11 листопада 2016 16:43
Не работал в данной компании но впечатления не очень. Хочу лично «поблагодарить» Галину за «отличное» собеседование от которого она просто напросто от морозилась. просидел 1,5 часа ждя звонка в скайп, что самое интересное я еще оказался виноват (принтскрин есть). всем советую))))))))))))
Олександр, за відгук — дякую!
Зворотній зв’язок надзвичайно важливо чути. Я бачила ситуацію з іншого боку: ми мали поговорити і я була готова спілкуватись в зазначений час. От лише «зазначений час» відобразився по-різному в наших з вами календарях :) Непорозуміння, яке не залежало від жодного з нас, але так сильно вплинуло на ваше ставлення до Readdle, що дуже прикро.
З приводу цього мені дуже шкода!!! Олександре, перепрошую, що так сталось!
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.