ROOM 8 STUDIO

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Бухарест (Румунія), Варшава (Польща)

9 серпня 2022 1:00

Polina Toropova, Talent Development Manager в U-Integral

Отримала негативний досвід з працевлаштування в компанію. Ділюся, щоб інші були уважнішими. Спілкувалася з Talent Acquisition Specialist Юлією Гордієнко, і Talent Manager Сергієм Савицьким, вакансія L&D Lead. За результатами двох співбесід і виконанного тестового завдання зворотний зв’язок не дали зовсім, хоча я наголошувала, що для мене це критично. Пообіцяв Сергій відповісти до середи по завданню, сам визначився, що йому буде достатньо 2-3 дні, а вже наступного понеділка Юлія повідомила, що взяли іншого кандидата. До цього чекала на співбесіду тиждень, і вже розуміла, що є якісь негаразди. У тестовому завданні дали 2 питання, з тим, що якби одне з них «не по вашому профілю і не обов’язкове, але ви зробіть, нам цікава ваша думка». Завдання я направила вчасно і зробила і те, що необов’язкове, жалкую, що подала в word, як просили, так буде його легше використати, оскільки там моя персональна розробка і мої власні думки. Цікаво, що у завданні потрібно було зробити тренерську програму для hard skills в ІТ компанії, хоча розробляє програму тільки експерт в темі за підтримки методиста. Оскільки я експерт в L&D, і аж ніяк не в ІТ сфері, дивна була постановка взагалі такого завдання. Тим не менше, я знайшла, що запропонувати і дуже чекала фідбеку. Розумію, що компанія точно має право обирати кандидата, але вважаю неприйнятним той факт, що мене примусили чекати і в результаті не дали взагалі жодної відповіді. Якщо в HR така культура безвідповідальності і порушення термінів, то я можу уявити як там «розвивають» персонал в усій компанії.

Підтримали:  Olha Telizhuk Max Vitsenko

LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Поліно, добрий день!

Дякую за Ваш коментар! Шкодую, що у Вас склалося таке враження від комунікації з нашою компанією. Оскільки я був частиною цього процесу, від проведення співбесіди до прийняття рішення та надання фідбека, я поясню Вам усі деталі. Ми встановлюємо для себе високі стандарти взаємодії з кандидатами, і завжди робимо все можливе для того, щоб надавати якісний фідбек.

Процес інтерв’ю та перевірки тестових завдань вимагає часу, це дуже активна комунікація з багатьма спеціалістами, а також великий обсяг інформації для обробки, тому інколи це може зайняти більше часу, ніж планувалося. З нашого боку була невелика затримка з наданням зворотного звʼязку по результатам виконання тестового завдання. Перепрошуємо за це. Розуміємо, наскільки для вас важливо отримати відгук на роботу, яку ви відповідально робили. Це є в стандартах нашої роботи. Фідбек було направлено Вам на Вашу скриньку, і ми сподіваємося, що він буде для Вас корисним.

Ми щиро вдячні Вам за час, який ви присвятили нашій компанії для участі в співбесідах та виконання тестового завдання. Вдячні вам за ваш відгук. Це допомагає нам зробити детальний аналіз та покращити внутрішні процеси.

Ми бажаємо Вам успіхів у кар’єрному зростанні та всьому, що чекає на вас попереду.

Сергію, добрий день!

Дякую за відповідь і побажання.
Я дійсно отримала частковий зворотний зв’язок. Щоправда мене дивує, що спочатку ви прийняли рішення, а тільки потім перевірили завдання (про прийняття кандидата повідомили 8.08, фідбек я отримала 12.08). Шкода, що вам не вистачило часу перевірити і друге завдання, але вже як є.
Зі своєї сторони я дякую за отриманий корисний, хоча і болісний досвід.