється, що ні. Людина тебе не слухає, а просто знаходися у власних упередженнях і стереотипах. Коли ми обговорювали мій досвід, він декілька разів не задавав питання, а робив власні неочевидні висновки з моїх слів, наприклад, що начебто в мене немає досвіду працювати одним QA на проекті і ставити процеси з нуля, хоча в cv це було вказано. Також йому видалось підозрілим, що в моєму cv був досвід крайніх 11 років, який стосується позиції QA , і не було попереднього досвіду. А ще він піддав сумніву мої скіли, бо на його думку з таким набором і ІТ освітою я б мала працювати як developer (що на його думку більш круто), а не QA.
Загалом я задоволена що наша співпраця не склалася.
Тетяно, вітаю!
На зв’язку Тетяна, рекрутер AMFG.
Дякую, що знайшли час залишити цей відгук. І щиро, не задля формальної ввічливості, перепрошую за ті аспекти інтерв’ю, які засмутили вас.
Це вперше ми отримали подібний відгук стосовно манери спілкування СЕО. Ми проаналізували ситуацію — вбачаємо, що тут дається взнаки різниця ментальностей. На рівні інтонації, ритму у діалозі дійсно можуть виникати розбіжності. Звісно ж, передала фідбек нашій команді та безпосередньо, СЕО.
Завдяки Вашому відгуку маємо привід проаналізувати, наскільки вдало організований процес інтерв’ю, наскільки людяним та прозорим є процес найму.
Цей кейс ми розглянули окремо та зробили відповідні висновки.
Дякуємо, що приділили час AMFG. Було б чудово, якщо в майбутньому випаде нагода мати взаємно інший досвід.
Бажаємо успіхів!
З повагою,
Тетяна
Також мала досвід комунікації з Yulia Petrus на Djinni. Відгукнулась на вакансію де жодного слова не сказано про обовʼязковий ступінь магістра в ІТ, проте головною вимогою є досвід. Але у відповідь отримала, що зараз шукають лише кандидатів з вищою освітою в ІТ. Так, вимоги у всіх бувають різними і це нормально. Мені лишилось незрозумілим, навіщо витрачати час тих, хто зараз в пошуку, даючи завідомо некоректну інформацію в описі вакансії?..
Доброго ранку, Ірино!
Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже прикро, що Ви не отримали повної та коректної інформації з опису вакансії в якій були зацікавлені. Ми безсумнівно візьмемо до уваги Ваше зауваження та вже активно працюємо над вдосконаленням описів до відкритих ролей.
Дуже дякуємо за приділений Вами час та бажаємо успіхів!
Мав негативний досвід комунікації з рекрутером на імʼя Yulia Petrus на Djinni. Відгукнувшись 30 серпня 2023 року на вакансію, отримав запитання, чи готовий працювати з офісу. Відповів, що так, але задав декілька уточнюючих запитань. Відповіді не було тиждень, потім запитав про актуальність пропозиції, на що все ще не отримав відповіді. Djinni показує повідомлення як прочитане.
Доброго ранку, Юрію!
Дякуємо, що поділились своїм відгуком! Нам дуже шкода, що у вас залишилось негативне враження від спілкування з нашим рекрутером. Ми активно працюємо над покращенням процесів комунікації, щоб якомога якісніше та повноцінніше надавати зворотній зв’язок.
Щиро дякуємо за приділений Вами час та бажаємо успіхів у всіх майбутніх починаннях!
Працюю в цій компанії нещодавно, але можу з впевненістю сказати, що це прекрасне місце для розвинтку. Хоча компанія невелика, працювати тут дуже приємно і це велика перевага. Кожен працівник тут є ціним та його робота дійсно оцінюється справедливо. Я маю чудову команду, яка завжди готова допомогти та підтримати у вирішенні будь-яких задач. За цей час про компанію тільки хороші спогади та думки.
В нашому колективі дуже легко та швидко вивчається новий матеріал. Так як я працюю в спеціальності ’’Technical Support’’, за декілька місяців я зміг підняти свою кваліфікацію та вивчити багато нової інформації для майбутнього.
Я дуже задоволений своїм досвідом у цій компанії та рекомендую її всім, хто шукає цікаву та перспективну роботу.
Проходил собеседование на позицию Senior Manual QA. По самому процессу собеседования от этапа к этапу вопросов нет. Прошёл техническое собеседование и этап беседы с СЕО на английском языке. После попросил сообщить по результатам рекрутера «Anna Bratkova» — ответа небыло неделю. Когда снова уточнил, есть ли апдейты, Анна сообщила что была в отпуске и фидбэк негативный. На вопрос что значит негативный и понять для себя где я зафейлился, ответа не последовало. История чисто для ознакомления комьюнити , без негатива.
Работаю в компании уже почти год. За это время сложилось только положительное впечатление о компании, продукте, коллективе.
Нравится
1. Поддержка, в том, что если есть инициатива что-то улучшить и это нужно — то на такие вещи закладывается время. Таким образом можно делать и то что хочешь, что полезно, и при этом не чувствуя загруженности больше чем обычно :)
2. Отношение к работникам со стороны руководства, всегда постараются пойти навстречу.
3. Развитие в компании есть и во всех направлениях — задачи разносторонние, тех.стек большой.
4. Коллектив — это профессиональная, дружеская команда
Працюю декілька місяців в компанії AMFG. Це дійсно класне місце, де створюються маштабні і цікаві проекти з 3D принтінгу.
Робота співробітників завжди оцінюється гідно, є можливість навчатись новому і робити свій особистий внесок в розвиток компанії.
Працюю в компанії вже більше року як розробник. Продукт досить цікавий та новаторський в своїй сфері. Приємно працювати в передовій компанії своєї області, де є реальні кастомери, ти відчуваєш, що те, що ти робиш не даремно.
Що найбільше мені подобається у нас — дружня команда, що стосується не лише взаємовідносин між розробниками, а й усіма працівниками. Завжди відчуваєш підтримку, бажання прийти на допомогу якщо виникають якісь питання. З багатьма людьми зав‘язались дружні стосунки.
Як розробник, можу сказати, що задачі, що ми вирішуємо є досить цікавими та не тривіальними. Особисто я, за час, що провожу в цій компанії, дуже розвився як девелопер, і як особистість. Особливо хочу відзначити покращення, що відбуваються останнім часом, що стосуються процесу організації розробки.
Р. S. Я впевнений, що в нас найкращі ретроспективи ;)
Класно, що кожен розробник впливає на розробку. Будь-які починання задля покращення коду/продукту вітаються. У нас немає такого, що нас змушують набирати задач понад своїх сил в спрінт. Кожен бере відповідно до того скільки він вважає, що зробить.
Щодо бюрократичних моментів — зарплата завжди приходить вчасно. На моїй пам‘яті лише раз коли була затримка на 3 дні ще на початку моєї кар‘єри тут. Про офіс було написано в попередньому коментарі.
Щодо менеджменту, особисто у мене ніяких ніколи проблем не було, навпаки, можу сказати, що відчуваю лише тепле ставлення до себе в усіх аспектах робочого процесу.
Якщо вам абсолютно все одно на те що відбувається навколо під час робочого процесу і у вас немає думки про те що ви адекватна людина і знаєте чого ви хочете і чули хоч раз про субординацію — не йдіть сюди
AMFG — це про «я начальнік, а ти дурак». Основна проблема полягає у топ менеджменті, а саме у СЕО цієї компанії, Кейвані Карімі.
Людина абсолютно не вміє віддавати процеси підлеглим, «забуває» що сам прийняв те чи інше рішення деякий час тому, не вміє визнавати що його рішення не ефективні.
З точки зору продукту — команда розробників ледве встигає писати новий код, баги фіксяться за принципом «аби не додати нових, а до старих всі вже звикли». Чому? Бо бізнес продає все більше і більше нових фіч клієнтам, а у розробників банально немає часу на багфікс, не те що на якийсь рефакторинг.
Я працював у якості QA 4 місяці, підняв процес тестування. Але через неймовірну неадекватність СЕО — вирішив піти. За тих самих причин «разом зі мною» (протягом місяця) пішли ще 8 людей.
Чи треба воно вам? Думайте самі
Владимир, спасибо за ваш отзыв.
На данный момент компания находится в фазе активного роста и мы стремимся к тому, чтобы построить всё процессы наилучшим образом.
Мне очень жаль, что у вас сложилось негативное впечатление о компании. Со своей стороны хочу вас заверить, что мы никоим образом не хотели задеть ваших чувств или стремлений. Но, на данном этапе, наши и ваши приоритеты разошлись. Желаю вам карьерных успехов и реализации вашего потенциала!
Работаю в компании с октября 2017 года.
Делаем продукт, аналогов которому не так много, и это вдохновляет.
Крутая команда, толковый менеджмент. Задач много, работы много, скучать не приходится.
Привіт! Вже майже півтора року працюю в AMFG на посаді рекрутера. Починала свою рекрутерську кар’єру «з нуля». Отримала хороше та комплексне тренування, маю можливість постійно удосконалювати та розвивати свої навички. Також плюсом є можливість покращувати свою англійську завдяки спілкуванню з англомовними колеками та кандидатами. Дуже подобається те, що керівництво компанії піклується про дружню атмосферу та комфорт в команді.
Працював у київському офісі на позиції Front-End Developer. Чудова компанія, з дружелюбним колективом. Відмінно підходить для тих хто хоче покращити знання англійської мови, багато комунікації на англійській. Добре налагоджені процеси розробки, основна мова програмування — JavaScript (front-end та back-end).
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
14 відгуків
RSS