Якщо коротко, роботою і завданнями я дуже задоволена. Працюю вже більше трьох років і особливих нарікань немає.
З плюсів:
+ Є можливість кар’єрного росту та розвитку навих навичок (я починала працювати як маркетолог, з часом почала пробувати себе в дизайні і зараз успішно розвиваюсь у ньому).
+ Супер легка комунікація з менеджментом. Немає мікроменеджемту і зайвої бюрократії.
+ Атмосфера в команді дуже сімейна та дружня. Дуже багато неформально спілкування, що допомагає потім і в роботі.
Те, що може трактуватись і як плюс і як мінус (залежно від контексту):
* принцип індивідуальнох відповідальності — команди переважно невеликі і таски розподілені дуже чітко, якщо десь натупив чи щось зафелив не вийде заховатись за купою бюрократії та мікроменеджерськими виправданнями; з іншого боку завжди видно хто і як працює і старання завжди винагороджуються.
З недоліків: соцпакет (він компенсується хорошою зп), але спікінг клабу трохи не вистачає. Як буде трохи більше зацікавлених в ньому людей, будемо піднімати це питання.
Працюю в крмпанії більше
Стосовно інших проектів не дуже в курсі, знаю лише що вони є і там +/- теж такий стек технологій.
Особисто для себе мінусів в роботі в цій компанії і зокрема на проекті я не бачу, але це моя особиста позиція.
Можливо з плюшками тут не дуже, але щось обговорюють і будуть вводити. Стосовно корпоративів, то раз в півроку їздимо кудись на декілька днів відпочивати + часто піца-пиво в офісі чи дружні вилазки в кафе після роботи.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS