Recruitman

до 20 спеціалістів
Київ

21 лютого 11:47

Yevhen Beshkarov

Мав негативний досвід взаємодії з даним агентством.
Спілкувався з Vitalina B.

Попросили зробити велике тестове завдання. Я зробив вчасно і відправив. Після чого зі мною звʼязався рекрутер і повідомив, що клієнт захворів і доведеться зачекати 1-2 дні.

------------------------------------------------
Vitalina B.
Доброго вечора)

Пишу попередити, що затримуємось з фідбеком, клієнт захворів, тому потрібно зачекати 1-2 дні.Сподіваюсь на ваше розуміння.Дякую!🙏🏻
------------------------------------------------

Після тижня зі мною звʼязались знову
------------------------------------------------
Vitalina B.
Вибачте, за те, що потрібно було зачекати
Я злягла з температурою під 40 і було не до роботи(
------------------------------------------------
Виглядає, що захворів не клієнт, а рекрутер. Буває, це життя, але навіщо обманювати?

Також це повідомлення містило такий текст:
------------------------------------------------
Vitalina B.
На жаль, зараз вирішили рухатись з іншим кандидатом(
Дякую вам за ваш час та зусилля, впевнена, що ваш ідеальний оффер вже чекає на вас.Давайте залишатися на звʼязку, гарного дня🙏🏻
------------------------------------------------

Моє повідомлення про розгорнутий фідбек на тестове, враховуючи, що я витратив на нього купу часу, було просто проігноровано.

Раджу ніколи не звʼязуватись з цим агенгством.

Підтримали:  Ihor Zhovnir

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.