Quod Financial

81...200 спеціалістів
Гданськ (Польща), Дубай (ОАЕ), Лондон (Велика Британія), Нью-Йорк (США), Торонто (Канада), Париж (Франція), Сингапур (Сінгапур), Kochi, Lille

21 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Наталія Дейнека написала мені в лінкедині з пропозицією вакансії.
Я відповів згодою її розглянути і дочекався якоїсь відповіді через 7 днів тільки.
Після зашедулили кол і провели співбесіду. На якій було ну дуже видно не зацікавленість у моїх відповідях і прагнення швидко завершити кол. Спілкувалася рузькою, що було трохи дивно, але ок.
Після закінчення колу знов не міг отримати якийсь фідбек більше тижня.
Коли я вже перепитав другий раз, вона відповіла, що на разі вирішили продовжувати з іншим кандидатом.
Чому так — йде другий тиждень, Наталія, як розумію, дуже зайнята іншими кандидатами, що б щось відповісти.
Якщо підсумувати — було витрачено час на співбесіду і очікування, хоча у кандидаті спочатку вже не були зацікавлені і це відчувалося.
Також дивно бачити такі відмови, коли співбесіда була не більше 10-15 хв, а технічного інтерв’ю ще не проходили.

О компанії склалося негативне враження, як бачу по відгукам — це не перший випадок.

Доброго дня, Денисе

Поки ми працювали с вами, цю вакансію перенесли з України до Франції. Щоб не відміняти співбесіду (ви почитали відгуки про компанію, коли ми відміняли співбесіду теж пишуть відгук, тому що би ми не зробили, вам було би все одно не так :))
Хайрінг процес може змінюватися на протязі роботи над вакансією. Це робочий процес та таке буває. На це впливають різні фактори. Тим паче у час у який ми живемо, де кожен день нові новини.
Також хочу зауважити що рекрутинг то є бізнес функція, та рекрутер працює на компанію, а не на кандидатів. Наразі у нас дійсно дуже багато вакансій у роботі, та ми не маємо фізичної змоги витрачати час на кожного. Тому на співбесідах ми говоримо, що якщо компанія у вас зацікавлена, ми з вами звʼяжемося протягом 3х днів, якщо ми не звʼязалися, то відповідь — компанія пішла далі з кандидатами, яки більш підходять по різним факторам. Завдання рекрутера знайти найрелевантнішого кандидата та закрити вакансію. Ми не надаємо сервіс. Орієнтація рекурутера на компанію та їі потреби, не на кандидатів. нам за це платять гроші =)

Питання про бронювання так ми можемо питати. Онбордінг у компанії дуже довгий у звʼязку зі складністю продукту та бізнес втрачає гроші коли платить зарплатню поки людина онбордиться 6 місяців та потім йде. У сучасних реаліях України це великий ризик для бізнесу наймати в Україні, але це не є вирішальним фактором. Якщо у нас повний матч по софтам та хард скілам, то компанія готова ризикувати.

А вам бажаємо знайти свою компанію =)

Зацікавила позиція — подала резюме — потрапила на співбесіду. На співбесіді рекрутерка спілкується російською, що для себе вважаю неприпустимим на 10 році повномасштабної війни росії проти України.

Шановна Яна,

Справді, наші рекрутери в основному спілкуються російською мовою, як і близько 50% колективу в українському бранчу.
До масштабного вторгнення, компанія мала лише один офіс в України (у Харкові), і багато співробітників, які працюють у нас протягом тривалого часу, в основному спілкувалися та спілкуються російською мовою.

У нашій компанії ми рішуче проти будь-яких проявів булінгу, включаючи мовний булінг. Ми поважаємо кожну особу і не намагаємося примусити нікого переходити на певну мову. У нас в колективі приблизно порівняно рівна кількість україномовних і російськомовних працівників. Ніхто не ставить під сумнів ваш вибір мови для спілкування — це особисте рішення, яке поважається.

Отже, якщо рекрутер спілкується російською під час співбесіди, це не означає, що ви також маєте переходити на російську мову. У наших командах панує різноманіття — хтось використовує українську, хтось російську мову. І це ок для нас.

Отже, якщо ви не підтримуєте цей формат роботи, це дуже шкода, оскільки ми втратили можливість мати ще одного україномовного співробітника і збільшувати долю україномовних працівників.

З повагою

I have been working at Quod Financial for 2 years. At the beginning of my way in the company, I joined the HR Department. It was an incredible challenge and a great possibility to search the potential candidates with the relevant experience who become a part of the Quod Financial. After that, I got a change to switch to a more technical position as QA Engineer. I am very thankful to Kirill Gorelov (Branch Ukrainian Manager), Olga Bondarenko (HR Manager) and my colleagues from other departments for collaboration and assistance. I really appreciate it as the project is really complex, and it needs to learn a lot about the product.
Currently, I got another great opportunity to become a part of Information Security Team. It is an incredible chance to obtain new experience and develop myself as a specialist.
Frankly speaking, Quod Financial is a company where work experienced and great specialists in a friendly manner. I am proud to be a part of it. It is great that the company provides the opportunity for career growth, but you should be ready for continuously improvement. I will be glad to recommend Quod Financial without any doubts.

I have been working for Quod Financial for more than 2 years as a Technical Writer. I am grateful to the company for the experience that I get here and especially I am grateful to my Manager Kirill Gorelov.
Advantages:
— When I came to the interview with Olga (our HR Manager) and Kirill (my Manager), I appreciated a lot that the interview was in the form of a conversation. The decision was made from my side during the interview, I realized that the attitude is just great and I want to work in this company.
— Due to my position as a Technical Writer in the company, I communicate with different Teams and Top Management. Everyone is so responsive and eager to help. All the guys are professional and really helpful, thanks to our recruitment Team ;)
— The tasks are diverse and interesting for me. The processes within the company are always being improved. I don’t see any bureaucracy, you can tag anyone, including the owner of the company, if necessary.
— I see lots of opportunities as my Manager offers me some other responsibilities/positions to consider from time to time and I can try something new. I have an option to get back to technical writing if I wish. I know that some employees mastered new skills and changed their position within Quod.
— From my experience, the company and managers are always open to discussion of any issues and needs that an employee may have, they are really concerned.
— The company always asks for feedback and provides some improvements (from what I remember — medical insurance, equipment, etc.).
— During the Russian invasion of Ukraine, the company helped everyone who required help and wanted to move out of Kharkiv. The managers understood that some people could not work for some time and had troubles with the electricity or internet connection. The company provided laptops, monitors and other equipment.
— The company constantly develops and expands to different countries — new offices are being opened all over the world. I am excited to see where the company will be in a few years and what will be my journey within the company.

I don’t see any disadvantages, I did not have any unpleasant experience with Quod :)

Підтримали: Yurii Rudyi

Grateful for two incredible years at Quod Financial! The dynamic work environment kept me interested and motivated, offering a constant stream of exciting challenges that truly enriched my experience. What truly sets Quod Financial apart is its unwavering spirit of teamwork and support. It’s more than just a workplace — it’s a close-knit community where everyone has a stake in each other’s success. I am proud to be part of a company that places great value on continuous improvement and continually strives for excellence in everything we do. With a strong foundation and a dedicated team, I am truly excited about the promising journey ahead.

Не знаю, чи у мене в житті був більш дивний досвід спілкування з рекрутером.

Спершу все було звично, хоча у мене й запитали про досвід, який був вказані в CV. Відгукнувся на вакансію — отримав повідомлення в месенджер від пані Наталії Дейнеки (як в подальшому зрозумів із запрошення на пошті, бо телеграм підписаний іменем компанії) 25.08.23. Наталія запитала у мене, чи я маю час на дзвінок об 11:30 в понеділок 28.08.23 — погодили цей час, але на пошту прийшло запрошення на 17:00.

В той же день я запитав, чому запрошення не на погоджений час, але не отримав відповіді аж до 16:50 понеділка (мовляв щось наплутали, тому давайте на 17).

Розмова була короткою і почалась з того, що мені зробили зауваження про навколишній шум та ехо (перетелефонував після цього подрузі, аби переконатись, що це не проблема із моєї сторони). Далі мене запитали про мою локацію та чи в мене є павербанки/генератор, на що я відповів, що не було такої потреби, тому поки немає, але можу придбати, якщо це критично. Мені повідомили, що шукають кандидатів тільки із «закритою проблемою» зі світлом, наголосивши, що можуть продовжити спілкування тільки після того, як вона буде вирішена, навіть не поцікавившись, чи вона взагалі існує.

За хвилину розмови Наталія встигла перейти на «ти», до того, як про це запитала, розмовляти зі мною виключно російською, якої в мене не вказано в CV та не дійшла до досвіду та навичок, вочевидь, ними не зацікавившись.

Вкажіть, будь ласка, в описах своїх вакансій, що у вас є потреба в генераторах та павербанках, як ключовий фактор будь якої подальшої взаємодії.

Загалом весь досвід комунікації — це якийсь дуже дивний жарт.

Підтримали: Oksana Hlyva

Доброго дня, Денису.

Вибачаємося за плутанину з часом, ми маємо дуже багато відгуків/відкритих діалогів з кандидатами, та просто не встигаємо оброблювати усі запити. Але робимо усе можливе і не можливе :)
Якщо вам не зручен пропонованій час співбесіди, ви завжи можете запропонувати інший.

На рахунок повербанків, дякуємо вам за підсказку, ми обов’язково це додамо до наших вакансій, аби не витрачат час людей.

Компанія не нав’язує якою мовою вам спілкуватися (тільки російскою або тільки українською). У нас багато як російськововних, так і україномовних українців.
Якщо ви розмовляєте україньскою — ви розмовляєте українскьою і ніхто вас не попросе перейти на російську. Якщо ви розмовляєте російскою, вас також ніхто не буде змушувати переходити на українську. Це ваш особистий вибір та це вирішувати це тільки вам.
Якщо вам така політика не відгукується, тоді наші ціності не співпадають, та нам не за шляхом.

Працюю у Кводі вже 2 роки. Навіть попри війну та усі складнощі, компанія підтримує працівників матеріально та технічно, що дійсно варто поваги! Навіть після двох років постійної роботи з продуктом я отримую завдання, які дозволяють мені розвивати власні навички та вчити щось нове. І найголовніше тут — люди. Тут відкриті до нових ідей, поважають одне одного, цінують і винагороджують ініціативність та відповідальність. Приємно працювати у команді, де тебе чують та дають обʼєктивний відгук про твою роботу!

Дякуємо за відгук, Artem

Пропрацювавши в компанії 1.5 роки, в мене назбиралися моменти які хотів би розповісти, адже не помітив, щоб їх тут освітили до мене. Розкажу зі свого боку. По-перше, що не можна не розказати — це колектив, адже кожна компанія притягує до себе відповідних людей. Колектив є дружнім, відкритим до спілкування та вирішення будь-яких проблем — це справжня сімʼя. Що є надзвичайно важливим — в перші дні повномасштабного вторгнення компанія пішла на зустріч та допомогала колегам різними способами, за що їм вдячні. Сама компанія часто надсилає різні форми опитування, де цікавиться нашим почуттям, оцінкою компанії, що подобається, що не подобається. З першого дня й до сьогодні я пізнаю нові тонкості продукту, через що, роблячи роботу — кейси бувають абсолютно різними, тому нема відчуття що ти стоїш на місці. При будь-яких запитах щодо заліза на якому працюєш — питання вирішувалось швидко, оцінювались можливості апгрейду ноутбуку / пк та робились висновки з цього приводу.

Дякуємо за відгук :)

Не дуже приємно, коли тобі ставлять співбесіду, і за годину до початку переносять на потім, навіть не написавши сухе «вибач», а пізніше тобі пропонують співбесіду провести через 2 дні, і знову за 2 години скасовують з тегом «закрили внутрішніми ресурсами» до скасованого івенту. «Безмежна» повага до кандидатів, їх часу та планів, але ж зараз війна, і таке ставлення уже рік як норма.

Доброго дня, Олександре

Перший раз у мене затримали літак, тому я не могла з вами зв’язатися та особисто вибачитися, тому попросила ішу людину відминити поки що свіпбесіду.
Рекрутери теж люди, ми не роботи бути 24/7 вільні та доступні. У всіх бувають форс мажори.
Другий раз — вакансію вирішили закрити внутрішнім резервом так, тому я як раз і не витрачала ваш час на співбесіду, де би вас точно не розглядали та не робили би вигляд що ви вам відповімо через тиждень віднімаючи ваш час.
Повага до кандидатів та їх часу — то не спілкуватися просто так тому що вже стоїть івент.
Вам успіхів у пошуках вашою компанії :)

I’ve been with the company for over a year. The product is not easy, so there are always many interesting challenges, especially for a QA engineer. The company is interested in the development of its employees and is ready to help in this. Would like to point out:
— Good team;
— Very interesting product;
— There is always room to grow and develop;
— Competitive salary and always on time;
— Not only listen, but also hear you.

I have been with the company for almost two years. I can say that at the moment I have only positive feedback about the company:
— cool team
— complex and interesting product
— opportunity to grow and learn new technologies
— competitive salary
For this reason, I can safely recommend this company.

Hi everybody,
I’ve been working in Quod for 1.5 year. I began my way from QA position. I have one year experience as QA engineer. While I was working as a tester I was interesting more deeply work with code. The Quod Financial supported me and let to switch to work in another department. Thanks to this opportunity I’m working as C++ developer now. Actually great teams with experienced guys in our company in general.
I would like to point out the following:
— Here you will be heard
— You will be given all the opportunities for career and personal growth
— An interesting product, if you are close to the field of finance, welcome)

Quod Financial

Категорически не советую эту шарашку. Сами меня нашли.Прошел 3 собесодевония с HR, Тим Лидом и Менеджером.
Все понравилось, все адекватные,всем все ок. Говорили «У нас сложный продукт, у тебя будет около 2х месяцев онбординга, всему тебя научим, а потом поставим тебя на проект»
Ради этой ... уволился со своей адекватной работы.

Приступаю к работе 7го декабря 2022.

Сам ищу коворкинг для стабильной работы в условиях отсутвия света. Работаю со своего личного ноута.
Первые дни все сетаплю все аккаунты, митинги, VPN, лабы, получаю план обучения на месяц Linux, SQL, Networking,SSL и т.д. Смотрю видео по продукту.
Дали «ментора» Иду по плану обучения, что-то спрашиваю у ментора, который занят своими делами.

Сам прошу тест по Linux, скидываю ментору, он говорит ок, скидываю ментору bash скрипт на которые он не отвечает ничего.

Неделю перед Новым Годом ментор в отпуске, иду по программе обучения сам.

За все это время в 18 дней «ментор» потратил час своего времени на меня в общем, еще минут 20 потратила HR.

3го января 2023, сразу после праздников, как отличный подарок на Новый Год, мне пишет HR и скидывает линк на гугл мит, где с той же милой улыбкой, что и на интервью,
сообщает что мы решили тебя уволить по причине того что «Ты не задаешь вопросы». И все, так решили, без каких то обсуждений и разъяснений.
До этого никаких претензий, требований или тасков кроме тех обучения и видео по продукту ко мне не было. Просто шок. Я не задаю вопросы. Они решили
меня уволить. Они имеют право. Из-за них я потерял работу в очень не простой ситуации у нас в стране. Потратил своих 18 дней на это.
Опыта у меня достаточно, работал в разных конторах, в том числе и за кордоном, но с таким свинским отношением я раньше не сталкивался. Если получите такой «офер»
от этих ребят, то советую поискать что-то получше и тем более не менять свое место работы на их, тут тебя могут выкинуть за борт без всякой на то причины.

Dear :-( !

We would like to offer you to be part of Quod Financial team!
For your information, below is a list of conditions and benefits related to this offer
Conditions:
1. Start date November 2022
2. Compensation is :-) USD per month.
Paid in UAH according to the interbank exchange rate on the last date of month.
3. Compensation review in a year from the start day
4. Trial period is 3 months
5. Type of contract we are working — PE (Private Entrepreneur)
6. PE contract will be signed with you and we can take care of the paper work if you open your accounts at UkrSibbank
7. Compensation is transferred once on 3rd — 7th of each month
8. Taxes should be paid once a quarter
9. If we can’t reach you for 3 days, his/her contract will expire in 1 day
10.Notice period with Quod Financial is 60 calendar days from your side and 30 days from the company side.

Benefits:
11.Company offers 20 work days as vacation days per year 12.10 work days of sick leave per year
13.5 compassionate leave days per year
14.Health insurance after 3 month in the company
 Before 3 days of start date we reach you to provide all details you will need to for your start day  During 3 week days you have to reply on this offer

Добрый день, Влад

В оффере указан испытательный срок 3 месяца, во время обсуждения оффера, мы говорим, что на протяжении этих 3 месяцев мы присматриваемся друг к другу и принимаем решение хотим ли мы сотрудничать друг с другом на постоянной основе.

Во время онбординг митинга мы также говорим новичкам что мы от них ожидаем на протяжении испытательного срока. Что мы приветсвуем, а что нет.
Причины расторжения с нашей стороны были сказаны.

Компания не предоставляет коверкинг в Украине, а может покрыть некоторую стоимость коверкинга, который вы нашли сами.

Ноутбуки мы предоставляем, но не сразу. Нужен один-два месяца для того чтобы заложить деньги в бюджет и купить технику.

В компании нет отдельно выделенной позиции ментора. Обычно ментор совмещает свою работу с менторингом новичка, поэтому да, ментор будет занят своей работой.

Влад, нам очень жаль, что мы не оправдали ваших ожиданий.
В любом случае, спасибо вам за обратную связь.

Working here for about 1.5+ years. It’s my first jog and I have only good feelings about this experience.
I always received quick and good answers to my questions and lots of other help, so learning passed pretty smoothly.

I was assigned to an interesting project with a big variety of different technologies used. Also, I was introduced to and learned a lot of new algorithms on this project, so I have always what to do, and this very interesting job.

The last, but definitely not the least remark about the team, which is perfect. Cool community, that is very pleasant to be with as colleagues or as friends!

Работаю здесь второй год.
До этого в айти сфере не работал, так что знакомство произошло именно благодаря Кводу, а конкретнее эйчару Оле, которая пригласила на собеседование :)
С момента собеседования и до настоящего времени испытывал только положительные впечатления. Начинал с позиции саппорта, онбоардинг проходил гладко, очень детально был расписан и хорошо подготовил к рабочим будням. Общение в команде было приятное, при возникновении сложных ситуаций всегда можно было расчитывать на помощь со стороны более опытных коллег :)
Так что согласен со всем, что было уже сказано ниже, плюсы работы в Кводе это:
— работа с собственным продуктом в области финтеха, который постоянно развивается и улучшается;
— продукт очень хорошо расписан, практически по всему функционалу есть статьи с описанием всех тонкостей;
— отличный коллектив;
— хорошее отношение к сотрудникам.

Hello Everyone,

Working with Quod for 2 years. It is my first job, so it was hard to me to learn such great and big product. Project really big and hard, but you will always find people who can help to you with finding a resolution.

Company provides a great opportunity to grow as a specialist in many areas.

As a conclusion, I am happy to worl with a great team and company, but working here you need to be ready to prove your skills.

Підтримали: Inna Havryliuk

Hi everyone,

Working with Quod for 2+ years now. I started here with zero knowledge about Fintech, so there was a lot to learn from the very beginning. I always received quick and good answers to my questions and lots of other help, so learning passed pretty smoothly.

I was assigned to an interesting project with a big variety of different technologies used. This provides a great opportunity to grow as a specialist in many areas. Almost every task on this project was connected with new technologies, so you really can learn a lot in small terms and receive all the help you need.

The last, but definitely not the least remark about the team, which is perfect. Cool community, that is very pleasant to be with as colleagues or as friends!

As a conclusion, I am happy to work with a team of such great specialists and cool people! :)

Підтримали: Inna Havryliuk

I’ve been working in Quod for about 3 years already. I started as a Support Engineer and learned a lot about the product, assessing client needs, and turned out to be an Integration engineer. As a newcomer you won’t be alone, you will receive support from your team members. I am very thankful to everyone who helped me, especially at the beginning.

The company provides good opportunities for personal and career growth. But you need to be proactive and prove yourself. As this is a product company, the interaction between teams on a good level., you won’t wait too long for a reply from your managers. The environment is friendly and comfortable.

To sum up, interesting projects in the Fintech area, friendly and purposeful team members, and loyal management.

Підтримали: Inna Havryliuk

Hey there,

Been with Quod for 3+ years, and still am working.

I came with a little experience, however people here were very keen to provide the needed help and explanations. If you have a suggestion/opinion — it will be heard, if you have questions — they will be answered. I’m glad that after all my time in Quod, it is now me who is able to share some experience and help the newcomers.

Overall, the working conditions are great and people are friendly. 10 out of 10, would recommend :)

Підтримали: Inna Havryliuk

I’m working in the Quod for almost 2 and a half years. I started my journey as a support team member at the end of 2019 and I’m looking back at the time that I spent in this company and I can say that I’m really grateful to Quod for this beautiful time. Some marvelous thing is that QF is growing rapidly with new functionality and new different projects. And now we have an amazing multicultural team where you can ask any question and rely on your colleague who will help you with any question.
I would like to say big thanks to Kirill Gorelov (branch Ukrainian manager) and Marc Lapointe (Tech OPS Manager) for being good people and excellent specialists. Thanks to the HR department for psychological, social, and other help, organizing different entertainment stuff. And of course, thanks to CEO who visited the Ukrainian branch from time to time and we spent a good time together in Kharkiv with conversations and jokes at dinner together with the team
I wish good luck to Quod and becoming the best OMS on the market

Підтримали: Inna Havryliuk

Thank you, Kirill for your feedback :)

В данном месте работает по своему опытный, и досточно взрослый человек — Татьяна Черкашина. Ведёт она себя как школьница, не способная нормально выполнять свои задачи, а только истиерически блокировать кандидата которго она сама нашла. Советую проверить её на профпригодность, с таким подходом новых кандидатов компания может не дождаться.

Добрый день, Егор
Татьяна — начинающий специалист, который как и все мы иногда совершает ошибки, тем более в начале своего пути.
Нам очень жаль, что у нас с вами не сложилось.
Всего хорошего!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.