Raiffeisen Bank

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Дніпро, Чернігів, Луцьк

22 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

а тем временем райфайзен работает на рашу — www.svoboda.org/...​a-v-rossii-/32908099.html

Підтримали: roman rozborskyiMike Golder

Вже декілька місяців працюю в Райфі, можу сказати, що процес онбордингу виглядає так, наче тебе приймають у люблячу сім’ю! Всі питання вирішуються, твоя думка важлива, тебе чують і ти відчуваєш себе дуже значущим. Команда чудова, звичайно є і інші колеги в банку зі своїми тарганами, але ж всі ми різні =) Все що було обіцяно на співбесіді = виконано, все що було по опису роботи = правдиво.

Підтримали: Bondarenko AlenaIryna Gorban

Олександро, дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що процес онбордингу в Райфі справив на вас позитивне враження. Наш слоган роботодавця — «Ти маєш значення» і ми завжди прагнемо створити атмосферу, в якій кожен зможе це відчути 💛

Fortunately, I was very lucky with the team — it is a group of highly qualified, motivated and friendly people. CBS, We are the best!

Підтримали: Bondarenko AlenaIryna Gorban

Stanislav, thank you for your feedback!
We’re happy to hear that you have such a positive experience with your team at CBS. Our goal is to foster a supportive and professional environment, and your experience matters! 💛

Доєднався до компанії декілька місяців тому. Що можна сказати? Компанія на шляху до повноцінної трансформації і амбіції досить суттєві. Райф робить широкі кроки в SelfService і приємно це бачити в сучасній компанії. Багато команд молоді і амбітні, застосовуються сучасні технології. Вистачає і бюрократії, але я сподіваюсь цей момент буде подолано. Щодо позиції — саме та компанія, в якій я працюю, робить багато для перемоги України. Сподіваюсь оберти в цьому напрямку будуть тільки зростати.

Борисе, дякуємо за відгук! Трансформацію Райфу не спинити, сучасні технології та головне, люди, які їх впроваджують, нас надзвичайно надихають. І ми не втомлюємося повторювати, що внесок кожного має значення!💛

Вбивці, кров на ваших грошах.

Підтримали: roman rozborskyi

Мала досвід спілкування з рекрутером Оленою на Джинні. На жаль, якщо це загальна політика банку — то жодних позитивних вражень. Рекрутер написала мені сама щодо позиції Делівері, проте жодного коментарю щодо свого резюме я не почула. Після того як я запитала і акцентувала її увагу, що варто давати хоч якийсь фідбек — спілкування продовжилось наче нічого і не було. Був навіть дзвінок з нею, за результатами якого ми ще в липні домовились, що вона відправить мені певні документи на ознайомлення і повернеться знову таки з фідбеком. Зараз жовтень і я вже не чекаю нічого :)
Але роботодавцю варто би звернути увагу, що саме таке відношення формує перше враження про компанію...

Підтримали: БогданKostiantyn Khomko

Наталіє, добрий день! Дякуємо, що повідомили про це, нам важливий ваш зворотний зв’язок.
Дуже прикро, що сталася така ситуація, адже ми справді цінуємо якісний та своєчасний фідбек з нашими кандидатами. Ми сконтактуємо з вами у особисті повідомлення ми зробимо все, щоб запобігти повторенню подібних ситуацій.
Бажаємо вам гарного та спокійного дня!

Працював в кількох командах — до колег питань немає. Проте, є питання до керівництва.. Райф, а що з позицією?! Так, Райф Україна це частина міжнародної групи і бла-бла-бла. Де чітко висловлена позиція українського керівництва стосовно того, що відбувається?! А її немає! Якщо що, то ми живемо в такий час, коли відсутність позиції майже дорівнює позиції підтримки ворога. Це був такий тонкий натяк, що аж товстий)
Але по пунктам.. З плюсів:
1. Прекрасні люди (з якими працював). Всі зі своїми тараканами, проте це нормально.
2. Нот бед ЗП як для банківської сфери.
3. Обслуговувався (бо, наразі, вивів усі кошти і закрив всі рахунки) в банку майже 9 років. За весь цей час була лише одна порівняно конфліктна ситуація.
З мінусів:
1. Так, всі зараз в Україні скорочують людей. Але для чого тоді було розповідати байки, за місяць «до», про «..ми нікого не скорочуємо..», «..ми одна сім’я..» і т.д.?
А ще отой тест по культурі компанії, в якому одним з основних принципів є підтримка, взаємодопомога і т.д.) Хоча б приберіть ту діч звідти) Бо я пів дня витратив на проходження того тесту замість того, щоб зайнятися корисною роботою)
2. Ну ок, повідомили, що скорочуєте. Я адекватно до того поставився, є розуміння ситуації. Але ж потім почалися качєлі типу вже нікого не скорочуємо (знову), а потім знову скорочуємо, а потім знову не скорочуємо, а потім знову скорочуємо. Де німецька (австрійська) чіткість і визначеність?)
3. Тут я конкретних імен не дам, але типу..нуууууууу) Є особа на позиції мідлплюс-сіньор (технічна позиція, на якій знання консолі це базована базова база) і для цієї особи збирається консіліум для того, щоб навчити її користуватися консолюю в браузері (вже є питання, як таку особу взагалі допустили до праці) і її залишають, а людину яка якісно та чітко виконує свої обов’язки навіть при блекаутах і всьому подібному — скорочують..) Ну камон! Рілі?)
4. Ладно, тими кількома тисячами грн, які не доплатили при виході, я не обіднію. Але факт залишається фактом)
Ітог) Не можу рекомендувати для працевлаштування. Хіба що, Ви дуже редіска і Ваша позиція стосовно війни є такою самою як у Райфу)

Hi! I was signed at Raiffeisen Bank 1 month ago. The onboarding process was extremely comfortable and quick. My recruiter Nina was very polite and so responsive. HR team satisfied all my requests for equipment and all. Highly recommend the professional Raiffeisen Bank HR team.

Підтримали: Iryna Gorban

Общался с рекрутером Ниной на позицию проджекта. Прошел собеседования, но фидбека так и не дождался, хотя обещали, что дадут. Большой минус такому банку за это, если такое отношение к кандидатам. Хорошо, что не попал сюда

Підтримали: Lia S

Єгоре, доброго дня! Дякуємо, що повідомили. Ми обов’язково повернемось до вас зі зворотним зв’язком в особистих повідомленнях. Культура фідбеку є однією з наших головних цінностей — ми зробимо все можливе, щоб дана ситуація більше не повторилась. Гарного дня!

Общалась с рекрутером Ниной на позицию UI/UX designer. Сначала на djinni, где я открыла контакты, портфолио и тд, но в какой-то момент мне перестали отвечать. Потом этот же рекрутер написала мне на linkedin, как впервые, и снова просила портфолио, я напомнила о том, что мы уже общались, она извинилась, спросила интересна ли еще позиция, пообещала отправить мое резюме коллегам и дать скорый фидбек. Прошло чуть больше месяца, фидбек все еще «летит».

Уляно, дякуємо за ваш відгук. Ми працюємо над тим, щоб з кожним днем покращувати взаємодію зі спеціалістами, яким цікава робота у Райфі. Додатково зв’язались із вами в особистих повідомленнях для вирішення ситуації. Гарного дня!

UPD: Со мной связалась рекрутер Нина и подробно объяснила причину задержки, которая на мой взгляд была уважительной. Нина ответила на все мои вопросы и оставила приятнейшее впечатление. Со своей стороны приношу извинения за поспешный отзыв ниже. Надеюсь на дальнейшее сотрудничество.

«Еще одна компания которая не в состоянии даже дать ответ на отправленное им резюме» — комментарий от 9 августа 2018 года. Спустя три года ничего поменялось.

I’m engaged into a curious project, with a smart and open-minded professionals, which possess a bit bizzare but healthy sense of humor.
A special thanks to K.Arkhangelska — a real HR professional — with a great personal attitudance to any person, with huge responsibility for a whole HR team — only best wishes Her — Good Luck and Fair Seas!

Підтримали: Iryna Gorban

Marks, thank you! 🙂

Для меня это «второе пришествие» в Raiffeisen Bank, в далеком 2004 я пришел еще в Аваль, и почти 8 лет проработал в Raiffeisen Bank Aval, было много и позитива и сложных ситуаций, но тот опыт что я приобрел был бесценен за пределами банка. Поработав 9 лет «по миру» в разных ИТ компаниях судьба свела меня с банком снова. Здесь нет возможности поставить оценку в виде максимального количества звездочек но это уже совершенно иная организация, с поддержкой новых технологий, поддержкой развития. Онбоардинг персонала на много порядков выше, в рабочем процессе ценится стремление достичь результат, а не показать «стройную» картинку на стиринге для красоты.
То что важно вне зависимости и от места работы — человек всегда должен стремится к саморазвитию и совершенствованию, и сейчас есть много сопутствующих факторов в Райфе, что не может не радовать.
Отдельно хочу отметить работу HR, мне есть с чем сравнить, более 35 мест работы. Ребята не просто знают свою работу но и профессионально ее выполняют, они полностью оправдывают первое слово из своей аббревиатуры — Human, прекрасное и профессиональное отношение к сотрудникам.
Естественно всегда будут и негативные отзывы :) но думаю новой команде они помогут исправить те процессы/места где все еще возможны улучшения.

Приблизно місяць тому проходила співбесіду на позицію data engineer. Співбесіда залишила позитивні враження: були доречні цікаві питання, мені надали достатній опис моїх, на той момент потенційних, обов‘язків. Фідбек надіслали дуже швидко.
Хочеться також відмітити професійність рекрутингу. Під час найму рекрутери завжди були на зв‘язку, швидко відповідали на усі питання, допомагали з оформленням на роботу тощо.
Задачі повністю відповідають тому, що мені описали на співбесіді. Також в рамках онбордингу виділили спеціалістів, що допомогли/допомагають розібратися з поточними завданнями.

Дякую, Ангеліна, за високу оцінку нашої роботи. Дарі вітати вас в нашій команді!

На сайті Дія City в розділі «12 міфів про Дія City» в міфі «IT-індустрія не підтримує проєкт» вказано:

Підтримку Дія Сіту висловили ряд професійних об’єднань та IT-компанії. Серед них — Європейська Бізнес Асоціація, Федерація роботодавців, Американська торговельна палата, ЕРАМ, Ajax, Sigma Software, Reface, Genesis, Laverex та багато інших.

В списку компаній які входять в ЄБА є логотип та назва схожа на вашу eba.com.ua/member/publichne-aktsionerne-tovarystvo-rajffajzen-bank-aval/ (копія в архіві)
Чи підтримує ваша компанія «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Райф, як суб’єкт фінансового ринку, наразі не взаємодіє із Дія Сіті. Відповідно, від імені всіх колег ми не можемо відповідати. Кожен має власну точку зору із цього питання, тому за бажання висловіть свої думки особисто:)

Было дело в далеком 2017 году
Пришел на собес. Все было ок — успешно прошел.
Изначально договривались на сумму 2400 net.
Я принял оффер.
Через 2 недели позвонили и предложили 2400 gross (наверное нашли когото за меньшую сумму).
Я спросил что за ерунда? но внятного ответа не получил и отказавшись данные САМОЗВАНЦЫ были грубо посланы на всем известный орган за трату моего времени.

Почему САМОЗВАНЦЫ? Потому что это не Райффайзен, а какая компания из домена платежных операторов (я уже не помню точного имени). У них даже на входе и в документах ни одного слова про райф. А райф аутсорсит просто у них.Зачем прикрываться чужим именем — ну я не знаю. Наверное чтобы негативные отзывы сюда писали, а не на реальный акк.

КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ даже идти на собесы, потому что их словам нельзя верить ни на йоту. Лжецы, лицемеры, обманщики.

Начал процесс собеседования в компанию, получил приглашение на тех. интервью, после которого попросили сделать тестовое с CRUD операциями (вакансия для мидл 2+ года опыта). Обычно я отказываюсь от тестовых, но т.к. там была фронт часть — решил сделать для собственного опыта. Сделал и отправил в тот же день и скинул линк на репозиторий. Но так вышло что за 21 день я так и не получил фидбэк и решил отписать сам. Спросил рекуртера могу ли я рассчитывать на фидбэк от компании, на что она ответила что все еще ожидает от меня тестовое. То есть человек даже сообщения не прочитал, а ведь это его работа. Но самое интересное было после, того как я отписал что если прочесть сообщение выше — то можно увидеть ссылку на репо. И знаете что ответил рекуртер : «Да я получила его и сразу отправила но в связи с карантином вакансия заморожена». Выходит что рекуртер вводит в заблуждение сказав что до сих пор не получил тз , а потом оказывается получил но реджекнули.

Хочу предупредить всех , кто захочет потратить свое время и сделать тестовое или начать процесс рекуртинга в эту компанию — Будьте готовы что вам не дадут фидбэк и буду вводить в заблуждение.

Евгений, добрый день,
подскажите, пожалуйста, с кем вы общались по вакансии?
Спасибо.

Очень странное отношение к кандидатам. Нашли меня на Jinny, где я явно указал предполагаемую зп. Потратил свое время на 2 собеседования в офисе. Перед оффером сказали, что все хорошо, только есть деталь: платить они мне смогут на 30% меньше чем я указал в профиле на Jinny. Формулировка hr: наш бюджет проекта не позволяет нанять кандидата за такие деньги (сумма была средняя по рынку). Вопрос: зачем морочить голову кандидату? Спасибо на том, что о невозможности платить такую зп я узнал до того, как собрать пакет документов для службы безопасности, который мне прислали.

Согласен с коментарием Брауна — они реально не могут дать ответ на отправленное резюме... Я даже добавлю, что HR даже на звонки не отвечает, а не только на письма. В Киеве так точно грустно всё с этим банком. Я только один ответ получил на стажера и то только через пол года. Пол года «на морозе» и потом письмо. Что можно пол года делать? Почему в этом банке HR-ы «на морозе»?

Александр, спасибо за ваш отзыв. В данном случае, именно программа стажировки, имела очень большой конкурс в этом году, поэтому не всем смогли дать индивидуально фидбек, конечно это не в пользу нам. Мы стараемся работать с каждым кандидатом, и над улучшением скорости обратной связи. Еще раз приносим свои извинения за такой опыт с нашей компанией.

Еще одна компания которая не в состоянии даже дать ответ на отправленное им резюме.

Сергей, добрый день, спасибо за отзыв и внимание к нашей компании! Обсудив с вами в телефоном режиме данную ситуацию, надеемся на дальнейшую позитивную коммуникацию, успехов в развитии!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.