Reply.io

81...200 спеціалістів
Київ, Дніпро, Торонто (Канада)

11 травня 2023 20:05

Olena Spenei, Customer Care Manager в Liro (Smoozly Inc)

Нещодавно закінчила випробувальний термін в Reply і вирішила поділитися враженнями:
1) Процес відбору був чітким і зрозумілим. Рекрутерка завжди була на зв’язку і швидко надсилала фідбек на кожному з етапів.
2) В самій команді відчувається підтримка, завжди є до кого звернутися за допомогою чи порадою. І колеги і тім лід йдуть назустріч, тому працювати приємно та легко.
3) Умови праці прозорі, все, що обговорювалося на інтерв’ю, присутнє.
4) Є перспективи росту: горизонтально чи вертикально.
5) Оплатою задоволена. Є бонуси, як плюс до ставки.
У цілому, рада, що прийшла сюди і зустріла саппортівську тімку:)

Підтримали:  Oleksandra S Oksana Rudenko

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.