21 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Досвід співпраці з Reenbit залишив лише позитивні враження.
Колектив — команда справжніх професіоналів, які мають не лише глибокі знання, а й готові ділитися ними, підтримувати та допомагати один одному.
Проєкт, на якому я працювала, був дуже цікавий, надавав можливість розвиватися та отримувати нові знання та досвід. Я вдячна компанії та команді за цей чудовий досвід.

Хочу подякувати за можливість брати участь у процесі стажування. Особлива подяка за цікаве тестове завдання, яке дало мені змогу дізнатись багато нового та розвинути свої навички.
Проходження технічної співбесіди було дуже корисним досвідом. Хочу відзначити Володимира Яримовича як чудового інтерв’юера. Його питання були дуже влучними, а пояснення — зрозумілими та інформативними.
Загалом у мене залишились виключно позитивні враження від співбесіди та знайомства з компанією.
Ще раз дякую за цей досвід і за надані рекомендації для подальшого розвитку!

Підтримали: Tetiana KarpeniukYevheniia Matrosova

Доєднався до Reenbit через back-end стажування. За час пошуку роботи я проходив доволі багато тестових завдань але саме від reenbit було цікаве. Тут потрібно було не просто зробити стандартне API яке просять у інших компаніях, а міні проект з залученням хмарних сервісів Azure, що і сподобалось мені. Наступним етапом було технічне інтерв’ю з CTO компанії Василем, було страшно до моменту коли він зайшов на дзвінок. Василь дуже приємна людина та хороший інтерв’ювер, йому було не цікаво проходитись по базових питаннях на які всі мають заготовлені відповіді, він хотів побачити загальне розуміння принципів програмування, хід думок у вирішенні задач та натхнення до навчання.
І ось через деякий час я отримав дзвінок від hr Тані, яка повідомила, що я потрапив на стажування. Далі онбординг, знайомство з командою кемпу та початок стажування.
Близько місяця я працював над проектом, після чого отримав повідомлення від Lead Data Engineer Володимира з пропозицію повчити щось в сторону дата аналітики. Не вагавшись я погодився та почав паралельно з бекенд кемпом вивчати Power Bi і згодом, пройшовши інтерв’ю з клієнтом, отримав офер. Що найбільше сподобалось, це те, що завжди є дзвінки з ментором, який підтримує та в разі чогось допоможе з завданням.
Дуже ціную всю команду Reenbit адже вони дотримуються важливих для мене цінностей та донатять на ЗСУ.

Я потрапила у Reenbit через Trainee Camp рочок тому. У мене був невеличкий кол з рекрутером, потім технічне завдання, а далі вже безпосередньо відбулася технічна співбесіда. Це було моє перше технічне інтерв’ю і, як ви розумієте, було дуже страшно, але з першої хвилини розмови стрес почав спадати. Було дуже приємно отримувати спокійні пояснення на неправильні відповіді замість суворої критики, як то часто буває.
Після двох місяців роботи над тестовим проектом, мене залучили до справжнього, де я змогла відчути справжній ритм роботі у команді.
Що найбільше мені подобається у компанії — турбота про співробітників. Вони піклуються та помічають, коли людина має якісь переживання. Колектив дуже привітний, часто відбуваються усілякі заходи на офісі, тімбілдинги. Кожен місяць проводиться 1-2-1 з менеджером, на якому можна розповісти, які пропозиції або зауваження є щодо сумісної роботи або просто поговорити про життя))) Також, хочу зазначити, що я почала працювати тут віддалено з Харкова, і компанія надала можливість релокейту до Львова, що дало можливість комфортно і безпечно працювати у наших реаліях, що важливо, зі світлом))).
Я дуже ціную те, що тут відчувається підтримка та допомога у будь-яких ситуаціях. Тех лід, у якого і без того купа справ, готовий пояснювати та обговорювати складну таску навіть 4 години поспіль, поки вона не перестане бути складною. Будь-яке поставлене питання буде розібране до дрібниць, а помилки виправлені та пояснені у спокійній формі. Не можу проігнорувати той факт, що навіть маленькі успіхи в роботі помічаються та проговорюються, це дає мотивацію зростати та покращувати свої скіли.
Дуже рада, що я є частинкою такої IT family як Reenbit.

Підтримали: Yevheniia Matrosova

Я проходжу стажування у Reenbit за напрямком Frontend вже 1 місяць.
Все почалося з тестового, яке не лише прокачало мої навички, а й дозволило мені відкрити для себе багато нового.
Технічна співбесіда запам’яталася цікавими питаннями, які здавалися дуже простими на перший погляд, але відповідь показувала глибину знань.

Один з найважливіших аспектів стажування в Reenbit — це практичний підхід до навчання.
Ментор Юлія Гуменюк не лише ділиться своїми знаннями, але і стимулює до самостійного пошуку кращих рішень.
Цікаві задачі та менторство надзвичайно впливають на професійний рост. З кожним днем я
відчуваю, що знаю більше та можу зробити краще, ніж вчора.

Дякую Reenbit за цінний досвід!

Підтримали: Yevheniia Matrosova

Подавався на стажування за напрямком Frontend. Виконав тестове і відправив на пошту 15.03. Але ніхто не відповів. Спитавши коли будуть результати — відповіді теж не отримав. Написав на сайті через зворотній зв’язок — відповіді 0.
Виходить, що витратив свій час впусту, так як навіть шаблонної відповіді на завдання або про те, які вони ’заклопотані’ не отримав.

Микола, добрий день!
Щиро перепрошую за ситуацію, яка склалась. Бачу, що лист з відповіддю на Вашу пошту не надійшов, повернулась помилка при відправленні. Відправляю лист повторно, сподіваюсь Ви отримаєте його. Дякую за Ваш коментар та Ваш час. Приносимо вибачення за незручності.

Подавалась на стажування до Reenbit за напрямком .Net.

Першим етапом було тестове завдання, яке мені сподобалось, бо в процесі виконання, я дізналась багато нового. За результатами тестового мене запросили на наступний етап — технічну співбесіду. її проводив CTO компанії — Василь Магомета. Оскільки для мене це був перший досвід тех інтерв’ю, я морально готувалась до екзекуції, але бесіда виявилась дуже приємною та легкою. Питання не були тривіальними. Якщо я чогось не знала — Василь давав можливість поміркувати вголос і оцінював не зазубрені відповіді, а хід думок. Направляв, якщо бачив, що я близька до рішення, але трохи збилась.
За тиждень мені подзвонила HR Карина і повідомила, що я пройшла відбір.

На сьогодні, пройшов вже місяць від початку стажування і тому маю про що розказати:
В перший день стажування було призначено мітинг на якому познайомили всіх стажерів і провели онбординг. Карина розповіла все, що нам необхідно знати і відповіла на питання, які нас цікавили. Загалом початок стажування пройшов комфортно.
Що стосується самого процесу навчання: необхідно бути готовим дуже багато працювати і самостійно вчитися, але при цьому ви завжди отримаєте підтримку або допомогу, якщо щось не виходить. За результатами першого місяця можу сказати, що я дуже добре підтягнула свої навички програмування та дізналася багато нового.

Враховуючи те, як складно зараз новачкові потрапити в IT. Я дякую компанії Reenbit за те, що побачили в мені потенціал та дали мені можливість рухатись далі разом з ними.

Я подавалась на Стажування за напрямком Frontend у компанії Reenbit. Виконала тестове та відправила лист на пошту з лінками на роботу це було 15-03-23. Карина, від якої я те тестове отримала на e-mail, більше на мої листи до сьогодні не відповіла. Також через тиждень питала про це через форму зворотнього зв’язку на сайті. Але я не отримала взагалі жодної відповіді аж до тепер. Я витратила свій час та зробила тестове а компанія навіть копіпастом нічого не відповіла. Такий був досвід з компанією...

Юлія, добрий день!

Щиро перепрошуємо за неприємну ситуацію, що сталась. Цього разу на стажування подалось в рази більше кандидатів, ніж ми могли очікувати.
Так як усі відгуки ми опрацьовуємо вручну, ми не можемо виключати людський фактор та механічну помилку, що могла статись під час опрацювання. Оскільки кількість місць на стажуванні була обмежена, ми оголосили про завершення набору на Доу ще 11 березня, тому що не мали можливості надати велику кількість місць та переглянути усі тисячі відгуків та тестових, що надійшли.

Приносимо вибачення за дискомфорт та дякуємо за ваш час! Розуміємо усю неприємність ситуації, що склалась. В будь-якому випадку я дякую Вам за коментар, це дозволить нам покращити процес на майбутнє! Успіхів Вам у пошуках!

15.03.2023 подався на Trainee Camp/Front-End Reenbit. Виконав тестове, через місяць мені приходить лист, що нажаль ви не підходите нам, бо є кандидати які виконали це завдання краще за вас. Річ в тому що ніхто мого тестового, навіть не переглядав, ібо я б це побачив в своєму фаєрбейсі, так як там була авторизація... Ну нічо, я той шлях в айті всерівно вигрезу. Всім наснаги і терпіння! Бог вас любить!

Доброго дня, Андріане!

В умовах повномасштабного вторгнення кількість різноманітних стажувань в українських ІТ компаніях, на жаль, значно скоротилась. Ми все ж вирішили розпочати набір. Відгуків було в десятки разів більше, як і тестових, аніж в минулі рази. Тестових завдань наша технічна команда мала на перевірку більше 500. Тому ми не можемо виключати людський фактор і механічну помилку, авжеж. За що приносимо вибачення, якщо саме так сталось! Але також, маю відзначити, що на стажування ми мали змогу взяти лише певну кількість людей зважаючи на наші поточні можливості і розмір

В будь -якому випадку я дякую Вам за коментар, це дозволить нам покращити процес на майбутнє! Успіхів Вам у пошуках!

Працював в Reenbit протягом року. Коли прийшов сюди, то був щиро вражений дружньою атмосферою компанії, адже всі завжди готові допомогти один одному. Також тут дуже гарно організована адмін частина компанії, з якими ти з легкістю спілкуєшся та отримуєш відповіді на питання, які тебе цікавлять. Це дуже приємне відчуття, коли ти можеш з легкістю написати СТО і отримати будь-яку технічну консультацію. HR відділ був другом протягом всього часу. Я з легкістю дійшов до технічної співбесіди і так само легко зміг увійти в процеси компанії. Оригінальні корпоративи та різні веселі дні народження на кухні — це було святом кожного дня! Навіть після того, як я залишив компанію, про мене не забували і питали, чи все гаразд. Дуже тішить таке ставлення!
Насправді, за цей час я дуже багато навчився і розвинувся до нового рівня, і цим я дуже пишаюся та завдячую моїм тіммейтам і компанії.
Я щиро дякую вам всім за це!)

Проходив в компанії інтерв’ю.
Виглядає наче все не погано, цікаве тех-інтерв’ю, не стандартні питання, без непотрібної води і супер базових питань, що є однозначно плюсом.
Але в загальному, є кілька зауважень.
1. Прескрінінг спонтанно вирішили зробити телефоном в неділю (для мене це не критично, але комусь може бути не приємно).
2. Після технічного інтерв’ю, забули залишити хоча б якийсь фітбек...

Загальне враження про компанію: На фото виглядає наче дуже драйвова команда, щирі посмішки, але з іншого боку в процесі проходження етапів співбесід, настроях інтерв’юєрів, спілкування звучать нотки втоми і не похоже що всі такі ж щасливі як на фото. (Ось таке моє суб’єктивну відчуття, нічого особливого, звичайна аутсорс компанія)

Доброго дня, Тарасе! Відповідаю на Ваш коментар :) Ви відгукувались на стажування до нас в компанію. Кілька днів тому моя колега, яка займається стажуванням, надсилала Вам запит в Лінкедин на додавання разом з фідбеком. На жаль, він не був прийнятий. Вона сьогодні Вам його продублює. Нам було варто Вам написати одразу в кілька месенджерів, але просто зазвичай фідбеки доходили. Вибачте, що сталась така ситуація.

Щодо Вашого зауваження про дзвінок у вихідний день. У зв’язку з тим, що більшість спеціалістів, які відгукуються на стажування мають пари в університеті або ж основну роботу, то ми стараємось дзвонити ближче до вечора або ж у вихідні саме на прохання тих же стажерів, бо більшість не може говорити про це в робочий час :) Якщо будь-якому учаснику не комфортно говорити, то ми авжеж перетелефонуємо в той час, коли буде зручно кандидату :)

Щодо втоми — тут мені доволі важко щось прокоментувати, адже це виключно суб’єктивна думка кожного :)

В будь-якому випадку я перепрошую за незручності!

До Reenbit потрапив майже випадково. Шукав роботу, аж раптом мені в Linkedin прийшло повідомлення від рекрутера.

Компанія привернула увагу спеціалізацією на технологіях, з якими я працював. Тому я вирішив податися на вакансію, і, забігаючи наперед, ще жодного разу не пожалкував про це.

Процес рекрутингу був зручним і доволі швидким — мені одразу повідомили терміни, у які я отримаю зворотній зв’язок. Це приємно контрастувало зі звичними «Ми вам передзвонимо», тож позитивні враження виникли одразу.

Далі вони лише підсилилися. Найголовніше — тут цінують працівників. Кожного намагаються залучити до соціальних процесів у компанії та команді, проте й виставлені кордони поважають. Коли давав зворотній зв’язок, завжди відчував, що мене чують. Особливо хочеться відзначити, що у процесі розвитку компанії, в першу чергу, покращують умови для працівників — розширюється список переваг, збільшується зручність офісного простору, за потреби — оновлюється технічне забезпечення. Є відчуття, що компанія зацікавлена у створенні комфортних умов і втриманні людей.

Важливою деталлю є певний елемент спеціалізації Reenbit, з технологічної точки зору. Хоч подібна спеціалізація і не пропонує такої гнучкості у розвитку, як у гігантських компаніях з широким набором технічних стеків, вона має свої переваги. Для тих, хто бажає розвиватись саме в цих технологіях, тут є середовище однорідних професійних інтересів — поради часто можна спитати навіть у людини, яка працює над зовсім іншим проєктом. Врешті, використання схожих технологій на усіх проєктах компанії створює можливості для міжпроєктної мобільності.

Загалом, я дуже задоволений своєю співпрацею з Reenbit. Та й, судячи з поточного вектору розвитку компанії, ця думка ще не скоро зміниться.

Працюю в Reenbit менше року Senior .NET Developer.

Дякую колективу за теплий прийом у Бухті Вікінгів та, як на мене, велику кількість тімбілдингів. Це круто!

На жаль, не вдалося побувати на всіх зустрічах, оскільки працюю віддалено. Але компанія й тут пам’ятає про всіх співробітників. Особисто мене вразило, коли HR відділ (а саме Анастасія Малицька) несподівано відправив подарунок на Хелловін. Хтось скаже, це дрібниця, та я так не вважаю.

Чесно кажучи, ще не зустрічав CTO, який мало не вмовляє співробітників брати відпустки, якщо вони втомлені. Це нереально важливий момент для будь-якої команди, адже без гарного відпочинку людина просто вигорає. Дякую Василю Магометі за те, що цей аспект роботи дійсно контролюється, на відміну від великих компаній.

Тут прислухаються до побажань своїх співробітників і дають досить широке поле для розвитку. Не драйвить проєкт — знайдуть тобі новий, відповідно до твоїх побажань. Хочеш перевірити знання та навички — компанія компенсує гроші за сертифікацію. Хочеш розвиватися — будь ласка.

Наразі компанія є досить гнучкою, що дозволяє їй адаптуватися як до зовнішніх змін, так і до внутрішніх, при цьому не втрачаючи своїх головних цінностей. Для мене це і є стабільність компанії.

P.S. В офісі є PlayStation з останньою FIFA, та велика кількість футбольних фанатів, тому час від часу тут проходять спекотні турніри як у віртуальному світі, так і в реальному, адже ми маємо свою футбольну команду.

Підтримали: Yevheniia Matrosova

Reenbit — мій перший IT-дім, у якому я вже рік живу як Software Engineer.
— Потрапив сюди через програму стажування, на яку пройшов через тестове завдання, не маючи комерційного досвіду.
— Найбільше подобається — це керівництво: адекватні менеджери з більш ніж 10-ма років досвіду, без неадекватних надмірних вимог і зверхнього ставлення, які розкажуть, навчать або покажуть шлях.
— Компанія впевнено розвивається, тому поки не знайшов, що найбільше не подобається тут, та й не маю з чим порівняти.
— Є заняття з англійської мови.
— Друге, що найбільше подобається — це можливість фул-ремоуту. Взагалі, графік роботи доволі гнучкий, тож немає проблем з твоїми форс-мажорами чи відпустками.
— Офіс теж просторий, є кухня, чіл-зона.
— Також в компанії є майстерні фахівці на проєктах, які заміняють менторів — у них є чому повчитися.
— Роботи завжди вдосталь і вона не одноманітна, що найголовніше! Також тебе можуть перекидати на інший проєкт, що розвиває твоє вміння адаптуватися.
— Часті корпоративи, тімбілдінги, де компанія не дає загнутися працівникам в різних внутрішніх активностях. За це масний плюс.
— ЗП на старті стандартна, далі аналізують твою продуктивність, і разом із збільшенням досвіду росте і ЗП => зрозуміло і вчасно.
Що можна було б покращити?
Хотілося б частішого фідбеку по продуктивності, якихось додаткових завдань, не пов’язаних із проєктами.
Також класно було б розширити соцпакет: типу пейбек на спорт чи стоматолога. Думаю, це найближче майбутнє. :-)

Працюю на Reenbit вже майже два роки.
Це вже не перша моя ІТ-компанія, тож маю з чим порівнювати.
Отже, що я можу сказати.
По-перше, дуже подобається ставлення керівництва. Менеджери фірми поводяться як звичайні члени команди. Немає жодної зверхності. До тебе ставляться як до рівного.
Другий позитивний момент — відсутність бюрократії. Не треба самостійно перейматися якимось нетиповими для себе справами типу бухгалтерії. Є людина, яка тим займається, тому ти можеш зосередитися суто на своїй роботі.
Третє — активний спортивний рух. Маємо футбольну команду. Це дуже допомагає перемкнутися та відпочити. Але найголовніше, що це дозволяє колективу зблизитися. Будується справжня дружба.
Четверте — компанія всіляко розвиває працівників. Безкоштовні курси англійської, наприклад. Причому, реально цікаві.
П’яте. Прозорий підхід до збільшення зарплати. Хочеш отримувати більше? Тобі дають чіткий список критеріїв, які треба для цього підтягнути. Виконаєш — почнеш заробляти краще. Чесний та відкритий підхід.
Але не подумайте, що все ідеально. Так на роботі не буває xD.
Отже, недоліки.
Якісь зауваження проговорюються усно в процесі роботи. Це не фіксується. Мені ж більше подобається підхід, коли чітко дають зрозуміти, що треба підтягнути в soft skills. А коли це просто сказали у формі зауваження, то є велика імовірність, що воно забудеться, і людина продовжить припускатися тих самих помилок.
Я би хотів отримувати такий фідбек по собі на якомусь офіційному зібранні. Також хотілося б якихось невеликих іспитів, які показують, чи покращує людина свої навички.
Розумію, що це важко зробити на рівні малої компанії, адже це багатьох відлякує. Та хотілося б рухатися в цьому напрямку, бо такі моменти змушують вчитися та прогресувати.
А так, усе добре.

Підтримали: Oleh Medelyan

Я — самоучка, як і багато хто з вас. Рік навчався ІТ за матеріалами в Інтернеті, а потім почав розсилати резюме по різних компаніях.
Час був не найкращим, тривав карантин. Вакансій було не густо. Для джуніорів та стажерів, я б навіть сказав, просто катастрофа. Я тільки читав новини, що їх масово звільняють. Але вибору особливо не мав, та й не втрачав нічого. Тому шукав щастя.

І ось, потрапив на стажування від Reenbit. Сайт компанії сподобався. Вони працювали не зовсім із моїм стеком, але я вирішив спробувати. Підтягнув знання, написав тестове, пройшов стажування — і мене взяли на роботу.

Спочатку працював віддалено, а потім перейшов до офісу. Зараз комбіную ремоут з офісною роботою. Пару днів там, пару днів там.

Загалом, мені поки що все подобається. Найголовніше — є розвиток. Я дуже сильно покращив свої знання в деяких галузях. Різноманітні та цікаві проєкти цьому сприяють. Зокрема, підтягнув Angular. А зараз будуть переводити на проєкт де є React.

Також серйозно підтягнув англійську завдяки курсам від компанії, роботі з англомовною документацією та спілкуванню з іноземними замовниками.

Отож постійно чомусь вчуся.

Зарплата — нормальна, ринкова. Є перспективи зростання.

Відпустка — 18 робочих днів на рік.

Ще є 8 sick-leave’ів.

Колектив — крутецький. В нас дуже класні тімбілдінги. І в гори піднімалися, і в боулінг грали, і в барі на пиво збиралися. Культурна програма дуже широка 😆

Взагалі, ставлення до працівників дуже хороше, і я радий, що компанія так поважає своїх людей.

Чи є якийсь негатив? Чесно, поки що нічого такого не помічав. Може, з часом побачу, то розповім 😆

Я працюю в Reenbit вже майже два роки.

І хоч моє знайомство в реальному житті з ними почалося з анекдотичої ситуації (спеціаліст, що мав проводити інтерв’ю зі мною, дізнався про це лише тоді, коли ми з ним зустрілися перед офісом), я прийняв їхній офер вже наступного дня. Вони змогли мене швидко переконали. Чим саме?

1. На всіх проєктах я мав працювати з новими технологіями.

2. Цікаві різноманітні задачі.

3. Класні люди як зі сторони Reenbit, так і зі сторони клієнтів.

4. Тут ніколи не сидиш на бенчі. Про закриття проєкту тобі повідомляють завчасно й по його закінченні тебе одразу перекидають на інший.

5. Компанія підтримує розвиток працівників. Зокрема, відколи я тут працюю, двоє моїх колег отримали сертифікати по Azure. Їм давали матеріали для підготовки, плюс покрили витрати.

6. Гнучка форма роботи ще до того, як це стало трендом.

В цілому, я не помилився. Очікування було виправдано.

Мені подобається моя робота. Я росту тут як фахівець, працюю в класному колективі й маю можливості для подальшого розвитку своєї кар`єри.

Вибір був правильним.

Працюю в Reenbit лідогенератором трохи більше пів року.

Вже на першій співбесіді я зрозуміла, що хочу мати справу саме з такими людьми — веселими, відкритими та дуже досвідченими.

Ну й атмосфера та задачі виявилися ДУЖЕ цікавими.

Виділю основні переваги, на мою думку.

1) Тут завжди заохочують до розвитку, а система бонусів мене приємно здивувала ще на початку.

2) Керівники завжди знайдуть потрібні слова підтримки. Щоразу, коли мені здається, що у мене нічого не виходить, я чесно кажу про це колегам, і після розмови з ними швидко відчуваю приплив енергії та мотивації.

3) Цей момент для мене особливо важливий: у нас кожен має право надавати власні ідеї та думки, і вони завжди беруться до уваги. Саме це мотивує ще більше, бо ти відчуваєш себе важливою часткою, яка допомагає рости компанії, і ти ростеш разом з нею.

4) Колектив напрочуд дружній і веселий, практично кожен має хороше почуття гумору — і це дуже добре розряджає протягом важкого робочого дня :-)

Часто організовуємо тімбілдінги. Можу запевнити: ніщо так не зближує, як гра в волейбол чи стрільба в тирі :-) Тому в нас з’являється дедалі більше спільних веселих моментів і спогадів, які пов’язані не лише з роботою.

Як не дивно, але тільки працюючи тут, я зрозуміла, що таке work balance. Адже в офісі проводжу 90% свого життя (сон не рахується xD) і це вперше, коли після роботи я не біжу додому :-)

Дивлячись на те, як компанія швидко розвивається, а колектив збільшується, в мене немає жодних сумнівів що це лише початок і про Reenbit буде знати не тільки Львів.

Надіюсь, ми з Reenbit знайшли один одного і наша співпраця буде тільки зміцнюватися!

Я працюю у компанії Reenbit уже майже три роки.

Ще з 2014 року я навчався програмуванню та паралельно працював у одній IT компанії. Через два роки після цього, я вирішив змінити роботу. Розмістивши своє резюме у соціальних мережах та на сайтах пошуку роботи, мені написали з Reenbit.

Я прийшов на співбесіду, яка мене приємно здивувала своїми етапами відбору та запитаннями. На той момент компанія Reenbit лише починала свій розвиток, тому коли прийшов час обирати між компаніями, де працювати, мій вибір впав саме на Reenbit. Так, це було доволі ризиковано, але я вирішив відкрити нову сторінку у своєму професійному розвитку та скористався такою можливістю.

Якщо коротко, то Reenbit — це крутий колектив, доступ до різноманітних курсів для розвитку своїх знань та навичок, це актуальні та новітні технології (Azure), над якими ми з командою працюємо з задоволенням. Тут я відчуваю свою важливість у проекті, і це мені дуже подобається!

Зараз я виступаю Fullstack-ом та виконую деякі завдання DevOps. У компанії нас завжди мотивують до пізнання нового, надають ресурси для розвитку, що за досить короткий час допомагає вирости професійно.

Reenbit виділяється особливо дружнім колективом, стрімким розвитком компанії, частими корпоративами, розумінням всередині команди. Тут завжди діляться досвідом, допомагають новеньким влитись в колектив. Виплати завжди проводять вчасно, і крім того ми маємо гнучкий графік роботи.

Проекти над якими я працюю дуже цікаві та прогресивні, спрямовані на Європу. Я працюю back-end-ом на проекті в основному з Net Core проектами, проте інколи займаюсь задачами front-end на Angular так як мені це також цікаво. Ми підтримуємо гарні стосунки з нашим замовником, що поліпшує життя і нам і йому:) Всі задачі оптимізовані, динамічні та швидко вирішуються з такою командою.

Тому я думаю, що висновок тут очевидний — я ніскільки не жалію, що ризикнув тоді, тому що розвиватись у такій компанії це не тільки перспективно, але й дуже цікаво!

Я приєднався до Reenbit завдяки LinkedIn, як не дивно. Вони мені перші написали, запросили на офф-лайн співбесіду, чому я приємно здивувався, адже зараз все проводять в режимі он-лайн. Таким чином, ми змогли гарно поспілкуватись, після чого мені запропонували позицію Sales manager, на яку я погодився.

Для мене одним із основних критеріїв вибору компанії був однаковий mind set в людей, які навколо мене. Reenbit робить все для розвитку компанії та її співробітників, що на 100% співпало з моїми очікуваннями. Тут я знайшов людей, які хочуть рухатись зі мною в одному напрямку і діляться досвідом, що є найбільшою мотивацією.

Колектив дуже дружній та завжди підтримує. У нас дуже активні team-bildinging, які неймовірно зближують. І хоча в компанії я трохи більше місяця, проте на одному з таких я вже побував :)

Зараз я націлений на результат на теперішній посаді, я маю певні цілі для того, щоб потім змогти вирости всередині компанії.

Я працюю в офісі, хоча є можливість працювати онлайн, але я насолоджуюсь спілкуванням з командою, тим більше в офісі я більш продуктивний.

Хочеться додати, що мені дійсно подобається працювати у Reenbit, яка надає можливості для швидкого росту та розвитку разом з командою. Тут у мене 100% match

Я працюю фронтенд-розробником у компанії Reenbit.

Потрапив сюди через інтерн. Одного дня побачив, що Reenbit набирає інтернів, і вирішив спробувати.

Відбір тривав три місяці. Ми працювали на невеликому проєкті, який придумали наші ментори.

Завдання були дуже цікавими. Ми мали вирішувати різноманітні проблемні кейси, які часто трапляються в реальному робочому процесі. Кожен інтерн мав пояснити як би повівся в такій ситуації.

Комунікація з менторами відбувалася щодня. У домовлений час ми зідзвонювались і вони перевіряли статус виконання завдання. Також раз на тиждень ментори дивилися наші роботи на Github, де попередньо створили сторінку нашого проєкту. Весь процес відбувався онлайн.

Між нами була наступна домовленість: якщо інтерн не може щось розв’язати за 3 години, і просто стоїть на місці без жодного прогресу, то треба писати менторам. Якщо така ситуація траплялася, то вони доволі швидко нам відповідали — десь протягом 10 хвилин.

Також кожному інтерну надали всі ресурси для розвитку. З самого початку ми двічі на тиждень мали уроки з англійської мови. А ще нам дали безкоштовні доступи до онлайн-курсів з більшості сучасних стек технологій.

Щодо спілкування з іншими інтернами, то воно було дуже добрим. Я переписувався з двома хлопцями, які разом зі мною пройшли на фінальну стадію. Не зважаючи на розуміння, що ми по суті є конкурентами, це ніяк не позначилося на наших відносинах. Тому я дуже зрадів, коли в кінці Reenbit працевлаштував усіх нас трьох.

Думаю, так сталося тому, що ми показали максимум і виконали проєкт на місяць раніше, ніж було заплановано. Усі ми відчували, що є вже готовими до справжньої роботи. Тим паче, в останній місяць інтерну ментори давали нам завдання з реального робочого проєкту, пов’язаного з застосунком для комунальних послуг.

Що цікаво, я вже більше року займаюся тим проєктом. Я на ньому дуже добре розвиваюся. Насамперед, підтягую навички комунікації та англійську, адже маю можливість спілкуватися з клієнтом напряму. Технічна сторона теж дуже цікава, постійно вчуся чомусь новому в цій галузі.

Також мені нещодавно передали ще один проєкт. Отож я можу тут постійно вдосконалюватися, змінювати свій майндсет та здобувати різноплановий досвід. Це класно, адже є ріст і розвиток.

Загалом, мені тут дуже подобається. Команда класна. В нас чудова дружня атмосфера. Ти можеш підійти до будь-кого в колективі й спитати, що хочеш. Ми підтримуємо дружні відносини й дуже добре знаємо одне одного. Не люблю пафосних слів, але це правда, що ми відчуваємо себе родиною.

Маю надію, я й далі тут розвиватимусь і ростиму. Дуже дякую команді за те, що вона мене прийняла й так добре до мене ставиться!

В таких умовах хочеться постійно вдосконалюватися й показувати свої найкращі вміння.

Підтримали: Dmytro Shtympel'

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.