Red Rocket Software

21...80 спеціалістів
Харків, Каспер (США), Познань (Польща), Таллінн (Естонія)

22 квітня 2024 13:40

Kateryna Kudovbenko

Привіт. Хочу залишити попередження для майбутніх і нинішніх працівників компанії RedRocket Software.
Працювала PM/Scrum Master близько 5 місяців. Мала дуже відповідальні команди, підтримуючих менторів і загалом приємну робочу атмосферу. З розумінням поставилась до того, що проєктів для мене немає і мушу рухатись далі. Що ж, проєкти приходять і йдуть, таке життя. По завершенню робочого процесу очікувала оплату за більше ніж місяць. І тут почалось найцікавіше. Пару місяців керівництво годувало сніданками «я все пам’ятаю, не переймайся, все буде». Я не переживала, адже працювалось мені добре, мала адекватні, неконфліктні стосунки з цим же керівництвом.
Проте, за два місяці зрозуміла, що, схоже, я не в пріоритеті для виплат і написала ще раз. Моє повідомлення залишається не прочитаним до цього дня (пройшло майже пів року, як я пішла і пару місяців з останнього непрочитаного смс). Тотальне ігнорування.
Тому, майте на увазі, працюючи останній місяць — він може стати для вас волонтерським;)


LinkedIn

4 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Колеги;)
Я надаю вам скріншот переписки з телеграму з СEO — Микитою Осауленко (явки, паролі, імена і дати ви бачите), який був видалений ним же, після того, як я написала цей пост.
Ніяких адекватних пояснень, щодо усього, перерахованого вами, я не бачу. Можливо тому що цього просто не було?:)
Посилання на скріншот — imgur.com/a/OudR2pa
Отакий поганий PM — має всі скріни:)
Продовження вами цієї дискусії виллється в окремий пост на ******.it

Я просто в шоці від НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ компанії Red Rocket та Еліни Золотаровоїі!!! НЕВАЖЛИВО НА ЯКИХ УМОВАХ ви брали працівника, це сугубо ваша відповідальність і ваших ейчарів, тсл-ів, лідів, діректорів на менджерів, тому відгукуватися подібним чином про працівника на відповідь про те що працівнику НЕ ВИПЛАТИЛИ ПІВТОРИ ЗАРПЛАТИ це прсто вищий пілотаж абсурду. Щоб не було причиною звільнення, але ВИ ЗОБОВ*ЯЗАНІ ВИПЛАТИТИ ЗАРПЛАТУ. Не влаштовує рівень роботи? Но звільніть раніше, то понизьте рейт, а не обіцяте, що вес буде і потім падати на ІГНОР. якшо ви вчили так з одним працівником, ТО ОТЖЕ ЗРОБИТЕ ЦЕ ЗНОВУ І ЗНОВУ! ЦЕ МАЄ ОТРИМАТИ РОЗГОЛОСУ

Доброго дня, Катерино!

Дякуємо за ваш відгук. Ми хочемо роз’яснити деякі питання, які ви піднесли у вашому відгуку.

Спочатку, важливо відзначити, що ми цінуємо час, який ви присвятили нашій компанії, і вдячні за ваш внесок. Коли ви прийшли до нас із недостатнім досвідом у сфері ІТ, ми зробили вам пропозицію роботи та навчали вас, надаючи постійну підтримку (вас курував СТО нашої компанії та РМ Lead) та запропонувавши зарплату, яка відповідала більш досвідченим спеціалістам.

Також, важливо відзначити, що ми завжди прагнемо підлаштовуватись під графік роботи наших співробітників, навіть якщо вони працюють у різних часових зонах та завжди йдемо назустріч, як було у вашому випадку.

Проте, під час вашої роботи з нами, ми відзначили, що ваша продуктивність та ефективність не відповідали нашим очікуванням. Незважаючи на нашу підтримку та навчання, ви не змогли вирішувати завдання на відповідному рівні. Це призвело до того, що ми не могли надати вам проєкти, оскільки не були впевнені, що ви зможете їх виконати.

Після вашого відходу від посади ми зіткнулися з великим обсягом роботи, з яким ви не впоралися, і нашим старшим спеціалістам довелося працювати додатково, щоб зберегти терміни здачі проєкту.

Це виникло через те, що ми витратили час та зусилля на ваше навчання, але не отримали очікуваних результатів у вигляді ефективної роботи вами.

І нам дійсно шкода, що ситуація склалася саме таким чином. Ми плануємо зв’язатися із вами найближчим часом, щоб з’ясувати деталі та зрозуміти, чому виникла така проблема. Для нас важливо розуміти усі причини, оскільки не було жодного випадку, коли компанія залишала співробітників без виплаченої зарплати.

Ще раз хочемо висловити вам подяку за ваш відгук, і ми щиро бажаємо вам успіхів у майбутньому!

Підтримали: Vladyslav Kohtiev

Я просто в шоці від вашої некомпетентності!!! НЕВАЖЛИВО НА ЯКИХ УМОВАХ ви брали працівника, це сугубо ваша відповідальність і ваших ейчарів, тсл-ів, лідів, діректорів на менджерів, тому відгукуватися подібним чином про працівника на відповідь про те що працівнику НЕ ВИПЛАТИЛИ ПІВТОРИ ЗАРПЛАТИ це прсто вищий пілотаж абсурду. Щоб не було причиною звільнення, але ВИ ЗОБОВ*ЯЗАНІ ВИПЛАТИТИ ЗАРПЛАТУ. Не влаштовує рівень роботи? Но звільніть раніше, то понизьте рейт, а не обіцяте, що вес буде і потім падати на ІГНОР. якшо ви вчили так з одним працівником, ТО ОТЖЕ ЗРОБИТЕ ЦЕ ЗНОВУ І ЗНОВУ! ЦЕ МАЄ ОТРИМАТИ РОЗГОЛОСУ