АТ “ІнфоПлюс”

21...80 спеціалістів
Київ

3 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Работал в компании год (2016-2017). Очень приятный коллектив. Большое количество проектов и разнообразие задач, которые дают хороший профессиональный рост. Большинство заказчиков — гос. структуры, поэтому знание английского языка — не обязательно. Может кому-то сойдет за плюс :). В общем — хорошая компания, которую могу рекомендовать.

Підтримали: Maryna MatvienkoVadim Yasenovich

Напишу і свій відгук. Попрацював в компанії близько 2 років(2013-2015). З колективом працювати добре, ніяких проблем не було помічено, робочі питання завжди вирішувались. Як на мене компанія ідеальна для старту в роботі, якщо ви бажаєте пройти шкошу іт-продукту. З часом все що я там набув було корисним і в подальшому модель розробки/впровадження продукту була практично ідентичною.

Підтримали: Maryna MatvienkoVadim Yasenovich

Працював в компаії 2 роки (2012-2014р.). Невеликий дружній колектив орієнтований на результат.
Суттєвим плюсом був прямий зворотній зв’язок від користувачів, які використовують продукти компанії в своїй повсякденній роботі.
ІноПлюс фокусуються в першу чергу на замовнику, здебільшого, — це державні адміністративні установи України. Компанія успішно працювала навіть в кінці 2014 р., незважаючи на економічно-політичну ситуацію в країні. З мінусів відзначу доволі часті аврали, місцями застарілий стек технологій і підходи.

Підтримали: Maryna MatvienkoVadim Yasenovich

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.