RIA.com

200...800 спеціалістів
Київ, Вінниця

7 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Не отримав відповіді після відгуку на вакансію компанії на djinni навіть після закриття вакансії

Процес рекрутинга зіпсував враження про компанію. Єдине, що отримала це тотальний ігнор після прочитаних повідомлень. Для мене це непрофесіоналізм, нікому не пораджу витрачати свій час.

Ельміро, вітаю!
Дякую, що поділились відгуком.
Зазвичай, процес рекрутингу можна розділити на умовні етапи:

— Відгук на вакансію (подача CV);
— Етапи співбесід.

Якщо говорити про етап співбесіди, ми завжди надаємо розгорнутий фідбек усім кандидатам.
Що стосується подачі CV, іноді через велику кількість заявок, цей процес може не передбачати індивідуальної відповіді.
Та все ж зі свого боку готова поділитись із вами розгорнутим фідбеком чому ваше резюме не було відібране, який вже надіслала вам в особисті.
Ще раз дякую!

Всім привіт!

Працюю в компанії вже більше року, сам в шоці як час пролетів. Зазвичай через 1 рік роботи в компанії, я вже починав дивитись джин в пошуках роботи. Так як, або вигорав, або компанія не давала вже того розвитку що потрібний мені. Але тут все по іншому, постійні процеси, створюються нові продукти, купа ідей і це все треба пропрацювати. Реально немає часу на думки, що щось не так. Сам підхід компанії до співробітників на вищому рівні. Проводяться раз в півроку звіти по співробітникам, обговорються цілі та зони росту, переглядається винагорода і тд. На початку війни компанія забезпечила всім необхідним — що було велики плюсом особисто для мене. Якщо оцінювати по 5ти бальній системі, то 5 із 5. Рекомендую.

Підтримали: Оля Лискун

Привіт!

Саша, дякуємо за теплий відгук. Раді, що ти з нами 🙌

Попереду ще більше перевіреності та перевірок💪

Мав можливість проходити Ria School 2022, за напрямком Web Developer.
Курс інтенсивний, матеріалу багато, але все пояснюють доступно, якщо виникали запитання спікери постіно були на звязку.

Все було чудово, дуже багато позитивних емоцій і чудові люди з якими мені доводилось працювати.

Бажаю компанії і далі розвиватись і всього найкращого)))

Очень хорошее место работы!
Проработал не долго, по личным причинам и амбициям, не исключаю в будущем возможности сотрудничества уже на более высокой должности.
Остались только положительные впечатления!

Александр Лещинский топ мужик, всегда четкие и конкретные задачи, необходимый саппорт, бюрократии просто нет. Идут навстречу предложенным решениям или идеям. Работалось легко и комфортно, так что могу только посоветовать сотрудничество с ria.

Все же, работа над продутом это очень круто и приятно, нет спешки, важно качество!

По финансам никогда вопросов 0, всегда все четко как часы.

Желаю ria дальнейшего роста и развития =)

Підтримали: Оля ЛискунKolosiuk Dmytro

Все что нужно знать о качестве работы программного обеспечения и тех поддержки:
— в письмах с рассылкой от DOM RIA не работает ссылка «отписаться», не хватает одного параметра
— неоднократное обращение в тех поддержку с просьбой отписать мой аккаунт от рассылок — увенчалась только потраченным временем
С момента моего первого обращения с этой ошибкой — прошло больше месяца, а ее так и не и справили :)

Підтримали: Bogdan Kucheruk

компания создает робочие места, дает возможность проявить себя сотрудникам!
достойный кадровый потенциал!
режим роботы и досуга держит человека в «колии»!
налажено планирование роботы и образование сотрудников!
очень хорошая компания!
в свое время сделал все что мог, но амбиции взяли своё!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.