Rioks

до 20 спеціалістів
Львів, Лондон (Велика Британія), Таллінн (Естонія), Сингапур (Сінгапур)

8 червня 2021 19:11

Wadim Skworzow, Head of Copywriting Department в Netpeak Agencies Group

Rioks не платит зарплату своим сотрудникам. Я сотрудничал с ними около месяца в ноябре 2020 года, и до сих пор (уже полгода) жду обещанную оплату. Всё, чего я добился за это время в общении с CEO компании (Алексей Кириляк) — это пространные обещания.
Настоятельно не рекомендую сотрудничество с Rioks любому, кто ценит свой труд и свое время.

Підтримали:  Юлія Михайлюк

LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Вадиме, як представник компанії, я змушений дати коментар, хоча це переведе дискусію в смішний балаган. Одразу попереджу: я не відповідатиму на жоден коментар від Вас надалі. Всю комунікацію Ви можете вести електронною поштою, так як Ваше твердження є невірним та нічим іншим як просто гаянням часу читачів.

1. Компанія Ріокс оплачує заробітню плату всім працівникам і стороннім виконавцям (фрілансерам), яким ви являлись, незалежно від якості роботи чи наданих послуг. Наголошу, Ви не були працівником компанії, а надавали послуги нам.
2. Особисто я, в чийому імені Ви допустились помилки, обговорював з Вами можливість отримання Вами оплати альтернативним методом, оскільки Ви не хочете отримати кошти на свій особистий рахунок, а пропонуєте для оплати рахунки сторонніх осіб. Так, я погодився на це, не думаючи що це може мати наслідки. І в день, коли було обіцяно Вам провести оплату і я не зміг бути на зв’язку із-за перельоту, Ви просто почали спамити мережу фейковими відгуками... Саме це мене насторожило і я принципово відмовився з Вами спілкуватись особисто та наголосив на виставленні рахунку за виконану роботу від Вашого імені, чітко вказавши терміни оплати.

Так, оплату за три тижні роботи, після яких з Вами було припинено співпрацю, нами досі не проведено на момент написання відгуку. Але оплату не проведено Вам по простій причині: ви відмовляєтесь виставити рахунок за надану послугу нам, і відповідно позбавляєте нас можливості оплати. Звісно ж, ми не відмовляємось від оплати, але ми принципово відмовляємось оплацівати на не ваш рахунок та незаконним методом. Як і вам неодноразово наголошувалось мною особисто та фінансовим менеджером: надайте рахунок і отримаєте оплату протягом трьох днів. Невже це проблема? Цей відгук є ще одним підтвердженням нашого прохання: надайте рахунок, повидаляйте весь Ваш спам, що не відповідає дійсності, отримайте обговорену оплату, і не гайте мого особистого часу...

PS: Відредагуйте Ваш профіль, оскільки Ви не Head of Copywriting Department в NetPeak, навіть Ваш LinkedIn про інше пише. Також, оскільки Ви надавали нам свої послуги три тижні, це пояснює нашу оцінку Вашої роботи, що була опісля перероблена повністю іншими спеціалістами, так як робота Редактора не передбачає лише використання Grammarly (так, ми перевіряли ретельно) та машинну перевірку текстів...

Алексей, мы с вами уже все обсудили, поэтому я не буду ожидать ответов от вас здесь. Просто выскажу единоразово свое отношение к вашей позиции, обозначенной выше.

1. Под сотрудником я понимаю любого человека, сотрудничающего или сотрудничавшего с компанией. Вы правильно описали мой статус, но ситуации с оплатой это не меняет.

2. Если я допустил ошибку в русском написании вашего имени, то прошу прощения. Причина в том, что я везде видел его на английском и транскрибировал в рамках своего понимания. Это, опять же, не имеет отношения к предмету дискуссии.

Вы лукавите в отношение «дня, в который должа была быть проведена оплата», и это — решающий момент. Дело в том, что мы сотрудничали еще в ноябре 2020 (в этот же период была достигнута договоренность об оплате на карту третьему лицу, в чем ни я, ни вы не видели ни малейшей проблемы), а приведенный вами день, когда я якобы воспользовался вашим кратковременным отсутствием, случился в июне 2021. Таким образом, я ждал 6 месяцев, прежде чем высказать свое мнение и поделиться своим опытом сотрудничества с Rioks. Кроме того, я заранее (за несколько дней) предпредил вас о намерении оставить отзывы, если оплата не будет проведена, что, в итоге, и сделал, ввиду отсутствия вашей реакции.

Таким образом, с моей стороны ситуация выглядит следующим образом:

1. Вы не выполнили договоренность об оплате тем способом, на который согласились. Менять правила оплаты пост-фактум, спустя 6 месяцев, считаю неприемлемым.
2. Я ждал 6 месяцев, прежде чем поделиться своим негативным опытом, что считаю вполне достаточным сроком.
3. Мои отзывы — это мой личный опыт, которым я делюсь с потенциальными сотрудниками Rioks, а не попытка очернить чью-либо репутацию.
4. Вы, со своей стороны, оказываете моральное давление угрозами судебных исков (в личной беседе и через электронную почту).

Что касается отображения моей должности на этом сайте — здесь какая-то ошибка в синхронизации профиля с сайтом, так как это моя прошлая должность, а не текущая. Но я не вижу возможности это исправить самостоятельно, к сожалению.

По поводу оценки моей работы: это вопрос вашего субъективного восприятия, я не буду с ним спорить. Отмечу лишь, что другие работодатели были довольны моей работой.

Суб’єктивною може рахуватись лише думка яка наледить конкретній особі, але не колективна думка...

Моральні погози та тиск? ні. Я зі своєї сторони поставив Вас перед фактом юридичних наслідків Ваших не зовсім вірних тверджень про компанію, яку я змушений відстоювати, витрачаючи свій час.

Вадим. Востаннє. Надайте будь ласка рахунок на оплату Ваших послуг нашому фін. менеджеру та перестаньте спамити мережу. Це вже просто смішно... Ви стверджуєте що ми винні Вам когти і самі ж не даєте можливості їх отримати...