Усім привіт! Працював у компанії 14 місяців на позиції Product Manager. Нещодавно пішов і ділюсь фідбеком.
Почну з того, що сподобалося. Звісно, це люди, інженерна та дизайн-команда. Було комфортно з усіма працювати, всі дуже скілові, задають правильні питання та стараються зробити краще. А також драйвові американці, які заряджають позитивом навіть коли втомлений після 5 годин мітингів.
Цікаві та складні продукти, прокачуєш навички та англійську. Більше розумієш американський майндсет та культуру — дуже корисний досвід, який не всюди можна отримати.
Проводяться щомісячні презентації на всю компанію, де фаундери та хеди діляться результатами роботи. Все драйвово та все несеться, відчуваєш належність до чогось значного.
Перейдемо до того, що не сподобалося. Не відчув бажання компанії вкладатися у розвиток працівників. Мій останній 1 он 1 був чотири місяці тому. Ніяких курсів чи PDP-планів. HR то є, то звільняється. Основна увага приділяється американській команді, для якої періодично проводять тренінги та офлайн зустрічі.
Шалений темп, овертайми та робота на вихідних є нормою. Як зараз пам’ятаю 1 он 1, де мені сказали: «Так тобі це має подобатися! Я теж працюю на вихідних». Декілька разів чув від команди на дейліках та ретро, що «це не нормально, так не повинно бути». І я з цим повністю погоджуюсь! Та звісно, понаднормова робота не оплачується.
Також немає тімбілдінгів, корпоративів, ретритів — you name it. І це під час регулярних обстрілів, безсонних ночей в укриттях, накопичуваного стресу від темпу роботи та овертаймів на вихідних. За останній рік була лише одна зустріч у ресторані, і ця була організована мною. Саме тому у профілі компанії на DOU так мало фото (ці знімки ще з початку минулого літа :)
Є з чим порівнювати і в плані процесів. На минулій роботі на команду з 12 людей було три продакти, хед оф продакт та проджект менеджер. Був напрацьований беклог та жорстка пріоритизація продуктових гіпотез (тобто боротьба за час інженерів). Тут все зовсім навпаки — на таку ж команду лише один продакт менеджер. Сирі таски та дизайн чимшвидше готуються у грумінг та спринт пленінг, бо затвердили величезну роадмепу, вже щось пообіцяли інвесторам та маємо наздоганяти конкурентів, у яких в штаті працює декілька тисяч людей. Донаймати проджект/продакт менеджера відмовлялись. Звісно, по костах вигідніше, коли одна людина розривається на декілька позицій (привіт стрес та вигорання).
Неодноразово чув: «ми не про гроші, як інші компанії в українському IT». Тільки все зводиться до грошей та cost efficiency при хайрінгу, перегляді ЗП та замовленні техніки. А також при розірванні контракту будь-якою зі сторін, бо не виплачується навіть відпустка. Так-так, заслужені дейофи не виплачуються, тож не забувайте ходити у відпустку.
Загалом, як і в будь-якій компанії, є свої плюси та мінуси. Сподіваюсь, фідбек допоможе покращувати процеси та турбуватися про своїх працівників. Все-таки компанія не один рік на ринку, а з 2018. І працює тут вже більше ста людей, тож треба інвестувати в умови праці та свою команду.
Від себе скажу, що все — то досвід, тому радий був тут працювати і радий, що пішов далі :)
Дякую моїй команді за весь час разом, ви найкращі! Окрема подяка хед оф інженірінг Жені за старання та постійну допомогу у всьому. Дяка й тим, хто дочитав цей лонгрід, не забуваємо про лайк та підписку)
Дякуємо, що поділився своїм досвідом роботи з NewHomesMate. Ми раді чути, що тобі сподобалося працювати з нашим продуктом, а також з інженерними та дизайнерськими командами. Нам дуже пощастило працювати з такими талановитими людьми! Ми також цінуємо твій відгук про наші щомісячні Company Update Meetings; багато часу та зусиль йде на ці зустрічі, і ми раді, що вони дали тобі цінну інформацію.
Як стартап, ми розуміємо, що все може швидко змінюватися, саме тому ми активно розробляємо більш структуровану систему кар’єрного росту, щоб підтримати зростання всіх членів нашої команди, а не лише тих, хто працює в США. Ми також запровадили щоквартальні one-on-ones щодо розвитку, щоб допомогти нашим співробітникам та їхнім керівникам обговорити як поточні результати, так і майбутні цілі. Таким чином, ми визнаємо важливість регулярних індивідуальних бесід та кар’єрного розвитку і прагнемо постійно вдосконалюватися в цих сферах.
На жаль, в поточній ситуації в Україні ми обмежили наші можливості проводити офлайн заходи, але ми гарантуємо, що всі члени нашої команди залишаються на зв’язку за допомогою віртуальних заходів та вебінарів. Ми прагнемо підтримувати взаємодію та зв’язок між усіма членами нашої команди, незалежно від місцезнаходження.
Ще раз дякуємо за фідбек. Щиро бажаємо успіху в пошуку проєкту та команди, з якими у тебе складеться perfect match!
Я є співробітником цієї компанії вже 1 рік і не бачу причин для інших не працювати тут. Вона має очевидні плюси, такі як: чудові люди, постійний особистий розвиток, постійна підтримка з боку компанії, якісна комунікація, чітке визначення завдань, висока та вчасна заробітна плата.
Працюю в цій компанії вже 2 роки на позиції Front-end engineer.
Це remote-first команда, більшість інженерів в Україні, більшість спеціалістів по роботі з клієнтами — в США. Платять добре і вчасно. Сучасний стек, з мінімальною кількістю legacy code, який поступово рефакториться.
Інженери можуть впливати на продуктові рішення, самі рішення в більшості своїй data-driven.
Компанія підійде людям, хто комфортно себе почуває працюючи віддалено, хто хоче створювати щось нове і впливати на продуктові рішення і постійно щось нове вчити/дізнаватися. Компанія швидко росте і активно розвивається з усіма витікаючими.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS