Revenue Grid

81...200 спеціалістів
Київ, Атланта (США)

12 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Я працюю в Revenue Grid вже більше 6 місяців на позиції Business Development Representative. Процес відбору складався з 1 естапу співбесіди. Перш за все, мені сподобалося ставлення менеджменту до ведення розмови та відкритість до надання всієї необхідної інформації. Окремо виділилила для себе персоналії моїх майбутніх менеджерів, їх історії успіху та ставлення до роботи в команді. У процесі онбордингу було все гнучко, але на етапі тренінгу були деякі нюанси, повʼязані з розтягуванням навчання, про що я відкрито давала фідбек та менеджмент прийняв це до уваги. Можу додати, що початок війни на це теж сильно вплинув. З початком війни я виявила те, що RG — команда з сильним потенціалом! З перших годин від початку війни з боку менеджменту були оперативні дії щодо фінансової, інформаційної та психологічної допомоги (дяки божественним HR команді, борду менеджменту та всім в RG окремо). Особисто мені та моїй сімʼї команда допомогла дуже сильно, коли в моєї сімʼї постраждав будинок та коли в мене були труднощі із релокейшеном, за що я буду вдячна до скону, бо завдяки їй моя сімʼя має змогу відремонтувати пошкодження, завдані окупантами та я, виїхавши до іншої країни, була в безпеці та мала змогу спокійно вирішити справи та орендувати житло. Ще й до війни в RG функціонувала волонтерська ініціатива, до якої я радо долучилася. Хочу додати те, що до будь яких ідей ставляться з повагою та кожен має змогу брати за це лідерство та розвивати її. Зараз період, коли відбувається багато страктурних змін, бо до команди sales приєдналися амбітні та досвідчені менеджери. Це цікаво та інтригуюче. Креативний підхід, людяність та повага тут — понад усе. Я особисто завжди маю змогу почути відгук стосовно будь-яких ідей — від кемпейну, який написала, до product-related, бо наш продукт саме і створюється для таких як я сейлів. Ми разом його створюємо та нон-стоп вдосконалюємо. Долучайтеся, все буде RG :)

Привіт, Тетяно! Дякуємо за щирий фідбек. Нам теж дуже легко та приємно з тобою співпрацювати. Тішимось, що в тебе склалися гарі враження від співбесіди та команди RG. Люди — це одна з основних цінностей компанії. Тому, ми завжди готові прийти на допомогу. Сподіваємось, що у твоїх батьків все добре. Бережи себе.

Команда HR

Станом на сьогодні працюю у компанії більше трьох років.
Прийшла через рекомендацію подруги, і лишилась. Тут добре ростеться, здебільшого дуже приємні люди і офіс з хорошою терасою. Працювала у сейлз команді, переманили у іншу компанію, зараз повернулась назад у РГ, але у продуктову команду. Порівняно з іншими роботодавцями, з якими стикалась, тут є купа плюсів: нормальне людське ставлення у плані відпусток чи сіклівів (відпустки безлімітні і графік дозволяє вписувати роботу в життя, а не навпаки :-)), навчання — як допомога і менторство колег, так і оплата курсів компанією, решта стандартних речей типу страховки чи вечірок теж присутні.
Також для мене мега важливо який продукт ми тут ковбасимо. Це було однією з найважливіших причин, чому я все ж повернулась у РГ після півроку роботи у іншій продуктовій компанії. Продукт цікавий, динамічний, круто бачити, як те, що задумано, реалізовується так швидко.
Є кільтура вирощування спеців від інтерна до сініора, здебільшого є варіант перейти між відділами, довчитися і тому, напевно, люди тут доволі тривало працюють.
Мінуси є, як і скрізь, але РГ — доволі стабільна компанія. Буде чесно написати, що пішла я через високий тиск у сейлз команді, а повернулась, бо тут купа класних людей, продукт (за який не соромно) і конкурентна зарплата.
О, а ще ми час від часу ходимо в гори, не знаю як хто, а я в гори ходжу тільки з адекватними перевіреними людьми :-)

Юля, привіт!
Дякуємо за твій зворотний зв’язок — це мотивує нас робити процеси компанії ще кращими та комфортнішими. Ми вдячні також за те, що ти знову обрала нас — компанію Revenue Grid для подальшого кар’єрного шляху! Ми не втомлюємося говорити, що дуже цінуємо нашу команду та піклуємось про комфорт та професійне зростання кожного співробітника.
До скорої зустрічі у нас на терасі RG

Команда HR

Я працюю в Revenue Grid вже декілька років, тож можу сказати що знаю всі ins and outs компанії. Бачив початок бурхливого розвитку, бачив розширення офісу компанії у просторі в три рази незважаючи на всі пандемічні трабли у світі та в Україні, та бачу постійний потік нових цікавих людей що заповнюють цей простір, а також повернення декількох чудових професіоналів що уходили із компанії у пошуках нових горизонтів та вирішили повернутися. Тому що в нас комфортно.

Можу сказати що для мене Revenue Grid залишається якорем стабільности у пандемічних та економічних штормах 2020-2021, бо компанія пеклується за своїми спеціалістами. Є персональна страховка на широкий спектр випадків та додаткові фонди для особливих обставин по здоров’ю, є повне порозуміння щодо несподіваних sick leaves, є вибір графіка роботи та можливості роботи із дому чи із інших країн, є доп. оплата за необходні овертайми, є здорові офісні смаколики на будь-які вподобання, є анти-ковід вакцінація Moderna, є 50% оплата необхідних курсів та сертифікацій, є система бонусів якими будь-який робітник може завдячити колег за допомогу та авральні завдання. Формула унікальної атмосфери компанії проста: задоволений, замотивований та здоровий робітник то ефективний робітник.

Яка формула успішної роботи у Revenue Grid? На мою думку, це відданність своїй ролі у «конвеєрі» розробки, просування та продажу продуктів. То не ефемерна «відданність» як у МЛМ сектах, не радянсько-бюрократична «відданість» що підтримується через гіперконтроль, я маю на увазі відданність своїй справі що основана просто на зацікавленості. Мені цікаво виконувати свої функції, у своїй роботі я використовую наробки багатьох інших людей із інших департментів та я бачу як результати моєї роботи використовують далі по «конвеєру», я отримую зворотній зв’язок від співробітників та користувачів, все направлено на постійне вдосконалення моєї ділянки процесу та всього продукту. Я виконую свої intellectually stimulating таски, консультуюся з колегами та передаю свої познання та для все це ніколи не буває нудно. Я вважаю, ключ до початку цікавої ( = успішної) роботи в RG — то самонавчання, схильність глибоко копатися в потрібних технологіях через Stack Overflow, GitHub, Habrahabr та будь-які референс ресурси та програмні пекеджи що потрібні для виконання задач.

В RG ми працюємо над своїми унікальними продуктами по guided selling та CRM інтеграції, та якось незацікавлені своїми ролями чи продуктами компанії випадкові люди швидко рухаються далі, в результаті цієї «селекції» в нас сформовані команди замотивованих зрілих людей що мають рівень організації необхідний для вчасного виконання задач. Як в будь-якій іншій айті компанії, буває в нас і творчий хаос, несподівані таски, факапи що потребують швидких хотфіксів, чи miscommunication між відділами. Але «конвеєр» завжди рухається стабільно: ми виробляємо, просуваємо та продаємо якісні продукти, що дають профіт бо подобаються користувачам; профіт для компанії забезпечує профіт усім учасникам процесу відповідно до значення їх внеску та відповідальності по процесу, все логічно. Як icing on the cake — регулярні епічні корпоративні вечірки та різноманітні leisure activities для after work спілкування, максимально комфортний офіс у центрі, повна допомога із бухгалтерським та іншим оформленням, а також іншими важливими питаннями типа віз для колег із інших країн.

Я не претендую що мій відгук універсальний, в різних департментах можуть бути різні ситуації по балансу stress vs. job satisfaction. В Revenue Grid я працюю із людьми що мені подобаються та не приносять зайвих стресів, та я можу сказати що для мене крітерій № 1 якості компані — те що у колективі я не вимушений контактувати із токсичними персонажами. Мабуть, саме тому по Revenue Grid / Invisible.io / Invisible Solutions нічого нема на ресурсі еbаnое.it. Revenue Grid «на світлій стороні».

Проходил собеседование в компанию Invisible. Всё прошло на очень высоком уровне. Хочу сказать огромное спасибо Hanna Lytvynenko за оперативность и обратную связь. Не смотря на мои поставленные временные рамки всё решали очень быстро, всегда была доступна в скайпе и по телефону. Интервью так же было по скайпу, так как не было возможности проходить в офисе компании, с этим тоже не было проблем.
Отдельно хочу сказать спасибо Oleksii Iaroshchuk который проводил тех интервью. Очень позитивный, спокойный, если где-то затормозил, он тебя наводящими вопросами подведет к ответу, профессионал своего дела. Я думаю, что некоторым интервьюверам не помешало бы взять мастер класс у Алексея!
Общее впечатление: позитивная компания, идут на встречу, офис бомба!

Проходила собеседование в эту компанию на позицию Sales manager. В самом начале нашего общения было собеседование на английском для проверки моего уровня. Пол часа мы разговаривали по телефону, после чего мне рекрутер радостно сообщила, что я удачно прошла и мы двигаемся дальше на собеседование с руководителем подразделения. Потом, ситуация резко поменялась и мне вместо собеседования предлагают сделать тестовое задание. Тестовое отправила, пару дней тишины, после которых я сама написала рекрутеру и мне пообещали дать фидбэк. В день когда должны были дать ответ рекрутер не отвечала на сообщения, но после моего звонка перезвонила и сообщила, что я не подхожу. Попросив назвать причину, я услышала, что компании не подходит мой уровень английского, по части продаж все хорошо и вопросов нет. Т.е. после первого собеседования было все хорошо с английским, а потом резко стало плохо. Рекрутер не смогла возразить на мой комментарий. Сложилось впечатление о непрофессиональном подходе к подбору персонала, т.к. тестовое было направлено на выявление продаванских качеств, а не литературного стиля написания.

Здравствуйте, Виктория!

Нам искренне жаль, что у Вас остались негативные впечатления о процессе подбора персонала в нашей компании. Еще раз приносим извинения за задержки с ответом о результатах Вашего тестового задания. Как я уже говорила, это было связано с плотным графиком руководителя департамента продаж и его непредвиденными командировками. Именно его отсутствие в офисе и было причиной того, что мы изменили порядок этапов проведения собеседования, и сначала попросили Вас подготовить тестовое задание. С помощью данного задания мы оцениваем не только Ваши скиллы, как сейла, но также стиль и грамотность самого текста. Во время нашего последнего телефонного разговора я Вам объяснила, что уже после прескринингового интервью у нас были сомнения по поводу Вашего уровня английского, и они подтвердились, когда Вы прислали выполненное задание, именно поэтому не было смысла тратить, в первую очередь, Ваше время для встречи в офисе. Данная позиция подразумевает свободное владение английским языком, поскольку наши Sales Managers общаются с клиентами из Соединенных Штатов. К сожалению, Ваших знаний оказалось недостаточно.

В любом случае, мы постараемся учесть все Ваши замечания по поводу организации процесса рекрутинга, дабы не разочаровывать наших кандидатов в будущем.

Искренне желаем Вам успехов в дальнейших поисках и реализации Вашего потенциала!

С уважением, Анна Литвиненко.

Одна из лучших компаний Киеве. Прекрасный офис, отличная терраса и очень удобные диваны)
Прекрасная атмосфера в офисе, ничего подобного я нигде не встречал.
Есть все необходимое+ очень вкусные печеньки. Очень сожалел когда вынужден был уйти.
Рекомендую к сотрудничеству.

Підтримали: Oleksii LuchaninovRuslan Suchkov

IT-индустрия сквозь шторм: новая реальность Украины и для Украины — Влад Воскресенский ain.ua/2014/05/30/526486

Підтримали: Andrii Boiko

Съемки в нашем офисе. IT start-ups flourish in Kiev despite crisis: english.cntv.cn/...IDE1401700558874294.shtml

Підтримали: Яна Бойко

Посетив офис компании InvisibleCRM захотелось вернуться туда еще раз. Хоть с сотрудниками пообщаться не удалось, но создалось впечатление,что они все профессионалы своего дела и в целом хорошие люди. Краем глаза удалось увидеть террасу для отдыха — очень неплохо. Такое блаженство есть только в небольшом количестве компаний. В общем,хотелось бы пожелать дальнейшего развития этой компании!

Приходилось побывать в офисе компании InvisibleCRM. Очень понравилась обстановка и коллектив. Но больше всего впечатлил сам офис. 12 этаж, терраса с видом на Олимпийский, засеяна травкой, со столиками, мягкими диванчиками. Комната отдыха со шведской стенкой и настольным футболом. Пять с плюсом за комфорт!

Влад Воскресенский: «У нас стартапы — это скорее фетиш, а не бизнес» ain.ua/2012/12/05/103987

Компания InvisibleCRM одна из очень немногих продуктовых ИТ компаний в Украине. Мы придумываем, разрабатываем и продаем собственные продукты для интеграции персонального окружения пользователей с корпоративным окружением. Наши продукты покупают ведущие вендоры такие как Oracle, SAP, Salesforce.com, Deltek, NetSuite, SugarCRM и другие. Кроме этого, мы являемся технологическими партнерами с Microsoft и IBM (настоящими, не на уровне покупки MSDN). Продуктами нашей компании пользуются более полумиллиона пользователей из тысяч компаний по всему миру, таких как Boeing, eBay, Honeywell, Volvo, ComputerShare, Navistar и другие).

Наши разработки получили весьма широкое признание в мире и, помимо таких почетных премий как Gartner Cool Vendor Award, наши продукты так же лично демонстрировались Биллом Гейтсом (на тот момент СЕО Microsoft) и Лерри Эллисоном (СЕО Oracle) на всевозможных выставках.

Суть продуктов — наша платформа (разработанная на С++ и состоящая из ряда технологий) отдает API, на основе которого с помощью XML/JavaScript реализуется бизнес логика, конфигурация интерфейса под конкретные окружения и требования конечных пользователей. На сегодня интеграция делается с такими окружениями как Outlook, Lotus Notes, файловая система Windows, мобильные устройства, браузеры на Win\MacOs. Мы всегда продолжаем инновировать и придумывать новые продукты, у вас есть замечательный шанс поучаствовать в этом процессе. В этом, наверное, наше главное отличие от многих других украинских компаний — мы не «выполняем заказы из-за бугра», мы придумываем, обсуждаем, пробуем, разрабатываем свои идеи и после этого продаем их через свой офис в США.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Вакансії Revenue Grid