Reply.io

81...200 спеціалістів
Київ, Дніпро, Торонто (Канада)

16 червня 2023 16:12

Daniil Reznichenko, Customer Support Agent в Reply

Закінчив випробувальний період на позиції Customer Support Agent, та хочу сказати, що за той, як здається невеликий час, я зрозумів, що Reply саме те, чого я шукав та очікував від цієї позициції.

Щодо процесу найму, то все було швидко та зрозуміло, дякую HR команді)
Щодо онбордінгу, також не виникало будь-яких непорозумінь. Інформацію, яка була потрібна, колеги надавали залюбки та допомогали упродовж всього випробувального періоду, дякую їм за це)

Колектив топ, задачі зрозумілі, допомога у важких життєвих ситуаціях не є чимось надзвичайним для Reply, тобто можно бути впевненим, що тобі допоможе компанія, та зробить при можливості все для комфортної праці всіх членів команди.

Додатково відмічу 4-денний робочий тиждень влітку. Дуже класна тема, яку я до цього не зустрічав. Також є бонусна система, яка працює навіть на випробувальному періоді.

Підтримали:  Oleksandra S

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.