Promodo — найбільша агенція діджитал-маркетингу в Україні, заснована у 2004 році. В штаті працює понад 400 фахівців у п’яти офісах в Україні, США та Великій Британії. Три роки поспіль Promodo визнають агенцією № 1 з перформанс-маркетингу за версією рейтингу IAB Ukraine.
На запитання «Що таке Promodo?» навіть клієнти відповідають, що Promodo — це люди. На ринку є багато інших гравців, але нас відрізняє насамперед наша команда. Небайдужі, амбітні, сміливі та відкриті — це точно до нас.
та багато інших
Ми дуже відповідально ставимося до формування команди: майбутніх співробітників обирають не лише за досвідом чи навичками. Важливо, щоб людина поділяла цінності та культуру компанії. Цінуємо любов до своєї справи, вміння працювати в команді та підтримувати інших, а також бажання пробувати нестандартні підходи.
Promodo — це компанія про людей та про їхні можливості. А ще про лідерство й амбіції. Так, ми про можливості професійного становлення та зростання, про унікальний досвід, про неймовірні проєкти та роботу з топовими клієнтами. З нами точно по дорозі тим, хто, як і ми, цінує щирість, відкритість, командну підтримку. Проте разом з тим прагне працювати з лідерами та має безмежну жагу до пізнання нового.
В Promodo розвинута традиція відкритої комунікації із топменеджментом. Робимо усе, аби кожен співробітник був почутим, розумів, що саме робить та як це впливає на зміни в компанії. СЕО агенції Олександр Колб регулярно читає лекції для новачків і відповідає на їхні запитання. У всіх відділах проходять свої планові зустрічі, а раз на рік в Promodo проводять загальну зустріч, де підбивають підсумки попереднього періоду та діляться планами на майбутнє.
2022 був непростим роком для кожного українця. І після нашої щорічної зустрічі я був неймовірно вражений. В очікуванні падіння показників настрою, показників NPS, eNPS я побачив зовсім іншу картину. По всім показникам ми лише виросли. Чи можна було таке уявити? Я не міг. В умовах війни, під час обстрілів і без світла. Коли емоційно гойдало так, що неможливо було уявити, — український бізнес робив неймовірне, наша команда робила неймовірне. Від спогадів минулого року впродовж двох днів репорту я бачив сльози на очах колег та сам ледве стримував емоції. Ми обовʼязково разом відсвяткуємо ці результати! І обовʼязково переможемо!
В Promodo розвинута традиція відкритої комунікації із топменеджментом. Робимо усе, аби кожен співробітник був почутим, розумів, що саме робить та як це впливає на зміни в компанії. СЕО агенції Олександр Колб регулярно читає лекції для новачків і відповідає на їхні запитання. У всіх відділах проходять свої планові зустрічі, а раз на рік в Promodo проводять загальну зустріч, де підбивають підсумки попереднього періоду та діляться планами на майбутнє.
Співробітники компанії мають можливість працювати віддалено або в одному з відкритих офісів компанії (Київ, Львів, Харків). Також у Promodo не ставлять жорстких робочих рамок: початок робочого дня варіюється з 9 до 10 години ранку. Тут цінують результат роботи, а не час, коли ти приходиш чи йдеш.
Для професійного розвитку співробітники компанії мають доступ до великої кількості навчальних матеріалів. Але головна фішка для апгрейду своїх знань — це Promodo Academy. З іншого боку академія дає можливість досвідченим спеціалістам ділитися своєю експертизою та напрацюваннями.
В компанії щорічно проводиться assessment center та performance review для підвищення грейдів, перегляду задач і рівня винагороди.
Зараз в агенції майже 40% співробітників планово та позапланово підвищують свій грейд протягом року.
Крім того, завдяки чітко сформованим критеріям оцінки, вони мають змогу передбачити перспективи свого кар’єрного зростання.
Курси англійської. У Promodo пішли нестандартним шляхом: тут коштом компанії навчають мови тих, кого важливо навчити для розвитку бізнесу, а всім, хто хоче вивчати англійську для себе, організовують можливість напряму спілкуватися з носіями мови у форматі Speaking Club.
Спорт. Співробітники агенції займаються йогою онлайн з будь-якої точки світу, бігають марафони, беруть участь у Гонці націй тощо. Тут також є баскетбольна команда та дві футбольні.
Корпоративна бібліотека. Агенція має власну «промодотеку» з бізнес-літературою. І до війни щомісяця проводили книжковий клуб, де учасники обговорювали прочитані книги. З перемогою традицію планують відновити.
Подарунки для команди. Promodo дарує подарунки майже на будь-яку подію в житті співробітника. Напередодні новорічних свят та 1 червня HR-команда готує подарункові набори для дітей колег. А ще в компанії є внутрішній магазин, де за валюту, зароблену на проєктах корпоративної гейміфікації, можна придбати унікальний брендований одяг, техніку чи аксесуари.
Незмінними залишаються і базові речі: прозоре оформлення взаємовідносин з роботодавцем та соціальні гарантії, як-то компенсація відпустки, лікарняного тощо.
Компанія вже багато років реалізовує проєкт Save heart. З його допомогою промодівці збирають гроші для лікування дітей із вадами серця, а також допомагають оснащувати сучасною апаратурою кардіологічні та кардіохірургічні відділення. З початком повномасштабного вторгнення основний фокус перемістили на допомогу українським військовим. Багато хто із співробітників брали участь у розборі завалів після обстрілів, допомагали переселенцям.
Promodo завжди була компанією з офісною культурою. Попри свою спеціалізацію, тут цінують офлайн-комунікацію. Але для команди агенції це не просто кабінети та робочі місця. Офіси компанії — це Простір, де тобі добре та куди хочеться приходити.
До слова, офіси компанії в Україні відкриті. На початку війни харківський слугував укриттям для команди та членів їхніх родин, а згодом разом з київським і львівським перетворився на пункт незламності з генераторами та інтернетом від Starlink.