20 серпня 15:07
Нечесний підхід до клієнтів! Я не проти витрачати гроші на навчання, але я обурена тим, як мене поінформували про ситуацію. На моєму акаунті було 3 години занять по 10$, і мій викладач видалився з платформи. Я звернулася до підтримки з проханням повернути кошти, і що в результаті? Мені повернули лише 6$ замість 30$, і про це ніхто заздалегідь не повідомив! Якби я знала, що отримаю лише таку часткову компенсацію, я б краще перевела ці кошти на іншого викладача. Відчувається, ніби мене обвели навколо пальця. Дуже неприємний досвід!
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.