Revenue Grid

81...200 спеціалістів
Київ, Атланта (США), Бухарест (Румунія)

11 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Станом на сьогодні працюю у компанії більше трьох років.
Прийшла через рекомендацію подруги, і лишилась. Тут добре ростеться, здебільшого дуже приємні люди і офіс з хорошою терасою. Працювала у сейлз команді, переманили у іншу компанію, зараз повернулась назад у РГ, але у продуктову команду. Порівняно з іншими роботодавцями, з якими стикалась, тут є купа плюсів: нормальне людське ставлення у плані відпусток чи сіклівів (відпустки безлімітні і графік дозволяє вписувати роботу в життя, а не навпаки :-)), навчання — як допомога і менторство колег, так і оплата курсів компанією, решта стандартних речей типу страховки чи вечірок теж присутні.
Також для мене мега важливо який продукт ми тут ковбасимо. Це було однією з найважливіших причин, чому я все ж повернулась у РГ після півроку роботи у іншій продуктовій компанії. Продукт цікавий, динамічний, круто бачити, як те, що задумано, реалізовується так швидко.
Є кільтура вирощування спеців від інтерна до сініора, здебільшого є варіант перейти між відділами, довчитися і тому, напевно, люди тут доволі тривало працюють.
Мінуси є, як і скрізь, але РГ — доволі стабільна компанія. Буде чесно написати, що пішла я через високий тиск у сейлз команді, а повернулась, бо тут купа класних людей, продукт (за який не соромно) і конкурентна зарплата.
О, а ще ми час від часу ходимо в гори, не знаю як хто, а я в гори ходжу тільки з адекватними перевіреними людьми :-)

Я працюю в Revenue Grid вже декілька років, тож можу сказати що знаю всі ins and outs компанії. Бачив початок бурхливого розвитку, бачив розширення офісу компанії у просторі в три рази незважаючи на всі пандемічні трабли у світі та в Україні, та бачу постійний потік нових цікавих людей що заповнюють цей простір, а також повернення декількох чудових професіоналів що уходили із компанії у пошуках нових горизонтів та вирішили повернутися. Тому що в нас комфортно.

Можу сказати що для мене Revenue Grid залишається якорем стабільности у пандемічних та економічних штормах 2020-2021, бо компанія пеклується за своїми спеціалістами. Є персональна страховка на широкий спектр випадків та додаткові фонди для особливих обставин по здоров’ю, є повне порозуміння щодо несподіваних sick leaves, є вибір графіка роботи та можливості роботи із дому чи із інших країн, є доп. оплата за необходні овертайми, є здорові офісні смаколики на будь-які вподобання, є анти-ковід вакцінація Moderna, є 50% оплата необхідних курсів та сертифікацій, є система бонусів якими будь-який робітник може завдячити колег за допомогу та авральні завдання. Формула унікальної атмосфери компанії проста: задоволений, замотивований та здоровий робітник то ефективний робітник.

Яка формула успішної роботи у Revenue Grid? На мою думку, це відданність своїй ролі у «конвеєрі» розробки, просування та продажу продуктів. То не ефемерна «відданність» як у МЛМ сектах, не радянсько-бюрократична «відданість» що підтримується через гіперконтроль, я маю на увазі відданність своїй справі що основана просто на зацікавленості. Мені цікаво виконувати свої функції, у своїй роботі я використовую наробки багатьох інших людей із інших департментів та я бачу як результати моєї роботи використовують далі по «конвеєру», я отримую зворотній зв’язок від співробітників та користувачів, все направлено на постійне вдосконалення моєї ділянки процесу та всього продукту. Я виконую свої intellectually stimulating таски, консультуюся з колегами та передаю свої познання та для все це ніколи не буває нудно. Я вважаю, ключ до початку цікавої ( = успішної) роботи в RG — то самонавчання, схильність глибоко копатися в потрібних технологіях через Stack Overflow, GitHub, Habrahabr та будь-які референс ресурси та програмні пекеджи що потрібні для виконання задач.

В RG ми працюємо над своїми унікальними продуктами по guided selling та CRM інтеграції, та якось незацікавлені своїми ролями чи продуктами компанії випадкові люди швидко рухаються далі, в результаті цієї «селекції» в нас сформовані команди замотивованих зрілих людей що мають рівень організації необхідний для вчасного виконання задач. Як в будь-якій іншій айті компанії, буває в нас і творчий хаос, несподівані таски, факапи що потребують швидких хотфіксів, чи miscommunication між відділами. Але «конвеєр» завжди рухається стабільно: ми виробляємо, просуваємо та продаємо якісні продукти, що дають профіт бо подобаються користувачам; профіт для компанії забезпечує профіт усім учасникам процесу відповідно до значення їх внеску та відповідальності по процесу, все логічно. Як icing on the cake — регулярні епічні корпоративні вечірки та різноманітні leisure activities для after work спілкування, максимально комфортний офіс у центрі, повна допомога із бухгалтерським та іншим оформленням, а також іншими важливими питаннями типа віз для колег із інших країн.

Я не претендую що мій відгук універсальний, в різних департментах можуть бути різні ситуації по балансу stress vs. job satisfaction. В Revenue Grid я працюю із людьми що мені подобаються та не приносять зайвих стресів, та я можу сказати що для мене крітерій № 1 якості компані — те що у колективі я не вимушений контактувати із токсичними персонажами. Мабуть, саме тому по Revenue Grid / Invisible.io / Invisible Solutions нічого нема на ресурсі еbаnое.it. Revenue Grid «на світлій стороні».

Проходил собеседование в компанию Invisible. Всё прошло на очень высоком уровне. Хочу сказать огромное спасибо Hanna Lytvynenko за оперативность и обратную связь. Не смотря на мои поставленные временные рамки всё решали очень быстро, всегда была доступна в скайпе и по телефону. Интервью так же было по скайпу, так как не было возможности проходить в офисе компании, с этим тоже не было проблем.
Отдельно хочу сказать спасибо Oleksii Iaroshchuk который проводил тех интервью. Очень позитивный, спокойный, если где-то затормозил, он тебя наводящими вопросами подведет к ответу, профессионал своего дела. Я думаю, что некоторым интервьюверам не помешало бы взять мастер класс у Алексея!
Общее впечатление: позитивная компания, идут на встречу, офис бомба!

Проходила собеседование в эту компанию на позицию Sales manager. В самом начале нашего общения было собеседование на английском для проверки моего уровня. Пол часа мы разговаривали по телефону, после чего мне рекрутер радостно сообщила, что я удачно прошла и мы двигаемся дальше на собеседование с руководителем подразделения. Потом, ситуация резко поменялась и мне вместо собеседования предлагают сделать тестовое задание. Тестовое отправила, пару дней тишины, после которых я сама написала рекрутеру и мне пообещали дать фидбэк. В день когда должны были дать ответ рекрутер не отвечала на сообщения, но после моего звонка перезвонила и сообщила, что я не подхожу. Попросив назвать причину, я услышала, что компании не подходит мой уровень английского, по части продаж все хорошо и вопросов нет. Т.е. после первого собеседования было все хорошо с английским, а потом резко стало плохо. Рекрутер не смогла возразить на мой комментарий. Сложилось впечатление о непрофессиональном подходе к подбору персонала, т.к. тестовое было направлено на выявление продаванских качеств, а не литературного стиля написания.

Здравствуйте, Виктория!

Нам искренне жаль, что у Вас остались негативные впечатления о процессе подбора персонала в нашей компании. Еще раз приносим извинения за задержки с ответом о результатах Вашего тестового задания. Как я уже говорила, это было связано с плотным графиком руководителя департамента продаж и его непредвиденными командировками. Именно его отсутствие в офисе и было причиной того, что мы изменили порядок этапов проведения собеседования, и сначала попросили Вас подготовить тестовое задание. С помощью данного задания мы оцениваем не только Ваши скиллы, как сейла, но также стиль и грамотность самого текста. Во время нашего последнего телефонного разговора я Вам объяснила, что уже после прескринингового интервью у нас были сомнения по поводу Вашего уровня английского, и они подтвердились, когда Вы прислали выполненное задание, именно поэтому не было смысла тратить, в первую очередь, Ваше время для встречи в офисе. Данная позиция подразумевает свободное владение английским языком, поскольку наши Sales Managers общаются с клиентами из Соединенных Штатов. К сожалению, Ваших знаний оказалось недостаточно.

В любом случае, мы постараемся учесть все Ваши замечания по поводу организации процесса рекрутинга, дабы не разочаровывать наших кандидатов в будущем.

Искренне желаем Вам успехов в дальнейших поисках и реализации Вашего потенциала!

С уважением, Анна Литвиненко.

Одна из лучших компаний Киеве. Прекрасный офис, отличная терраса и очень удобные диваны)
Прекрасная атмосфера в офисе, ничего подобного я нигде не встречал.
Есть все необходимое+ очень вкусные печеньки. Очень сожалел когда вынужден был уйти.
Рекомендую к сотрудничеству.

Підтримали: Oleksii LuchaninovRuslan Suchkov

IT-индустрия сквозь шторм: новая реальность Украины и для Украины — Влад Воскресенский ain.ua/2014/05/30/526486

Підтримали: Andrii Boiko

Съемки в нашем офисе. IT start-ups flourish in Kiev despite crisis: english.cntv.cn/...IDE1401700558874294.shtml

Підтримали: Яна Бойко

Посетив офис компании InvisibleCRM захотелось вернуться туда еще раз. Хоть с сотрудниками пообщаться не удалось, но создалось впечатление,что они все профессионалы своего дела и в целом хорошие люди. Краем глаза удалось увидеть террасу для отдыха — очень неплохо. Такое блаженство есть только в небольшом количестве компаний. В общем,хотелось бы пожелать дальнейшего развития этой компании!

Приходилось побывать в офисе компании InvisibleCRM. Очень понравилась обстановка и коллектив. Но больше всего впечатлил сам офис. 12 этаж, терраса с видом на Олимпийский, засеяна травкой, со столиками, мягкими диванчиками. Комната отдыха со шведской стенкой и настольным футболом. Пять с плюсом за комфорт!

Влад Воскресенский: «У нас стартапы — это скорее фетиш, а не бизнес» ain.ua/2012/12/05/103987

Компания InvisibleCRM одна из очень немногих продуктовых ИТ компаний в Украине. Мы придумываем, разрабатываем и продаем собственные продукты для интеграции персонального окружения пользователей с корпоративным окружением. Наши продукты покупают ведущие вендоры такие как Oracle, SAP, Salesforce.com, Deltek, NetSuite, SugarCRM и другие. Кроме этого, мы являемся технологическими партнерами с Microsoft и IBM (настоящими, не на уровне покупки MSDN). Продуктами нашей компании пользуются более полумиллиона пользователей из тысяч компаний по всему миру, таких как Boeing, eBay, Honeywell, Volvo, ComputerShare, Navistar и другие).

Наши разработки получили весьма широкое признание в мире и, помимо таких почетных премий как Gartner Cool Vendor Award, наши продукты так же лично демонстрировались Биллом Гейтсом (на тот момент СЕО Microsoft) и Лерри Эллисоном (СЕО Oracle) на всевозможных выставках.

Суть продуктов — наша платформа (разработанная на С++ и состоящая из ряда технологий) отдает API, на основе которого с помощью XML/JavaScript реализуется бизнес логика, конфигурация интерфейса под конкретные окружения и требования конечных пользователей. На сегодня интеграция делается с такими окружениями как Outlook, Lotus Notes, файловая система Windows, мобильные устройства, браузеры на Win\MacOs. Мы всегда продолжаем инновировать и придумывать новые продукты, у вас есть замечательный шанс поучаствовать в этом процессе. В этом, наверное, наше главное отличие от многих других украинских компаний — мы не «выполняем заказы из-за бугра», мы придумываем, обсуждаем, пробуем, разрабатываем свои идеи и после этого продаем их через свой офис в США.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 95/100

Проголосувало 26 співробітників
  • Компенсація
    91%
  • Умови праці
    97%
  • Кар’єра
    92%
  • Проект
    94%
  • Лояльність
    99%

Вакансії Revenue Grid