Хочу поділитися своїм досвідом роботи з Марією, Head of Marketing, під керівництвом якої я мала можливість працювати рік.
Марія — це лідер, який надихає та мотивує. Вона завжди справедлива і ретельно досліджує кожне питання до самого коріння, що забезпечує точні та ефективні рішення. Це людина, яка не боїться йти на ризики і готова надати максимальну підтримку для сміливих та амбітних ідей, що створює середовище для інновацій і розвитку. Її відкритість до дискусій робить розмови аргументованими та конструктивними, сприяючи продуктивній співпраці.
Водночас Марія залишається людяною, завжди готовою надати необхідну підтримку: чи то дружня порада, чи мотивуючий поштовх. Її професіоналізм у сфері маркетингу, широка обізнаність і відкритість до нових ідей роблять її безцінним керівником, який дійсно вміє слухати і чути своїх підлеглих.
Я щиро вдячна за минулий рік, за той весь досвід, який здобула під її керівництвом і за величезну підтримку, що давало змогу робити значно більше, ніж я могла від себе очікувати.
Працюю в компанії більше півроку. Дуже приємні враження! Компетентний менеджмент, живий продукт який активно розвивається. Широка географія клієнтів. В офісі постійно смаколики, тематичні місяці, лаундж зони. Для тих хто готовий працювати на результат гарне місце з гарними умовами!
Дорогі друзі, маємо чудові новини для вас!
З великою радістю повідомляємо, що наша команда змінює свою назву з Orderry на Poklyk!
Це важливий крок у розвитку та вираженні наших цінностей, адже для нас «Poklyk» — це не просто слово, а відображення нашого покликання створювати щось велике, унікальне та важливе.
Ми віримо в те, що кожен з нас має свій особистий поклик у цьому світі, і ми об‘єднуємося як команда, щоб зробити продукти, які роблять світ кращим.
Ще трошки деталей щодо наших акцентів та ідей з новим ім‘ям Poklyk!
Work. Speak. Click.
Work: Ми віримо в те, що робота повинна приносити задоволення та бути викликом для розвитку. Покликання до праці, яка надихає та робить нас кращими.
Speak: Вільний обмін ідеями та взаєморозуміння важливі для нашого успіху. Ми віримо в силу спілкування та відкритості, що дозволяє нам досягати великих висот.
Click: Наша інноваційна філософія об‘єднана в одному кліку. Ми розробляємо продукти, де кожен клік — це крок до вдосконалення та зручності. Все в «один клік» — так просто, так ефективно.
А те, що слово «Poklyk» співзвучно з «click» в англійській мові, це не просто випадковість — це наше покликання змінювати та створювати продукти, які легко та швидко відкривають нові можливості.
Зараз, більше ніж коли-небудь, ми відчуваємо силу нашого об‘єднання та впевненість, що разом ми здатні на неймовірні речі.
Доєднуйтесь до Poklyk Team! Let’s create the future together!
В основному відгуки пишуть, коли звільняються, але війна навчила не відкладати на потім 🙄
У 2020 ми з компанією пережили ковід, локдаун і часи, коли здавалося, що все життя перевернулося. Ми показували один одному в зумі спечені чізкейки, намальовані картини по номерам і пили у тематичних віртуальних барах по вечорам.
У 2022 ми разом пережили початок війни, коли весь наш крихкий, так тяжко відбудований за минулий рік світ знову розвалився, і ми разом збирали його по шматочкам. Краще за все про компанію розкаже той факт, що в офісі під час блекаутів можна було зустріти колишніх колег, для яких тут завжди залишаються відчиненими двері і знайдеться зайва розетка для зарядки ноута.
Були хороші корпоративи, складні релізи, довгі специфікації, величезні макети. Я рада, що колись з двох оферів прийняла саме цей — він познайомив мене з чудовими людьми і я прекрасно провожу свій вже
Крутий продукт який постійно оновлюється. Круте керівництво і круті співробітники які показали своє ставлення в скрутні часи для всіх, і продовжують це робити.Крутий офіс, смачна кава)
Працюю майже 3 роки
Проработал в компании 2.5 года, остались только положительные эмоции.
Крутая продуктовая компания с отличным колективом. Ребята всегда подскажут и научат, главное желание)
ЗП всегда своевременно.
Есть корпоративы, тимбилдинги и т.д.)
Карьерный рост, в моем случае с support в QA. Пример не единичный, очень много ребят выросли внутри компании.
Желаю компании новых достижений и побед)
Хорошая продуктовая компания!
За время работы сталкивалась с интересными задачами и незаменимым опытом.
Orderry — это:
— команда профессионалов, которые готовы генерировать новые идеи для развития бизнеса;
— большая дружная семья;
— коллеги всегда поделятся своими знаниями и опытом. Вы можете обратиться за помощью к любому сотруднику из любого отдела, будь то Junior или CEO;
— корпоративный английский;
— своевременная заработная плата.
Присоединяюсь и полностью поддерживаю предыдущие положительные отзывы :)
На данный момент работаю в компании.
В офисе комфортно работать, возле метро (3 минуты пешком- реально). Коллектив дружелюбный и приятный. По зарплате — все что проговорили при приеме на работу оправдалось. Официальное трудоустройство.
Есть приятные бонусы: больничный без справки, возможность изредка работать из дома. Есть все необходимое- канцелярия, кофе, чай, конфеты, водичка,чистая кухня со всем необходимым. Возможность заработать бонусы есть.
Приятный топ-менеджмент, который на стороне сотрудника — главное не стесняться и говорить о своих проблемах или запросах (Руководство не телепаты=), чтоб читать мысли, но очень отзывчивые)).
Я рекомендую работу в Ремонлайн. Просто при собеседовании нужно все выяснить для себя и быть открытыми к общению. Есть корпоративы, поздравления с днем рождения и много приятных плюшек. Компания организовывает обучение английскому. Есть возможность развиваться, предлагать идеи.
Желаю компании и всем сотрудникам новых успехов!!!
Остались очень приятные эмоции после собеседования, это было комфортно и ненавязчиво, Марк создал комфортную атмосферу беседы, без прессинга и неловкостей, направлял, подсказывал, пропускал вопросы которые вызывали затруднение, пытался понять мышление закрывая глаза на некоторые ошибки.
Проработал в компании чуть больше полутора года и могу сказать, что опыт и знания, которые я получил здесь просто неоценимы. Благодаря сильной команде, я ощутимо прокачал как профессиональные навыки, так и личностные качества. Опишу несколько преимуществ работы в этой компании:
1. Огромный, светлый, современный офис в
2. Всё что нужно для работы компания тебе предоставит. Пайчарм лицензионный тоже предоставят если надо ;)
3. Ощутимый вклад в продукт. Ты видишь свой вклад в продукт в первые же месяцы работы. Приятно иногда зайти на сайт и ощущать чувство гордости за проделанную тобой работу.
4. СЕО компании — часть команды. Человек, который не только может ответить тебе на все вопросы по продукту, но и подсказать своё видение решение той или иной задачи. Более того он побуждает тебя задавать эти самые вопросы.
5. Молодая команда профессионалов, что побуждает тебя к развитию и улучшению каждый день.
6. Пересмотр ЗП не через какой-то абстрактный период, а по результату и вкладу в продукт.
7. Качество кода и щепетильность к разработке. Синергия читаемости и производительности...почти везде... :D
Желаю всей команде Orderry процветания и достижению своих целей! Рад был работать вместе :)
Работа в компании Orderry оставит у вас положительный отпечаток:
1. Дружелюбный коллектив.
2. Команда профессионалов, при этом возраст не главный критерий, есть и 40+ и 50+. Если вы специалист своего дела — вам всегда рады.
3. Несмотря на то, что компании уже 6 лет, она еще активно развивается. Только за последний год был сформирован отдел маркетинга, сопровождения, изменен подход в организации работы отдела поддержки с одной линии на три.
4. Доступность руководящего состава, вы в любой момент можете подойти напрямую и задать интересующий вас вопрос и получить ответ.
5. Большой светлый офис в двух минутах ходьбы от метро с одной стороны и парка Партизанской славы с другой.
Хорошей работы :)
Вкратце опишу почему остановил свой выбор на Orderry и работаю в ней около года. В каждой компании есть как плюсы, так и минусы. И вот плюсы:
1) Поддерживается и поощряется стремление развиваться.
2) Офис находиться близко к метро.
3) Отсутствие бюрократии — возможность задать любой интересующий вопрос СЕО напрямую.
4) Возможность непосредственно влиять на проект.
5) Компания постоянно расширяется за счет органического роста.
Всем, кто хочет работать в отличном коллективе, который способствует профессиональному росту — Welcome!
Orderry — продуктовая компания, создающая лучший в своей нише облачный сервис для учета и автоматизации бизнеса в сфере услуг. Работаю в компании уже 10 месяцев Email-маркетологом. Условия работы отличные:
— большой комфортный светлый офис в
— дружный коллектив,
— интересные задачи, и свобода действий в выборе подходов их решений,
— обучение и постоянное совершенствование своих навыков,
— ЗП всегда вовремя,
— кофе, чай, вода и конфетки всегда в наличии :)
— интересные тимбилдингы и корпоративы.
В общем, рекомендую! :)
Проработал в компании 2,5 года и вырос там от обыкновенного junior до QA Automation.
Очень дружный и приятный коллектив, всегда творческая рабочая атмосфера. С начальством абсолютно непринужденная атмосфера в деловом и в нерабочем общении. Стартап постоянно растет и развивается. Всегда есть много возможностей реализовать себя и вырости как специалист, получить новые знания и навыки в процессе работы.
Orderry находятся в большом и светлом офисе. И с кофам и печеньками там все как положено :)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
14 відгуків
RSS