ПриватБанк

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Миколаїв

19 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вітаю!

Хотів би залишити тут відгук про роботу рекрутера Наталію.

Був дуже приємно здивований компетенцією: видно, що людина завжди готова допомогти, і працює в інтересах не тільки компанії, а й в інтересах людей, які шукають новий проєкт. Приємно спілкуватися, одразу розумієш ставлення до роботи, та до інших людей. Підтримує контакт, та одразу інформує про будь-які зміни.

Загалом — 10/10, і точно одна з найкращих / найприємніших рекрутерів, яких я зустрічав!

Підтримали: Nataliia Boiko

Дякую за ваш відгук. Дуже приємно ☺️

Доброго дня!

Хочу лишити відгук з приводу проходження співбесід в деякі департаменти Приватбанку. В загальному я лишився не задоволений і деякі процеси як на мене можна покращити.

Перший департамент:
* Відсутність чітких дедлайнів: Мені не надали конкретних термінів для виконання технічного завдання, що призвело до невизначеності та врешті-решт відмови без конструктивного зворотного зв’язку. І це з врахуванням того, що я перед виконанням завдання запитував у рекрутерші чи окей команді визначені мною графіки і в разі чого ми б могли їх скорегувати.

* Загальний досвід: Відсутність комунікації та зворотного зв’язку зробили процес відчутно неорганізованим та розчаровуючим. Я потратив багато часу, нервів і отримав просто суху, несправедливу відповідь що я виконав технічне завдання довго.

Другий департамент:
* Структуроване завдання: На відміну від першого департаменту, в цьому було надано чіткий графік виконання завдання, яке я успішно виконав.

* Проблеми з технічною співбесідою: Проте під час технічної співбесіди я виявив, що близько 2/3 питань не оцінювали мої навички ефективно. Багато питань здавалися неактуальними і були радше для заповнення часу, ніж для оцінки моєї кваліфікації.

Підсумовуючи свій досвід, я хотів би порекомендувати людям, які займаються наймом, переглянути свої стратегії працевлаштування. Важливо проявляти повагу до часу кандидатів та не тримати їх в «підвішеному» стані, забезпечуючи чіткий і прозорий процес співбесіди з конструктивним зворотним зв’язком. Це не тільки покращить досвід кандидатів, але й допоможе залучити найкращих фахівців до Приватбанку.

Окремо хочу подякути рекрутерші Олені Тараненко яка завжди була на зв’язку, дуже швидко передавала тестові завдання та зворотню інформацію.

Підтримали: Kvitka_jaro

Вітаємо. Нам дуже прикро, що вам довелося відчути негативні емоції. Просимо написати нам на пошту [email protected] опис ситуації та уточнити контактний номер телефону. Ми проаналізуємо дії співробітників, для покращення якості роботи в майбутньому. Дякуємо за розуміння.

Працювала у ПриватБанк, на посаді «Бізнес-аналітик» 4 роки.

За ці роки пройшла 6 курсів для підвищення кваліфікації, які були оплачені банком, та допомогли мені стати кращим спеціалістом (зараз, наскільки мені відомо, витрати на навчання зменшились, але банк завжди піклується про навчання бізнес та системних аналітиків)

Я була щасливою працювати з чудовою командою та прекрасними колегами, які були джерелом натхнення на нові здобуття.

Багато хто асоціює Приват банк зі словом «бюрократія», але цей відгук буде про зворотне. Майже всі процеси у банку автоматизовані, починаючи з отриманням зарплати, яка приходить без затримок, і у співробітників є можливість переглянути повну інформацію щодо податків та зачислених сум кожного місяця, оформлення відпусток, яке відбувається швидко, та автоматизовано: співробітнику не потрібно вручну обирати свого керівника та інших людей, які повинні узгодити відпустку і закінчуючи отриманням прав та ролей до інших систем та API.

Звичайно, у кожної компанії є моменти які потрібно покращувати, і які будуть комусь не подобатись (можливо, наприклад: не кожен буде радий проходити обов’язкові тести, з таких тем як, наприклад: корпоративна етика та інформаційна безпека та інш. кожні 2-3 місяці, мені це не заважало), але я точно можу рекомендувати ПриватБанк, як місце роботи.

Добрий день! Щиро дякуємо вам за роки спільної праці та за ваші слова у відгуку, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів!

Вирішила не обійти стороною і теж залишити свій відгук.
Про хороше. Мені пощастило з рекрутером і я в шоці, що такий компетентний спеціаліст працює в цій компанії. Зворотній зв’язок був завжди своєчасним та в цілому залишились приємні враження саме від контакту з рекрутеркою.
Я подавала свою кандидатуру на позицію Project Manager декілька разів, після прескріна мені призначили технічну співбесіду. Перша спроба була на позицію PM-а для роботи з ризиками. На співбесіді була досить груба та неприємна спеціалістка для якої шукали людину в команду. Я не буду розписувати деталі, проте найпоказовішим моментом була відповідь на моє питання щодо процесів в команді, відповідь звучала приблизно так: «а шо не понятно, я все в вакансії розписала!» хоча саме те, що я запитувала в описі не було) Досі неприємно згадувати.
Потім пані рекрутер запропонувала одну позицію, а я вирішила дати ще один шанс компанії і списала все на те, що можливо там одна людина у якої є явні проблеми зі софт скіллами. Після декількох тижнів очікування мене запросили на ще одну співбесіду, цього разу просто в ІТ відділ без привʼязки до проєкту. На співбесіді були присутні два спеціалісти, вони часом мене перебивали, але це було не так критично. Потім був заданий кейс одним із спеціалістів: що ви будете робити якщо в останній момент щось не склалось на проєкті, а у вас дедлайн? На що я відповіла, що це є неприпустимо загалом для менеджера, адже враховуючи постійну комунікацію з командою розробки і попередню роботу з ризиками, естімейтами, це дуже треба постаратись щоб настільки прогавити дедлайни, тим паче, що в реальному кейсі менеджера (тобто який по справжньому відбувся) — непрацездатність тестового середовища, взагалі не зрозуміло тоді, чому мало було часу відведено на тест, не закладений час на форс-мажори та чому не перевірили тестове середовище завчасно? На що мені відповіли — «ми працюємо за класичними підходом і комунікація в команді в нас не передбачена». Мене це направду здивувало. Звісно ж, я розповіла план дій, що робити коли дедлайни горять, але щось пішло не так. Хоча при розборі кейса менеджера було зрозуміло, що факап відбувся через недостатню комунікацію з командою з боку саме менеджера, плюс схиляюсь до того, що не було закладено достатньо часу на потенційні ризики при оцінці задач. Коротше, приходить день Х і мені відмовляють, а причина відмови це недостатнє незнання Waterfall і гнучких методологій. Завіса)
Які висновки можна зробити? Там бардак, відсутні процеси і люди, які свято вірять в класичні підходи, в той час, коли потрібно залишитися гнучким та адаптувати свої підходи під специфіку проєкту, під терміни проєкту і звісно ж не втрачати фокус на людях.

Вітаємо. Нам дуже прикро, що вам довелося відчути негативні емоції під час спілкування зі співробітниками. Просимо написати нам на пошту [email protected] Ваш контактний номер телефону.

Пройшов співбесіду, здавалось би, що все чудово(тоді я теж так думав). Відправив всі необхідні документи, підписав pre-offer, NDA, договір про трудові відносини, посадові інструкції та документ про ознайомлення з обліком військовозобов’язаних. Чекаю собі з обіцянкою, що з наступного тижня виходжу треба, щоб голова управління підписав. В таких обіцянках я чекав місяць, відмовляючи іншим рекрутерам, тому що ось-ось і я вже працюю. Після місяця очікувань мені дзвонять і кажуть про якусь реструктуризацію і що вже ця вакансія вже не потрібна компанії. Можна лише уявляти, що відбувається всередині компанії.

Підтримали: Theo Tkachuk

Вітаємо. Будь ласка, уточніть ваші контактні дані та додайте опис ситуації на пошту [email protected], щоб ми могли розібратися, що сталося.

Проходил как-то собеседование на андроид разработчика.
Впечатления ужасные.
Не советую.

Вітаємо. Шкода, що у вас залишилися неприємні емоції після співбесіди.
Будь ласка, надішліть детальний опис ситуації на пошту [email protected], щоб ми могли розібратися, що сталося і уникнути подібного в майбутньому.

Живу за кордоном. Після закриття ФОП залишок коштів з рахунків був переведений на автоматично створенний ПриватБанком рахунок фізичної особи який чомусь заблокований і для переказу коштів необхідно обов’язково з’явитись у віділення. У банку ніякого пояснення стосовно ситуації не дають. Вже більше року гроші заблоковані. Змінив свою думку стосовно ПриватБанку в гіршу сторону.

Підтримали: Любовь Юрьевна

Вітаємо.
Будь ласка, уточніть ваші контактні дані на пошту [email protected], щоб ми могли зрозуміти, що сталося і допомогли розібратися у ситуації.

Стабільна компанія. Завжди вчасно виплачується заробітна плата, є достатньо цікавий соц.пакет із можливістю мати медичне страхування, оплачені курси, мобільний звʼязок, бонуси в спорт лайф, внутрішнє навчання і ін. Є перегляди заробітних плат. Своїх співробітників цінують. Можу рекомендувати до співробітництва.

Підтримали: Альона Сліпак

Вітаємо. Дякуємо вам за такі слова, це спонукає нас до постійного удосконалення для покращення умов співпраці.

Приєднуюсь до негативних відгуків. Моє спілкування з цією конторою вийшло як в старому анекдоті «ни мне здрасте, ни тебе спасибо, на дам до свидания». Після відгуку на вакансію, відносно швидко призначили співбесіду. Третій тиждень пішов, як обіцяли надати фідбек. І тиша. В яку Європу ви зібралися з рівнем комунікації села Хацапетівка?
Мабуть непосильний тягар написати 2 рядки в стилі «Бла-бла ви нам не підходите».

Підтримали: Nataliya Moroz

Вітаємо. Шкодуємо, що виникла така ситуація і намагатимемося не допустити подібного в майбутньому. Напишіть , будь ласка, на пошту [email protected] для особистої консультації щодо вакансії, яка вас зацікавила. Дякуємо за розуміння!

Хочу залишити негативний відгук після співбесіди яка була декілька днів тому, мені написали щодо позиції «Адміністратор системи Service Desk», я погодився поспілкуватися з рекрутерами і все ніби то ок, погодились на відео кол з тім лідом, по перше людина запізнилася на 10хв ±, все ок я розумію різні ситуації бувають, форс мажори ітд немає питань, але ця людина Andrii Vydysh заходить на кол і типу «всєм прівєт», типу вибачитись що тебе всі чекали не потрібно напевно? Ок проїхали, але людина працюючи в національному українському банку говорить рашистською мовою, коли на колі ми говоримо українською? Моєю помилкою було те що я відповів рашистською, я вже мовчу що Andrii Vydysh постійно перебивав мене, грубив і був чимось не задоволений..я написав рекрутеру Олександру, щоб він якось поговорив з цією людиною, але відповіді так і не отримав..от такий у нас ПриватБанк, ну я не здивований взагалі

Вітаємо. Нам дуже прикро, що вам довелося відчути негативні емоції під час спілкування зі співробітниками. Для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту [email protected] опис ситуації та уточнити контактний номер телефону.

Ми проаналізуємо дії співробітників під час зв’язку, для покращення якості роботи в майбутньому. Дякуємо за розуміння.

Працюю в Приваті Flutter розробником, в команді мобільного додатку для бізнесу та фопів. Дуже крута команда та спеціалісти)
Надають курси англійського та консультації у психотерапевта, що було для мене цікавим досвідом)

Підтримали: Andrii Zahorodnii

Вітаємо. Дякуємо за відгук та за вашу сумлінну працю!

Моє спілкування з підтримкою ПриватБанку про персональні дані та куди їх передають.

моє питання:

Після оформлення універсальної картки ПриватБанк передає в УБКІ персональні дані з інформацієї про активний кредит, навіть якщо кредит відсутній. Після закриття універсальної картки УБКІ й далі має доступ до персональних даних бо ПриватБанк не відкликає персональні дані в УБКІ. ВІрно?

відповідь Марії (допомога online)

Так, банк надає дані в УБКІ по активний кредитам, це вказано в Умовах та правилах користування послугами банку. Якщо не буде кредитної карти, банк не буде надавати інформацію в УБКІ. Дані з УБКІ не відкликаються.

Потім повторно задав моє питання Марії та попросив відповісти тільки «так чи ні», Марія відповіла «Так».

Починаючи спілкування з онлайн підтримкою ПриватБанку я хотів відкликати мої персональні дані з УБКІ бо в мене відсутні кредити, хочу й зараз відкликати, як це зробити?

Отримав рекламний дзвінок з пропозицією кредитування з номеру +380567976196, підтримка Приват24 підтвердила що номер належить ПриватБанку.

Задав питання оператору Приват24:

чому саме сьогодні ПБ прорекламував мені кредитування одразу після після ШвидкоГроші та bizpozyka.com ?

Відповіді:

УБКІ передає дані про кредитну історію, згідно неї пропонується кредит в ПриватБанку
офіційну відповідь банку по даному питанню Ви можете отримати надіславши листа запит на адресу 49094, м .. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30

Таке ставлення до клієнтів обурює тому закрию свій рахунок в ПриватБанку.

Доброго вечора!

Дуже прикро, що склалася така ситуація. Якщо ви бажаєте залишити скаргу, зверніться, будь ласка, за номером 3700 або до підтримки чат-Online.

Ми обов’язково допоможемо у вирішені вашого питання.

Работа компании поражает.
История:
На момент публикации этого комментария, мое резюме находится в открытом доступе на всевозможных ресурсах для публикации резюме соискателями.
Звонит мне Olga Spirina (Senior Recruitment Specialist — PrivatBank)
— Нашла ваше резюме в открытом доступе, вы находитесь в поиске работы?
— Да нахожусь.
— Я вижу у вас есть опыт работы на управленческой позиции может вы можете посоветовать мне специалиста кто строит хорошо процессы?

Далее наш диалог завершился.
В письменном виде я поинтересовался у мисс Olga Spirina, почему так происходит и так ведутся дела. На что получил извинения, и о том что у Olga Spirina болеет ребенок. Свяжется со мной через неделю.
Но разумеется никто не связался.

И вот я думаю, что это за изверги в руководстве приватбанка руководят процессом найма сотрудников, что так напрягают бедных своих Senior HR-ов такими способами выполнять свою работу?
Или все таки HR врет?
Что скажете?

Андрію, доброго дня!

Дякуємо за те, що ви повідомили про даний випадок.
Нам дуже прикро за отримані вами негативні враження. Ми обов’язково розберемося у даній ситуації, щоб надалі не допускати подібних випадків.

Работаю в банке достаточно долго, опишу основные моменты:
Pros: рыночный уровень з/п в ит, медицинская страховка, свободный график, курсы английского.
Cons: служебные записки, лигаси (а где его нет :)).

Работаю в ИТ банка более 8-ми лет. ЗП платят вовремя и по «расписанию». Вилка ЗП +/- конкурентная по рынку. Рекомендую пополнить нашу команду

Работал в привате около 4-х лет на должности php developer. Сказать, чтобы прям всё оч плохо не могу, но много где гараздо лучше. Огромная бюрократическая машина, тонны всяких служебных записок, документов и прочее, огромное количество депатраментов, отделов, направлений (не редкость, когда два отдела делают одно и то же, не подозревая об этом). Местами всё так запутано, что даже бывалые теряются. Всё завсит еще от того как повезет с руководителем и менеджментом. Есть как руководители от Бога, так и самоуверенные самодуры-карьеристы, которые людей используют как средство достижения своих личных целей. Ну в общем в целом я бы не советовал идти туда.
Но с другой стороны (не знаю как именно сейчас) там были хорошие зарплаты для разработчиков, всякие премии и пр. Зарплаты просели только когда курс резко вырос и платили по старому курсу. Но в течении года потом выровняли.

Підтримали: КонстантинReshetnik Jurij

НЕ РЕКОМЕНДУЮ
НЕ платят зп
Антон Кикоть так же пишет о невыплате зп

Работал фронтом, по мере работы увидел что застряну в развитии, 90% задач — фикс старых багов и прогресс шел ощутимо слабо, кроме того большой офис — openspace человек на 100 где постоянно вокруг тебя ходят менеджеры для меня очень отвлекающе. По итогу проработал 1 месяц поговорили с руководителем отдела, вроде как пошли на встречу, поняли. По итогу уволился и на протяжении 3х месяцев так и не получил зп. Сейчас обращаюсь к юристам и пишу требования к Привату.

За время работы в компании, я получил довольно много скилов и поднял профит как Database Administrator. Но за более чем 3 года работы я не получил существенного повышения зп (хотя обещали обязательное повышение 1 раз в год, перед увольнением полтора года проработал без повышения) и если сопоставить зп с курсом доллара то существенно снизилась с 1000 до 500 $ Каждый раз перед ревью начальник уверял-возьми дополнительное направление, я позабочусь о повышении и позже говорил,что не получилось выбить.
В итоге мне надоело работать по ставке эникея, имея многолетний опыт в крупных компаниях. После увольнения мне не выплатили месячную и полугодовую премии, объяснив это тем,что меня нет в ведомостях, начальник обещал разобраться и тишина....Официально я не работаю в Привате с 30 июня, а на прошлой неделе мне позвонила бухгалтерия с предъявой,что я не оплатил аренду рабочего места (которое,как и налоги отчисляется бухгалтерией,работали по ЧП до 26 мая). Начислили мне «долг» 17 июля!!! после того,как я более 2-х недель не работал там. Начислили 1187грн, хотя месячные отчисления должны быть в районе 120грн. Теперь с меня хотят выбить долг, не выплатив мне 13 зп( хотя я доработал ровно полгода и по закону имею на неё полное право) и месячную премию,хотя увольняясь я сдал всю документацию,подготовил человека на своё место и ко мне не было никаких претензий.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.